We kunnen er wel een soort van driehoeksverhouding van maken, op voorwaarde dat jij Panz z'n baby's ter wereld brengtquote:
Iets nobeler dan het oppompen van borsten of chirurgisch kneuzen, brekenen en knippen van neuzen. Minder graaierig ook. Goed hartquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit soort mannen
[..]
Wil me focussen op brandwonden, maar wil voor jou best een uitzondering maken horen
Ja zal bestquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Yeah kloptMaar dan verdien je ook wel sick veel. Als ik kinderen wil gaan werpen duurt het waarschijnlijk trouwens nog langer, curse of being a woman
dit ook niet;quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je zou het niet verwachten inderdaad, maar het is toch echt zo.
Laat maar.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
We kunnen er wel een soort van driehoeksverhouding van maken, op voorwaarde dat jij Panz z'n baby's ter wereld brengt
quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Iets nobeler dan het oppompen van borsten of chirurgisch kneuzen, brekenen en knippen van neuzen. Minder graaierig ook. Goed hart
Is ook lastig inderdaad. Maar met een beetje slim plannen is het best te doen denk ik, ik wil me er iig niet door laten tegenhoudenquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:02 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja zal bestHaha ik snap je, heb een nicht die ook geneeskunde doet en die zit daar ook over te tobben. Trouwen en gezin krijgen terwijl je zo lang moet
Meerquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:04 schreef wise het volgende:
[..]
dit ook niet;
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
boeiequote:Op maandag 7 oktober 2013 19:09 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat hoor ik de kinderen in Afrika nooit zeggen.
quote:
die lippen ookquote:
Minestronediarree?quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Alsof al mijn problemen uit me liepen, sow he.
Daarom zijn ze er toch ook mee bezig.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik begrijp echt niet waarom Utrecht Centraal zo gigantisch lelijk is. Jammer.
Woon je in Utrecht?quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik begrijp echt niet waarom Utrecht Centraal zo gigantisch lelijk is. Jammer.
Nah, stopte er net even om een agenda te halen maar ik heb godverdomme ook nog de verkeerde (2014/2015) gekocht en ik heb er al in geschreven.quote:
quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nooit gebruikt, als ik het vergeet is het niet belangrijk.
Speel jij nou GTA? Je hebt al ziek lang niet meer op PSN ingelogd.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nooit gebruikt, als ik het vergeet is het niet belangrijk.
Gebruik mijn PS3, nooit. Wachtende am der Peecee versionen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Speel jij nou GTA? Je hebt al ziek lang niet meer op PSN ingelogd.
Heb je het niet gelezen? Hij komt er niet.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gebruik mijn PS3, nooit. Wachtende am der Peecee versionen.
Lijkt me sterk, iedere GTA is er nog op de pc geweest.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb je het niet gelezen? Hij komt er niet.
Dat is net als wachten tot de laatste dag om je winnende lot uit de loterij pas te verzilverenquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gebruik mijn PS3, nooit. Wachtende am der Peecee versionen.
Ik heb een hekel aan console gaming, dus nee.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat is net als wachten tot de laatste dag om je winnende lot uit de loterij pas te verzilveren.
Al moest ikquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan console gaming, dus nee.
Waarom?quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan console gaming, dus nee.
Dit dus. Zeker als Online een beetje opgelapt wordt.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Al moest ikGTA V
spelen op een ananas met 2 rietjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |