abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 11:52:31 #176
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_131965321
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 11:47 schreef Kloontje1234567890 het volgende:
Een hoop reacties :D :P

[..]

Voor de helft? Waar?

Gewoon ff zoeken op een vergelijkingssite als internetten.nl.
Ik ben aan het overstappen naar vodafone glasvezel, tv, internet en telefoon. Inclusief onbeperkt bellen naar vast kost dat 54 per maand, met de eerste zes maanden voor 34.
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_131965367
Kort samengevat komt het er dus op neer dat:
• Ziggo wel erg duur is
• De uitvaartverzekering erg duur is
• Energiekosten wel wat lager zouden kunnen (met name PWN)
• Verzekeringen wel wat lager zouden moeten kunnen
• Caravanstalling eens bekeken moet worden of het niet goedkoper kan

Mis ik nu nog dingen?
Tja....
pi_131965376
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 11:43 schreef viseenoptie het volgende:

[..]

Ik heb het even zitten berekenen, en ik kom aan de 12.8%
Ben ik wel benieuwd naar die berekening. Ga eens uit van minimumloon en 2 kinderen 3 opvang.
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
pi_131965410
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 11:50 schreef Lienekien het volgende:
Nou, ik verwacht niet dat je 24/7 online bent, maar wel dat je je een beetje bemoeit met je eigen topic, waarin je immers om advies vraagt.
Ik ben nog geeneens 24 uur afwezig geweest :D
Tja....
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 11:57:17 #180
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_131965489
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 11:55 schreef Kloontje1234567890 het volgende:

[..]

Ik ben nog geeneens 24 uur afwezig geweest :D
:?

Als je vraagt om advies, is het wel handig dat je in de buurt bent om direct in te kunnen gaan op vragen om toelichting.

Dat begrijp je niet?
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 11:57:50 #181
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_131965509
Ik zie trouwens geen abonnement bij ziggo wat in de buurt komt van 115. De duurste is 64 euro? Of heb je meerdere extra zenderpakketten? Met HBO, sport en erotiek kom je idd wel in de buurt. Dan zou ik die extra's heroverwegen.
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_131965520
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 11:57 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Als je vraagt om advies, is het wel handig dat je in de buurt bent om direct in te kunnen gaan op vragen om toelichting.

Dat begrijp je niet?
Ik snap dat het handig is, maar niet iedereen is altijd in de gelegenheid om direct op vragen in te kunnen gaan (ergo, het is druk op het werk). Dat is toch niet raar ofzo?
Tja....
pi_131965529
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 11:57 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat begrijp je niet?
Je kan die tijd beter besteden om te werken en wat extra te verdienen. Zo heb je een hoger inkomen en zijn die paar tientjes vaste lasten ook geen issue ...
pi_131965539
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 11:57 schreef _Flash_ het volgende:
Ik zie trouwens geen abonnement bij ziggo wat in de buurt komt van 115. De duurste is 64 euro? Of heb je meerdere extra zenderpakketten? Met HBO, sport en erotiek kom je idd wel in de buurt. Dan zou ik die extra's heroverwegen.
Staat in mijn lange post hierboven ook: Alles in 1 plus, sport 1, eredivisie en een belpakket. En ik geloof ook nog een kidspakket.
Tja....
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 11:59:11 #185
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_131965548
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 11:58 schreef Kloontje1234567890 het volgende:

[..]

Ik snap dat het handig is, maar niet iedereen is altijd in de gelegenheid om direct op vragen in te kunnen gaan (ergo, het is druk op het werk). Dat begrijp jij toch wel?
Je kiest toch zelf het moment dat je een topic opent?
pi_131965583
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 11:59 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je kiest toch zelf het moment dat je een topic opent?
Dus ik mag alleen een topic openen als ik de dagen erna vaak online kan zijn? Volgens mij ben ik niet de enige die niet altijd maar kan reageren, en zeker niet in de hoeveelheid posts waarop hier gereageerd moest worden.

Als ik nou niet meer zou reageren zou je een punt hebben, maar klagen als ik binnen een paar uur niet reageer is toch echt wel een beetje te imo.
Tja....
pi_131966732
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 12:00 schreef Kloontje1234567890 het volgende:

[..]

Dus ik mag alleen een topic openen als ik de dagen erna vaak online kan zijn? Volgens mij ben ik niet de enige die niet altijd maar kan reageren, en zeker niet in de hoeveelheid posts waarop hier gereageerd moest worden.

Als ik nou niet meer zou reageren zou je een punt hebben, maar klagen als ik binnen een paar uur niet reageer is toch echt wel een beetje te imo.
Je kan ook gewoon zulke mensen negeren, alleen reageren op inhoudelijke zaken, die niet ouder zijn dan bv 6 uur.
Je zit op een internetfora, de mensen die hier reageren zul je waarschijnlijk nooit in het echt ontmoeten, dus het zal je toch aan je reet roesten wat mensen van je vinden? Je hoeft je dus niet te verantwoorden.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_131967935
wauw.. TS is lekker bezig
pi_131968060
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 11:47 schreef Kloontje1234567890 het volgende:
Een hoop reacties :D :P

Ik hoop dat ik alle vragen beantwoord heb hieronder...

[..]
Je opent een topic om tips te vragen maar eigenlijk wil je niets van je huidige leefstijl opgeven. Op die manier valt er inderdaad misschien een paar tientjes te besparen, niet echt de moeite van een topic waard.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 13:43:30 #190
62913 Blik
The one and Only!
pi_131968232
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 15:54 schreef sanger het volgende:
Waarom moet die caravan nou meteen de deur uit :D Mogen ze niet meer op vakantie ofzo :') De caravan an sich kost geen geld zo te zien, alleen de stalling.
Dit :D

TS mag toch nog wel geld uitgeven, mag die zeker niet meer met de caravan op vakantie. tevens is de stalling niet eens zo heel duur. Caravan kan verkocht worden maar dan moet TS een huis huren of een dure tent van bijv. Eurocamp

En sport opzeggen, mogen de kids niet meer sporten :')

denk dat verder het meeste al gezegd is. Ziggo is wel heel erg veel geld per maand, energie en water kan waarschijnlijk omlaag, uitvaart-verzekering (waarom uberhaupt als je spaargeld hebt)
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 13:47:44 #191
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_131968357
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 12:00 schreef Kloontje1234567890 het volgende:

[..]

Toen ik mijn eerste post hierover plaatste, wist ik natuurlijk niet dat je kort daarna de vragen zou gaan beantwoorden. Ik zag wel een topic dat alle kanten opging omdat een hoop niet duidelijk was. Dan is het gewoon veel handiger om een topic te openen op een moment dat je ook op reacties in kunt gaan. Lijkt me een vrij nuchtere constatering die je je niet persoonlijk hoeft aan te trekken.

Van mij mag je alles, hoor. Ik leg je verder geen strobreed in de weg.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 13:56:56 #192
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_131968589
quote:
Toevallig net vorige week offertes voor opgevraagd bij de tussenpersoon :)
Ik weet uit ervaring dat je daarmee amper bespaart. Reden is dat de kosten van een verzekering sterk samenhangen met je eisen. Tussenpersoon neemt gewoon een doorsnee uitgangspunt.

Voorbeeld; ik vroeg bij mijn tussenpersoon een ORV op. Hij kwam met een verzekering voor E. 12,80 per maand, en een dekking van 135.000 euro. Afsluitkosten E. 230.

Toen heb ik even op Independer gekeken, en daar een verzekering afgesloten. De dekking kon iets lager, een ton, en omdat wij regelmatig extra aflossen (wat mijn tussenpersoon wist), heb ik het annuitair laten aflopen. Kosten E. 5,25 per maand, en afsluitkosten E. 190.

Zelf doen dus.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_131968749
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 11:43 schreef viseenoptie het volgende:

[..]

Ik heb het even zitten berekenen, en ik kom aan de 12.8%
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 11:54 schreef Mgolovic het volgende:

[..]

Ben ik wel benieuwd naar die berekening. Ga eens uit van minimumloon en 2 kinderen 3 dagen opvang.
Ik heb zelf ook een berekening gemaakt. Uitgaande van 1 minimumloon o.b.v. 40 uur, 1 minimumloon o.b.v. 24 uur, 2 kinderen 3 dagen in de week op kinderopvang, ¤600,- huur met ¤150,- servicekosten kom ik op ¤1.364,- aan toeslagen per maand. Afgezet tegen de netto inkomens is dat 40% van het inkomen.
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
pi_131968790
En maar zeuren tegenwoordig op de uitkeringen, gewone werkenden kunnen er dus ook wat van.
“When there is no desire, all things are at peace.”
pi_131968895
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 13:56 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Ik weet uit ervaring dat je daarmee amper bespaart. Reden is dat de kosten van een verzekering sterk samenhangen met je eisen. Tussenpersoon neemt gewoon een doorsnee uitgangspunt.
Hmm, op zich wel logisch inderdaad.

quote:
Voorbeeld; ik vroeg bij mijn tussenpersoon een ORV op. Hij kwam met een verzekering voor E. 12,80 per maand, en een dekking van 135.000 euro. Afsluitkosten E. 230.

Toen heb ik even op Independer gekeken, en daar een verzekering afgesloten. De dekking kon iets lager, een ton, en omdat wij regelmatig extra aflossen (wat mijn tussenpersoon wist), heb ik het annuitair laten aflopen. Kosten E. 5,25 per maand, en afsluitkosten E. 190.

Zelf doen dus.
Dat scheelt inderdaad wel een hoop....
Tja....
pi_131968904
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 14:04 schreef Opnieuw-energie het volgende:
En maar zeuren tegenwoordig op de uitkeringen, gewone werkenden kunnen er dus ook wat van.
Hoe bedoel je dat?
Tja....
pi_131968922
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 13:47 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Toen ik mijn eerste post hierover plaatste, wist ik natuurlijk niet dat je kort daarna de vragen zou gaan beantwoorden. Ik zag wel een topic dat alle kanten opging omdat een hoop niet duidelijk was. Dan is het gewoon veel handiger om een topic te openen op een moment dat je ook op reacties in kunt gaan. Lijkt me een vrij nuchtere constatering die je je niet persoonlijk hoeft aan te trekken.

Van mij mag je alles, hoor. Ik leg je verder geen strobreed in de weg.
Laten we het er op houden dat het misschien niet handig is maar dat het ook niet heel raar is :P :D
Tja....
pi_131968937
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 14:07 schreef Kloontje1234567890 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat?
Daarmee bedoel ik de druk op de overheids uitgaven, die tellen dus niet alleen voor uitkeringen maar ook voor werkende die dus ook behoorlijk gesponsord worden. Al dragen zei natuurlijk wel weer bij aan diezelfde kas.
“When there is no desire, all things are at peace.”
pi_131968979
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 13:43 schreef Blik het volgende:
denk dat verder het meeste al gezegd is. Ziggo is wel heel erg veel geld per maand, energie en water kan waarschijnlijk omlaag, uitvaart-verzekering (waarom uberhaupt als je spaargeld hebt)
Omdat het spaargeld nog niet voldoende is om een uitvaart te betalen :)

De reden dat ik aan het kijken ben naar besparingsmogelijkheden is omdat ik overal iedereen zie besparen. Eigenlijk gewoon aangestoken door het virus als het ware. Met wat we extra besparen willen we de spaarrekening extra spekken totdat we weer op ons bufferniveau zitten (laatste jaren veel extra uitgaven gehad).
Tja....
pi_131969045
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 13:36 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Je opent een topic om tips te vragen maar eigenlijk wil je niets van je huidige leefstijl opgeven. Op die manier valt er inderdaad misschien een paar tientjes te besparen, niet echt de moeite van een topic waard.
Ik zeg niet dat we niets van onze huidige leefstijl willen opgeven, maar alleen dat we niet spartaans willen en hoeven te leven. Enige luxe moet kunnen, zeker omdat we nog iedere maand gewoon rondkomen. Neemt niet weg dat ik de mening van anderen eens wil horen over de hoogte van de lvaste lasten, en het liefst vergelijken met soortgelijke gezinnen. Waarom zou ik teveel betalen als ik voor minder hetzelfde kan hebben? En wellicht zijn er een aantal zaken die ik misschien toch niet zoveel gebruik of niet zo erg nodig heb maar die veel geld kosten (denk aan Eredivisie Live en Sport 1; ik kijk er wel naar maar eigenlijk maar 1 of 2 uurtjes per week). Is het dan de moeite wel waard om het te houden?
Tja....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')