Lekker toch, toeslaguurtjesquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:27 schreef einschtein het volgende:
Ik mag om 4:00 beginnen met werken. Even de aftrap geven van het nieuwe spoorboekje: nachtlevering.
Magnetronhitte verslapt het broodje, bij ovenhitte blijven ze krokant.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:26 schreef mujentas het volgende:
[..]
Het lijkt mij toch minder lekker als ze uit de magnetron komen ipv de oven.
quote:Hallo ik heb een vraagje,,,
Ik woon in een buurt met heel veel Turken ook in Rotterdam ,,, en ik vind Turks brood altijd lekker ! Nu ga ik altijd winkelen in de AH in de 4 haven straat , en daar winkelen ook veel Turken elke dag !
Zouden jullie in dat filiaal dan ook Turks brood kunnen verkopen? Ik ( als kaaskop ) ga dat dan wel een paar keer per week kopen hey ! Maar ik ben te lui vaak om helemaal om te gaan rijden naar een "echte" Turkse zaak ! ( Je kan je auto daar nooit kwijt ! )
Ook het Turkse ( ronde en beetje vettige ) oven broodje met feta en peterselie en een stukje tomaat is een echte delicatesse !
Okidoki bedankt voor het lezen !
Koffie? Wa's da? Nee, zodra je even bezig bent is de vermoeidheid wel weg.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:28 schreef d4v1d het volgende:
In de nacht werken lijkt me wel fijn. Alleen het opstaan wat minder, maar als je eenmaal wat koffie ophebt kan het wel.
Ja precies, een warmhoudbak zou helemaal geweldig zijn, dan vliegen die dingen als warme broodjes over de toonbank (quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:28 schreef einschtein het volgende:
[..]
Magnetronhitte verslapt het broodje, bij ovenhitte blijven ze krokant.
Mensen die niet koffiequote:Op zondag 6 oktober 2013 23:29 schreef einschtein het volgende:
[..]
Koffie? Wa's da? Nee, zodra je even bezig bent is de vermoeidheid wel weg.
Net of dat een turk die rotzooi bij de supermarkt koopt. Die halen ze natuurlijk bij de turkse bakker.quote:
Geen slecht idee, eigenlijk.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:29 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ja precies, een warmhoudbak zou helemaal geweldig zijn, dan vliegen die dingen als warme broodjes over de toonbank ()
Met die pilot met van die grijpbakken zou je de warmte ook beter kunnen vasthouden.quote:
Ik zou ze nog niet eens aan mijn hond voeren als ze afgekoeld zijn en er al een halve dag liggen.quote:
Same. Gelukkig liggen ze er bij ons niet zo lang.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:34 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik zou ze nog niet eens aan mijn hond voeren als ze afgekoeld zijn en er al een halve dag liggen.
Ze zijn al helemaal niet geschikt om frikandellenbroodjes in te pleuren.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Met die pilot met van die grijpbakken zou je de warmte ook beter kunnen vasthouden.
Maar dat is waarschijnlijk niet goed voor het plastic van die bakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, die worden nog wel verpakt zeker?quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:35 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ze zijn al helemaal niet geschikt om frikandellenbroodjes in te pleuren.
's ochtend valt het inderdaad wel mee, maar in de loop van de middag naar de avond toe worden ze niet meer gebakken en blijven de broodjes uit de laatste charge vaak lang liggen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:35 schreef einschtein het volgende:
[..]
Same. Gelukkig liggen ze er bij ons niet zo lang.
Die kaasbroodjes zijn inderdaadquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:25 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Als je die kaasbroodjes of kaassnacks in de magnetron opwarmt ruikt het een uur later nog naar kaas in de kantine
Overigens kaasbroodjes![]()
quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:35 schreef d4v1d het volgende:
LIF / Ouders gooien pakjes sigaretten weg
Zondagavond vermaakis LIF de nieuwe PUB? Ik kom eigenlijk niet vaak buiten WGR en KLBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sinds de kaasbroodje zijn veranderd een paar jaar terug eet ik ze eigenlijk niet meer omdat ik ze niet meer lekker vind. Best wel jammer eigenlijk, want die oude kaasbroodjes waren goed te doen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:37 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Die kaasbroodjes zijn inderdaad!
En ik ben wel uitgekeken op die kaas-kruiden croissantjes. Tevaak gegeten.
Kaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |