abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131922957
Titel verklapt het probleem al: mijn ouders gooien elk pakje sigaretten weg die ze tegenkomen. Paar weken geleden kwam ik terug van werkweek uit Oostenrijk, dusja ik had natuurlijk wat pakjes peuken meegenomen, lekker goedkoop, ¤4.40. Nu kwam ik thuis van de voetbal, en was mijn tas waar ik ze had ingestopt leeggeruimd, en staat mijn moeder in m'n kamer en zegt: ja dom van je om 4 pakjes sigaretten mee te nemen, want die liggen onderhand al in de prullenbak. Ik was (en ben nog steeds) razend schold ze uit. De dag erna 30euro gejat en 5 pakjes sigaretten gekocht, als wraak. Nou wil ik dit echt nooit meer doen, maar ze blijven maar pakjes weggooien en ik ben het een beetje spuugzat.

Wat moet ik doen, zeggen dat dit niet normaal is ofzo? Ik rook al 2 jaar waarvan ik telkens moet letten op of ik nog genoeg tijd heb om een peuk op te steken voor m'n moeder thuis komt, telkens mn handen moeten wassen en deo op moeten doen al heb ik gerookt, omdat ze anders het pakje opeisen.. Bovendien willen ze niet geloven dat ik dagelijks rook en (jawel..) verslaafd ben.
Ik wil gewoon kunnen roken, zonder dat er (edit) iemand mn pakjes sigaretten in de prul gooit, zonder preken dat ik perse verslaafd wil worden.

Wat moet ik doen? Ik weet t niet meer, expres in de tuin roken? S ochtens toch maar mn hoest niet inhouden ofzo..?

Alvast bedankt voor de reacties..
Dom van me om haar zo te noemen, vandaar edit

Ik ben 15 trouwens 😳

[ Bericht 3% gewijzigd door hallokidoki op 07-10-2013 02:20:31 (Domme tekst) ]
hoi
pi_131923003
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2013 23:26 schreef hallokidoki het volgende:

Ik ben 15 trouwens 😳
Al ben je 150. Je bent een vieze asbak :r Hulde aan je ouders.
pi_131923098
Wat een ontiegelijke kneus ben jij en wat een baas is je moeder.

Gewoon luisteren naar je moeder dus.
pi_131923099
Je zou slaag moeten krijgen met een tafelpoot vieze smeerlap, daarbij zouden ouders de bevoegdheid hun minderjarige kinderen een boete op te leggen bij overtreding van alcohol en rookwet
pi_131923115
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 23:29 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Wat een ontiegelijke kneus ben jij en wat een baas is je moeder.

Gewoon luisteren naar je moeder dus.
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 23:27 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Al ben je 150. Je bent een vieze asbak :r Hulde aan je ouders.
dit dus
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_131923153
Waarom gebruik je niet gewoon drugs, net als de rest? Sjezus hey. Ik word hier echt boos van.
pi_131923185
Je bent 15. Vind je het gek dat je ouders dit doen? :')
  zondag 6 oktober 2013 @ 23:31:36 #8
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_131923202
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 23:29 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

[..]

dit dus
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
pi_131923209
Je bent 15 dus stop met stoer doen en dom praten en stop met roken
luister naar je moeder
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_131923224
Tering wat een reacties weer zeg :')

Maar dat ter zijde, ik neem aan dat je ouders inmiddels weten dat je rookt? Dus ik zou gewoon één pakje in je zak bewaren en de rest op je kamer verstoppen
-XOXO-
pi_131923234
Wees blij dat je nog te eten krijgt met die stoflongen van je. Beter ga je nu stoppen dan jeb je er later plezier van
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
pi_131923242
Roken is voor paupers, jouw ouders behoeden je voor je toekomst.

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 06-10-2013 23:32:53 ]
pi_131923243
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 23:32 schreef datismijnmening het volgende:
Tering wat een reacties weer zeg :')

Maar dat ter zijde, ik neem aan dat je ouders inmiddels weten dat je rookt? Dus ik zou gewoon één pakje in je zak bewaren en de rest op je kamer verstoppen
haha wauw
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_131923251
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 23:30 schreef RoW_0 het volgende:
Waarom gebruik je niet gewoon drugs, net als de rest? Sjezus hey. Ik word hier echt boos van.
Dan komt hij hier ook klagen. "Mijn moeder pakt mijn vieze heroïnespuiten af. Zal ik maar stoppen met doen of ik nog geen aids heb". :')
pi_131923252
quote:
2s.gif Op zondag 6 oktober 2013 23:31 schreef d4v1d het volgende:
Ja want het is echt opvoedkundig :')
Verboden vrucht enzulks
-XOXO-
pi_131923281
quote:
een of ander kutwijf
Even omdat het kan O+

Voor de rest van je leven zal hier op i-net staan dat je je moeder 'een of ander kutwijf' noemt. Dat vind je nu nog stoer, maar als je over een jaar of wat schaamhaar krijgt, enigszins volwassen wordt en je hersenen wat fatsoenlijk gaan functioneren, dan hoop ik dat je de ogen uit je kop schaamt :)

Ow ja, en van roken word je lelijk en ga je pijnlijk dood ^O^
pi_131923319
quote:
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_131923342
quote:
Titel verklapt het probleem al: mijn ouders gooien elk pakje sigaretten weg die ze tegenkomen. Paar weken geleden kwam ik terug van werkweek uit Oostenrijk, dusja ik had natuurlijk wat pakjes peuken meegenomen, lekker goedkoop, ¤4.40. Nu kwam ik thuis van de voetbal, en was mijn tas waar ik ze had ingestopt leeggeruimd, en staat mijn moeder in m'n kamer en zegt: ja dom van je om 4 pakjes sigaretten mee te nemen, want die liggen onderhand al in de prullenbak. Ik was (en ben nog steeds) razend schold ze uit. De dag erna 30euro gejat en 5 pakjes sigaretten gekocht, als wraak. Nou wil ik dit echt nooit meer doen, maar ze blijven maar pakjes weggooien en ik ben het een beetje spuugzat.

Wat moet ik doen, zeggen dat dit niet normaal is ofzo? Ik rook al 2 jaar waarvan ik telkens moet letten op of ik nog genoeg tijd heb om een peuk op te steken voor m'n moeder thuis komt, telkens mn handen moeten wassen en deo op moeten doen al heb ik gerookt, omdat ze anders het pakje opeisen.. Bovendien willen ze niet geloven dat ik dagelijks rook en (jawel..) verslaafd ben.
Ik wil gewoon kunnen roken, zonder dat er een of ander kutwijf mn pakjes sigaretten in de prul gooit, zonder preken dat ik perse verslaafd wil worden, terwijl ik al een ruime tijd rook en zelfs voordat hun uberhaubt wisten dat ik rookte, al dagelijks liep te paffen.

Wat moet ik doen? Ik weet t niet meer, expres in de tuin roken? S ochtens toch maar mn hoest niet inhouden ofzo..?

Alvast bedankt voor de reacties..

Ik ben 15 trouwens 😳
Voordat ts hem verwijdert, kan die nog even nalezen morgen en spijt betuigen
Ik zwaai naar dieren.
pi_131923375
Leuke reacties weer, had het kunnen weten. een topic plaatsen op fok? Neuh toch maar niet meer
hoi
  zondag 6 oktober 2013 @ 23:37:01 #20
101809 BObNL
Je bent top!
pi_131923380
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 23:32 schreef Haque het volgende:
Wees blij dat je nog te eten krijgt met die stloflongen van je. Beter ga je nu stoppen dan heb je er later plezier van
Leuter mee!!
  FOK!mycroftheld zondag 6 oktober 2013 @ 23:37:29 #21
128465 verified  bondage
Ingewikkeld
pi_131923391
15 en nu al verslaafd aan roken :')
pi_131923398
quote:
Ik vind dat eigenlijk wel een beetje gek, ja. Die pakjes zijn niet bepaald gratis en het is niet alsof ze TS op die manier kunnen laten stoppen met roken. Ze kunnen best niet willen dat hij rookt, maar hij doet het nu eenmaal, en bij de gemiddelde 15-jarige werken dit soort acties juist averrechts, getuige ook dit topic :P
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
  zondag 6 oktober 2013 @ 23:37:52 #23
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_131923407
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 23:36 schreef hallokidoki het volgende:
Leuke reacties weer, had het kunnen weten. een topic plaatsen op fok? Neuh toch maar niet meer
Wees blij dat je moeder zich druk maakt om jouw gezondheid!
The love you take is equal to the love you make.
pi_131923420
Je bent 15, jij hebt nog helemaal geen geld voor peuken puber. Je moeder heeft gelijk.
pi_131923431
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 23:37 schreef pussywillow het volgende:

[..]

Ik vind dat eigenlijk wel een beetje gek, ja. Die pakjes zijn niet bepaald gratis en het is niet alsof ze TS op die manier kunnen laten stoppen met roken. Ze kunnen best niet willen dat hij rookt, maar hij doet het nu eenmaal, en bij de gemiddelde 15-jarige werken dit soort acties juist averrechts, getuige ook dit topic :P
TS is gewoon een pauper.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')