Koel, dus je kan zelfs rondrijden zonder dat je maar ook je andere 15 medespelers ziet. Lijkt dat dan niet weinig?quote:
Ja, en ja.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:47 schreef spenky het volgende:
[..]
Koel, dus je kan zelfs rondrijden zonder dat je maar ook je andere 15 medespelers ziet. Lijkt dat dan niet weinig?
Niet als je elkaar opzoekt :-)quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:47 schreef spenky het volgende:
[..]
Koel, dus je kan zelfs rondrijden zonder dat je maar ook je andere 15 medespelers ziet. Lijkt dat dan niet weinig?
Tja..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:55 schreef spenky het volgende:
Ik heb trouwens voor 400 dollar aan aandelen in eCola gekocht. Is dat een goeie deal ?
nee, want zelfs als die al zouden verdubbelen heb je maar 800$quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:55 schreef spenky het volgende:
Ik heb trouwens voor 400 dollar aan aandelen in eCola gekocht. Is dat een goeie deal ?
Nee dat kan volgens mij niet, maar hij is nog best wel snel denk maar iets langzamer dan een Maverick.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
Kan je vanuit de blimp schieten? moet die code ook maar eens intoetsen
Vriend van me had hem vlak voor de release ge-pre-ordered bij de Mediamarkt, dus zat pas bij een paar lichtingen later... ook geen blimp code.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:04 schreef Dagoduck het volgende:
Een klasgenoot die GTA V kocht bij de Intertoys zonder pre-order had wel een blimp code en ik niet
Die Blimpquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:04 schreef Dagoduck het volgende:
Een klasgenoot die GTA V kocht bij de Intertoys zonder pre-order had wel een blimp code en ik niet
Ik had hem bij FRS. geen pre order. wel blimp code.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:04 schreef Dagoduck het volgende:
Oh, dan heb ik er toch niks aan...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:07 schreef budvar het volgende:
[..]
Nee dat kan volgens mij niet, maar hij is nog best wel snel denk maar iets langzamer dan een Maverick.
jaa dat klopt, ik durfde nog niet al mn geld erin te stoppen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:57 schreef Cryothic het volgende:
[..]
nee, want zelfs als die al zouden verdubbelen heb je maar 800$
Met dat soort bedragen schiet t nog niet echt op.
Aandelen zijn leuk als je een paar ton hebt, voor de assassination-missies (bij Lester), en na de storyEn als je echt wilt cashen, dan die L missies na de story doen.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:28 schreef spenky het volgende:
[..]
jaa dat klopt, ik durfde nog niet al mn geld erin te stoppen.
Was gisteren op dat ding aan het browsen, en zei tegen mn vriendin dat ik voor 400 euro aandelen ging kopen. Ze begon helemaal te flippen. Ze dacht dat het echt was!
Nee, ik ook niet... Geloof het zo welquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:27 schreef Gezicht het volgende:
Blimp ook gekregen bij release maar heb die code nog niet eens ingevoerd.
23 miljoen ja anders heeft het geen nut, uiteindelijk $1.07 winst per aandeel.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
netjes, maar je had dan ook wel 23 miljoen geinvesteerd?
Low in de gaten houden, al kan het daar ook nog onder gaan.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoe weet ik of een bepaald aandeel op z'n laagst is?
Ik houd het bij pisswasser en Hawk&Littlequote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:48 schreef Nober het volgende:
[..]
23 miljoen ja anders heeft het geen nut, uiteindelijk $1.07 winst per aandeel.
[..]
Low in de gaten houden, al kan het daar ook nog onder gaan.
Ik heb nu van de vier goedkoopste aandelen één aandeel gekocht en nu maar afwachten welke het snelst het meest daalt.
Ik ga sowieso weer bijna al mijn geld op Fleeca inzetten als dat aandeel onder de $3.60 komt. Ik kocht het nu toen het op $4.33 stond dus ik had er zo'n 75-90 cent per aandeel méér uit kunnen halen maar ik wist toen nog niet hoe ver het zou dalen.
Verschilt, de ene keer wel, de andere keer niet. Op een gegeven moment kan je hem kopen na een missie en dat is dan de laatste geweest met die crackhoer.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:53 schreef Dagoduck het volgende:
Die towing missions voor Tonya, volgens mij heb ik die nog niet allemaal gedaan, maar staat ze daar ook niet meer?
Maar je moet zelf 300 auto's op gaan halen om die 150k terug te verdienen, ik zeg niet doen!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Verschilt, de ene keer wel, de andere keer niet. Op een gegeven moment kan je hem kopen na een missie en dat is dan de laatste geweest met die crackhoer.
Low is bij mij 220$?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:35 schreef Nober het volgende:
Nog 10 cent en ik verkoop.
[ afbeelding ]
5,6 miljoen winst, volgende keer inkopen onder de $3.55!
Komt waarschijnlijk omdat het op de LCN beurs is, en die schommelt naar mate het verhaal vorderd. Die is dus niet voor iedereen hetzelfde. In tegenstelling tot BAWSAQquote:
Nober zit ook in LCN zo te zien, en aangezien hij voor 23 miljoen heeft gekocht is hij ongeveer net zover als mij gok ik?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:58 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk omdat het op de LCN beurs is, en die schommelt naar mate het verhaal vorderd. Die is dus niet voor iedereen hetzelfde. In tegenstelling tot BAWSAQ
Zou kunnen, maar misschien heeft hij sommige Assassination missies wel gedaan, en jij niet? Of andersom? Die LCN is offline, en die hangen dus niet aan elkaar. Dus daar heb je weinig aan als tip. Daar moet je zelf goed opletten.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:00 schreef Timmos het volgende:
[..]
Nober zit ook in LCN zo te zien, en aangezien hij voor 23 miljoen heeft gekocht is hij ongeveer net zover als mij gok ik?
Ik ben zowat klaar, ik moet nog wat stunt jumps, under the bridges en knife flights en verder vooral hobbies & pastimes die heb ik bewust voor het laatst bewaard.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:00 schreef Timmos het volgende:
[..]
Nober zit ook in LCN zo te zien, en aangezien hij voor 23 miljoen heeft gekocht is hij ongeveer net zover als mij gok ik?
Ik ben net klaar met de missies, dus je bent verder dan mij.. Apart dat er zo'n verschil in zit dan ookal is het offline.. Dacht kom hier eens kijken naar wat het beste is maar dat is dus overal verschillend blijkbaar..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ben zowat klaar, ik moet nog wat stunt jumps, under the bridges en knife flights en verder vooral hobbies & pastimes die heb ik bewust voor het laatst bewaard.
Dat je aandelen Burgetshot koopt en de vrachtwagens van de concurent sloopt?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:08 schreef Timmos het volgende:
[..]
Dat met concurerende stocks werkt niet echt bij mij helaas..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |