Gaf het licht?quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:57 schreef sacha het volgende:
[..]
ik probeer al de hele avond te achterhalen wat het was
het was vanmiddag nog licht dus dat weet ik niet, zoek nu naar afbeeldingen van drones, misschien was dat hetquote:
Drones zijn helemaal hot heden ten dagequote:Op zondag 6 oktober 2013 22:01 schreef sacha het volgende:
[..]
het was vanmiddag nog licht dus dat weet ik niet, zoek nu naar afbeeldingen van drones, misschien was dat het
Zoiets?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:01 schreef sacha het volgende:
[..]
het was vanmiddag nog licht dus dat weet ik niet, zoek nu naar afbeeldingen van drones, misschien was dat het
daarom heeft Drakin haar imker diploma zeker ook gehaaldquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Drones zijn helemaal hot heden ten dage
ik zit al een hele tijd te zoeken naar afbeeldingen...quote:
Een duikende grote vogel?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:21 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zit al een hele tijd te zoeken naar afbeeldingen...
het was donkergrijs, 1 kleur, had geen propellers, was solide, een soort dikke ellips met vleugelvormen... en het maakte geen geluid
nu was het eiland vergeven van de vogelaars dit weekend maar deze rare vogel was mechanischquote:
het dook niet, het vloog in een rechte lijn, op een gegeven moment achterna gezeten door 2 sportvliegtuigjesquote:
Ik heb zo'n schijthekel aan al gifjes en plaatjes met lollige tekstenquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:49 schreef Leandra het volgende:
Dat kind in de OP kwam me al zo bekend voor, maar dat komt omdat mijn zoon deze afbeelding in WhatsApp heeft:
[ afbeelding ]
Grappig om het origineel nu eens te zien
Heeft je zoon al zn eigen mobile dan Lean?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:49 schreef Leandra het volgende:
Dat kind in de OP kwam me al zo bekend voor, maar dat komt omdat mijn zoon deze afbeelding in WhatsApp heeft:
[ afbeelding ]
Grappig om het origineel nu eens te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |