abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132222761
quote:
7s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 10:04 schreef 99.999 het volgende:

Alles bij elkaar kunnen we je gestelde observering dus afdoen als toch wat aangedikt :).
Ik heb diverse voorbeelden gegeven; dat Centrum Amsterdam daar niet bij zit, geeft alleen maar aan dat het merendeel van de observaties wel correct is.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_132222775
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 10:02 schreef krapula het volgende:

[..]

http://nl.wikipedia.org/w(...)meenten_in_Nederland

2e? Nog geen top10, bedoel je?
Qua grondoppervlak. Na Amsterdam komt Apeldoorn.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_132222804
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 10:23 schreef crashbangboom het volgende:
Dat krijg je als woningbouwcorporaties hun onrendabele top zelf moeten gaan financieren.
Blijkbaar hebben de huurders er niet zoveel aan gehad; dei betaalden en betalen het gelag en er is tekort aan betaalbare huurwoningen. Dus waar dat geld gebleven is....
pi_132223370
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 12:51 schreef blomke het volgende:

[..]

Qua grondoppervlak. Na Amsterdam komt Apeldoorn.
quote:
Apeldoorn ( uitspraak (info·uitleg)) (Nedersaksisch: Apeldoorne) is een gemeente op de Veluwe in de Nederlandse provincie Gelderland. De hoofdplaats is de gelijknamige stad. Apeldoorn staat met een oppervlakte van 340 km² op de vijfde plek van grootste gemeentes van Nederland, na Súdwest-Fryslân, Noordoostpolder, Emmen en Midden-Drenthe.
Lekker belangrijk dus ook. Ik zou dan Emmen noemen en daar alle woningen van onder de ¤800,-/maand noemen. :+
pi_132223511
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 12:50 schreef blomke het volgende:

[..]

Ik heb diverse voorbeelden gegeven; dat Centrum Amsterdam daar niet bij zit, geeft alleen maar aan dat het merendeel van de observaties wel correct is.
Nou, nee dat doet het eigenlijk niet. Je voorbeeldjes zijn op z'n best een erg magere onderbouwing van wat je stelt.
pi_132225802
quote:
2s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 13:16 schreef 99.999 het volgende:
Nou, nee dat doet het eigenlijk niet. Je voorbeeldjes zijn op z'n best een erg magere onderbouwing van wat je stelt.
Ik heb prima onderbouwd wat ik stelde: diverse voorbeelden van huurverlagingen.

Dat jij nu teveel huur betaalt....
pi_132225977
Nee, je hebt diverse voorbeelden van huurverlagingen gegeven in plaatsen buiten de randstad/steden in groei.
pi_132226214
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 14:21 schreef blomke het volgende:

[..]

Ik heb prima onderbouwd wat ik stelde: diverse voorbeelden van huurverlagingen.

Dat jij nu teveel huur betaalt....
Ik heb gewooon een hypotheek, dus dat is geen punt :).

maar je ziet toch zelf ook wel dat de onderbouwing voor je stelling nogal mager is? Je doet notabene alsof een galerijflatje uit de wederopbouw een vrije sector woning zou zijn...
pi_132226535
quote:
7s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 14:26 schreef krapula het volgende:
Nee, je hebt diverse voorbeelden van huurverlagingen gegeven in plaatsen buiten de randstad/steden in groei.
Welke huurverlagingen? :D

Als iemand korting op de catalogusprijs van een nieuwe auto krijgt, is dat ook een prijsverlaging? :D

Nog even los van de 'vraag naar de voorwaarden' hint ;)

Had jij toevallig ook zo'n DSB hypotheek, blomke, ook met korting zeker?

[ Bericht 6% gewijzigd door crashbangboom op 16-10-2013 14:47:31 ]
so long and thanks for all the fish
pi_132227107
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 14:42 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

Welke huurverlagingen? :D

Als iemand korting op de catalogusprijs van een nieuwe auto krijgt, is dat ook een prijsverlaging? :D

Nog even los van de 'vraag naar de voorwaarden' hint ;)

Goed punt, maar ik dacht maar eens iets coulanter te zijn. Gesteld dat er sprake is van huurverlaging is, dan nog is het slechts bij een klein aantal voorbeelden buiten de randstad/steden in groei.
pi_132231635
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 14:42 schreef crashbangboom het volgende:

Nee, een ING hypotheek, met 2x korting.
pi_132231696
quote:
14s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 15:00 schreef krapula het volgende:

Goed punt, maar ik dacht maar eens iets coulanter te zijn. Gesteld dat er sprake is van huurverlaging is, dan nog is het slechts bij een klein aantal voorbeelden buiten de randstad/steden in groei.
Ik heb toch nergens gesteld da het in steden met groei in de Randstad zou moeten zijn? Ik heb gesteld dat ik "her en der huurprijsverlagingen tot beneden de sociale huurgrens" zie.

Zal weinig effect op jullie attitude hebben, maar ik zal zo nog meer voorbeelden daarvan geven.

Hierzo: van ¤802 naar ¤699. Golden Delicious.
http://www.funda.nl/huur/(...)licious-6/kenmerken/

Wat wil je nog meer?
pi_132231903
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 17:17 schreef blomke het volgende:
Hierzo: van ¤802 naar ¤699. Golden Delicious.
http://www.funda.nl/huur/(...)licious-6/kenmerken/

Wat wil je nog meer?
Dat is niet onder de sociale huurgrens he...

quote:
De maximale huur tot waar sprake is van een sociale huurwoning is in 2013 ¤ 681,02.
http://www.rijksoverheid.(...)r-in-aanmerking.html
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_132231991
Dan verreken je wat servicekosten met de verhuurder. Die paar tientjes moet je niet rekenen. En over een jaar of zo, ligt die grens > ¤700,- Vooruitzien hé?
pi_132232021
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 17:29 schreef blomke het volgende:
Dan verreken je wat servicekosten met de verhuurder. Die paar tientjes moet je niet rekenen.
Ik denk dat ze juist bewust boven de sociale huurgrens blijven zitten. Toch een ander soort volk wat er dan in je woning komt. :Y

quote:
En over een jaar of zo, ligt die grens > ¤700,- Vooruitzien hé?
Die huur stijgt ook elk jaar he.
pi_132233598
En terwijl sommigen op de millimeter zitten te hakketakken, omdat ze wel twee keer korting op het adviestarief hebben gekregen ( ;) ), het echte nieuws op fd.nl, dewelke ik niet in zijn geheel zal kopieren want achter betaalmuur

quote:
De rol van buitenlandse beleggers op de vastgoedmarkt groeit dit jaar sterk. Nederlandse partijen zijn nog niet erg actief aan de kopende kant. Dat blijkt uit nieuwe cijfers van de vastgoeddatabase van PropertyNL. Internationaal geld was goed voor 38% van alle vastgoedbeleggingsaankopen in de afgelopen drie kwartalen van dit jaar. Vorig jaar was dat nog slechts 21%.
Binnenkort huren van een stel Aziatische investeerders, niet zeggen dat je niet gewaarschuwd bent. Oefen maar vast in het bukken.
  woensdag 16 oktober 2013 @ 19:01:04 #217
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_132234528
quote:
2s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 00:26 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Verhuren is pas vrijheid. Maandelijkse cashflow en iemand anders die je hypotheek afbetaalt. Geen gezeur van huurders want je zet er een makelaar tussen. :7
De Asians en ik zitten op 1 lijn.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_132234564
quote:
6s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 19:01 schreef monkyyy het volgende:

[..]

De Asians en ik zitten op 1 lijn.
Dan ga ik voor het beheerdersschap. Geen betere handel dan commissiehandel ;) deal? :)

Blomke krijgt korting hoor, wat zal die trots zijn :P
  woensdag 16 oktober 2013 @ 19:20:00 #219
344884 monkyyy
pi_132235130
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 19:02 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

Dan ga ik voor het beheerdersschap. Geen betere handel dan commissiehandel ;) deal? :)

Blomke krijgt korting hoor, wat zal die trots zijn :P
Die makelaars moeten wel ziek veel geld verdienen met het beheren van verhuurd vastgoed. Kan gewoon niet anders.

Stel je voor dat je als makelaar 100 panden beheert en 5% bruto huur als commissie vraagt. Dat houdt in principe in dat je zelf 5 panden de volledige huuropbrengst van vangt. Alleen 1 groot voordeel: Je hoeft geen eigen vermogen in te leggen.

Ik noem het synthetische equity, iemand anders komt met het vermogen, jij skimt de cashflow die het genereert, in ruil voor een dienst (paar uurtjes werk per maand). :7
pi_132235215
Echt beheer doen ze vaak niet hoor. Denk dat de inkomsten vaak eenmalige opbrengsten zijn zoals een maandhuur bemiddelingskosten.
pi_132235301
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 19:20 schreef monkyyy het volgende:
Stel je voor dat je als makelaar 100 panden beheert en 5% bruto huur als commissie vraagt. Dat houdt in principe in dat je zelf 5 panden de volledige huuropbrengst van vangt. Alleen 1 groot voordeel: Je hoeft geen eigen vermogen in te leggen.
Nog groter voordeel is dat je geen risico loopt. Afhankelijk van de afspraak loop je wellicht 5% mis van 1 of een paar woningen, maar nimmer bv. tienduizenden euro's schade door bv een hennepkwekerij.
pi_132235419
En allemaal betaald door de huurder, want die hebben ergens het idee dat ze niet betalen:
- financieringskosten verhuurder
- onderhoudskosten verhuurder
- afschrijving verhuurder
- winstmarge verhuurder
- kosten beheer
- etc etc

Nee hoor, dat is allemaal voor niks ;)
Als je maar het magische woord 'korting' gebruikt, slikken ze alles, hun hersencellen en logisch redeneervermogen smelten spontaan ;)
pi_132235504
Menschen, wordt geen slachtoffer van monkkky..... need I say more :(
pi_132235769
quote:
10s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 19:30 schreef crashbangboom het volgende:
Menschen, wordt geen slachtoffer van monkkky..... need I say more :(
Ik twijfel toch nog. Die ongekende vrijheid als huurder is immers ook wat waard. Gewoon als je wilt verhuizen, tjakka, kies je zo een andere woning uit. En als ik dit topic mag geloven donderen de huren inmiddels ook omlaag, en kun je dus voor hetzelfde geld een grotere woning betrekken, dus mja. Dillema.
pi_132235932
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 19:36 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Ik twijfel toch nog. Die ongekende vrijheid als huurder is immers ook wat waard. Gewoon als je wilt verhuizen, tjakka, kies je zo een andere woning uit. En als ik dit topic mag geloven donderen de huren inmiddels ook omlaag, en kun je dus voor hetzelfde geld een grotere woning betrekken, dus mja. Dillema.
Nog effe en je krijgt geld bij om op een landgoed te wonen. Kan niet wachten.
  woensdag 16 oktober 2013 @ 20:16:07 #226
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_132237631
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 19:40 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

Nog effe en je krijgt geld bij om op een landgoed te wonen. Kan niet wachten.
er zijn landen waar je dat inderdaad wel zou gaan denken
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_132238399
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 20:16 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

:O
  woensdag 16 oktober 2013 @ 20:45:43 #228
344884 monkyyy
pi_132238869
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 20:16 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Pripyat, als medisch experiment? :'(
pi_132249766
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 19:36 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan, huren en kopen heeft zijn voor en zijn nadelen.

Ik ben blij dat ik als starter de afgelopen jaren gehuurd heb, die vrijheid was mij inderdaad veel waard. Sterker nog, dit heeft mij toevallig een financieel voordeel opgeleverd.

Jij bent net zo'n debiel als CC, alleen maar voor eigen parochie preken.

Waarom lukt het op Tweakers wel om een fatsoenlijke discussie te houden over de woning markt en hier niet?
eten!!!
pi_132250323
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 02:39 schreef janatwork het volgende:

Ik ben blij dat ik als starter de afgelopen jaren gehuurd heb, die vrijheid was mij inderdaad veel waard. Sterker nog, dit heeft mij toevallig een financieel voordeel opgeleverd.

Elke maand geld naar de verhuurder brengen hoe kan je dat een financieel voordeel zien. Ja als je dan naar virtuele panden gaat kijken die je misschien gekocht zou kunnen hebben en nu de prijs ziet. Waarbij we dan wel moeten vemelden dat de hypotheken flink veranderd zijn en je geen vage hypotheek constructies meer kan afsluiten om je HRA te maximaliseren. Dus door te wachten heb je nu wel je maximale HRA mis gelopen.

Een gekocht huis is om een langere periode in te wonen en niet om te speculeren. Als het dan ook nog eens jou eigendom is worden je woonlasten alleen maar minder.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 08:50:26 #231
37248 BertV
Klei indiaan
pi_132250944
Ok, deze misschien wel bekende "huilende-huurder" van Fok ;) heeft zijn stoute schoenen aangetrokken en een prijsaanvraag gedaan bij de eigenaar, een grote vastgoedhandelaar.

Ik heb al een jaar of twee eerder bericht gekregen maar hier niet op in gegaan.
De prijzen zijn nu 15% gezakt sinds toen (Funda), en dan is het ook nog eens leeg en niet vanuit verhuurde toestand zoals bij mij.

edit: er is bij mij wel twijfel, ik schat de kans groot in dat het nog verder gaat zakken.
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
  † In Memoriam † donderdag 17 oktober 2013 @ 12:40:40 #232
230491 Zith
pls tip
pi_132257215
Zijn er nog updates van de grafieken? :)
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_132257367
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 07:23 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Elke maand geld naar de verhuurder brengen hoe kan je dat een financieel voordeel zien.
Nee, dan elke maand geld naar de bank brengen voor de hypotheekrente, dat is lekker "voordelig". :')

Wonen kost sowieso geld. Uiteindelijk gaat het er gewoon om wat het goedkoopste is. En bij snel dalende huizenprijzen is huren al gauw goedkoper, als je tenminste alles (dus ook waardedaling) meeneemt.
quote:
Ja als je dan naar virtuele panden gaat kijken die je misschien gekocht zou kunnen hebben en nu de prijs ziet. Waarbij we dan wel moeten vemelden dat de hypotheken flink veranderd zijn en je geen vage hypotheek constructies meer kan afsluiten om je HRA te maximaliseren. Dus door te wachten heb je nu wel je maximale HRA mis gelopen.
Doordat al die "vage hypotheek constructies" niet meer mogelijk zijn, zullen de huizenprijzen de komende jaren alleen nog maar meer en sneller gaan dalen. Dat betekent dus uiteindelijk nog meer voordeel (én in de toekomst te behalen winst) voor de huurder die zich voorlopig nog niet gek laat maken en gewoon nog een aantal jaren wacht met kopen.
quote:
Een gekocht huis is om een langere periode in te wonen en niet om te speculeren. Als het dan ook nog eens jou eigendom is worden je woonlasten alleen maar minder.
Klopt. Maar dat is nog geen reden om nu te kopen. Hoe langer je wacht, hoe lager de huizenprijzen en hoe lager je hypotheek, en hoe eerder je uiteindelijk die hypotheek kunt aflossen.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 12:53:13 #234
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132257601
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 12:45 schreef hpeopjes het volgende:
Wonen kost sowieso geld. Uiteindelijk gaat het er gewoon om wat het goedkoopste is. En bij snel dalende huizenprijzen is huren al gauw goedkoper, als je tenminste alles (dus ook waardedaling) meeneemt.
Dan ga je er vanuit dat de huizenprijzen blijven dalen? En je verwacht dat de huren ook gaan dalen?
Maar zodra de huizenprijzen weer gaan stijgen wordt het dan goedkoper om te kopen?

Als je koopt moet je kijken wat de kosten op de lange termijn zijn, je koopt immers ook voor de lange termijn, het is zinloos om uit te rekenen dat een jaar huren minder kost dan een jaar in een koopwoning als je die koopwoning een jaar later toch koopt, maar dan voor wat minder.
Zeker als de huurwoning en koopwoning vergelijkbaar zijn, en je geen huurtoeslag krijgt.

Je moet immers wel 2 keer verhuizen, en nou kun je bij je ouders vandaan naar je eerste studentenkamer wel vrij goedkoop verhuizen, maar van een huis naar een huis kost over het algemeen wat meer.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 17 oktober 2013 @ 12:55:58 #235
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_132257692
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 12:40 schreef Zith het volgende:
Zijn er nog updates van de grafieken? :)
Doe ik de 21e bij de nieuwste CBS-cijfers. Augustus en september had ik helaas andere dingen aan m'n hoofd.
censuur :O
pi_132258057
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 12:45 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Nee, dan elke maand geld naar de bank brengen voor de hypotheekrente, dat is lekker "voordelig". :')

[..]
:D jij kijkt alleen maar wat een huis kost? Ik zou een aantal extra eisen stellen aan een woning.
pi_132273582
quote:
Stel je niet zo aan, huren en kopen heeft zijn voor en zijn nadelen.
Joh? Ik dacht dat kopen alleen maar nadelen had?

quote:
Proficiat. Ik trek nog een klein beetje in twijfel of jij maatgevend bent voor de andere 3,9 miljoen huurders, maar ik ben bijna over de streep.

quote:
Jij bent net zo'n debiel als CC, alleen maar voor eigen parochie preken.
Nu ben ik wel over de streep. ^O^

quote:
Waarom lukt het op Tweakers wel om een fatsoenlijke discussie te houden over de woning markt en hier niet?
Hint: omdat daar geen 1200 klonen aan het baggeren zijn? :{w
pi_132274570
quote:
Omdat er nogal wat gefrustreerden rondlopen die hun verlies op de woning- & hypotheekmarkt of onterechte huurverhoging, niet kunnen verkroppen en afreageren op dit forum.

Bovendien is alles al zo'n beetje gezegd wat er te zeggen valt over de woningmarkt; mijn idee is dat "de markt" altijd gelijkheeft. Dalen de prijzen, dan is daar een terechte oorzaak/reden voor, stijgen de prijzen/huren: idem.
pi_132281949
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:29 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

Proficiat. Ik trek nog een klein beetje in twijfel of jij maatgevend bent voor de andere 3,9 miljoen huurders, maar ik ben bijna over de streep.

3 miljoen daarvan kunnen geen huis kopen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2013 23:32:18 ]
pi_132282371
quote:
2s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 23:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
3 miljoen daarvan kunnen geen huis kopen.
Dat is geen probleem, daar hebben we huurhuizen voor.
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 00:12:30 #241
323876 michaelmoore
pi_132283226
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 23:45 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Dat is geen probleem, daar hebben we huurhuizen voor.
of die gaan naar het buitenland
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_132283261
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 00:12 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Dat is uiteraard marginaal.
pi_132283273
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 00:12 schreef michaelmoore het volgende:
Klopt, was ik vergeten, sorry. 'janatwork' heeft er financieel voordeel bij, en velen met hem, en de rest gaat naar het buitenland.
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 00:19:43 #244
323876 michaelmoore
pi_132283430
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 00:14 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Klopt, was ik vergeten, sorry. 'janatwork' heeft er financieel voordeel bij, en velen met hem, en de rest gaat naar het buitenland.
ja na gedane arbeid is het leuk toeven aan zee
pi_132283502
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 00:19 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Ja, je moet iets met een studio van vier bij vijf in een of ander dubieus oostblokland. Dan wil je wel naar buiten :D.
pi_132283531
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 00:19 schreef michaelmoore het volgende:
En zo is het. Bedankt voor je werkzame bijdrage, en het en passant oplossen van een stukje van het vergrijzingsprobleem.
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 00:23:34 #247
323876 michaelmoore
pi_132283532
x

[ Bericht 100% gewijzigd door michaelmoore op 18-10-2013 00:24:12 ]
pi_132283554
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 00:23 schreef michaelmoore het volgende:
x
Ach daarom. Zolang jij er maar gelukkig mee bent.
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 00:33:59 #249
323876 michaelmoore
pi_132283716
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 00:23 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

En zo is het. Bedankt voor je werkzame bijdrage, en het en passant oplossen van een stukje van het vergrijzingsprobleem.
ja je moet ergens je pensioen op gaan maken en dan bij voorkeur in een goedkoop land filipijnen enz. of in de EU

het woonlandbeginsel is dan een belangrijk criterium
pi_132283785
Die ouwe lullen kopen geen nieuwe woning meer, waar het om draait zijn de mensen die met verstand een woning kopen en een degelijke spaarpot op zak

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2013 00:38:58 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')