Het is al opgelost maar ik ben blij dat je ook wil helpenquote:
Uhm niets, gewoon omdat ik zo lief benquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hee, resetten hoor je als 1e te doen
Wat denk je dat dat kost tech-support.
Zo heb ik hem wel ervarenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:02 schreef rival het volgende:
[..]
Dat was niet wat die persoon zei.
Dat doen de mensen hier nogal eens.... Dingen verzinnen
Roddel? vertel vertelquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo heb ik hem wel ervaren![]()
En ja, ik zag gisteren nog een geweldige roddel voorbij komen hier
Zo ben ik!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is al opgelost maar ik ben blij dat je ook wil helpen
Vertelquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:03 schreef Huppelmuts het volgende:
En ja, ik zag gisteren nog een geweldige roddel voorbij komen hier
Pech is dat je het toch nooit wint van een agent. Zelfs al heb je niks in je hand.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:04 schreef rival het volgende:
[..]
Ik maak iig geen foto's meer met mijn mobiel
quote:
Ja daahaag!!quote:
Uhuhquote:
Ja dahaag, geen tijd voor die shitquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ja daahaag!!
Jullie gaan maar teruglezen!!
[..]
Uhuh
Daarom hebben we nu crisis, met al die vrouwen die daarvanuit gaanquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm niets, gewoon omdat ik zo lief ben
Graag gedaanquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daarom hebben we nu crisis, met al die vrouwen die daarvanuit gaan
Ik had mijn arm uit het raam om een foto te maken van mijn maatje achter me... toen stond agent op de rotonde auto's te checkenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Pech is dat je het toch nooit wint van een agent. Zelfs al heb je niks in je hand.
Nooitquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja daahaag!!
Jullie gaan maar teruglezen!!
Uhuh
Best lullig om hem dan te krijgen voor BELLENquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ik had mijn arm uit het raam om een foto te maken van mijn maatje achter me... toen stond agent op de rotonde auto's te checken
Ok!quote:
Leuk agenten die ook nog eens niet oplettenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ik had mijn arm uit het raam om een foto te maken van mijn maatje achter me... toen stond agent op de rotonde auto's te checken
Het moet maar weer he!quote:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:32 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Yo, ben maagd dus zal wel niet zo easy gaan.
Wie weet heeft hij wel "een gouden lul" en dat loop jij nu mis!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:32 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Yo, ben maagd dus zal wel niet zo easy gaan.
Al heeft een man een gouden lul, hij moet ook een goede kop hebben en alles.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie weet heeft hij wel "een gouden lul" en dat loop jij nu mis!
Noem je Rival nou lelijk?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:35 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Al heeft een man een gouden lul, hij moet ook een goede kop hebben en alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |