quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:52 schreef hallokidoki het volgende:
[..]
Als ik sigaretten van polen koop niet, en ander 3 uur..
even quoten anders leest hij het misschien nietquote:Op maandag 7 oktober 2013 09:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ts heb je wel eens aan crack/meth/hero gedacht? Dat is veel makkelijker om te verstoppen en dan hoef je ook niet steeds deo op te doen etc
Nee daar doe ik niet aanquote:Op maandag 7 oktober 2013 09:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ts heb je wel eens aan crack/meth/hero gedacht? Dat is veel makkelijker om te verstoppen en dan hoef je ook niet steeds deo op te doen etc
Sommige kinderen (wat dat is de TS) kijken teveel naar al die Hollywood teen-films waar kinderen zich als volwassenen gedragen,ouders een grote bek geven en denken dat zij op hetzelfde niveau als hun ouders staan met dit dus als gevolg. En het erge is dat de ouders dit vaak toelaten omdat ze hun oogappel niet op hun tere zieltje willen trappen en vaak ook geen zin hebben om die strijd te voeren.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:31 schreef d4v1d het volgende:
Je bent 15. Vind je het gek dat je ouders dit doen?
of gewoon xtc, je ouders ook blij omdat je ze eens knuffeldquote:Op maandag 7 oktober 2013 09:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Is het een meisje?quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:00 schreef BlauweTijger het volgende:
Als je mijn dochter was had ik je die sigaretten laten opeten
Mishandeling, vader de bak in, gebroken gezin. Slechte vader. Leg er een knoop in.quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:00 schreef BlauweTijger het volgende:
Als je mijn dochter was had ik je die sigaretten laten opeten
Nee dat is inderdaad veeeeeeel beter dan het pakje gewoon weggooien...quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:20 schreef Dven het volgende:
Kutouders heb jij zeg. Mijn vader liet vroeger het pakje sigaretten gewoon in m'n jaszak. Wel waren alle sigaretten in 5 delen geknipt. Ik keek vreemd op toen ik een filter uit het volle pakje haalde. En nog één. En nog één. En zo nog bijna 20
Beetje trollen in plaats van boos een pakje weggooienquote:Op maandag 7 oktober 2013 12:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee dat is inderdaad veeeeeeel beter dan het pakje gewoon weggooien...
Ja, als je het zooooooooooo obvious maakt. Heeft iemand al gevraagd om die schep van je over te nemen zodat je kuil niet nog dieper wordt?quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:36 schreef hallokidoki het volgende:
Leuke reacties weer, had het kunnen weten. een topic plaatsen op fok? Neuh toch maar niet meer
die reclame is ook zoquote:
Roken @ 13 zelfs. TS is al 2 jaar verslaafd.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:26 schreef knokkels het volgende:
Stoer trouwens, roken @ 15. Is wachten een tip?
Grappig, die kids..quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:30 schreef Grouch het volgende:
[..]
Roken @ 13 zelfs. TS is al 2 jaar verslaafd.
Jaja, je kan niet vroeg genoeg beginnen met junk worden
precies, mietjequote:Op zondag 6 oktober 2013 23:30 schreef RoW_0 het volgende:
Waarom gebruik je niet gewoon drugs, net als de rest? Sjezus hey. Ik word hier echt boos van.
ja want dan heb je geen nieuw pakje gekocht en moet je dus ergens weer een nieuwe kopen, op je 13/15/w/equote:Op maandag 7 oktober 2013 12:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee dat is inderdaad veeeeeeel beter dan het pakje gewoon weggooien...
Precies dit.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:31 schreef RobbieBoy het volgende:
wat een diep trieste reacties hier, zeg. Ts, je kan je afvragen of waarom je eigenlijk bent gaan roken.
Aan de ene kant begrijp ik jouw ouders wel, ze hebben het beste met jou voor, maar het is aan jou, om
je eigen keuzes te maken. Geld stelen van jouw ouders om peuken te kopen, is natuurlijk NOT done, en de reden die je opgeeft doet er niet eens toe.
Verder is het ook niet echt oke, om je moeder op een internet forum zo uit te schelden, natuurijk.
Dat gezegd hebbende, hun mannier om dit "probleem" op te lossen, is nauurlijk niet juist. Door het op zo'n mannier op te lossen maken ze het "probleem" (Dat jij rookt) alleen maar erger.
Is het niet verstandig om met je ouders om de tafel te gaan, zitten, en afspraken te maken wat betreft roken bijvoorbeeld, waar, wanneer, hoeveel, etc etc?
Dit heeft natuurlijk niet zoveel zin he.. Als je op ten duur echt goed verslaafd raakt, ga je automatisch wel meer roken.quote:[img] waar, wanneer, hoeveel, etc etc?
TS is 15, impliceer je nou dat de ouders door afspraken te maken over waar, wanneer, hoeveel, enz. min of meer toestemming moeten geven voor iets wat ze TS verboden hebben, en dan alleen omdat hij het ondanks het verbod toch al doet?quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:31 schreef RobbieBoy het volgende:
Is het niet verstandig om met je ouders om de tafel te gaan, zitten, en afspraken te maken wat betreft roken bijvoorbeeld, waar, wanneer, hoeveel, etc etc?
ECHT verslaafd, aan tabak?quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:51 schreef Atmosphere72 het volgende:
[..]
Dit heeft natuurlijk niet zoveel zin he.. Als je op ten duur echt goed verslaafd raakt, ga je automatisch wel meer roken.
het is wel te laat om te geloven dat verbieden helptquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een nonsens, nee is nee, dat TS het toch doet is waarschijnlijk te danken aan een falende opvoeding, maar het is nooit te laat om dat te corrigeren.
je moet de realiteit onder ogen zien ja; het kind rookt, geen enkele vorm van FOEI helpt/hielpquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dus moet je maar akkoord gaan omdat je kind kennelijk schijt aan je heeft?
Oke. Dit even in een andere situatie:quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:36 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
je moet de realiteit onder ogen zien ja; het kind rookt, geen enkele vorm van FOEI helpt/hielp
acceptatie is het begin
laat ik maar grappen over je woonplaats achterwege laten
nu geef je zelf al aan dat het een andere situatie is, dus ik snap even het belang nietquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oke. Dit even in een andere situatie:
Dus omdat leerlingen in mijn klas steeds bij elkaar af blijven kijken bij een toets moet ik het maar accepteren dat ze dat doen?
Het gaat erom dat het pedagogisch gezien de onderbouwing mist.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:42 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
nu geef je zelf al aan dat het een andere situatie is, dus ik snap even het belang niet
het zou opgaan als ze elkaar huiswerk na schooltijd overschrijven, ja
pedagogie is niet DE oplossing tot alles, in het een insteek het in het onderwijssysteemquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het gaat erom dat het pedagogisch gezien de onderbouwing mist.
Tuurlijk johquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:45 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
pedagogie is niet DE oplossing tot alles, in het een insteek het in het onderwijssysteem
Nou nee, mijn regels zijn mijn regels, en als het kind die overtreedt dan betekent dat niet dat de regels aangepast worden zodat hij ze niet meer overtreedt.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:36 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
je moet de realiteit onder ogen zien ja; het kind rookt, geen enkele vorm van FOEI helpt/hielp
acceptatie is het begin
laat ik maar grappen over je woonplaats achterwege laten
Okay, mam, wat stel jij voor?quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nee, mijn regels zijn mijn regels, en als het kind die overtreedt dan betekent dat niet dat de regels aangepast worden zodat hij ze niet meer overtreedt.
Als FOEI niet voldoende is dan vind ik wel iets wat wel voldoende is, maar om tafel gaan zitten om goedkeuring onder voorwaarden te verlenen is er niet bij.
Ik ben bezig met een verhuizing
het is wel de oplossing tot alles, of het komt niet voor in het onderwijs?quote:
Dat ligt eraan of het verder een irritante kutpuber is, maar met de omschreven grote mond en het stelen van geld had hij van mij iig al huisarrest gehad.... een maandje, om te beginnen.quote:
dus je zou hem vergiftigen (nicotine is gewoon dodelijk) om hem een lesje te leren?quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of het verder een irritante kutpuber is, maar met de omschreven grote mond en het stelen van geld had hij van mij iig al huisarrest gehad.... een maandje, om te beginnen.
Qua roken is een lastige, want mijn oudste is een absolute anti-rook-terrorist, dus dat probleem had ik met hem niet, maar zoals eerder gepost, ik denk dat ik hem zich een weekend helemaal ziek had laten roken, letterlijk tot hij de sigaretten uitkotste.
Pedagogisch waarschijnlijk ook geen hoogstandje, maar als het braakneigingen oplevert zodra hij een sigaret ziet is het voorlopig afdoende.
(hoe) bepaal je die grens?quote:
Naar m'n kind kijken.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:08 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
(hoe) bepaal je die grens?
ik zou een kind dat na roken moet kotsen naar alle waarschijnlijk naar het ziekenhuis brengen, dat zijn namelijk tekenen dat er iets mis is, niet een teken dat iemand zijn lesje heeft geleerd
Niemand weet wie de TS is dus wat maakt dat nou weer uit dat je dat geciteerd hebt?quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:33 schreef Queller het volgende:
[..]
Even omdat het kan
Voor de rest van je leven zal hier op i-net staan dat je je moeder 'een of ander kutwijf' noemt. Dat vind je nu nog stoer, maar als je over een jaar of wat schaamhaar krijgt, enigszins volwassen wordt en je hersenen wat fatsoenlijk gaan functioneren, dan hoop ik dat je de ogen uit je kop schaamt
Ow ja, en van roken word je lelijk en ga je pijnlijk dood
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |