Ooit van naverbranding gehoord? Als je spierpijn hebt ben je nog steeds aan het verbranden. Veel effectiever dan cardio dus.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:16 schreef JenHermes het volgende:
Ik kom zo,n 3 x per week in een sportschool waar voornamelijk veel mooiboys en ander graag gezien tuig rondloopt. Vaak zijn deze personen te vinden bij de free weight hoek om zo veel mogelijk gewicht de leegte in te drukken. Na het trainen maakt meermaals van deze personen gebruik van de nabijgelegen sauna. Als je deze personen door de sauna ziet lopen kom je er dus achter dat ze gigantische biceps, borstspieren en rugspieren hebben maar er wel een buikje begint te verschijnen. De gesprekken die ik vaak in de sauna op vang gaan over vetverbranding in combinatie met krachttraining. Helaas, dit is niet mogelijk met de trainingswijze die deze personen hanteren. Het zou pas mogelijk zijn als ze gaan crossfitten. Crossfit is een combinatie van conditie, vetverbranding en krachttraining. Op de een of andere manier willen deze personen dit niet begrijpen.
Klacht: Mensen die denken dat je vet verbrand dmv zware krachttraining
Ik heb een naverbrander in mijn vliegtuig, maar daar verbrand ik kerosine mee.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:20 schreef tonthesnake het volgende:
[..]
Ooit van naverbranding gehoord? Als je spierpijn hebt ben je nog steeds aan het verbranden. Veel effectiever dan cardio dus.
Jij bent zeker zo'n type die met de auto naar de fitness gaat en daar dan op een fiets gaat zitten om af te vallen?
Als je een keer van je zolder afkomt dan kom je er achter dat dit gewoon een normale term is. Jij hebt zeker alleen last van lui zweet of trekzweet?quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb een naverbrander in mijn vliegtuig, maar daar verbrand ik kerosine mee.
Lezen jullie mijn OP wel goed??quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:20 schreef tonthesnake het volgende:
[..]
Ooit van naverbranding gehoord? Als je spierpijn hebt ben je nog steeds aan het verbranden. Veel effectiever dan cardio dus.
Jij bent zeker zo'n type die met de auto naar de fitness gaat en daar dan op een fiets gaat zitten om af te vallen?
Je moest eens weten jongen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:23 schreef tonthesnake het volgende:
[..]
Als je een keer van je zolder afkomt dan kom je er achter dat dit gewoon een normale term is. Jij hebt zeker alleen last van lui zweet of trekzweet?
Ja dat kennen wij ja. En daarna gezellig samen met de boys douchen en elkaars rug inzepenquote:Op maandag 7 oktober 2013 11:24 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Lezen jullie mijn OP wel goed??
Crossfit is een work out met een combinatie van conditie, vetverbranding en KRACHTTRAINING. Je doet dus eigenlijk krachttraining met je eigen lichaamsgewicht, veel herhalingen en zo min mogelijk rust. Doordat je zo min mogelijk rust houd, gaat je hartslag omhoog, ga je transpireren en ben je dus ook met je conditie bezig. Even een filmpje ter illustratie:
Ik doe het in me eentje pannenkoek.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:26 schreef tonthesnake het volgende:
[..]
Ja dat kennen wij ja. En daarna gezellig samen met de boys douchen en elkaars rug inzepenIeder zijn ding.
Ook lekker. Er is niemand die je wil 'helpen'?quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:27 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ik doe het in me eentje pannenkoek.
quote:
Alsof het vet eraf vliegt met een paar kg spiermassaquote:Op maandag 7 oktober 2013 11:19 schreef Fokpop het volgende:
Meer spieren = meer verbranding in rust, en dat telt uiteindelijk veel zwaarder dan een uurtje per dag wat meer verbranden op de loopband.
afterburn effect slaat op HIIT, en is ook te verwaarlozen. mierenneuken in de margequote:Op maandag 7 oktober 2013 11:20 schreef tonthesnake het volgende:
[..]
ja, ik denk dat, yololoquote:Op maandag 7 oktober 2013 11:16 schreef JenHermes het volgende:
Ik kom zo,n 3 x per week in een sportschool waar voornamelijk veel mooiboys en ander graag gezien tuig rondloopt. Vaak zijn deze personen te vinden bij de free weight hoek om zo veel mogelijk gewicht de leegte in te drukken. Na het trainen maakt meermaals van deze personen gebruik van de nabijgelegen sauna. Als je deze personen door de sauna ziet lopen kom je er dus achter dat ze gigantische biceps, borstspieren en rugspieren hebben maar er wel een buikje begint te verschijnen. De gesprekken die ik vaak in de sauna op vang gaan over vetverbranding in combinatie met krachttraining. Helaas, dit is niet mogelijk met de trainingswijze die deze personen hanteren. Het zou pas mogelijk zijn als ze gaan crossfitten. Crossfit is een combinatie van conditie, vetverbranding en krachttraining. Op de een of andere manier willen deze personen dit niet begrijpen.
Jij doet twee keer in de week 'steps' en bent nu een zelfverklaard fitnessgoeroe? Lees jezelf even fatsoenlijk in voordat je begint te blaten. Vooral rust na een training is bij krachttraining de belangrijkste factor waarbij spieren groeien en vet verbrandt.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Alsof het vet eraf vliegt met een paar kg spiermassadat effect wordt schromelijk overdreven
[..]
afterburn effect slaat op HIIT, en is ook te verwaarlozen. mierenneuken in de marge
Dus dat!quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:19 schreef Fokpop het volgende:
Meer spieren = meer verbranding in rust, en dat telt uiteindelijk veel zwaarder dan een uurtje per dag wat meer verbranden op de loopband.
Na ja workout is rust inderdaad belangrijk voor spiergroei. Maar om je spieren optimaal te laten groeien zul je een anabool milieu moeten creëren. Maw zorgen voor genoeg voedingsstoffen om je spieren te laten groeien. Dus boven je odnerhoudsniveau eten. Als je boven je onderhoudsniveau eet zul je geen vet verbranden. Wil je wel vet verbranden zul je onder je onderhoudsniveau moeten eten maar dan zullen je spieren niet groter worden. Op wat Noobgains na misschien de eerste paar maanden.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:57 schreef tonthesnake het volgende:
[..]
Jij doet twee keer in de week 'steps' en bent nu een zelfverklaard fitnessgoeroe? Lees jezelf even fatsoenlijk in voordat je begint te blaten. Vooral rust na een training is bij krachttraining de belangrijkste factor waarbij spieren groeien en vet verbrandt.
Je hebt nooit gehoord van het omzetten van vet naar spieren? Sorry maar jij praat echt poep.quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Na ja workout is rust inderdaad belangrijk voor spiergroei. Maar om je spieren optimaal te laten groeien zul je een anabool milieu moeten creëren. Maw zorgen voor genoeg voedingsstoffen om je spieren te laten groeien. Dus boven je odnerhoudsniveau eten. Als je boven je onderhoudsniveau eet zul je geen vet verbranden. Wil je wel vet verbranden zul je onder je onderhoudsniveau moeten eten maar dan zullen je spieren niet groter worden. Op wat Noobgains na misschien de eerste paar maanden.
Godver weer in een troll getraptquote:Op maandag 7 oktober 2013 12:12 schreef tonthesnake het volgende:
[..]
Je hebt nooit gehoord van het omzetten van vet naar spieren? Sorry maar jij praat echt poep.
jah je heb wel gelijk, ik was eerst moddervet, sinds ik een paar maanden naar de sportschool ga is het allemaal spier geworden, echt grappig dat je lichaam dat kan hequote:Op maandag 7 oktober 2013 12:12 schreef tonthesnake het volgende:
[..]
Je hebt nooit gehoord van het omzetten van vet naar spieren? Sorry maar jij praat echt poep.
Ja wat denk jij dan? Vet verdampt gewoon de atmosfeer in?quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:38 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
jah je heb wel gelijk, ik was eerst moddervet, sinds ik een paar maanden naar de sportschool ga is het allemaal spier geworden, echt grappig dat je lichaam dat kan he
wow volgens mij heb jij er vet veel verstand van. heb je misgien ook supplementenschemas en trainningschemas voor me? voeding ga ik niet op letten want ik wil niet te groot en te gespierd wordenquote:Op maandag 7 oktober 2013 12:49 schreef tonthesnake het volgende:
[..]
Ja wat denk jij dan? Vet verdampt gewoon de atmosfeer in?
[ afbeelding ]
Leg jij het dan even uit als je het zo goed weet? Het is algemeen bekend dat je van krachttraining meer afvalt dan cardio. En dat elke dag kracht niet veel zin heeft maar dat je van 2-3 keer in de week het meest afvalt. Juist omdat je in die rust stand veel energie gebruikt om je spieren weer te helen...quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:55 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
wow volgens mij heb jij er vet veel verstand van. heb je misgien ook supplementenschemas en trainningschemas voor me? voeding ga ik niet op letten want ik wil niet te groot en te gespierd worden
bron voor dat laatste?quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:59 schreef SuperwormJim het volgende:
Vetverbranden door middel van krachttraining is zeker mogelijk.
Spiermassa aankomen door middel van krachttraining én daarbij vetmassa verliezen is niet mogelijk.
Om spiermassa aan te komen is de juiste training in combinatie met de juiste voeding (calorie-overschot) nodig. Zonder calorie-overschot kun je niet groeien. Simpel. Kwestie van meer er in dan er uit. En uiteraard kun je geen vetmassa verliezen terwijl je calorie-inname hoger is dat je calorie-verbranding.quote:
Je valt af in de keuken. Niet in de sportschool.quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:57 schreef tonthesnake het volgende:
[..]
Leg jij het dan even uit als je het zo goed weet? Het is algemeen bekend dat je van krachttraining meer afvalt dan cardio. En dat elke dag kracht niet veel zin heeft maar dat je van 2-3 keer in de week het meest afvalt. Juist omdat je in die rust stand veel energie gebruikt om je spieren weer te helen...
Maar goed waarom trap ik in deze troll/zolderkamerautist.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:16 schreef JenHermes het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |