ik heb al lang geen hoop meer.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En nu hoop je natuurlijk dat dat wederzijds is?
Wel op ingelogd maar om te kijken of ziggo het niet had gereset. Hoe zou het dan helpen om het netwerk te veranderen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Al ingelogd op je router (192.168.1.1) en netwerk veranderd?
Ghehe, wacht maar tot ze je brief kwijt zijn mag je het nogmaals doen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben net bezig geweest met een ondernemingsplan en belastingaangifte, dus ik kan soms lichtelijk geirriteerd overkomen, maar ik hou nog wel van jullie allemaal hoor.
Behalve in een feestje op de coolsingel natuurlijkquote:
Ja ik weet het, ik heb niet zulke goede ervaringen met de belastingdienst.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ghehe, wacht maar tot ze je brief kwijt zijn mag je het nogmaals doen.
Zou even kijken of je SSID niet anders is en wachtwoord zelfde is. Anders inderdaad even proberen met een andere naam.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel op ingelogd maar om te kijken of ziggo het niet had gereset. Hoe zou het dan helpen om het netwerk te veranderen?
Dat zeker ja, gaat gewoon gebeuren dit seizoenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Behalve in een feestje op de coolsingel natuurlijk
Die waren nog hetzelfde, nu heb ik die veranderd en kan ik nog niet op mijn WiFi komenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zou even kijken of je SSID niet anders is en wachtwoord zelfde is. Anders inderdaad even proberen met een andere naam.
Raar hoor, helemaal dat die die hotspot wel oppakt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die waren nog hetzelfde, nu heb ik die veranderd en kan ik nog niet op mijn WiFi komen
Mn PC hangt gewoon aan een draadjequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Raar hoor, helemaal dat die die hotspot wel oppakt.
Geen andere waar je mee kan testen, pc oid.
Ja ook al gedaan!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:44 schreef Royco1 het volgende:
Heb je al in je toestel de verbinding een keer "vergeten" en opnieuw laten zoeken?
quote:
Hoi, neuken?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:22 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Nou en. Je snapt mijn punt wel.
Dat was niet wat die persoon zei.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Modem reset heeft geholpen![]()
Pff dat was wel even schrikken!!
Ok terug naar het onderwerp "men mag niet roepen dat men seks wil in de SEXSC"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |