Zal best kunnen. Geen idee.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:41 schreef einschtein het volgende:
[..]
Die komen sowieso niet in stortbakken?
Ik klaag toch nu ook?quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:47 schreef mujentas het volgende:
[..]
En wel klagen toen ik laatst niet door had dat ik lapo had
Wat is lapoquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:47 schreef mujentas het volgende:
[..]
En wel klagen toen ik laatst niet door had dat ik lapo had
Het is ook niet jouw foutquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:48 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik moest de reeks niet maken hoor
Waarom kom jij niet met een plaatje. Janneke ligt vast allang te slapen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:49 schreef d4v1d het volgende:
Ik ga vast klaarzitten om het raadplaatje te raden.
Ik heb geen plaatjequote:Op zondag 6 oktober 2013 23:49 schreef mujentas het volgende:
[..]
Waarom kom jij niet met een plaatje. Janneke ligt vast allang te slapen.
Google maps streetview niet kennenquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb geen plaatje![]()
Ja.., Of eentje uit Utrecht die je binnen 1 minuut raadtIk wacht wel
Dat is minder leuk vind ik.quote:
Raadplaatjes zijn het domein van Janneke141quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:49 schreef mujentas het volgende:
[..]
Waarom kom jij niet met een plaatje. Janneke ligt vast allang te slapen.
Misschien als hobby? Kan je die camera gebruiken uit je facebook profiel plaatje.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat is minder leuk vind ik.
het is leuker als je gewoon een plaatje hebt die daadwerkelijk zelf geschoten is
Ik ga niet het land rond reizen om foto's van een winkel te maken.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:52 schreef mujentas het volgende:
[..]
Misschien als hobby? Kan je die camera gebruiken uit je facebook profiel plaatje.
quote:
Stortbakken zijn inderdaad alleen voor kleinbrood en croissants. Zoet en hartig gaat nog gewoon in bakjes.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:41 schreef einschtein het volgende:
[..]
Die komen sowieso niet in stortbakken?
Heb je dat niet over voor je fok matties?quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ga niet het land rond reizen om foto's van een winkel te maken.
Laatst ook nog één met een pakje shag. Ze had zwaar, maar moest halfzwaar hebben dus die wilde ze omruilen. Komt ze helemaal speciaal terug voor dat pakje. Ik zou gewoon denken, dan maar een keertje zwaar roken, al die moeitequote:Op zondag 6 oktober 2013 23:58 schreef Schuimpjes het volgende:
Vandaag een klant bij de balie om 6 cent prijsverschil terug te vragen: "Ja het gaat maar om 6 cent maar ik let net als Albert Heijn op de kleintjes en Albert Heijn is rijker dan dat ik ben, dus ik kom toch die 6 cent halen"
"Natuurlijk, mevrouw"
Gewoon stoppen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:00 schreef mujentas het volgende:
[..]
Laatst ook nog één met een pakje shag. Ze had zwaar, maar moest halfzwaar hebben dus die wilde ze omruilen. Komt ze helemaal speciaal terug voor dat pakje. Ik zou gewoon denken, dan maar een keertje zwaar roken, al die moeite
Achja, stel het is maar 2 minuten fietsen..quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:00 schreef mujentas het volgende:
[..]
Laatst ook nog één met een pakje shag. Ze had zwaar, maar moest halfzwaar hebben dus die wilde ze omruilen. Komt ze helemaal speciaal terug voor dat pakje. Ik zou gewoon denken, dan maar een keertje zwaar roken, al die moeite
Ja ze stond nog te miepen dat ze al zo weinig geld had, maar dan wel stug door blijven roken, met haar zwoele rokersstemquote:
Uitkeringstrekkers hebben toch tijd genoeg om het te komen ruilenquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:05 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ja ze stond nog te miepen dat ze al zo weinig geld had, maar dan wel stug door blijven roken, met haar zwoele rokersstem
quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Uitkeringstrekkers hebben toch tijd genoeg om het te komen ruilen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:08 schreef mujentas het volgende:
[..]![]()
Die hebben het druk zat met solliciteren.'Solliciteren'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paar internet formulieren per dag/week invullen waarvan je weet dat het geen zin heeft.![]()
Of van die ouders die hun kinderen van 5 op pad sturen om een boodschap te doen en dan worden ze vervolgens teruggestuurd omdat ze het verkeerde product hebben gekocht en moeten dat dan ruilen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:08 schreef Emm16 het volgende:
Hier komen ze ruilen voor de kleinste dingen...
Ik ben er inmiddels zo aan gewend dat ik er niet meer raar van opkijk.
Haha dat is zo lullig. Denkt het kindje dat ie het goed heeft gedaan, maar nee hoor..quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:10 schreef mujentas het volgende:
[..]
Of van die ouders die hun kinderen van 5 op pad sturen om een boodschap te doen en dan worden ze vervolgens teruggestuurd omdat ze het verkeerde product hebben gekocht en moeten dat dan ruilen.
Ja, maar als je geen 4 sollicitatieactiviteiten per maand doet, dan word je op je uitkering gekort. Overigens vind ik 4 veels te weinig. Die mensen moeten gewoon de hele dag met solliciteren bezig zijnquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:10 schreef einschtein het volgende:
[..]
'Solliciteren'
Paar internet formulieren per dag/week invullen waarvan je weet dat het geen zin heeft.
Nog erger als ze een heel lijstje hebben en bij elk product gaan vragen waar het ligtquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:10 schreef mujentas het volgende:
[..]
Of van die ouders die hun kinderen van 5 op pad sturen om een boodschap te doen en dan worden ze vervolgens teruggestuurd omdat ze het verkeerde product hebben gekocht en moeten dat dan ruilen.
Wij hebben zo'n oude demente vent rondlopen die bij elk product hulp nodig heeft, en dan wordt hij vervolgens door zijn vrouw keihard teruggestuurt omdat hij het verkeerde heeft gekocht. Ik help hem niet meer hoor, kom nou.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nog erger als ze een heel lijstje hebben en bij elk product gaan vragen waar het ligt
I know, wij krijgen soms sollicitatieformulieren van 45-jarigen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:12 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ja, maar als je geen 4 sollicitatieactiviteiten per maand doet, dan word je op je uitkering gekort. Overigens vind ik 4 veels te weinig. Die mensen moeten gewoon de hele dag met solliciteren bezig zijn
Zeker inclusief gebrekkig Nederlands en kort pittig kapsel?quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:15 schreef einschtein het volgende:
[..]
I know, wij krijgen soms sollicitatieformulieren van 45-jarigen.
Zeg ik van niet dan?quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:20 schreef mujentas het volgende:
kpk'ers kunnen ook gewoon hard werken hoor.
Ik neem aan dat Servex ook de levensmiddelen CAO hanteert? Kijk daar eens in zou ik zeggen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:20 schreef Besjah het volgende:
Werk sinds een tijdje bij een AH to go. Niet van Ahold trouwens, maar van NS.
Ik had een vraagje omtrent kaders, krijgen die meer? Zo ja hoeveel meer en staat dat ergens in een tabel?
Ik moest een paar weken terug de kots opruimen van een caissière die had overgegevenquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:30 schreef d4v1d het volgende:
Laatst piste er een hond naast de winkelwagens. Ik was blij dat ik niet wist hoe de dweilwagen werkt
Buiten? Nog leuker danquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:34 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik moest een paar weken terug de kots opruimen van een caissière die had overgegeven
Er was ook een vent die buiten op de stop zijn broek naar beneden trok en lekker ging poepen. Met zijn diaree
En onder wat moet ik dan kijken? A/B/C/Etc.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:23 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Servex ook de levensmiddelen CAO hanteert? Kijk daar eens in zou ik zeggen.
Bij "normale" Albert Heijn's hebben teamleiders ook de sleutels en moeten zij ook de winkel sluiten. Teamleiders vallen in de D-schaal.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:43 schreef Besjah het volgende:
[..]
En onder wat moet ik dan kijken? A/B/C/Etc.
Want een kader-lid is wel wat anders dan een teamleider. Een kader heeft o.a. ook de winkel sleutels etc. en mag ook sluiten.
Onbekend hoe het bij Servex in elkaar zit. Waar de winkels dar onder vallen en hoe dus de betaling is.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:43 schreef Besjah het volgende:
[..]
En onder wat moet ik dan kijken? A/B/C/Etc.
Want een kader-lid is wel wat anders dan een teamleider. Een kader heeft o.a. ook de winkel sleutels etc. en mag ook sluiten.
Klopt, (A)SM hebben een aanvullende CAO namelijk CAO voor het winkelmanagement van Albert Heijn. Voor de AH To Go's die onder Albert Heijn vallen geld voor de Storemanager dezelfde CAO. Afhankelijk van de omzet is hij Storemanger 1 of 2. De meeste Storemanager zijn echter 1. Al zag ik laatst een bestand waarbij er 1 of 2 winkel een 2 hadden (ligt aan hun omzet) Dus die draaide echt behoorlijke omzet.quote:Op maandag 7 oktober 2013 06:40 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Bij "normale" Albert Heijn's hebben teamleiders ook de sleutels en moeten zij ook de winkel sluiten. Teamleiders vallen in de D-schaal.
Maar wellicht dat jouw leidinggevende hier meer over kan vertellen.
Zeker als de winkels dichtbij elkaar liggen? Hier op het station zit er een togo aan de éne kant en ééntje aan de andere kant, ongeveer 100 meter van elkaar af. Het lijkt mij inderdaad wat overbodig om hier 2 managers neer te planten, zoveel valt er nu ook weer niet te managen in zo'n kleine winkel.quote:Op maandag 7 oktober 2013 08:02 schreef ikbenschipper het volgende:
Weet wel dat sommige ToGo's op dit moment een Store Manager delen.
Goed, zoals ik al dacht. Het neemt heel wat druk van je af. Maar werken was relaxed.quote:
Hoeveel mensen hadden jullie om 4.00 uur rondlopen?quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:28 schreef einschtein het volgende:
[..]
Goed, zoals ik al dacht. Het neemt heel wat druk van je af. Maar werken was relaxed.
Eerste 2 SSC'tjes zijn alweer getyped door mij.
3.quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:29 schreef mujentas het volgende:
[..]
Hoeveel mensen hadden jullie om 4.00 uur rondlopen?
Dat is een onmogelijke opgave ofzoquote:Op maandag 7 oktober 2013 12:42 schreef joey_k het volgende:
Ook leuk: in de mail een uitnodiging voor de Homag training, met het verzoek het intake formulier in te vullen en te faxen/mailen alsmede een uitgewerkt winkelveiligheidsscan.
Mooi op tijd 1 dag vantevoren!
De cursusleider is bevoegd cursisten weg te sturen indien niet aan bovenstaande voorwaarden is voldaan.
Nou, in dat geval mooi een extra dagje vrij dacht ik zo
Ik heb er geenquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:04 schreef mujentas het volgende:
[..]
Zelf niet leveren, maar wel klagen
Paar jaar terug stond er een of andere zwerver een busabri naast onze magazijndeur te swaffelen om vervolgens nog even te gaan poepen in de abri. Tijdens het lossen even met de plaatselijke Hermandad gebeld die hem vervolgens uit de bus gehaald hebben. En wij zaten met z'n alle eerste rang. Prachtig staaltje entertainment tijdens het lossen (hoewel het eerste deel, het swaffelen en het poepen toch echt wat minder was)quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:34 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik moest een paar weken terug de kots opruimen van een caissière die had overgegeven
Er was ook een vent die buiten op de stoep zijn broek naar beneden trok en lekker ging poepen. Met zijn diaree
Redelijk, als je de volledige dag te krap ingepland bentquote:Op maandag 7 oktober 2013 12:50 schreef mujentas het volgende:
[..]
Dat is een onmogelijke opgave ofzo
Maar je wilt wel een dag vrijquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:17 schreef joey_k het volgende:
[..]
Redelijk, als je de volledige dag te krap ingepland bent
Op papier zit het als volgt:quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:20 schreef Besjah het volgende:
Werk sinds een tijdje bij een AH to go. Niet van Ahold trouwens, maar van NS.
Ik had een vraagje omtrent kaders, krijgen die meer? Zo ja hoeveel meer en staat dat ergens in een tabel?
Ja sorry hoor, er zijn ook mensen die slapen 's nachts.quote:
Die piraat met crocs en tieten bedoel je..?quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:13 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Bonusvraag: Is het een man of een vrouw?
Die ja. Ik twijfel serieusquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:53 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Die piraat met crocs en tieten bedoel je..?
Geen idee......
Ik wil het niet weten. Lekker bij de Jumbo blijven, meneer/mevrouw!quote:
Lastige, weinig herkennispunten op de weerspiegeling van een Gall & Gall na. Wel mooie recente foto!quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, er zijn ook mensen die slapen 's nachts.
[ afbeelding ]
Nee, sorry. Ik klikte gelijk door naar de video aan de rechterkantquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:18 schreef Tuinstoel2 het volgende:
Hebben jullie deze al gelezen? http://frontpage.fok.nl/c(...)nuskaartnummers.html
Dat is ook wel een leuk filmpjequote:Op maandag 7 oktober 2013 16:22 schreef mujentas het volgende:
[..]
Nee, sorry. Ik klikte gelijk door naar de video aan de rechterkant
Rick Evers zal wel geen stof hebben gehad om zijn columnpje op te vullen. Maar als hij dat als hobby wilt doen, prima.quote:
Mensen die slapenquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, er zijn ook mensen die slapen 's nachts.
[ afbeelding ]
Leuke column.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:18 schreef Tuinstoel2 het volgende:
Hebben jullie deze al gelezen? http://frontpage.fok.nl/c(...)nuskaartnummers.html
Winkelveiligheidscan heeft je (A)SM gewoon voor je niks bijzonders dus. Intakformulier nog nooit gezien bij HOMAG.quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:42 schreef joey_k het volgende:
Ook leuk: in de mail een uitnodiging voor de Homag training, met het verzoek het intake formulier in te vullen en te faxen/mailen alsmede een uitgewerkt winkelveiligheidsscan.
Mooi op tijd 1 dag vantevoren!
De cursusleider is bevoegd cursisten weg te sturen indien niet aan bovenstaande voorwaarden is voldaan.
Nou, in dat geval mooi een extra dagje vrij dacht ik zo
5 minuten werkquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:17 schreef joey_k het volgende:
[..]
Redelijk, als je de volledige dag te krap ingepland bent
Dit is dus voor ToGo van Servex?quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Op papier zit het als volgt:
- De winkelmanager zit in schaal F of hoger, afhankelijk van de omzet van de winkel. De hoogste omzetcategorie zit in I, alhoewel er een enkeling van oudsher nog J heeft
- De vaste (fulltime-)assistenten zitten in C, D of E afhankelijk van hun opleiding. Schaal E wordt eigenlijk niet meer uitgedeeld voor assistenten, behalve als ze eindverantwoordelijk zijn voor een filiaal zonder benoemde WM. Als je de opleiding met succes hebt afgerond, ga je naar D.
- WMA's zitten in D.
- De part-time kaderleden/weekendkader/sleutelaars of hoe je het ook wil noemen, krijgen 'gewoon' in schaal B betaald.
Yep.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:00 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Dit is dus voor ToGo van Servex?
Mijn teamleider klaagde ook al dat die het niet in 6 uur redde (of beter ik klaagde tegen hemquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:50 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Die kruiden & specerijen worp![]()
![]()
9 uur bezig geweest met 2 meter
klacht.nlquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:03 schreef ikbenschipper het volgende:
KLACHT:
Vandaag die mooie potjes perenconfituur, kweeperenstroop e.d. besteld. Stonden er netjes 30x3 op de EAB geleverd gekregen 6x3. DAG 100 euro. Morgen weer proberen wil ze hebben voor de proeverijen. Maar ja 100 euro is onder de calmiteitengrens
[..]
Mijn teamleider klaagde ook al dat die het niet in 6 uur redde (of beter ik klaagde tegen hem)
Hier ook ruim anderhalf fust. Op zich is het best een goede worp. Maar mijn god, wat een pokkewerk zeg.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:22 schreef UncleSam het volgende:
Hier ook 2 meter en ook 9 uur voor nodig gehad.
Wel gelijk alle hoge voorraden geteld en codes gecheckt.
2 fusten met 999
NSquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:43 schreef Hallyu het volgende:
Ben benieuwd hoe de kruiden bij ons zijn gegaan. Hoefde zelf gelukkig niet te werken. Wil trouwens ook graag zien hoe het er nu uit ziet.
Mijn god. Wilde ik vanuit school naar huis gaan, reed er geen enkele trein vanuit eindhoven.70 minuten in een bomvolle bus gezeten.
![]()
![]()
Hele station zonder spanningquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:45 schreef Hallyu het volgende:
[..]
Hijskranen.
http://nos.nl/artikel/559(...)spoor-eindhoven.html
Moet je nagaan hoe druk het busstation dus was.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hele station zonder spanningGaat lekker dan.
Alles beter dan Utrecht Centraal met verbouwingen en omleidingen overal.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:47 schreef Hallyu het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe druk het busstation dus was.
Wat moet je dan als je geen auto hebtquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:10 schreef Schuimpjes het volgende:
Sowieso reizen met het Openbaar Vervoer:
Het gaat mij ook om het principe. Waarom zo kort vantevoren? En 2e klacht: dinsdag 17 oktober dag 2 van de cursus? 17 oktober van welk jaar?quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:59 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Winkelveiligheidscan heeft je (A)SM gewoon voor je niks bijzonders dus. Intakformulier nog nooit gezien bij HOMAG.
[..]
5 minuten werk
Van 2022....quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:14 schreef joey_k het volgende:
[..]
Het gaat mij ook om het principe. Waarom zo kort vantevoren? En 2e klacht: dinsdag 17 oktober dag 2 van de cursus? 17 oktober van welk jaar?
Zorgen dat je niet met het openbaar vervoer hoeft te gaanquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:12 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat moet je dan als je geen auto hebt
quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:19 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Zorgen dat je niet met het openbaar vervoer hoeft te gaan
hier en daarquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:23 schreef richolio het volgende:
Al dat luxe gezeik over het ov altijd. Hebben mensen enig idee hoe handig het ov eigenlijk isMisschien zitten er hier en daar een paar foutjes. Maar in principe is er niets mis mee.
Ik ben het eigenlijk wel met je eens. Over het algemeen valt het wel mee.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:23 schreef richolio het volgende:
Al dat luxe gezeik over het ov altijd. Hebben mensen enig idee hoe handig het ov eigenlijk isMisschien zitten er hier en daar een paar foutjes. Maar in principe is er niets mis mee.
Zodra je eenmaal zit valt het idd wel mee.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:26 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik ben het eigenlijk wel met je eens. Over het algemeen valt het wel mee.
In het Noorden misschien. Hier niet.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:26 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik ben het eigenlijk wel met je eens. Over het algemeen valt het wel mee.
Ik ga dan zelfs nog liever fietsen jaquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:31 schreef Emm16 het volgende:
Niks mis met het OV![]()
Alleen in de winter zul je me wel anders horen piepen
In Utrecht valt het opzich nog wel mee, op de stationshal en centraal busstation na.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:30 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
In het Noorden misschien. Hier niet.
Wim's Automatiekquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
hier en daar
Ben je recentelijk op Utrecht Centraal geweest?
Wim maakt altijd gebruik van zijn speciale saus.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
hewat?
Even ge-googled en de eerste hit is een KLB topic
Ik vraag me af of die er nog zit. Volgens mij is dat stuk waar die vroeger zou moeten zitten afgesloten.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:30 schreef mujentas het volgende:
[..]
Wim maakt altijd gebruik van zijn speciale saus.
Dat KLB topic is wel baas trouwens. De moeite waard om te lezen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik vraag me af of die er nog zit. Volgens mij is dat stuk waar die vroeger zou moeten zitten afgesloten.
Idd, vreselijkquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ga dan zelfs nog liever fietsen ja
[..]
In Utrecht valt het opzich nog wel mee, op de stationshal en centraal busstation na.
Met geluk duurt het minder dan 10 minuten voor je het busstation uit bent. Staat vast als de teringquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:32 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Idd, vreselijk
Hopelijk valt het dit jaar wel mee.
Misschien dat ze donderdag bedoelen? En waarom zo kort van tevoren? Ik weet het ook niet, je zou het morgen kunnen vragen?quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:14 schreef joey_k het volgende:
[..]
Het gaat mij ook om het principe. Waarom zo kort vantevoren? En 2e klacht: dinsdag 17 oktober dag 2 van de cursus? 17 oktober van welk jaar?
Google ook even op snackbar De Fer in Breda, daar is ook een KLB topic over. Zulke pareltjes zie je tegenwoordig niet meerquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:35 schreef d4v1d het volgende:
http://www.faillissements(...)s-automatiek-bv.aspx
Wat!
Dan heb ik toch liever een koud frikandelbroodjequote:Op maandag 7 oktober 2013 20:38 schreef mujentas het volgende:
[..]
Google ook even op snackbar De Fer in Breda, daar is ook een KLB topic over. Zulke pareltjes zie je tegenwoordig niet meer
Gewoon in schort. Het is geen luxe etablissement waar je in pak voor de dag moet komen, het is gewoon een proeverijtje...quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Even een vraagje voor iedereen die bij team verkoop werkt. Mogen jullie eigen nette kleding aan bij de proeverij? Of moeten jullie in schort?
Waar is hier?quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:30 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
In het Noorden misschien. Hier niet.
Alleen voor de trein. Is de rest daar zo slecht dan?quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
hier en daar
Ben je recentelijk op Utrecht Centraal geweest?
Die stationshalquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:47 schreef richolio het volgende:
[..]
Alleen voor de trein. Is de rest daar zo slecht dan?
Dat is klaar ergens in 2016 dacht ikquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:49 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze de boel opgeknapt hadden?
Ja, da's kutquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:54 schreef mujentas het volgende:
Supermarkt ergens in het buitenland:
http://www.dumpert.nl/med(...)wat_drank_kopen.html
Normaal zou ik het voor learning opnemen en zeggen dat de (A)SM de info pas te laat aan je heeft verstrekt. Helaas heb ik 2 slechte ervaringen binnen een maand gehad dus vertrouw ik learning niet zo meer.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:14 schreef joey_k het volgende:
[..]
Zijn er ook franchisers die deelnemen aan die cursus?quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:03 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Normaal zou ik het voor learning opnemen en zeggen dat de (A)SM de info pas te laat aan je heeft verstrekt. Helaas heb ik 2 slechte ervaringen binnen een maand gehad dus vertrouw ik learning niet zo meer.
* Ervaring 1, Mail van teamleidercursus nooit naar onze winkel verstuurd. (was niet belangrijk, was namelijk een gewijzigde locatie. Handig!!
* Ervaring 2, Herrinerings Mail van de HOMAG cursus die ik organiseerde voor de winkelgroep nooit verstuurd, waren ze vergeten..... Inclusief huiswerk opdracht. Gelukkig waren alle cursisten door onze eigen assertiviteit wel op de hoogte.
Sommige.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:07 schreef mujentas het volgende:
[..]
Zijn er ook franchisers die deelnemen aan die cursus?
Hmm. Wij hebben in ieder geval nog nooit zoiets gedaan. Best wel jammer eigenlijk. Hoe geef je je op voor zoiets?quote:
ELM staat HOMAG in. Er van uitgaande dat dat voor franchise hetzelfde is. Uiteraard kosten voor de franchiser.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:09 schreef mujentas het volgende:
[..]
Hmm. Wij hebben in ieder geval nog nooit zoiets gedaan. Best wel jammer eigenlijk. Hoe geef je je op voor zoiets?
Ja, ELM doet het niet bij ons. Wij gebruiken nog die oude winkelweb training dinges. Als ik weer moet werken zal ik eens kijken.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:15 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
ELM staat HOMAG in. Er van uitgaande dat dat voor franchise hetzelfde is. Uiteraard kosten voor de franchiser.
Je kan ook in overleg natuurlijk learning eens mailen erover, anders eens navragen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:17 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ja, ELM doet het niet bij ons. Wij gebruiken nog die oude winkelweb training dinges. Als ik weer moet werken zal ik eens kijken.
Ja, misschien dat onze ondernemer hier ook wel geïnteresseerd in is.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:18 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Je kan ook in overleg natuurlijk learning eens mailen erover, anders eens navragen.
De cursussen zijn pittig maar ontzettend leerzaam.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:32 schreef Schuimpjes het volgende:
Ik heb in november 2 dagen HOMAG. Ben benieuwd
Wat leer je allemaal tijdens die cursus?quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:35 schreef Fivel het volgende:
[..]
De cursussen zijn pittig maar ontzettend leerzaam.
Hoe Omgaan Met Agressie en Geweld is toch de afkorting?quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:35 schreef Fivel het volgende:
[..]
De cursussen zijn pittig maar ontzettend leerzaam.
Nu je het zegt moet ik je gelijk geven over de stationshal. Volgens mij zit er geen logica inquote:
Nee, dat is de betekenis van de afkortingquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:37 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Hoe Omgaan Met Agressie en Geweld is toch de afkorting?
Dat bedoel ikquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:39 schreef mujentas het volgende:
[..]
Nee, dat is de betekenis van de afkorting
Herkennen van en omgaan met afwijkend gedrag.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:37 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Hoe Omgaan Met Agressie en Geweld Afwijkend Gedragquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:37 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dat is zo te lezen echt iets voor mijquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:41 schreef Fivel het volgende:
[..]
Herkennen van en omgaan met afwijkend gedrag.
Je leert gedragskenmerken bij winkeldiefstal. Veel rollenspellen met acteurs, die dreigen/schelden/etc waarbij jij dus totaal niks mag doen. Je mag de dief met geen vinger aanraken. Soms lastig om je in te houden. Verder leer je hoe je mensen aan moet houden. Dingen die je totaal niet mag doen en wat wel.. En nog veel meer
Wat dus op hetzelfde neerkomtquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:41 schreef Fivel het volgende:
[..]
Je leert gedragskenmerken bij winkeldiefstal. Veel rollenspellen met acteurs, die dreigen/schelden/etc waarbij jij dus totaal niks mag doen. Je mag de dief met geen vinger aanraken. Soms lastig om je in te houden. Verder leer je hoe je mensen aan moet houden. Dingen die je totaal niet mag doen en wat wel.. En nog veel meer
Dus ik mocht niet mijn elleboog in de schouder van die steelmocro van een paar weken terug duwen en zijn arm vasthouden?quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:41 schreef Fivel het volgende:
[..]
Je mag de dief met geen vinger aanraken.
Zo scherp, zo scherp.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:39 schreef mujentas het volgende:
[..]
Nee, dat is de betekenis van de afkorting
Nee, absoluut nietquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:43 schreef mujentas het volgende:
[..]
Dus ik mocht niet mijn elleboog in de schouder van die steelmocro van een paar weken terug duwen en zijn arm vasthouden?
Yeah right
Je wist niet dat dat officieel niet mag?quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:43 schreef mujentas het volgende:
[..]
Dus ik mocht niet mijn elleboog in de schouder van die steelmocro van een paar weken terug duwen en zijn arm vasthouden?
Yeah right
Nou, het is dat mijn ASM uiteindelijk riep dat we hem los moesten laten, anders was die gozer echt niet weggekomen. Als je toch iedereen laat lopen dan kun je net zo goed niemand aanspreken.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:45 schreef Fivel het volgende:
[..]
Nee, absoluut nietJe kan vaak wel inschatten met wat voor iemand je te maken hebt. Je moet altijd de vluchtroute van de dief vrij houden, dus nooit tussen deur en dief gaan staan. Voelen zich bedreigd en trekken bijv wapen. Ja ze kunnen inderdaad weglopen, maar het is maar wat je liever hebt
Ik moet zeggen dat dit nog meevalt.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:47 schreef mujentas het volgende:
[..]
Nou, het is dat mijn ASM uiteindelijk riep dat we hem los moesten laten, anders was die gozer echt niet weggekomen. Als je toch iedereen laat lopen dan kun je net zo goed niemand aanspreken.
Tuurlijk weet ik dat wel, maar op het moment dat er zo iemand voor je staat dan is het lastig om hem te laten gaan, zeker omdat je weet dat hij heeft gestolen. Bovendien doet hij het de volgende keer gewoon weer.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:46 schreef einschtein het volgende:
[..]
Je wist niet dat dat officieel niet mag?
Ja, ik kan me het artikel nog wel herinneren. Bovendien, het is niet zo dat wij hem als eerste aanraakten. Hij raakte ons aan toen hij weg wilde. Bovendien ging hij even biggie doen door met zijn voorhoofd tegen de mijne aan te staan. Als hij wil intimideren moet hij maar iemand zoeken die daar vatbaar voor is, kom nou.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:49 schreef Fivel het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat dit nog meevalt.
Dit kan er gebeuren met het 'aanraken' van dieven:
http://www.nu.nl/algemeen(...)-ah-medewerkers.html
Same, ik heb daar ook schijt aan op zo'n moment. Ik laat iemand ook pas gaan als het echt te gevaarlijk wordt, met name te gevaarlijk voor collega's.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:49 schreef mujentas het volgende:
[..]
Tuurlijk weet ik dat wel, maar op het moment dat er zo iemand voor je staat dan is het lastig om hem te laten gaan, zeker omdat je weet dat hij heeft gestolen. Bovendien doet hij het de volgende keer gewoon weer.
Dit dus.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:52 schreef einschtein het volgende:
[..]
Same, ik heb daar ook schijt aan op zo'n moment. Ik laat iemand ook pas gaan als het echt te gevaarlijk wordt, met name te gevaarlijk voor collega's.
Maar het blijft onprettig als je ze een tijdje later tegenkomt op het station bijv. Dan ben je in je eentje en is hij met meerdere. Dan knijp je hem wel even! Of teksten als "Je hebt een mooie auto, ik zag je laatst rijden".quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:52 schreef einschtein het volgende:
[..]
Same, ik heb daar ook schijt aan op zo'n moment. Ik laat iemand ook pas gaan als het echt te gevaarlijk wordt, met name te gevaarlijk voor collega's.
Ik kom ook wel eens personen op straat tegen die wij hebben aangehouden en een winkelverbod hebben. Lekker boeiend, meestal kijken ze snel de andere kant op. Doen ze dit niet, dan ben ik ook niet de beroertste en zeg ik gewoon hoi oid.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:54 schreef Fivel het volgende:
[..]
Maar het blijft onprettig als je ze een tijdje later tegenkomt op het station bijv. Dan ben je in je eentje en is hij met meerdere. Dan knijp je hem wel even! Of teksten als "Je hebt een mooie auto, ik zag je laatst rijden".
Ben wel eens eentje tegen gekomen, 'eej sukkol'.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:54 schreef Fivel het volgende:
[..]
Maar het blijft onprettig als je ze een tijdje later tegenkomt op het station bijv. Dan ben je in je eentje en is hij met meerdere. Dan knijp je hem wel even! Of teksten als "Je hebt een mooie auto, ik zag je laatst rijden".
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het wel grappig zou vinden als iemand dat zegtquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:59 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ben wel eens eentje tegen gekomen, 'eej sukkol'.
Ja, same. Ik moest lachen, schudde mijn hoofd en that's it.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:00 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het wel grappig zou vinden als iemand dat zegt
Je hebt er altijd van die gekken tussen zitten. Gewoon een inschatting maken en indien nodig hard wegrennenquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:01 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, same. Ik moest lachen, schudde mijn hoofd en that's it.Het enige nadeel, is dat ze wel domme dingen gaan doen, dat ze niet alleen mij pakken maar waarschijnlijk ook diegene die met mij is.
Ach, ik wist al wel dat deze niet veel zou doen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:03 schreef mujentas het volgende:
[..]
Je hebt er altijd van die gekken tussen zitten. Gewoon een inschatting maken en indien nodig hard wegrennen
Dit.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:47 schreef mujentas het volgende:
[..]
Als je toch iedereen laat lopen dan kun je net zo goed niemand aanspreken.
Graag gedaanquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:23 schreef d4v1d het volgende:
Bedankt aan degene die ooit Mountain Dew noemde
Franchiser hier had mountain dew voor de halve prijs dus ik 2 flesjes kopen. Had ze toen op mn bureau gezet en zonder echt na te denken heb ik nu al beide flesjes leeg![]()
Ik stuiter nu het hele huis rond ..
Ik kreeg uit eerdere verhalen, oa van mijn SM, het idee dat ze ook een app willen gaan gebruiken. Weet iemand meer over hoe en wat?quote:
De Appie app?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:04 schreef bigbass het volgende:
[..]
Ik kreeg uit eerdere verhalen, oa van mijn SM, het idee dat ze ook een app willen gaan gebruiken. Weet iemand meer over hoe en wat?
Ik denk dat bigbass het volgende bedoeld: http://www.emerce.nl/nieuws/345421quote:
Oh zo bedoel je. Volgens mij is het inderdaad niet mogelijk om van een scherm te scannen. Bovendien zou ik niet zo snel mijn mobiel aan een cassiëre geven. Voor je het weet laten ze het ding uit hun handen flikkeren.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:23 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik denk dat bigbass het volgende bedoeld: http://www.emerce.nl/nieuws/345421
Maar voor zover ik weet kunnen de kassa's het niet aan om van een scherm te scannen.
Net even het orginele interview gelezen tussen McKinsey en Dick Boer en het ligt net allemaal wat genuanceerder. Emerce zegt dat de Bonuskaart vervangen gaat worden door een App. In het interview zegt Dick Boer (vrij vertaald): "Uiteindelijk zullen de kaarten ooit vervangen worden door technologie. Maar dit zal langer duren dan dat mensen denken, omdat je altijd mensen hebt die het een of het ander gebruiken en niet willen switchen. We moeten dus beide aanbieden. In elk geval moeten we iets met mobiele apparaten en technologie doen"quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:26 schreef mujentas het volgende:
[..]
Oh zo bedoel je. Volgens mij is het inderdaad niet mogelijk om van een scherm te scannen. Bovendien zou ik niet zo snel mijn mobiel aan een cassiëre geven. Voor je het weet laten ze het ding uit hun handen flikkeren.
Zie daar de zegelboekjes. Daar willen ze ook dolgraag vanaf, maar een kleine kern van die-hards is er zo aan gehecht dat ze waarschijnlijk de winkel in de hens steken als hun AH er mee stopt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:33 schreef Schuimpjes het volgende:
Maar dit zal langer duren dan dat mensen denken, omdat je altijd mensen hebt die het een of het ander gebruiken en niet willen switchen
Je krijgt één nieuwe kaart thuisgestuurd. Het principe blijft bestaan. Maar dus nog maar op 1 kaart zo ik nu heb begrepen. Even slim inzetten dus.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:30 schreef donald500 het volgende:
Ik ben benieuwd of "onze" mvp-bonuskaart nog wel geldig zal zijn en we nog wel extra salaris opbouwen als er een nieuwe bonuskaart komt of dat wij ook iets anders zullen krijgen als medewerkers.
Je krijgt inderdaad nog maar één kaart die in principe persoonlijk is (wat dus wil zeggen dat ze kijken naar je aankoopgedrag en je dus persoonlijke aanbiedingen geven). In mijn geval geef ik denk ik de MVP kaart aan een van mijn ouders en haal vervolgens mij de informatiebalie mijn eigen kaart op die ik registreer zodat ik dan ook persoonlijke aanbiedingen ontvang.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:33 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Je krijgt één nieuwe kaart thuisgestuurd. Het principe blijft bestaan. Maar dus nog maar op 1 kaart zo ik nu heb begrepen. Even slim inzetten dus.
Denken dat ze je data verwijderenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:36 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Je krijgt inderdaad nog maar één kaart die in principe persoonlijk is (wat dus wil zeggen dat ze kijken naar je aankoopgedrag en je dus persoonlijke aanbiedingen geven). In mijn geval geef ik denk ik de MVP kaart aan een van mijn ouders en haal vervolgens mij de informatiebalie mijn eigen kaart op die ik registreer zodat ik dan ook persoonlijke aanbiedingen ontvang.
De huidge MVP-kaart zal denk ik net als de overige Bonuskaarten vanaf 6 januari niet meer geldig zijn, en de data zal verwijderd worden om onomkeerbaar versleuteld worden.
Of je maakt zelf een eigen kaart met je nieuwe bonuskaartnummer en geeft de originele aan je ouders.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:40 schreef donald500 het volgende:
Mmm, vaak doen mijn ouders en ik tegelijkertijd boodschappen of op dezelfde dag. Geef denk ik dan de kaart aan hun en daarna weer aan mij zodat die toch zoals "ikbenschipper" zegt slim ingezet gaat worden.
Dat is een belofte die ze makenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:40 schreef mujentas het volgende:
[..]
Denken dat ze je data verwijderendat is net als geld in de prullenbak gooien
Kleurenkopie en lamineerapparaatquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:41 schreef mujentas het volgende:
[..]
Of je maakt zelf een eigen kaart met je nieuwe bonuskaartnummer en geeft de originele aan je ouders.
Je moet inderdaad een beetje creatief zijnquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:43 schreef donald500 het volgende:
Haha denk dat dat een beetje illegaal is en dat ze daar nooit intrappen achter de kassa. Maar wie niet waagt, die niet wint.
Volgens mij is dat niet zo'n probleem hoor, je kan ook gewoon een nieuwe (extra) kaart aanvragen en er wordt expliciet gezegd dat je je MVP aan een ouder/kennis mag lenen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:43 schreef donald500 het volgende:
Haha denk dat dat een beetje illegaal is en dat ze daar nooit intrappen achter de kassa. Maar wie niet waagt, die niet wint.
Ik kan dat niet terugvinden in de documentatie van de nieuwe bonuskaart?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:20 schreef bigbass het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet zo'n probleem hoor, je kan ook gewoon een nieuwe (extra) kaart aanvragen en er wordt expliciet gezegd dat je je MVP aan een ouder/kennis mag lenen.
Het is niet illegaal, hoor. Ken ook collega's die het doen en heb nog nooit gehoord dat het geweigerd is.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:43 schreef donald500 het volgende:
Lees de handboeken even bij Q&A over de nieuwe bonuskaart... Zegeltjes sparen wordt nog steeds veel gedaan daarom schaffen ze het nog niet af. Misschien in de toekomst op nieuwe bonuskaart sparen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:24 schreef NJ het volgende:
[..]
Zie daar de zegelboekjes. Daar willen ze ook dolgraag vanaf, maar een kleine kern van die-hards is er zo aan gehecht dat ze waarschijnlijk de winkel in de hens steken als hun AH er mee stopt.
Ik heb dat ook met mijn huidige gedaan. Maar met de nieuwe bonuskaart schijnt dat niet te kunnen....quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:09 schreef einschtein het volgende:
[..]
Het is niet illegaal, hoor. Ken ook collega's die het doen en heb nog nooit gehoord dat het geweigerd is.
Want? Je kan die kaart toch gewoon kopieëren en plastificeren? Of worden caissieres geinstrueerd om die te weigeren?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:11 schreef CaveCanem het volgende:
[..]
Ik heb dat ook met mijn huidige gedaan. Maar met de nieuwe bonuskaart schijnt dat niet te kunnen....
Het is een takke-eind weg.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:46 schreef Schuimpjes het volgende:
Janneke141 wil je een tip geven voor het raadplaatje?
Je kunt jezelf natuurlijk ook even inlezen in de nieuwe bonuskaart.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:19 schreef d4v1d het volgende:
Je kan niet van een mobiel scherm scannen maar steeds meer telefoons hebben een NFC-chip.. Gaan ze die niet gebruiken?
Ik heb die telegraag/distrifood dingen gezien. Dat interview ga ik niet helemaal lezen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:26 schreef mujentas het volgende:
[..]
Je kunt jezelf natuurlijk ook even inlezen in de nieuwe bonuskaart.
Ik bedoelde eigenlijk de handboeken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb die telegraag/distrifood dingen gezien. Dat interview ga ik niet helemaal lezen.
Gaat dat al gebeuren dan?
Plaza op mobiel.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:29 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk de handboeken.
"Foutieve Keuze!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:29 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk de handboeken.
Wat probeer je te openen dan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
"Foutieve Keuze!
U bent niet geautoriseerd om de gekozen pagina te bekijken of het opgevraagde bericht is niet voor u bestemd."
Ja. daar mag niet bij bij dus.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:16 schreef mujentas het volgende:
[..]
Wat probeer je te openen dan?
Evenementen en Thema's moet je zijn.
Je SM is gewaarschuwd dat je vertrouwelijke informatie op Plaza probeert te raadplegen. Je mag morgen even op het matje komen.quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:21 schreef mujentas het volgende:
[..]
Je SM is gewaarschuwd dat je vertrouwelijke informatie op Plaza probeert te raadplegen. Je mag morgen even op het matje komen.
Hoe gaat het nu met je gezicht?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:31 schreef einschtein het volgende:
Andere TL staat te praten met de ASM, ik loop langs. Vraagt de ASM aan mij:
"Heb jij een FHV-diploma?"
"Eh, nee?"
"Waarom niet?"
"Wat denk je? Is mij nooit aangeboden of om gevraagd?"
"Gaan we eventjes verandering in brengen, denk ik. Kun je ook openen en sluiten."
Gezicht is voor 99% okay, nog niet optimaal maar op het eerste gezicht (hihi, woordgrapje) valt het niet te zien. Het gehoor is nog niet heel veel beter geworden, ook het oog is nog niet helemaal okay.quote:
ah nice.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:37 schreef einschtein het volgende:
[..]
Gezicht is voor 99% okay, nog niet optimaal maar op het eerste gezicht (hihi, woordgrapje) valt het niet te zien. Het gehoor is nog niet heel veel beter geworden, ook het oog is nog niet helemaal okay.
Heb na de test van 2 week geleden, op een dinsdag ofzo, geen afspraak meer met de dokter gemaakt en was ik zo 1, 2, 3 niet van plan. Ben er wel klaar mee en heb geen zin om weer een middag vrij te vragen voor een onderzoek/gesprek wat maar 30 minuten duurt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ah nice.
Wat verwacht de dokter? Blijft het zo?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:29 schreef mujentas het volgende:
Krijgen jullie bij wwm trouwens nog open en sluit toeslag?
Ga dan aan het werk? Misschien mag je dan ook wel ff 20 minuten eerder weg.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:01 schreef d4v1d het volgende:
Ik en plannen20 minuten te vroeg op werk
De TL is er zelfs nog nietquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:03 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ga dan aan het werk? Misschien mag je dan ook wel ff 20 minuten eerder weg.
Mn pa was vergeten dat ik moest werken dus ik ben al langs een italiaanse eettent geweest. Ben nu alsnog te vroeg.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:03 schreef Emm16 het volgende:
@david
Ik heb dat ook weleens, maar meestal ga ik dan gewoon langs winkels of zo of dan begin ik 5 à 10 minuten eerder met werken. Aardig he
Als het goed is hangt er ook een vulplanning.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:53 schreef Emm16 het volgende:
Oh moet een TL niet aan de vulploegmedewerkers aangeven wat ze moeten vullen? Ik dacht van wel.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:53 schreef Emm16 het volgende:
Oh moet een TL niet aan de vulploegmedewerkers aangeven wat ze moeten vullen? Ik dacht van wel.
Een teamleider praat alles een beetje aan elkaar en maakt er een mooi verhaal van.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:54 schreef einschtein het volgende:
[..]
Als het goed is hangt er ook een vulplanning.
Ik denk dat je die over 2 weken krijgt thuisgestuurd in het kader van de nieuwe bonuskaartquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:57 schreef Intentiion het volgende:
Hoe krijg je zo een MVP kaart? Moet ik die aanvragen?
Prima omschrijving.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:56 schreef mujentas het volgende:
[..]
[..]
Een teamleider praat alles een beetje aan elkaar en maakt er een mooi verhaal van.
Ah oke!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:56 schreef mujentas het volgende:
[..]
[..]
Een teamleider praat alles een beetje aan elkaar en maakt er een mooi verhaal van.
Staat in de handboeken onder evenementen meer info.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb die telegraag/distrifood dingen gezien. Dat interview ga ik niet helemaal lezen.
Gaat dat al gebeuren dan?
Nee, compleet de andere kant op. Filiaal in een provinciehoofdstad.quote:
Krijg je inderdaad gewoon thuisgestuurd. Geloof 19e dat ie bij de medewerkers op de mat ligt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:58 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik denk dat je die over 2 weken krijgt thuisgestuurd in het kader van de nieuwe bonuskaart
nvmquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:48 schreef CaveCanem het volgende:
[..]
Krijg je inderdaad gewoon thuisgestuurd. Geloof 19e dat ie bij de medewerkers op de mat ligt.
Albert Heijnquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, compleet de andere kant op. Filiaal in een provinciehoofdstad.
Ik weet geen andere optie.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:12 schreef mujentas het volgende:
[..]
Nee, dat kan toch niet. De Gall zit tegenover de AH. Op de scharnerweg zit die er naast.
Op zaterdag de 17e 19e inderdaadquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:20 schreef donald500 het volgende:
[..]
Volgens mijn SM kwam die tegelijkertijd met de nieuwe A-ha binnen.
Ik loop de falen. Oepsquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:24 schreef donald500 het volgende:
Das de 19e. Aanstaande donderdag is 17e. 😉
TL's, ASM's en SM's tekenen bij hun benoeming dat zij "mutabel" zijn en dus op ieder gewenst moment over te plaatsen zijn (door de organisatie)quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:30 schreef donald500 het volgende:
Wat ik heb begrepen uit verhaal sm is dat het zomaar ineens afgelopen kan zijn voor een tl of (a)sm.
Vind het maar vreemd dat dat zo ineens kan. 😳
Deze asm zat er nog geen 2 jaar.
Is het normaal dat (a)sm's en tl's zoveel switchen?
Ik dacht dat zoiets in elk contract stond, dus niet alleen van het kader?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:32 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
TL's, ASM's en SM's tekenen bij hun benoeming dat zij "mutabel" zijn en dus op ieder gewenst moment over te plaatsen zijn (door de organisatie)
Dat kan inderdaad jaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:40 schreef donald500 het volgende:
Oh, dat wist ik niet, dus het kan zomaar ineens dat we ook een andere sm krijgen of tl.
Hoop het niet, deze sm is echt top wat mij betreft.
Maar goed, mijn contract is verlengd, meer uren erbij, dus ik ben happy.
Dat klopt, staat in het standaard contract. Alleen tekent Kader er expliciet voor (althans zo is het mij tijdens een informatieavond 5 jaar geleden verteldquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:41 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik dacht dat zoiets in elk contract stond, dus niet alleen van het kader?
Kan je je niet aanmelden voor die van 19 november in Leeuwarden? Ben er dan ook. Zag er laatst ook 1 in Groningen, misschien handiger voor jou.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:31 schreef einschtein het volgende:
Andere TL staat te praten met de ASM, ik loop langs. Vraagt de ASM aan mij:
"Heb jij een FHV-diploma?"
"Eh, nee?"
"Waarom niet?"
"Wat denk je? Is mij nooit aangeboden of om gevraagd?"
"Gaan we eventjes verandering in brengen, denk ik. Kun je ook openen en sluiten."
Leeuwaren, Groningen, met de motort ben ik er zo.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:25 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Kan je je niet aanmelden voor die van 19 november in Leeuwarden? Ben er dan ook. Zag er laatst ook 1 in Groningen, misschien handiger voor jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie ik daar een Fok! Meeting aankomen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:25 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Kan je je niet aanmelden voor die van 19 november in Leeuwarden? Ben er dan ook. Zag er laatst ook 1 in Groningen, misschien handiger voor jou.
Ja, waar het ES Energy vloeit en de frikandellenbroodjes nog warm zijn.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:30 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Zie ik daar een Fok! Meeting aankomen?
d4v1d ga eens even snel FHV cursus doenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:31 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, waar het ES Energy vloeit en de frikandellenbroodjes nog warm zijn.
Volgens mij zit hij keihard te fokken onder werktijdquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:33 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
d4v1d ga eens even snel FHV cursus doen
"Shit, jongens, ik heb echt de plasziekte."quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:34 schreef mujentas het volgende:
[..]
Volgens mij zit hij keihard te fokken onder werktijd
Ja. even lekker een random kar pakkenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:36 schreef mujentas het volgende:
[..]
Waar heb je hem voor nodig dan? Moet hij je handje vasthouden?
Doen jullie niet aan vulplanningen? Of is de TL zo slim om die op zak te houden, zodat ie weet hoe laat iemand exact begint?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja. even lekker een random kar pakken
Hier in de buurt worden in een maand tijd drie C1000 winkels omgebouwd naar Jumbo. Ben benieuwd wat de omzetplus voor de AH-filialen zal zijn. Zeker in die twee weken dat de winkels dicht zullen zijn, zal het wel abnormaal druk kunnen worden bij de AH's.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:57 schreef Questionmarks het volgende:
C1000 hier wordt overgenomen door Jumbo, in hetzelfde winkelcentrum zit al een Jumbo en in het centrum zelf ook al een Jumbo. Ben benieuwd wat ze gaan doen. Vinden wij niet zo leuk
Die heeft die in zn zakquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:00 schreef einschtein het volgende:
[..]
Doen jullie niet aan vulplanningen? Of is de TL zo slim om die op zak te houden, zodat ie weet hoe laat iemand exact begint?
Vulplanning heb ik bij ons nog nooit opgehangen gezien(plek om op te hangen is er wel), de TL houdt het gewoon op zak ja.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:00 schreef einschtein het volgende:
Doen jullie niet aan vulplanningen? Of is de TL zo slim om die op zak te houden, zodat ie weet hoe laat iemand exact begint?
Bij ons ging er een jumbo n week dicht. Was toen druk als de tering bij ons.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:00 schreef exelletor het volgende:
[..]
Hier in de buurt worden in een maand tijd drie C1000 winkels omgebouwd naar Jumbo. Ben benieuwd wat de omzetplus voor de AH-filialen zal zijn. Zeker in die twee weken dat de winkels dicht zullen zijn, zal het wel abnormaal druk kunnen worden bij de AH's.
Ons filiaal ligt aardig verwijderd van de C1000's, Jumbo's en andere AH's, dus ik denk dat de drukte ons ook bespaard zal worden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:06 schreef mujentas het volgende:
Er is sinds kort een nieuwe Jumbo hier in de stad. Ik vraag mij af of het AH filiaal (WWM) in hetzelfde winkelcentrum dit zal merken in de omzet. Wij zullen er denk ik niet zo heel veel van gaan merken.
Het nieuwe Jumbo filiaal was een C1000 van een zelfstandig ondernemer. Hij heeft een spaaractie opgezet voor zijn klanten. De AH winkels in de directe omgeving (waaronder wij) hebben een soortgelijke spaaractie gedaan, maar net iets beter.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:09 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ons filiaal ligt aardig verwijderd van de C1000's, Jumbo's en andere AH's, dus ik denk dat de drukte ons ook bespaard zal worden.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:12 schreef Questionmarks het volgende:
We krijgen binnenkort een aannemer op bezoek om wat dingen aan te passen in de winkel. Nieuwe winkel zit er namelijk niet in, maar alles is zo verouderd. Er komt in ieder geval een grill bij de deli afdeling meende ik. Misschien kunnen we er ook wel een stuk magazijn bij aan krijgen.. Zou ideaal zijn maarja...
Vroeg me altijd wie dit bepaalt/betaalt etc bij gewone WWM winkels(geen franchise)?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:12 schreef mujentas het volgende:
[..]
Het nieuwe Jumbo filiaal was een C1000 van een zelfstandig ondernemer. Hij heeft een spaaractie opgezet voor zijn klanten. De AH winkels in de directe omgeving (waaronder wij) hebben een soortgelijke spaaractie gedaan, maar net iets beter.
Die acties kun je als SM aanvragen bij de afdeling Lokale Marketing. De komen dan met een (communicatie)plan en verzorgen de materialen en verspreiding.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:14 schreef exelletor het volgende:
[..]
[..]
Vroeg me altijd wie dit bepaalt/betaalt etc bij gewone WWM winkels(geen franchise)?
De kosten voor die spaaractie zijn niet malsquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:14 schreef exelletor het volgende:
[..]
[..]
Vroeg me altijd wie dit bepaalt/betaalt etc bij gewone WWM winkels(geen franchise)?
Nee.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:34 schreef mujentas het volgende:
[..]
Maar zit je nou te fokken onder werktijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |