SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja, en ik word strontziek van die reclames...
[ Bericht 0% gewijzigd door Albert86 op 13-11-2013 19:32:12 ]Waar gehakt wordt, is het woensdag.
En natuurlijk ook nog Hart van Nederland er tussenquote:
Hart van nederland danquote:
haha inderdaadquote:Op maandag 11 november 2013 23:22 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Hart van nederland dan
Ik snap niet waarom ik nog sbs6 kijk.. Altijd als ik iets kijk, komt dat mongolische hvnl er tussendoor of reclame om de 15min.
Ik gok dat er over een kwartier de echte ontknoping komt?quote:Op maandag 11 november 2013 23:33 schreef Snoepje5 het volgende:
Wtf dat eind?![]()
En sbs6 reclame maken met 'ontknoping' stelletje prutsers.
Mag het wel hopen. Dit einde is wel heel vreemd.quote:Op maandag 11 november 2013 23:35 schreef maily het volgende:
[..]
Ik gok dat er over een kwartier de echte ontknoping komt?
OT: wat een echte blije jongen die Janice...![]()
Slaat 3x nergens op ....quote:Op maandag 11 november 2013 23:37 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Mag het wel hopen. Dit einde is wel heel vreemd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar gehakt wordt, is het woensdag.
Met dit einde mag ik het wel hopen, dat er een tweede seizoen komt.quote:Op maandag 11 november 2013 23:38 schreef Redefine het volgende:
Dit zal toch wel het echte einde zijn, er komt een tweede seizoen. En op deze manier zorgen ze de makers er wel voor dat mensen het tweede seizoen ook zeker willen gaan zien. Een typische cliffhanger.
Ja mooi kut zeg. Was half elf thuis en zit de twee opgenomen afleveringen te kijken, komt er een aankondiging door het beeld van "straks de zinderende finale". Deel3 van de avond dus, en die heb ik niet opgenomen.quote:Op maandag 11 november 2013 21:20 schreef Redefine het volgende:
Vandaag trouwens drie afleveringenWaarmee het seizoen er dus straks op zit. Vond het al opmerkelijk dat ze Revolution tegenover deze serie gingen zetten. Ook al is dat Veronica, het blijft de SBS groep m
Ja... zucht... maar dat wil ik helemaal niet.. zou er na shownieuws nog een stukje uitgezonden worden??quote:Op maandag 11 november 2013 23:42 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Met dit einde mag ik het wel hopen, dat er een tweede seizoen komt.
Wacht nog even tot na shownieuws
Er komt sowieso een tweede seizoen. Die is namelijk al bevestigd.quote:Op maandag 11 november 2013 23:42 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Met dit einde mag ik het wel hopen, dat er een tweede seizoen komt.
Wacht nog even tot na shownieuws
Volgens de tv gids online nietquote:Op maandag 11 november 2013 23:43 schreef maily het volgende:
[..]
Ja... zucht... maar dat wil ik helemaal niet.. zou er na shownieuws nog een stukje uitgezonden worden??
quote:Op maandag 11 november 2013 23:42 schreef Albert86 het volgende:
Wat een gaar einde. Wanneer begint seizoen twee? Die download ik wel. Geen reclame en kan ik kijken wanneer ik wil.Fucking zomer 2014 pas......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Voordat SBS6 hem heeft zijn we nog een half jaar verder.
Dus ik gok op eind 2014/begin 2015 ofzo![]()
http://www.bierdopje.com/shows/under-the-domequote:Op maandag 11 november 2013 23:42 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ja mooi kut zeg. Was half elf thuis en zit de twee opgenomen afleveringen te kijken, komt er een aankondiging door het beeld van "straks de zinderende finale". Deel3 van de avond dus, en die heb ik niet opgenomen.
Iemand een tip waar die alsnog te zien is ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |