Als zijn hypothese klopt is dat dus niet zo, dan heeft het grootste deel van de mensen met obesitas een onderliggend probleem waardoor hun overgewicht dus een gevolg is.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:20 schreef Dimens het volgende:
Er is vast een groep mensen die er niets aan kan doen. Maar de meerderheid heeft het gewoon aan zichzelf te danken.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:20 schreef Dimens het volgende:
Er is vast een groep mensen die er niets aan kan doen. Maar de meerderheid heeft het gewoon aan zichzelf te danken.
DIT ja... maar evenzogoed blijft het dus zo dat je met respect met mensen om moet gaan die je niet kent, want je weet nooit welke het om welke reden doen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:20 schreef -niemand- het volgende:
de meesten geven gewoon geen fuck om hun gewicht en schranzen er op los.
voor degenen die er niks aan kunnen doen is het natuurlijk gewoon kut.
Een probleem dat net zo goed veroorzaakt kan worden door slecht eten ja. Nog steeds eigen schuld dus.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als zijn hypothese klopt is dat dus niet zo, dan heeft het grootste deel van de mensen met obesitas een onderliggend probleem waardoor hun overgewicht dus een gevolg is.
Dat dus ook inderdaad.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:22 schreef F1978 het volgende:
[..]
[..]
DIT ja... maar evenzogoed blijft het dus zo dat je met respect met mensen om moet gaan die je niet kent, want je weet nooit welke het om welke reden doen.
Zal je vertellen, ben zelf te licht en je zult toch gigantisch moeten vreten +7000call om 1 kilo aan te komenquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:23 schreef Klokov het volgende:
Meer kcal dan je onderhoud eten en je komt aan, simple as that.
En die cellen hebben ze verneukt door jaren lang bergen suikers binnen te krijgen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat dus ook inderdaad.
Maar uit zijn onderzoek blijkt dat heel veel mensen cellen hebben die niet goed werken, inplaats van dat ze dus de energie die ze uit voeding krijgen gebruiken, gaat het zich opslaan als vet.
Met als gevolg dat die grote groep mensen dus naast dat het eten wat ze eten meteen word opgeslagen als vet eigenlijk altijd "uitgehongerd" zijn of iniedergeval dat gevoel hebben.
Moet jij je voorstellen dat je altijd een uitgehongerd gevoel hebt, zou jij dan echt de wilskracht hebben om niet zoveel te eten?
Tja, het is niet een makkelijk iets om te overwinnen dat geef ik toe... en je moet maar net de kracht dan nog hebben om jaren te blijven vechten daartegen, de meesten geven na een aantal jaren toch wel een keer op... want het is gewoon zwaar ja.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat dus ook inderdaad.
Maar uit zijn onderzoek blijkt dat heel veel mensen cellen hebben die niet goed werken, inplaats van dat ze dus de energie die ze uit voeding krijgen gebruiken, gaat het zich opslaan als vet.
Met als gevolg dat die grote groep mensen dus eigenlijk altijd "uitgehongerd" zijn of iniedergeval dat gevoel hebben.
Moet jij je voorstellen dat je altijd een uitgehongerd gevoel hebt, zou jij dan echt de wilskracht hebben om niet zoveel te eten?
Ik heb het filmpje niet gekeken nee. Adresseert de meneer in het filmpje ook waarom obesitas tegenwoordig zoveel voorkomt? Allemaal inferieure genetica?quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:27 schreef snakelady het volgende:
Ik heb het idee dat de meerderheid maar gewoon wat roept en niet inhoudelijk het filmpje heeft gekeken,
Ik heb geen problemen met teveel eten. Eet normaliter rond de 3500 kcal per dag maar zou zo 5000 weg kunnen eten.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:27 schreef plintladdertje het volgende:
[..]
Zal je vertellen, ben zelf te licht en je zult toch gigantisch moeten vreten +7000call om 1 kilo aan te komen
Dat is dus de misvatting waar Peter Attia het over heeft, die cellen die niet goed werken is niet een gevolg van obesitas, de obsesitas is een gevolg van die cellen die niet goed werken.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:28 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
En die cellen hebben ze verneukt door jaren lang bergen suikers binnen te krijgen.
Kijk het filmpje en je komt er achter, zeker de moeite waard al zeg ik het zelf.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje niet gekeken nee. Adresseert de meneer in het filmpje ook waarom obesitas tegenwoordig zoveel voorkomt? Allemaal inferieure genetica?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |