Beloofd???quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:36 schreef hallokidoki het volgende:
Leuke reacties weer, had het kunnen weten. een topic plaatsen op fok? Neuh toch maar niet meer
en yolo doen en twitter en insta dan?quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:39 schreef Woestijnvos het volgende:
Kappen met die kanker stokken en wachten tot je meerderjarig bent.
Ik denk dat je op ieder ander forum dezelfde reacties kunt verwachten. Iemand van 15 hoort gewoon niet te roken. Als ik dit had gedaan toen ik 15 was dan was het echt niet best geweest als mijn ouders daar achter waren gekomen. Maar goed, dat is dan ook alweer 15 jaar geleden.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:36 schreef hallokidoki het volgende:
Leuke reacties weer, had het kunnen weten. een topic plaatsen op fok? Neuh toch maar niet meer
ja het ligt inderdaad aan ons en jij hebt helemaal gelijk.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:36 schreef hallokidoki het volgende:
Die heb ik sws al niet. Je kan dus de pot op, met je vooroordelenquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:40 schreef Smack10 het volgende:
[..]
en yolo doen en twitter en insta dan?
grote mond ook nog, verwend nestquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:44 schreef hallokidoki het volgende:
[..]
Die heb ik sws al niet. Je kan dus de pot op, met je vooroordelen
quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:45 schreef Smack10 het volgende:
Als TS rookt krijgt hij spontaan diarree, en maar stoer doen![]()
Ach kom nouquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik denk dat je op ieder ander forum dezelfde reacties kunt verwachten. Iemand van 15 hoort gewoon niet te roken. Als ik dit had gedaan toen ik 15 was dan was het echt niet best geweest als mijn ouders daar achter waren gekomen. Maar goed, dat is dan ook alweer 15 jaar geleden.
30 euro voor degene die TS zijn ouders kan achterhalen en informeert over de diefstalquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:49 schreef Forbry het volgende:
"De dag erna 30euro gejat". Van je ouders? Begrijp ik dat nou goed?
Welke reacties had je graag willen krijgen dan?quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:36 schreef hallokidoki het volgende:
Dit, met je nike petje die je van je mama hebt gekregenquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Welke reacties had je graag willen krijgen dan?
Als 15-jarig pubertje hoort dit gedrag er wel een beetje bij. Maar dat jij serieus denkt dat je je ouders kunt gaan zitten uitschelden geeft maar weer aan hoe onvolwassen je bent.
En dan 30 euro terug gaan jatten uit wraakquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Welke reacties had je graag willen krijgen dan?
Als 15-jarig pubertje hoort dit gedrag er wel een beetje bij. Maar dat jij serieus denkt dat je je ouders kunt gaan zitten uitschelden geeft maar weer aan hoe onvolwassen je bent.
Gast.. Ik ben geen # yolo figuurtje, gta5 en thuglife ook niet, heb enorme spijt dat ik dat heb gedaan, maar nu niet doen alsof ik een kl/bl- figuur bentquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |