dat was het zeker, wat een heerlijke sfeerquote:
HOLLAND IS GVD HET HARDTSEEEE MELODIE IS VOOR PUSSYS TOCH :Squote:Op zondag 6 oktober 2013 18:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat was het zeker, wat een heerlijke sfeer![]()
top gedraaid door Pavo, Bass Modulators en Frontlinerhet geluid stond ook weer
met name bij Frontliner ging het zo geweldig diep en laag
![]()
![]()
en De Proppert is gewoon een dikke droeftoeter door voor 5 uur al hardcore te gaan draaien![]()
pluspunten: geluid, sfeer, NL-edits, aankleding
minpunten: jong publiek, hoog percentage van de kaart, De Proppert, veel nummers 2/3/4 keer gehoord en Brennan Heart met haast alleen maar lange (zang)breaks
daarnaast lijkt het alsof iedereen tegenwoordig "rammers" moet maken, eigenlijk had alleen Frontliner een set met veel melodie!
als dat de hardstyle van tegenwoordig is, haak ik af...quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
HOLLAND IS GVD HET HARDTSEEEE MELODIE IS VOOR PUSSYS TOCH :S
</stoere rawboiis op partyflock>
zquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:41 schreef robuust89 het volgende:
Ik zit voor de gein de OP een beetje bij te werken, maar is the R3bels nou met een s of z aan het eind?
2 mede dorpelingen waren als Johnnie en Opa Flodder gegaan. Compleet met rolstoel binnen gekomen, mooi om te zien.quote:
geniaal ja< heb die rechtsvoor nog zien beukenquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:53 schreef S-te-Fan het volgende:
[..]
2 mede dorpelingen waren als Johnnie en Opa Flodder gegaan. Compleet met rolstoel binnen gekomen, mooi om te zien.
Zucht, ik zie gelijk al shirtloze mensenquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:58 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ziet alleen op filmpje al wel veel van die 16 jarige tanktop botjes..![]()
zonder twijfel de beste set van de avondquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:37 schreef Kimberliedje het volgende:
https://soundcloud.com/ro(...)er-x-qlusive-holland
Frontliner @ XQ-Holland
FTS & Be Amazedquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:38 schreef ReMcOrE het volgende:
zonder twijfel de beste set van de avond
Dit was eigenlijk ook mijn verwachting van dit feest, en die verwachting is meer dan uitgekomen. Q-Dance en de artiesten hebben het in een prachtige vorm gegoten.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:35 schreef ReMcOrE het volgende:
het was gewoon één groot hardstyle-carnaval![]()
zelfde reden waarom The Prophet ooit met Headhunterz op Qlimax stond, promoten van een nieuwe (jonge) artiestquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:43 schreef S-te-Fan het volgende:
[..]
Dit was eigenlijk ook mijn verwachting van dit feest, en die verwachting is meer dan uitgekomen. Q-Dance en de artiesten hebben het in een prachtige vorm gegoten.
Ik had graag Deepack hier gezien. En de Donkey Rollers natuurlijk. Maar ach het was al bizar!
Welke toegevoegde waarde had The Anarchist trouwens bij die set van hem met The Prophet buiten wat staan springen op stage? Ik heb hem geen één overgang zien doen.
Damn...!quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:37 schreef Kimberliedje het volgende:
Frontliner @ XQ-Holland
Warpholequote:Op zondag 6 oktober 2013 20:37 schreef Kimberliedje het volgende:
Frontliner @ XQ-Holland
quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:06 schreef Boy_Snakeye het volgende:
![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)holland_feestje.html
ik ben naar Qountdown 2008-2009 geweest, prima vermaakt... maar de 'standaard' oud&nieuw van thuis bij je vrienden lekker zuipen heeft toch echt wel mijn voorkeurquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:56 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Ik meld me ook maar eens in dit topic! Wie van jullie gaat naar Freaqshow met oud en nieuw? Twijfel nog tussen een zuipfeest bij iemand thuis of dit..
op PF te zien was het toen zo ergens begin november....quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:50 schreef Mitashi het volgende:
Wie weet wanneer de Line up voor Freaqshow vorig jaar bekend was? Ik wil heel graag heen maar vrienden van me twijfelen, ze willen eerst de line up zien. Ziggo Dome lijkt me ziek.
Die Dikke Vette Bass edit! mooiquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:20 schreef ReMcOrE het volgende:
"iedereen in het huis, pak je knakworst!"
"lusten jullie nog een beetje rauwkost?!"![]()
die NL-versies van bekende nummers waren echt ge-wel-dig, dat klonk soms zo slecht dat het grappig was
Dans op cola, lsd, xtc. Dans met mij?quote:
Mooi was dat. Al was het wel een ingehuurde actrice. Ze zat ook in het decor, je kon er mee op de foto (betaald) en ze zit in de trailer.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:06 schreef Boy_Snakeye het volgende:
![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)holland_feestje.html
Ja, die hele familie uit de trailer. Voor 5,- en dan kreeg je zo'n klein polaroid fototje.quote:
Die remix was echt geniaal. Me zeer goed vermaakt en de HMH blijft toch wel een van mijn favoriete locaties.quote:
Ellie Goulding & Living Phantoms - Hanging On (Digital Punk Bootleg)quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:44 schreef Basxt het volgende:
iemand die dit nummer kent?
Kan echt niet wachten op de volgende Penoze.
mijn dank is grootquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:06 schreef slvrbld het volgende:
Ik heb blijkbaar een heel leuk feestje gemist in de vorm van XQ Holland. Als ik de verhalen zo lees en hoor, dan was het toch heel wat leuker dan ik van tevoren had verwacht
[..]
Ellie Goulding & Living Phantoms - Hanging On (Digital Punk Bootleg)
je hebt zeker wat gemistquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:06 schreef slvrbld het volgende:
Ik heb blijkbaar een heel leuk feestje gemist in de vorm van XQ Holland. Als ik de verhalen zo lees en hoor, dan was het toch heel wat leuker dan ik van tevoren had verwacht
Jupquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:43 schreef slvrbld het volgende:
This Mind is inderdaad erg vet! Ben sowieso wel fan van D&R. Platen als Connected, Funky Shit Remix, Outside The Box en Yes We Know
Thanks!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:32 schreef Voltreffer het volgende:
Tof M.I. je feature in Dj Mag! Grats!
Is helaas niet gezegd. Hij komt wel, maar wanneer is onduidelijk...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:53 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Zat me trouwens net af te vragen... Geen tijdmachine dit jaar?
Kijk ik ook enorm naar uit ja! Al iets bekend over wanneer ie uitkomt?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:18 schreef Ziekebaard het volgende:
Toffe commercial van Audioception, kijk echt naar het album uit van Audiofreq
21 oktoberquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:33 schreef rubbels het volgende:
[..]
Kijk ik ook enorm naar uit ja! Al iets bekend over wanneer ie uitkomt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:24 schreef Mind.Illusion het volgende:
Voor de liefhebbers... de nieuwe "Wake You From Your Boredom" is er weer. Te vinden op de welbekende plaatsenBeginnen met Floor MassacreSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:32 schreef Voltreffer het volgende:
Tof M.I. je feature in Dj Mag! Grats!
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:24 schreef Mind.Illusion het volgende:
Voor de liefhebbers... de nieuwe "Wake You From Your Boredom" is er weer. Te vinden op de welbekende plaatsenOeh dalijk ff aanknallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Is helaas niet gezegd. Hij komt wel, maar wanneer is onduidelijk...
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:17 schreef Lamabal het volgende:
ZITTEN JULLIE ALLEMAAL NOG TE PRAKKEN?
Mainstream hardcorequote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:08 schreef Kriebelhoest het volgende:
Radical een collab met Drokz.. ben benieuwd wat voorn herrie daar uit gaat komen
Dat is toch mainstream hardcore?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:43 schreef Lamabal het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)85099&type=2&theater
Ik niet hoor, ik gaf ook antwoord op Kriebelhoestquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:48 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Correct, maar je vroeg je af wat er uit zo komen, en dit is het antwoord
Ah, mijn excuses. Maar goed het klinkt wel lekker in mijn oren.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:49 schreef slvrbld het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik gaf ook antwoord op Kriebelhoest
Ahquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:24 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Staat in het magazine. Ik kan geen fotos meer nemen met mn telefoon helaas!
https://www.facebook.com/(...)9680.&type=3&theaterquote:
Niks mis met die tracks imoquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:48 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Ah
M.I. nieuwe WYFYB is weer lekker alleen jammer van de HC afsluiter
Mjah ik vind 't gewoon niks om met HC af te sluitenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:01 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)9680.&type=3&theater
[..]
Niks mis met die tracks imo
quote:
komt door de spookhuisgeluidenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:04 schreef Basxt het volgende:
waarom vindt ik die raw style vaak zo "beangstigend." hoop dat jullie snappen wat ik bedoel:/
Het is mooi, maar aan de andere kant ook weer zo duister..
Imaginary vindt ik dan weer top!
ja ik weet niet.. sommige hebben ook echt zo'n treurig deuntje maar het klinkt wel weer.. raar
Ahh. Maar vinden jullie dit dan lekker om op los te gaan? of toch gewoon de normale hardstyle? Lijkt mij dat mocht je in een bad trip komen je aardig van slag kan raken door die enge shitquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:11 schreef mstx het volgende:
[..]
komt door de spookhuisgeluiden
en natuurlijk omdat het vet dark is, het wordt ook wel darkstyle genoemd
Ik vindt ut ook eg supr eng.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:13 schreef Basxt het volgende:
[..]
Ahh. Maar vinden jullie dit dan lekker om op los te gaan? of toch gewoon de normale hardstyle? Lijkt mij dat mocht je in een bad trip komen je aardig van slag kan raken door die enge shit
niet gelijk zoquote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:26 schreef StM het volgende:
* StM mompelt iets over dat zo ongeveer alle moderne hardstyle pulp is die verbleekt bij wat het ooit was. Ooit, toen je nog geen spookhuis gedoe of kleutermelodietjes op de radio had. En beangstigend? Welnee. Doodsaai en slaapverwekkend is een betere omschrijving.
Maar goed ik ben inmiddels al een leuk aantal weken / maanden hardstyle loos en het bevalt prima
Het lekkerste is om met doodsangsten door de zaal te lopen. Daarom zie je vaak ook mensen zo raar kijken op feesten, grote ogen enzo. Pure angst!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:13 schreef Basxt het volgende:
[..]
Ahh. Maar vinden jullie dit dan lekker om op los te gaan? of toch gewoon de normale hardstyle? Lijkt mij dat mocht je in een bad trip komen je aardig van slag kan raken door die enge shit
Ohh, dan heb ik het altijd verkeerd begrepen joh! Wel fijn dat ik dit weetquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:55 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Het lekkerste is om met doodsangsten door de zaal te lopen. Daarom zie je vaak ook mensen zo raar kijken op feesten, grote ogen enzo. Pure angst!
Vooral vocalloze trance, voornamelijk van 2000 - 2005, maar ook wel nieuwer. Maar tot mijn verbazing bleef ik pas toen ik een link naar Frenchcore achtige zooi kreeg daar die avond vooral op hangen. En Kebu (en soortgelijke zooi via Spotify) blijft ook gewoon geniaalquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:52 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
StM die geen HS luistert... Dan is 't wel heel erg![]()
Wat staat er nu aan dan?
Whehe geen ekte zijnquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:59 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ohh, dan heb ik het altijd verkeerd begrepen joh! Wel fijn dat ik dit weet
Gewoon terug slaanquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:20 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Als de klok slaat blijft je gezicht zo staan verklaard een hoop
Hehehequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:05 schreef StM het volgende:
[..]
Vooral vocalloze trance, voornamelijk van 2000 - 2005, maar ook wel nieuwer. Maar tot mijn verbazing bleef ik pas toen ik een link naar Frenchcore achtige zooi kreeg daar die avond vooral op hangen. En Kebu (en soortgelijke zooi via Spotify) blijft ook gewoon geniaal
Maar StM die geen HS luistert is heel apart ja, ik heb een jaar of 5-6 bijna niks anders gedaan en ik luister in totaal al een jaartje of 10 HS
I couldn't agree morequote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:26 schreef StM het volgende:
* StM mompelt iets over dat zo ongeveer alle moderne hardstyle pulp is die verbleekt bij wat het ooit was. Ooit, toen je nog geen spookhuis gedoe of kleutermelodietjes op de radio had.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:55 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Het lekkerste is om met doodsangsten door de zaal te lopen. Daarom zie je vaak ook mensen zo raar kijken op feesten, grote ogen enzo. Pure angst!
Bedankt, nu ben ik zo ongeveer al hun oude werk aan het luisterenquote:
Bijna, bijna!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:54 schreef Ziekebaard het volgende:
[..]
JAAAA vanavond!Hele dag al partykriebels!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |