SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Badum pssss?quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:56 schreef Revontulet het volgende:
Dit slaat als een lul op een drumstel.
Watquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:56 schreef Revontulet het volgende:
Dit slaat als een lul op een drumstel.
whehe neequote:Op zondag 6 oktober 2013 13:56 schreef byah het volgende:
Ik heb maar een keer ingelogd, maar nee, mijn fokking transferpile zit nog steeds vol. Is het legaal om je account te verkopen?
quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:57 schreef Ajacied7 het volgende:
Speciaal voor Thye even de OP aangepast.
zoveel simpele passes die niet goed gaan bij ajaxquote:
Echt een beest!quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
the letterlijke pride of the south gaat er in komen
wtfquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die Van Velzen is wel snel en ook veel groter dan die zanger.
Goed opgeletquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die Van Velzen is wel snel en ook veel groter dan die zanger.
Gisteravond maar vast eentje aangeschaft.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Opara had dus gescoord + clean sheet en hij was MotM.. maar een andere CB scoorde 2x. Als Opara een IF krijgt wordt die te goed.
Ik heb hem een tijdje geleden al gekocht omdat ik hoopte dat hij duurder ging worden. Dat is nog niet gebeurd.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:08 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gisteravond maar vast eentje aangeschaft.
9k per 3 minuten ongeveer.quote:
quote:
twitter:Catenaccio twitterde op zondag 06-10-2013 om 14:12:50Sigthórsson verlaat het veld nadat hij slechts 8 passes had verstuurd, 1 schot had gelost en 6 keer balverlies leed. 0 dribbels. #ajautr reageer retweet
jbgsquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:14 schreef Fuszy het volgende:
Toch triest dat je minimaal 8 wedstrijden nodig hebt om kampioen te worden in divisie 8
7 wedstrijden (10 punten)
Verlies net met 1-0 omdat ik bijna niks kon creëren. Wel een keer vrij voor de keeper. Die keeper omspelen en daarna getorpedeerd worden terwijl de bal al weg is. Geen penalty, helemaal niks.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Klopt en het ging trouwens om divisie 9
quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Klopt en het ging trouwens om divisie 9
Gewoon terecht natuurlijk.quote:
Dat buitenspel is gewoon slechte AI mijn spits staat soms 20x per wedstrijd buitenspel terwijl de tegenstander niet eens met offside trap speeltquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik creëer ook vaak niet veel, mijn spelers lopen vaak buitenspel en de tegenstanders verdedigen over het algemeen goed.
[..]
Gewoon terecht natuurlijk.
Dat is mijn probleem ook altijd. Ik verlies niet eens echt vaak, maar ik creëer echt heel weinig kansen. Vaak scoor ik die dan wel, maar leuk is andersquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik creëer ook vaak niet veel, mijn spelers lopen vaak buitenspel en de tegenstanders verdedigen over het algemeen goed.
[..]
Gewoon terecht natuurlijk.
al met al komen we dan toch op een geflatteerde 3-0quote:
Vooral leuk als het om je verdediger gaat die lekker in de eigen 16 blijft liggen. Is gewoon een zekere goal als de tegenstander het doorheeft..staat nooit buitenspelquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:19 schreef Maoist het volgende:
Dat blessuresysteem in Fifa komt ook mijn strot uit. Doe het dan net als PES dat je gedwongen moet wisselen niet dat je speler op een cruciaal moment 5 minuten op de grond gaat liggen om vervolgens wel gewoon de hele wedstrijd uit te voetballen
Utrecht was duidelijk beter de 2de helft.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
al met al komen we dan toch op een geflatteerde 3-0
deze man weetquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:21 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Utrecht was duidelijk beter de 2de helft.
Pricefix enzo.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:22 schreef Djeetje het volgende:
Wat heeft Markovic gedaan waardoor ie zo duur is ?
messiquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:26 schreef znaimer het volgende:
Welke speler is goed om in te investeren?
Van Mosselveld.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:26 schreef znaimer het volgende:
Welke speler is goed om in te investeren?
Ja.quote:
een messi proberen te kopen voor 5k.quote:
Ja zoals Ibra zijn haar heeft dat heb ik gedaan in GTA bij mijn personagequote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:31 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand dit plaatje even voor mij verkleinen zodat ik hem als UI kan gebruiken?
Negredoquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:31 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand dit plaatje even voor mij verkleinen zodat ik hem als UI kan gebruiken?
quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een messi proberen te kopen voor 5k.
Nee even zonder grappen, dat is vrij lastig om te zeggen. Wil je een investering maken voor de toekomst of om direct winst te maken?
Direct weet ik t wel.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een messi proberen te kopen voor 5k.
Nee even zonder grappen, dat is vrij lastig om te zeggen. Wil je een investering maken voor de toekomst of om direct winst te maken?
Misschien kan je beter dat logo links weghalen en alleen de speler en het shirt eruit pikken?quote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien kan je beter dat logo links weghalen en alleen de speler en het shirt eruit pikken?
quote:
dat vind ik helemaal lastig te zeggen, een goede silver lijkt me dan het meest interessantquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:32 schreef znaimer het volgende:
[..]
[..]
Direct weet ik t wel.
Voor de toekomst, liefst een paar dagen
quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:39 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]Thx!
Je plaatje is 79x78 pixels. De maximaal toegestane grootte is 60x60 pixels.
Ga terug, controleer de afmetingen en probeer het opnieuw.
Thank you!quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik dacht dat het 80x80 was.
Dit is de correcte
Teveel spitsen met 2 goals. Ik hoop wel op Montero, Uribe of Renteriaquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:47 schreef Djeetje het volgende:
Diego Costa 2x gescoord genoeg voor een IF ?
Sssshtt wapper wapperquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je bedoelt:
ssssht wapper wapper wapper ssssht
quote:Op woensdag 25 september 2013 23:05 schreef Tim86 het volgende:
FEYENOORD 2222222222222 jajajajaj
JODEUH JODEUH JODEUH
WIJ ZIJN FEYENOORD WIJ ZIJN DE BESTE|
SSSH SSHHH WAPPERWAPPER WAPPER CALM DOWN
eigen doelpunt neem ik aanquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dafuq, De Vrij die scoortDat mag wel in de krant.
Ik denk niet wedstrijd fit, maar misschien de 2e helft?quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Vormer
Waarom staat Bakkal er niet in?
Die heeft al een half jaar geen wedstrijd meer gespeeld.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Vormer
Waarom staat Bakkal er niet in?
Ik mag het hopen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik denk niet wedstrijd fit, maar misschien de 2e helft?
IK denk 2.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:57 schreef Tobi-wan het volgende:
Hoeveel doelpunten gaat Feyenoord in het laatste half uur tegen krijgen?
geneukt?quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:57 schreef Reemi het volgende:
Hihi ik stond in de rust naast Anouk Hoogendijk
Heb je dr aangeraakt?quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:57 schreef Reemi het volgende:
Wat vond je van Serero?quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:57 schreef Reemi het volgende:
Dat ze daar nog geen vervanger voor hebben.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:01 schreef Kiid het volgende:
IF De Vrij, kan niet missen dit![]()
Mulder, net Vermeer
Vermeer kopen?quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat ze daar nog geen vervanger voor hebben.
Wel wat dryhumping gedaan mag ik hopen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:57 schreef Reemi het volgende:
Komt niks goeds uit die kant van het land.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:06 schreef Kiid het volgende:
Pellaldo is nooit geblesseerd![]()
Ook lekker doorspelen die honden.
Hij moet nog wel 2x scoren.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:06 schreef Kiid het volgende:
Pellaldo is nooit geblesseerd![]()
Ook lekker doorspelen die honden.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:08 schreef wonton het volgende:
Dit is echt een dom kkspel jezus
[ afbeelding ]
Als hij er nog 2 in het mandje legt kan EA er echt niet meer omheen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:09 schreef Djeetje het volgende:
De kans dat pelle een SIF krijgt meteen na zijn IF is heel klein
Zou wel beest zijn, maar denk niet dat 'ie komt. Denk nog wel dit seizoen want hij is echt goed bezig. Al 10 doelpuntenquote:Op zondag 6 oktober 2013 15:08 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Hij moet nog wel 2x scoren.
Ik kan niet wachten op een SIF met 99 strength en finishing
back to back IF's zijn nog nooit gegeven hequote:Op zondag 6 oktober 2013 15:09 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Als hij er nog 2 in het mandje legt kan EA er echt niet meer omheen.
Ja. OpenOffice...quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Mijn gedownloade Office is verlopen. (Na de proefperiode).
Weet iemand een betere torrent voor Office?
Gister toevallig Barca gezien en Barca - Inter een paar jaar terug en daarop je mening baserenquote:Op zondag 6 oktober 2013 15:14 schreef Grandesco het volgende:
Wat een huilers zijn die feyenoorders af en toe...
Lijkt net Busquets en Neymar.
Zal me ook niks verbazen als hij 2x geel krijgt en eraf gaat. Wat een overtredingen en een gefrustreerde indruk maakt hijquote:Op zondag 6 oktober 2013 15:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zal me niks verbazen als kindsoldaat nog scoort tegen ons.
Fucking lelijk die scheidingenquote:Op zondag 6 oktober 2013 15:19 schreef dion_v_k het volgende:
Wat is dat toch met dat kapsel van iedereenZelfs Vink loopt er nu als een Adolf bij
Vink heeft die trekjes altijd al wel gehad. Nare en pedante man.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:19 schreef dion_v_k het volgende:
Wat is dat toch met dat kapsel van iedereenZelfs Vink loopt er nu als een Adolf bij
quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:19 schreef dion_v_k het volgende:
Hij is een baas manquote:Op zondag 6 oktober 2013 15:24 schreef BDIL het volgende:
Die Pandev scoort ook veel de laatste tijd![]()
Blijken ze toch de blessure van Higuain te kunnen opvangen
Net had ik 22 schoten en de tegenstander 1. Eindstand: 2-2 en na penalties gewonnenquote:Op zondag 6 oktober 2013 15:19 schreef Tim86 het volgende:
10-4 in schoten, 65%-35% balbezit en een 0-2 ruststand. Lijkt FIFA wel
tijdrekken met je keeper en dan falenquote:Op zondag 6 oktober 2013 15:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Net had ik 22 schoten en de tegenstander 1. Eindstand: 2-2 en na penalties gewonnenWat een onzin, eerst een schot van 20 meter dat er heel langzaam in gaat en daarna een goal omdat de tegenstander de bal van mijn keeper afpakt. Dat was niet eens een schot.
Ja, speelt ook altijd goed bij Macedoniëquote:
Cabella IFquote:
Ten eerste was dat niet uit je post op te maken en ten tweede is dat wel mogelijk als je een punt nodig hebt. Al speel jij natuurlijk geen seasons.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, ik ging tijdrekken met mijn keeper bij 1-1Je faalt zelf.
Mensen die seasons spelenquote:Op zondag 6 oktober 2013 15:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ten eerste was dat niet uit je post op te maken en ten tweede is dat wel mogelijk als je een punt nodig hebt. Al speel jij natuurlijk geen seasons.
Nee. Ten eerste tis Albertó, nie Albèrt. Ten tweede is het niet uit zijn post op te maken en ten derde is dat wel mogelijk als hij slechts een punt nodig had.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ten eerste was dat niet uit je post op te maken en ten tweede is dat wel mogelijk als je een punt nodig hebt. Al speel jij natuurlijk geen seasons.
Zaankanterquote:Op zondag 6 oktober 2013 15:29 schreef dion_v_k het volgende:
Wat speelt Denswil trouwens goed zeg. Wat een talent
Austin gaat hem sowieso krijgen dus wie nog komt is de vraag.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:30 schreef ThadCastle het volgende:
Montano, Montero, Irube en Renteria allemaal 2 goals. Als er nu geen IF Colombiaanse spits komt..
Nee, ook het aanvallende koppen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:31 schreef HugoohAFCA het volgende:
Gaan ze alleen het van switchen van spelers verbeteren bij een corner?
quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:31 schreef dion_v_k het volgende:
Zijn er trouwens al mensen gebanned voor het glitchen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Ik bedoel alleen bij een corner of ook in andere situaties? Ik speelde net een diepe bal op de spits die ik niet geselecteerd kreeg, maar de linksback die er over heen kwam. Pas toen de tegenstander de bal had kon ik die spits pas selecterenquote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:33 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik bedoel alleen bij een corner of ook in andere situaties? Ik speelde net een diepe bal op de spits die ik niet geselecteerd kreeg, maar de linksback die er over heen kwam. Pas toen de tegenstander de bal had kon ik die spits pas selecteren
Zie die link.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zondag 06-10-2013 om 00:48:03#FIFA14 Title Update II is LIVE on PC. Consoles next week. Balances lofted-thru balls, headers, finesse shots & more http://t.co/fmCMN8UNmu reageer retweet
quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ben je serieus gebanned?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Neuhquote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:36 schreef Baje het volgende:
[..]
Ik ook niet en ik heb 837 chemistry kaartjes
Holy shitquote:Op zondag 6 oktober 2013 15:36 schreef Baje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:39 schreef BDIL het volgende:
Is Vink een homo geworden ofzoHoe die loopt en strak staat met zijn handen
Alleen Jager en Schaduw of niet?quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:36 schreef Baje het volgende:
[..]
Die verneukt hij niet vaak denk ik..quote:
ik dacht dat jij in de ICT business zat?quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat je ook een plaatje kan slepen naar google om te zoeken.
Was ook niet zo slecht ingekopt ? Via de grond en Velthuizen heeft het geluk dat de bal richting hem gaat en dat er geen rebound isquote:
Ja dat is ook iets wat ik elke dag gebruik.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik dacht dat jij in de ICT business zat?
What's next? Ron chocolade-vanillevlaar?quote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
What's next? Ron chocolade-vanillevlaar?
dat gaat automatischquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hoe sla ik het op zodat niet weer mijn personage weg is
Ze willen je niet!quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hoe sla ik het op zodat niet weer mijn personage weg is
Mjahquote:
quote:
Zoek het op.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:14 schreef Djeetje het volgende:
Welke spitsen hebben er tot nu toe 3x gescoord ?
Zullen ze toch wat geleerd hebben van de Zionistenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |