Ik zelf hou het meestal op Grolsch of Hertog Jan, af en toe afgewisseld door een biertje van een andere gisting .
Behalve als het zootje vrienden van Lotte voor een feestje komt...dan worden de eerste twee kratjes Grolsch en daarna bier van de Aldi....veel goedkoper en ze merken het toch niet meer dan.......
Af en toe staat er ook Amstel en in de schuur altijd een voorraadje bijzonder bier (Arcener enzo)
quote:
op 07-04-2000 om 10:29 PM schreef Rosa Evita het volgende:
en daarna bier van de Aldi....veel goedkoper en ze merken het toch niet meer dan.......
De volgende dag echter destemeer....
dreunende koppijn krijg je van die kolerezooi!!
Roos wat doe je je gasten aan?
quote:wat een opluchting
op 07-04-2000 om 10:54 PM schreef killer tweety het volgende:
* jolanda tweety vindt bier ook niet te zoipen hoor.
, geef mij maar een bessen ijs, bacootje, lekker likeurtje of zo.
quote:
op 07-04-2000 om 10:54 PM schreef TheMarco het volgende:
De volgende dag echter destemeer....dreunende koppijn krijg je van die kolerezooi!!
Roos wat doe je je gasten aan?
Ik vind het persoonlijk reuze meevallen hoor, vind dat bier zo slecht nog niet....
Misschien is het toch meer de hoeveelheid waar jij dreunende koppijn van krijgt?
doe mij maar een passoa justje ofzo ben ik ook weer heppie en anders gewoon fanta ofzo kan ik ook op vooruit hoor !
Samen in 1 maag gaf dat een interessante cocktail waarvan Ted de gehele dag erna nog flink last had zo te zien/horen
Bier drink je om dronken te worden
thuis zit ik graag aan de Grolsch beugels en aan de speciale bieren! Een heerlijke Duvel, Brugse Tripel of Chouffe, maar het lekkerste vind ik nog wel een Gulpener Dordt !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |