Minestronediarree?quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Alsof al mijn problemen uit me liepen, sow he.
Daarom zijn ze er toch ook mee bezig.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik begrijp echt niet waarom Utrecht Centraal zo gigantisch lelijk is. Jammer.
Woon je in Utrecht?quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik begrijp echt niet waarom Utrecht Centraal zo gigantisch lelijk is. Jammer.
Nah, stopte er net even om een agenda te halen maar ik heb godverdomme ook nog de verkeerde (2014/2015) gekocht en ik heb er al in geschreven.quote:
quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nooit gebruikt, als ik het vergeet is het niet belangrijk.
Speel jij nou GTA? Je hebt al ziek lang niet meer op PSN ingelogd.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nooit gebruikt, als ik het vergeet is het niet belangrijk.
Gebruik mijn PS3, nooit. Wachtende am der Peecee versionen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Speel jij nou GTA? Je hebt al ziek lang niet meer op PSN ingelogd.
Heb je het niet gelezen? Hij komt er niet.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gebruik mijn PS3, nooit. Wachtende am der Peecee versionen.
Lijkt me sterk, iedere GTA is er nog op de pc geweest.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb je het niet gelezen? Hij komt er niet.
Dat is net als wachten tot de laatste dag om je winnende lot uit de loterij pas te verzilverenquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gebruik mijn PS3, nooit. Wachtende am der Peecee versionen.
Ik heb een hekel aan console gaming, dus nee.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat is net als wachten tot de laatste dag om je winnende lot uit de loterij pas te verzilveren.
Al moest ikquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan console gaming, dus nee.
Waarom?quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan console gaming, dus nee.
Dit dus. Zeker als Online een beetje opgelapt wordt.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Al moest ikGTA V
spelen op een ananas met 2 rietjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |