"Als je de A15 bij Rotterdam kan rijden, kan je overal rijden"quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:31 schreef Yreal het volgende:
Wat zijn de snelwegen in het noorden van het land belachelijk veel chiller dan die in de randstad
Allebeiquote:
En voor de benzinequote:Op maandag 7 oktober 2013 17:52 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Allebei.
Hoewel de reis niet veel hoeft te kosten.
Hangt er vanaf voor hoe lang, en waarnaartoe. Maar sparen moet je eigenlijk sowieso wel ervoorquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:52 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Allebei.
Hoewel de reis niet veel hoeft te kosten.
Ik heb je vaker vrouwonvriendelijke opmerkingen zien makenquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:17 schreef Dekatria het volgende:
Ik zeg nog eens iets over vrouwen die mee op reis gaan in een mannengroep...
Het ziet eruit als Marokko, daar ben je zo.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hangt er vanaf voor hoe lang, en waarnaartoe. Maar sparen moet je eigenlijk sowieso wel ervoor
Vergeet de olie niet.quote:
Net als Griekenland zekerquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:02 schreef Sloggi het volgende:
Het ziet eruit als Marokko, daar ben je zo.
Natuurlijk, maar in een vakantie is het best te doen qua tijd. En (veel) duurder dan een normale motorvakantie hoeft het niet te zijn.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:04 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Net als Griekenland zekerhet is geen België hoor - doe je sowieso weken over, met duizenden kilometers in totaal. Zo'n reis moet je gewoon voor sparen.
Kloptquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:31 schreef Yreal het volgende:
Wat zijn de snelwegen in het noorden van het land belachelijk veel chiller dan die in de randstad
Heb daar tot op heden liever de snelweg dan de autowegen, stuiter alle kanten op met die gatenkaas van de N34.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:16 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Klopt
Rijdt daar veel lekkerder!
Als je dan toch snelweg moet rijden tenminste..
N34 heb ik eigenlijk nog nooit op gereden.. De N33 en N46 daarentegenquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:17 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Heb daar tot op heden liever de snelweg dan de autowegen, stuiter alle kanten op met die gatenkaas van de N34.
Motley crue in mijn oortjes en lekker over de Afsluitdijk toeven.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:16 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Klopt
Rijdt daar veel lekkerder!
Als je dan toch snelweg moet rijden tenminste..
N33 is wel een fijne inderdaad.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:18 schreef Tankiej het volgende:
[..]
N34 heb ik eigenlijk nog nooit op gereden.. De N33 en N46 daarentegen
Alleen stuk A7 net voorbij Hoogkerk richting Drachten, dat ze kort geleden hebben vernieuwd, is erg irritant. Daar zit precies net iets links van het midden op de rechterrijstrook een teerstrook voor een paar kilometer![]()
Dat was vast alleen tegen jouquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:59 schreef Anne het volgende:
Ik heb je vaker vrouwonvriendelijke opmerkingen zien maken.
Zit je te ouwehoeren hoorquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:17 schreef Dekatria het volgende:
Ik zeg nog eens iets over vrouwen die mee op reis gaan in een mannengroep...
Ik las pop fartsquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:57 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag is een DOUBLE FUCKING DECKER! gescoord (the baron) wel lekker niet speciaal
[..]
Zit je te ouwehoeren hoor
Whaha zou mooi zijn.quote:
Nee echtquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:57 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Zit je te ouwehoeren hoor
Ook geen perenijsje?quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow, bespaar je de moeite. Bij mij valt toch niks te behalen.
Kijk uit dat je niet te dik wordt heaquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:56 schreef Anne het volgende:
Toevallig heb ik er nog 7, maar ik heb ook trek in 7 perenijsjes. Dus helaasch..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk eens wat meer vooruitquote:Maarre, watskeburt op de foto, want ik zie het niet. Bussie wil van rijstrook wisselen?![]()
Yeap.quote:
Zo'n flapdrol zou z'n deur maar open gooien als je net bij het achterportier bentquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:59 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Yeap.
Stonden 2 auto's tegen elkaar. Achterste bestuurder stapt uit zonder te kijken, voorste bestuurder wachtte netjes tot ik voorbij was.
Zijn van die momenten waar ik me toch weer gesteund voel dat ik de hazards aan zet bij het filerijden.
Ja.. Dat heeft mijn vriendin gehad. Welliswaar op de fiets, maar wel gelanceerd en flink wat botten gebroken. Dat ging al hard, laat staan wat er op de motor gebeurd.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo'n flapdrol zou z'n deur maar open gooien als je net bij het achterportier bent
Dat wil ik inderdaad niet wetenquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja.. Dat heeft mijn vriendin gehad. Welliswaar op de fiets, maar wel gelanceerd en flink wat botten gebroken. Dat ging al hard, laat staan wat er op de motor gebeurd.
Ik ga liever alleen dan met van die sponsorgroupies op m'n reet de hele tijd.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:17 schreef punkmuis het volgende:
http://gopro.com/iwillgopro
Ik zie een mogelijkheid voor een Fok!Europareis.
Maar ies gratiesch!quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:22 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik ga liever alleen dan met van die sponsorgroupies op m'n reet de hele tijd.
En daarnaast: Drift über alles
quote:
dat is gewoon emissie geneuzel.... iedere nieuwe fiets heeft zon lelijke pijp.... ik heb toch wel eens een foto gepost van de standaard uitlaat van de xt660z.... dat is helemaal geen dubbele pijp onder het zadel maar een bak volledige breedte van het zadel het 2 openingen aan weerszijdequote:
Die van de XTZ1200 is gewoon een prullenbak! echt belachelijk groot.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat is gewoon emissie geneuzel.... iedere nieuwe fiets heeft zon lelijke pijp.... ik heb toch wel eens een foto gepost van de standaard uitlaat van de xt660z.... dat is helemaal geen dubbele pijp onder het zadel maar een bak volledige breedte van het zadel het 2 openingen aan weerszijde
KILL IT WITH FIRE, BEFORE IT LAYS EGGS!!!!!quote:
Oe... de 800GSquote:
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:13 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Oe... de 800GSMooi ding, waardige motor. Motorkarakter is even... anders, maar een waardige motor.
Omdat ik het leuk vind om dingen te delen, hoe het niet moet;
https://vimeo.com/68288548
Mijn eerste duin.Je ziet het ook gewoon fout gaan.
Bij dat eerste filmpje krijg ik een access denied..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:21 schreef -Splash- het volgende:
Of dit pareltje.
http://contour.com/videos(...)oval-in-5-seconds--2
Toen ik halverwege Italië was bedacht ik mij nog dat ik mijn tourruitje had ipv mijn rally ruitje. Meh... gewoon laten zitten, ik ga niet helemaal terugrijden.
Ik heb ook video's waar het wel gewoon goed gaat hoor...(waren ook de enige twee waar het even mis ging, op de occasional oh wacht, ik red die duin toch niet helemaal video's na dan)
https://vimeo.com/68288547
Hallo peter. Nog gebrommert onlangs?quote:
Joh... dit was in 2010? Eerste stapjes off-road.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:54 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Mooie filmpjes. Ook goed voor je rug, die tilhouding van je.
Ik doe het niet beter hoor. Waar was het?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:15 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Joh... dit was in 2010? Eerste stapjes off-road.![]()
Wees concreet.quote:De 800GS heeft een minder karakter dan een Adventure 990. Maar dat is persoonlijk.
Het is alweer een tijdje geleden, het is gewoon niet zoals het hooligan karakter wat de KTM wel heeft. Het is net wat meer beheerst, net wat rustiger, wat stabieler onderin. Ik geloof wel dat de 800 wel het meest in de buurt van de KTM komt van elke fiets dan ook. Maar het is het toch niet helemaal. Ik mis de KTM toch wel als ik erop rij.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:16 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik doe het niet beter hoor.
[..]
Wees concreet.
Het was trouwens Tunesië, vlak bij de Libische grens.quote:
Vette shit. Ik heb daar ook wat in de planning staan voor de langere termijn. Hoe zijn de wegen daar?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:25 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Het was trouwens Tunesië, vlak bij de Libische grens.
Oh... en rij ze allebei eens proef, kijk wat je zelf ervan vindt....quote:
De wegen zijn er goed, de benzine prijs nog beter. Ligt eraan wat je gaat doen? De sahara in? Rond touren naar Tataouine? Marokko is ook erg mooi, net iets anders... erg mooi.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:26 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Vette shit. Heb daar ook wat in de planning staan voor de langere termijn. Hoe zijn de wegen daar?
Ik denk dat de GS weer fijner is op de verharde weg, maar dat is een aanname. Begin volgend jaar ga ik eens rijden op de GS, maar de komende jaren blijf ik lekker op mijn Alp rijden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:26 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Oh... en rij ze allebei eens proef, kijk wat je zelf ervan vindt....
Maar ik moet nog de motor tegenkomen waar ik het leuker op rijden zal vinden dan op de KTM....
Ik denk over een lus van Nederland naar Marokko, Algerije en Tunesië (en wat bezienswaardigheden) en via Italië terug. Het zal dus vooral verharde weg zijn met misschien een klein uitstapje hier en daar. De snelwegen zal ik wel vermijden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:27 schreef -Splash- het volgende:
[..]
De wegen zijn er goed, de benzine prijs nog beter. Ligt eraan wat je gaat doen? De sahara in? Rond touren naar Tataouine?
Ik denk dat je daar gelijk in kan hebben hoor, maar of het erg veel uit zal maken? Nét wat lager gewicht, zelfde banden profielen....de extra power van de KTM is ook wel lekker.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:27 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik denk dat de GS weer fijner is op de verharde weg, maar dat is een aanname. Begin volgend jaar ga ik eens rijden op de GS, maar de komende jaren blijf ik lekker op mijn Alp rijden.
Ga in ieder geval niet alleen... En gezien de situatie in Libië en Tunesië zou ik inderdaad verre toekomst zeggen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:28 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik denk over een lus van Nederland naar Marokko, Libië en Tunesië (en wat bezienswaardigheden) en via Italië terug. Het zal dus vooral verharde weg zijn met misschien een klein uitstapje hier en daar. De snelwegen zal ik wel vermijden.
Ik bedoelde Algerije in plaats van Libië, foutje.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:30 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ga in ieder geval niet alleen... En gezien de situatie in Libië en Tunesië zou ik inderdaad verre toekomst zeggen.
Toen ik er was, net na de revolutie, viel het mee. Veel tanks die voor je neus oversteken en maar één keer met stenen bekogeld door een boze menigte. Eenmaal in het off-road landschap waren de boeren toch op zichzelf, dus die waren mega vriendelijk.
Klinkt awesomequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:28 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik denk over een lus van Nederland naar Marokko, Algerije en Tunesië (en wat bezienswaardigheden) en via Italië terug. Het zal dus vooral verharde weg zijn met misschien een klein uitstapje hier en daar. De snelwegen zal ik wel vermijden.
Dank u. Die gaat in de favorieten.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Klinkt awesomeoverigens is de website van de Britse overheid completer dan die van BuZa, dat je het weet
Zolang je in en rond de Sahara rijdt zal je weinig moeilijkheden krijgen. Behalve dat ze daar voor alles geld willen zien, niets is gratis. Maar zodra je de steden in trekt ga je het moeilijker krijgen. Hotels zijn daar niet duur en bewaakt, dus snachts heb je geen problemen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:32 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik bedoelde Algerije in plaats van Libië, foutje.
Alleen ga ik sowieso niet, maar het schijnt in de meeste gebieden rustig te zijn. Er zijn wel gebieden die je echt moet vermijden (vreemd genoeg het noorden van Algerije als ik het me goed herinner), maar ook genoeg veilige gebieden als ik BuZa moet geloven.
Heb je trouwens een 1190?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:34 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Zolang je in en rond de Sahara rijdt zal je weinig moeilijkheden krijgen. Behalve dat ze daar voor alles geld willen zien, niets is gratis. Maar zodra je de steden in trekt ga je het moeilijker krijgen. Hotels zijn daar niet duur en bewaakt, dus snachts heb je geen problemen.
yep ff de aanpassingen wezen testenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Bij dat eerste filmpje krijg ik een access denied..
Maar de andere twee zijn wel leuk om te zienIk mis alleen een beetje geluid.
[..]
Hallo peter. Nog gebrommert onlangs?
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
rustig rustig. Ik wacht geduldig op de afzeggingen voor de allroadrit.
ligt aan jouquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:47 schreef Tunafish het volgende:
Hoe zit dat met motoragenten en zwaaien? Kwam er vandaag en zondag een aantal tegen, ik steek mijn pootje uit en die lui kijken niet op of om. Is dat net als met [stereotype] chopperrijders die zich te goed voelen om te zwaaien naar alles wat geen chopper is? [/stereotype]
Verschilt, de een zwaait wel, de ander niet. Kan ook zijn dat ze net een oproep krijgen ofzoquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:47 schreef Tunafish het volgende:
Hoe zit dat met motoragenten en zwaaien? Kwam er vandaag en zondag een aantal tegen, ik steek mijn pootje uit en die lui kijken niet op of om. Is dat net als met [stereotype] chopperrijders die zich te goed voelen om te zwaaien naar alles wat geen chopper is? [/stereotype]
Dat zal het zijn ja, ze zien van twintig meter afstand door mn helm heen dat ik een eikel benquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:52 schreef stinkie het volgende:
[..]
ligt aan jou
Ze knikken meestal even naar me en dat groet ik terug, maar ik laat het initiatief bij hun.
Ze zijn aan het werk en moeten neutraal blijven.
Dat zou kunnen, ja. 't Viel me gewoon op dat er nog niet een tussen zat die zwaaide.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verschilt, de een zwaait wel, de ander niet. Kan ook zijn dat ze net een oproep krijgen ofzo
nadenken difficult much?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:55 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Dat zal het zijn ja, ze zien van twintig meter afstand door mn helm heen dat ik een eikel ben
Sarcasmequote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
nadenken difficult much?
Ik zie je uberhaupt niet, maar ik kan de desbetreffende mening nu al bevestigen
welkom bij de club, en sterkte met de spierpijn morgenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:22 schreef Piles het volgende:
En daar lig je dan...
Gladde bocht en glijden maar. Ik hou van mn pak.
Nergens last van gelukkig, maar motor is stuk..
Stuur krom, spiegel en richtingaanwijzer sowieso.
Je hebt motoragenten die agent zijn en toevallig motor rijden.. en je hebt motoragenten die motorrijder zijn en bij de politie zitten. Dit kan ook het onderscheid maken van wel boete of geen boete soms.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:47 schreef Tunafish het volgende:
Bummer... sterkte.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:22 schreef Piles het volgende:
En daar lig je dan...
Gladde bocht en glijden maar. Ik hou van mn pak.
Nergens last van gelukkig, maar motor is stuk..
Stuur krom, spiegel en richtingaanwijzer sowieso.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |