Die gaat ook wel weg als je hem niet opsteekt.quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:24 schreef hallokidoki het volgende:
[..]
De zin in een sigaret weghalen.. Best wel logisch.
Nee, waarom zou ik het nog stoer moeten vindenquote:Op maandag 7 oktober 2013 01:22 schreef Forbry het volgende:
[..]
O.k., dus toch, maar vind je het nog steeds stoer dan?
Waarom rook je dan nog?quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:27 schreef hallokidoki het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik het nog stoer moeten vinden
Die zin gaat (in ieder geval grotendeels) weg als je niet meer rookt. Die zin zal altijd blijven zolang je nog rookt en is/wordt dan dus gewoon een verslavingquote:Op maandag 7 oktober 2013 01:24 schreef hallokidoki het volgende:
[..]
De zin in een sigaret weghalen.. Best wel logisch.
s ochtens of na het avond eten is het gewoon heel lekker om te roken, dan is het bijna niet te weerstaan.quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die gaat ook wel weg als je hem niet opsteekt.
En die andere twintig?quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:34 schreef hallokidoki het volgende:
[..]
s ochtens of na het avond eten is het gewoon heel lekker om te roken, dan is het bijna niet te weerstaan.
Nee, het is helemaal niet lekker (proef maar eens goed), het is een gewoonte.quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:34 schreef hallokidoki het volgende:
[..]
s ochtens of na het avond eten is het gewoon heel lekker om te roken, dan is het bijna niet te weerstaan.
Eigenlijk weet ik niet of ik echt kan stoppen, ben 1 keer een week gestopt geweest, maar dat is ook al een half jaar geleden.quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar eigenlijk ben je nu dus gewoon verslaafd omdat je een mietje bent dat geen 'Nee' kan zeggen en beweer je ondertussen dat je kunt stoppen met roken terwijl je nog op je blote knieën naar Zuid-India zou kruipen om een sigaret te halen?
Echt waar, hoe zwak?
quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:37 schreef hallokidoki het volgende:
[..]
Eigenlijk weet ik niet of ik echt kan stoppen, ben 1 keer een week gestopt geweest, maar dat is ook al een half jaar geleden.
Wat een gejank zeg, ik heb langer gerookt dan jij oud bent en ben ook gewoon gestopt.quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:37 schreef hallokidoki het volgende:
[..]
Eigenlijk weet ik niet of ik echt kan stoppen, ben 1 keer een week gestopt geweest, maar dat is ook al een half jaar geleden.
Maar had je serieus verwacht dat hij wat ruggengraat kon tonen?quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een gejank zeg, ik heb langer gerookt dan jij oud bent en ben ook gewoon gestopt.
Vraag je ouders dan om hulp, ze smijten die sigaretten niet voor niets weg.quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:37 schreef hallokidoki het volgende:
[..]
Na een week ook echt, als er al sprake was van een fysieke verslaving dan was je die al kwijt, en bij een 15-jarige is het geen 20 jaar ingesleten gewoonte, die sigaret bij de koffie.quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:38 schreef Forbry het volgende:
[..]En waarom begon je na die week toch weer dan?
Nee, dat blijft jammer.quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar had je serieus verwacht dat hij wat ruggengraat kon tonen?
Dan nog, dan is maar 33% lekker, of dat het nou waard is...quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:39 schreef hallokidoki het volgende:
[..]
Ik rook er maar 6 ofzo, geen 20.
Hm ik kan niet beweren of ik nou kan stoppen of niet, als ik ja zeg zegt de ander nee, en als ik nee zeg zegt de ander ja. Ik zou alleen kunnen zeggen dat ik kan stoppen als ik ook echt gestopt ben, momenteel niet, dus zal ik er niets meer over zeggenquote:Op maandag 7 oktober 2013 01:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Na een week ook echt, als er al sprake was van een fysieke verslaving dan was je die al kwijt, en bij een 15-jarige is het geen 20 jaar ingesleten gewoonte, die sigaret bij de koffie.
Zo'n 50 euro per week en 600 per jaar. Over drie jaar is dat 1800 euro, mooi bedrag voor een rijbewijs of zo.quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:44 schreef Leandra het volgende:
Dat is 2 pakjes per week?
Zo'n ¤ 13 per week?
Daar moet je dus zo'n 5 uur voor werken?
Als ik sigaretten van polen koop niet, en ander 3 uur..quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:44 schreef Leandra het volgende:
Dat is 2 pakjes per week?
Zo'n ¤ 13 per week?
Daar moet je dus zo'n 5 uur voor werken?
ja jij bent gewoon een domme zielige kneus die rook, liegt, stinkt, ongezond is en van zijn ouders jatquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:36 schreef hallokidoki het volgende:
Leuke reacties weer, had het kunnen weten. een topic plaatsen op fok? Neuh toch maar niet meer
Die verslaving neemt wel toe hoor als hij niet stopt.quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zo'n 50 euro per week en 600 per jaar. Over drie jaar is dat 1800 euro, mooi bedrag voor een rijbewijs of zo.
Maar goed, dit dringt toch allemaal niet door. De behoefte aan een sigaret is niet rationeel, maar lichamelijk. Dat praat je niet zo makkelijk weg, vooral niet bij een jong persoon.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |