SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Badum pssss?quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:56 schreef Revontulet het volgende:
Dit slaat als een lul op een drumstel.
Watquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:56 schreef Revontulet het volgende:
Dit slaat als een lul op een drumstel.
whehe neequote:Op zondag 6 oktober 2013 13:56 schreef byah het volgende:
Ik heb maar een keer ingelogd, maar nee, mijn fokking transferpile zit nog steeds vol. Is het legaal om je account te verkopen?
quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:57 schreef Ajacied7 het volgende:
Speciaal voor Thye even de OP aangepast.
zoveel simpele passes die niet goed gaan bij ajaxquote:
Echt een beest!quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
the letterlijke pride of the south gaat er in komen
wtfquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die Van Velzen is wel snel en ook veel groter dan die zanger.
Goed opgeletquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die Van Velzen is wel snel en ook veel groter dan die zanger.
Gisteravond maar vast eentje aangeschaft.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Opara had dus gescoord + clean sheet en hij was MotM.. maar een andere CB scoorde 2x. Als Opara een IF krijgt wordt die te goed.
Ik heb hem een tijdje geleden al gekocht omdat ik hoopte dat hij duurder ging worden. Dat is nog niet gebeurd.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:08 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gisteravond maar vast eentje aangeschaft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |