O met Sophie , dan ga ik dat straks even teugkijkenquote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Blij met je kaart Oh.Dank je wel!
En bedankt voor de felicitaties allemaal.
Van de week al gehoord ja. Prachtigquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:21 schreef oh-oh het volgende:
we luisteren allemaal naar de verkeerde zender geloof ik, ik ging echt zo stuk!!!
quote:
Bijnaaaaaa 30 jaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:58 schreef Pisces29 het volgende:
Vaduzzzzz, is dit je laatste jaar als twintiger? Of was het 28?
Dat denk ik ook steeds ja!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:58 schreef oh-oh het volgende:
Jeez Pis, je zou zeggen dat jij wel wat weerstand moest hebben met al dat gefiets en zo.
Beterschap!
30 vond ik zo awesomequote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bijnaaaaaa 30 jaTis ook nog maar een kind
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook steeds ja!![]()
Nee, als kind ook altijd bronchitis en longontsteking. Krijg het er helaas niet uit, maar probeer wel meer te slapen, dat lukt me best goed!
Enne thanks!
Ik klap dicht bij een sigaret, dat gaat het niet wordenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik had dat dus ook altijd. Roken killed it, echt
![]()
Oeh!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb mijn nieuwe patta's aan vandaag
Mogge.quote:
Moggetjes!quote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ben benieuwd! Tof zijn ze sowieso al.
Ja datte!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:07 schreef oh-oh het volgende:
![]()
KAK ja, daar wen ik echt nooit aan denk ik!!!
ja en Koningsdag, Koningsdag. Koninginnedag is niets meer dan een dag uit het verleden. Verandering is goedquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:21 schreef oh-oh het volgende:
Nee maar Koninginnedag is Koninginnedag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Ik heb het ook, het bekt gewoon niet lekker, het woord is een deel hetzelfde, maar ineens korter en ook niet-zingend ('ginne') meer. Waardeloos.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo erg is t woord ook niet toch?
Bedoel je The Byrds of iets op de radio?quote:
Nee, deze:quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:04 schreef Pagan het volgende:
[..]
Bedoel je The Byrds of iets op de radio?
Als een fatsoenlijke zangeres dat nummer eens had ingezongen had het best wat kunnen zijn!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:22 schreef oh-oh het volgende:
Die nieuwe Birdy is niet veel beter dan die oude Birdies he, pretletter dat kind
Dat is tenminste nog muziekquote:
Ja die covers die zij vorig jaar deed waren ook niet zo slecht maar ik kan die nummers nu toch niet meer horenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als een fatsoenlijke zangeres dat nummer eens had ingezongen had het best wat kunnen zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |