SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:57 schreef eight het volgende:
[..]
Goh wel nog effe de posts van de Ajacieden toestaan maar de counter verhinderen.
Typisch GGMM![]()
kan ik niet zien o pde nos websitequote:Op zondag 6 oktober 2013 16:57 schreef Cavaliers het volgende:
Welke wedstrijd doet Jan Roelfs vanavond?
GGMMGod.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik kapte die Ajax-Feyenoord discussie 5 seconde voor de goal af idd.
quote:
Oh is het GGMM vereringsuurtje, jammer dat Johannes er niet bij is dan.quote:
twitter:JetroWillems_15 twitterde op zaterdag 21-09-2013 om 15:34:51De ene zijn dood is de ander zijn brood!! reageer retweet
quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb Bakkali altijd een talent genoemd.
Rare druif.
Wow nu pas.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
En nu naar deze kutpot kijken
Ben je goed in je hoofd?quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, bedoelde je dat.
Nee, ik heb hem er uit gehaald.
Hmm, had ik toch niet verwacht. Meestal vertrouw ik blind op zijn oordeel.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die is toch niet zo goed als Davy beweerde denk ik.
Als die goal van PSV was afgekeurd stond het nu 0-1.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:17 schreef GGMM het volgende:
Meer dan terecht die 1-1 trouwens. PSV mag nog niet klagen.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:17 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:17 schreef Shreyas het volgende:
PSV wint dit gewoon, geen reden tot paniek. Toch grappig hoe ex-Feyenoorder Castelen bij RKC beter speelt dan hij ooit bij Feyenoord heeft gedaan.
clownquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:17 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:17 schreef Shreyas het volgende:
PSV wint dit gewoon, geen reden tot paniek. Toch grappig hoe ex-Feyenoorder Castelen bij RKC beter speelt dan hij ooit bij Feyenoord heeft gedaan.
was buitenspel inderdaadquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:17 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Als die goal van PSV was afgekeurd stond het nu 0-1.
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:17 schreef Shreyas het volgende:
Daarom.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:17 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Als die goal van PSV was afgekeurd stond het nu 0-1.
Ik heb gelezen dat jij recentelijk een beetje kon lachen om HIMYM dus ik weet niet of ik je nog zo serieus kan nemenquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:17 schreef GGMM het volgende:
Ja, en ik vond Sierd de Vos laatst goed commentaar geven.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat jij recentelijk een beetje kon lachen om HIMYM dus ik weet niet of ik je nog zo serieus kan nemen
*gebeurtquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, en ik vond Sierd de Vos laatst goed commentaar geven.
Wat gebeurd er met me??
quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vraag aan je moeder of ze d'r schoenen weer aandoet dan.
Ik keek vroeger wel eens naar Teenage Mutant Ninja Turtles, maar ik vond het niet zo leuk.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vraag aan je moeder of ze d'r schoenen weer aandoet dan.
[..]
Dat staat er ook.
Nogal ja, aangezien de goal buitenspel was.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hmm ik zie 5-6 grote kansen van PSV. We mogen wel blij zijn met de 1-1.
Mijn lievelingsprogramma vroeger.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik keek vroeger wel eens naar Teenage Mutant Ninja Turtles, maar ik vond het niet zo leuk.
Niet hier.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik keek vroeger wel eens naar Teenage Mutant Ninja Turtles, maar ik vond het niet zo leuk.
is 't een flatscreen??quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, dat kan bij mij niet. Bij mij staat hij tegen een muur.
Bert van der Vaartquote:
Nice. De op één na mooiste goal uit z'n carriere.quote:
VdV scoorde mooi.quote:
Bert van Oranje, bondscoach zonder franje.quote:
Sowieso.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:26 schreef ValHallen het volgende:
Stelling: Van der Vaart hoort een vaste basisplaats te hebben in Oranje.
Eens.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:26 schreef ValHallen het volgende:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:26 schreef ValHallen het volgende:
Duh, enige speler met een klik met Van Persie. Beter dat dan die overschatte Sneijder.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:26 schreef ValHallen het volgende:
Vind ik ookquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Duh, enige speler met een klik met Van Persie. Beter dat dan die overschatte Sneijder.
Overschat? Volgens mij is de algemene opinie in Nederland toch dat Sneijder er al een jaar of drie niks van bakt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Duh, enige speler met een klik met Van Persie. Beter dat dan die overschatte Sneijder.
Nee je moet een voetballer naast Rafael zetten.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vind ik ookRobben er ook nog bij en dan Nigel en Strootman achter VdV.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Theo heeft zijn knie verdraaid.
Vitesse degradatiekandidaat.
Spoken.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:32 schreef GGMM het volgende:
Ik liet m'n afstandsbediening laatst vallen en sindsdien doet één knopje het niet meer (de volume harder knop), maar sinds vandaag doet hij het opeens weer perfect. Ik zou niet weten hoe dat komt.
Strootman kan meer dan prima voetballen voor de rol die hij moet vervullen in het Oranje van mijn dromen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee je moet een voetballer naast Rafael zetten.
is locadia jullie hoesen?quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoevaak mag Matavz fouten maken voordat Locadia erin komt?
Misschien vindt cocu Locadia niet zo goed.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoevaak mag Matavz fouten maken voordat Locadia erin komt?
Jij wil weer met twee controleurs spelen? Gewoon puntje naar achteren joh. En dan twee aanvallende middenvelders ervoor.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Strootman kan meer dan prima voetballen voor de rol die hij moet vervullen in het Oranje van mijn dromen.
Het knopje heeft rust gekregen waardoor zijn blessure sneller genas.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:32 schreef GGMM het volgende:
Ik liet m'n afstandsbediening laatst vallen en sindsdien doet één knopje het niet meer (de volume harder knop), maar sinds vandaag doet hij het opeens weer perfect. Ik zou niet weten hoe dat komt.
Hm, dan zal ik hem nu maar niet al te intensief gaan gebruiken.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het knopje heeft rust gekregen waardoor zijn blessure sneller genas.
1 controleur, 1 verbindingsspeler. VdV speelt het best als hij dichtbij de spits staat dus de overige middenvelders moeten het fysiek kunnen compenseren.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij wil weer met twee controleurs spelen? Gewoon puntje naar achteren joh. En dan twee aanvallende middenvelders ervoor.
Ben je bij de familie Verstappen geweest in Assen-Oost om een nieuwe te halen? Die hebben boven altijd nog wel wat staan.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:32 schreef GGMM het volgende:
quote:
quote:
Rustig brengen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, dan zal ik hem nu maar niet al te intensief gaan gebruiken.
Geen idee, ik zag het zo snel niet.quote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maakt mij vrij weinig uit, merk er niets van.
Carice van Houten is zo ook goed te zien in SD.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maakt mij vrij weinig uit, merk er niets van.
Wij zijn het vaak eens.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:38 schreef Cavaliers het volgende:
Scheidsrechter is een nog grotere mierenneuker dan Higler.
Idd.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:38 schreef Cavaliers het volgende:
Scheidsrechter is een nog grotere mierenneuker dan Higler.
Ik schud ze zo uit mijn mouw. Geen probleem.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat kan jij toch veel random dingen achter elkaar zeggen zeg, de tering.
Tuurlijk, PSV komt op bezoek. Wedstrijd van het jaar allesquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Straks gaat Groningen ook nog goed spelen over twee weken![]()
![]()
![]()
Om nou elke keer snoep te kopen om die kinderen m'n busje in te lokken wordt me ook een beetje prijzig.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje eng dat je zoveel plaatjes van een tekenfilm hebt.
Ik merk het. Er zit zoveel onzin in je hoofd dat je kwijt moet blijkbaar.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik schud ze zo uit mijn mouw. Geen probleem.
Misschien links en rechts omdraaien?quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:41 schreef Cavaliers het volgende:
Bruma glijdt elke wedstrijd minstens drie keer uit. Misschien handig om andere schoenen te kopen?
Ja, maar nu ga je de mooie jongen uithalen. Cool it, Bram.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik merk het. Er zit zoveel onzin in je hoofd dat je kwijt moet blijkbaar.
Sowieso hang ik eventjes de mooie jongen uit. Heb je daar iets op tegen?quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, maar nu ga je de mooie jongen uithalen. Cool it, Bram.
Beautyquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso hang ik eventjes de mooie jongen uit. Heb je daar iets op tegen?
quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso hang ik eventjes de mooie jongen uit. Heb je daar iets op tegen?
Ron de Rijk overdrijft graag.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
barst van de eredivisieclubs? 3 toch?
Daar rechts is de eerste Kees Flodder.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Not sure if serious?
quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar rechts is de eerste Kees Flodder.
Jij leest weer dingen die er niet zijn.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:48 schreef Pedroso het volgende:
Ah, nu heeft de scheids het gedaan dat PSV zo matig speelt.
Ah okay.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fluit goed in de geest van de wedstrijd.
Ja idd dat was geen overtreding.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:48 schreef Pedroso het volgende:
Ah, nu heeft de scheids het gedaan dat PSV zo matig speelt.
Hij vraagt erom, als je hem niet raakt dan valt hij ook zo, dan kun je hem als tegenstander maar beter echt raken.quote:
Deed hij alquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:51 schreef Kopsterk het volgende:
Mooi dat Depay laatst in de EL met een afstandsschot gescoord heeft. Nu denkt hij het iedere wedstrijd 35 keer te moeten proberen van die afstand.
Pas drie keer, maar oke.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:51 schreef Kopsterk het volgende:
Mooi dat Depay laatst in de EL met een afstandsschot gescoord heeft. Nu denkt hij het iedere wedstrijd 35 keer te moeten proberen van die afstand.
Harryquote:
Ik hoop dat hij straks zegt dat ze hadden moeten winnen omdat het doelpunt van PSV buitenspel was.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:51 schreef Tjacka het volgende:
koeman coacht zijn team alsof hij 5-0 achter staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |