Ik zag het helemaal voor me, BB in die onesie achter Eny aanquote:
die jongen in het gifje heeft alleen een hoodie aanquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik zag het helemaal voor me, BB in die onesie achter Eny aan
Nee hoorquote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:37 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb mijn onesie aan met maar 1 arm 'aan', want op de andere arm lig ik en: warm! Dus ik sta op om naar de wc te gaan, L.: Ben je nu een aangereden hert?![]()
pehehehequote:Op zondag 6 oktober 2013 14:37 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb mijn onesie aan met maar 1 arm 'aan', want op de andere arm lig ik en: warm! Dus ik sta op om naar de wc te gaan, L.: Ben je nu een aangereden hert?![]()
Fapfapfapquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
Netflixsupernatural
vergeten waar je bent gebleven dus dan maar heel seizoen 5 opnieuw kijken
Dean
hahahahahaha, ik zie je helemaal zo zitten voor de tv/laptop van HAPPY HAPPY HAPPY!!!!!!quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
Netflixsupernatural
Dean
quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
Netflixsupernatural
Dean
Hehehehe, ik heb gewoon het hele filmpje zitten kijken. Ze doet me qua stem aan Ruby van The Cosby show denkenquote:
Kijk je tegelijk of doe je seizoen voor seizoen?quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:18 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, ik moet maar weer wat gaan schrappen.
Ja vrolijk hequote:Op zondag 6 oktober 2013 18:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Hehehehe, ik heb gewoon het hele filmpje zitten kijken. Ze doet me qua stem aan Ruby van The Cosby show denken
En ik dacht de hele tijd "WAT EEN WERK OM JE NAGELS TE LAKKEN![]()
![]()
"
Oh nee, ik heb een lijstje en ik 'koop' zodra het beschikbaar is.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Kijk je tegelijk of doe je seizoen voor seizoen?
Ik wacht tegenwoordig (behalve bij True Blood) tot het seizoen klaar is en kijk dan hoppa, hele seizoen achter elkaar. Anders volg ik het niet meer hoor
het komt wel "echt" over zeg maar, gelukkig, i.t.t. Masja, Veer-aah en consortenquote:
Ik heb Koos net The Big Bang Theory laten "kopen" om mee te beginnen, want hij vindt het stom, dus daarom keken we het nooit, maar mij lijkt het wel leuk.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:20 schreef Dwyn het volgende:
The Good Wife
Once Upon a Time
Downton Abbey
2 Broke Girls
How I Met Your Mother
Isabel --> Kan ik pas kijken als er ondertiteling is
Law & Order: Special Victims Unit
Scandal
The Big Bang Theory
The Walking Dead
Ik denk dat ik Once Upon a Time en The Big bang Theory schrap. HIMYM is toch na dit seizoen afgelopen.
Spaans over Isabel van Castile . Maar de ondertiteling komt maar langzaam op gang. We zijn al bij aflevering 5 en voor de 1e is nog niets beschikbaar.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb Koos net The Big Bang Theory laten "kopen" om mee te beginnen, want hij vindt het stom, dus daarom keken we het nooit, maar mij lijkt het wel leuk.
Wat voor iets is Isabel? En welke taal?
Ah, zoiets gokte ik al. Interessant welquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:25 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Spaans over Isabel van Castile . Maar de ondertiteling komt maar langzaam op gang. We zijn al bij aflevering 5 en voor de 1e is nog niets beschikbaar.
Seizoen 1 was echt top.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah, zoiets gokte ik al. Interessant wel
Hou ik even op mijn lijstje
(Wunderlist appje, heel handig daarvoor)
ik heb een schufthekel aan katten, maar die gifjes moet ik altijd om lollerenquote:
OOK JIJ WORDT OUD!!!quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:36 schreef Mss het volgende:
Is Supernatural al bij seizoen 9? Ermahgerd ik heb wat in te halen!
ik heb afgelopen jaar toevallig op veel plekken geweest waar Isabella geweest is en gewoond heeft, tof wel. O.a. Lissabon, Grenada, Sevilla etcquote:
Oh tofquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:39 schreef Molo het volgende:
[..]
ik heb afgelopen jaar toevallig op veel plekken geweest waar Isabella geweest is en gewoond heeft, tof wel. O.a. Lissabon, Grenada, Sevilla etc
Mooie geschiedenis
Grenada vond ik een criminele zaadstad, rest was een aanraderquote:
quote:
Kloptquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:42 schreef Maisnon het volgende:
[..]
En IJsland + New York grappige combiis het zeker ook in IJsland mega koud en in New York warm zodat je dubbel kleding moet inpakken
Vandaag koopzondag in Eindhoven, het was echt een kippenhokquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:44 schreef Molo het volgende:
Ik zie vooral op tegen de drukte in New York, al die mensen. Ik werd maandag in A'dam al vet agressief van al die mensen
Oh zeker wel!quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Grenada vond ik een criminele zaadstad, rest was een aanrader
Niks voor jou? Met je koningshuis interesses? Zelfs over de Oranjes en de Britten isoveral veel geschiedenis te vinden daar
we hebben er echt geen geld voor nu.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:41 schreef Molo het volgende:
SQ, jij en bb wilden ook nog naar New York gaan toch? Is dat plan er nog of voorlopig even niet?
Wij willen in combi met IJsland gaan, (klinkt onlogisch, maar Iceland air heeft vaak mooie aanbiedingen omdat Reykjavik vaak als tussenstop tussen A'dam en New York wordt aangehouden als je met hun vliegt).
ik ben opgegroeid in centrum Den Haag, maar inmiddels niet meer mijn woonplaats, ik kan er echt niet meer tegenquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Vandaag koopzondag in Eindhoven, het was echt een kippenhokvond dat ik me nog goed hield tot ik in een kledingzaak de trap opliep en het echt zo propvol zat en de muziek hard dat ik er ook ff gek van werd
BOEKEN DIE REIS DAN, NUUUUU!quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:46 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Oh zeker wel!![]()
Ik had al wat over haar gelezen omdat ze de moeder is van Catherine of Aragon, de eerste vrouw van Henry VIII.
oh ik dacht dat dat huwelijkscadeau was, op de een of andere manier heb ik dat dan verkeerd opgeslagenquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
we hebben er echt geen geld voor nu.
Maar ik ben er al eens geweest dus mijn nood is ook minder hoog
hehehehehehehequote:
Of krassen omdat je met je historische interesse in een bus met bejaarden bent beland?quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:49 schreef Molo het volgende:
[..]
hehehehehehehe
kras-reizen natuurlijk! dan kun je in de bus continue krassen met gratis doekjes tegen het bloeden
zo'n tekkel hadden we tot voor kort hier in de buurt, met zo;n karretje omdat dwarslaesiequote:
Waarom? Het is echt een stad voor dummies. En je hoeft er toch niet te rijdenquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:48 schreef Molo het volgende:
[..]
oh ik dacht dat dat huwelijkscadeau was, op de een of andere manier heb ik dat dan verkeerd opgeslagen
Maar navigeren gaat makkelijk dus, met die nummers?
Ik zie daar dus echt tegenop![]()
misschien zit er wel een geile ouwe rijkerd tussen heurquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:49 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Of krassen omdat je met je historische interesse in een bus met bejaarden bent beland?
Een half uur zoeken naar het chrysler building en dat dan blijkt dat je ernaast staat. Vanaf de grond zijn die wolkenkrabbers echt moeilijk te herkennenquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:48 schreef Molo het volgende:
[..]
oh ik dacht dat dat huwelijkscadeau was, op de een of andere manier heb ik dat dan verkeerd opgeslagen
Maar navigeren gaat makkelijk dus, met die nummers?
Ik zie daar dus echt tegenop![]()
nee rijden gelukkig niet neequote:Op zondag 6 oktober 2013 18:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarom? Het is echt een stad voor dummies. En je hoeft er toch niet te rijden
En nee, we kregen juist gèèn reis naar Amerika, dat was een heel verhaal toen
oh god ja, wolkenkrabbers, daar had ik nog niet eens over nagedachtquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Een half uur zoeken naar het chrysler building en dat dan blijkt dat je ernaast staat. Vanaf de grond zijn die wolkenkrabbers echt moeilijk te herkennen
quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:52 schreef Molo het volgende:
[..]
misschien zit er wel een geile ouwe rijkerd tussen heur
[ afbeelding ]
crocs?quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:54 schreef Stormqueen het volgende:
zorg wel dat je goede schoenen mee neemt.
Mijn zusje die na 1 dag Londen zoveel blaren had dat ze niet meer kon lopen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:54 schreef Stormqueen het volgende:
zorg wel dat je goede schoenen mee neemt.
wat voor schoenen had die mee dan?quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:55 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mijn zusje die na 1 dag Londen zoveel blaren had dat ze niet meer kon lopen.
En dan New York?quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:54 schreef Molo het volgende:
[..]
oh god ja, wolkenkrabbers, daar had ik nog niet eens over nagedacht
(ik heb beheurlijk extreem hoogtevrees én een schurfthekel aan moderne architectuur)
van jou kan ik het me helemáál niet voorstellen om daar te zijnquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan New York?
Maar ik kan er niet heul veul over zeggen verder, ik was 11 toen ik in New York was
Ik verwonderde me vooral over de zeer dikke mensen
Een lekkere temperamentvolle groep, dat zie je aan de vlotte kapselsquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:58 schreef Dwyn het volgende:
Oh my god, die foto erbij.![]()
http://www.dejongintra.nl(...)eramentvol_andalusie
quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:58 schreef Dwyn het volgende:
Oh my god, die foto erbij.![]()
http://www.dejongintra.nl(...)eramentvol_andalusie
quote:Reizigers vertellen...
Wij hebben de rondreis Temperamentvol Andalusie gedaan. Een superreis met een super reisleider Olav moet u nooit meer wegdoen.
Mevr. E Tegelaar Kralt
whehehehequote:Op zondag 6 oktober 2013 19:01 schreef Maisnon het volgende:
En als ze van Spanje terugkomen zijn ze zo
Temperamentvolle cojones!quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:05 schreef Molo het volgende:
[..]
whehehehe
Ik heb trouwens in Madrid zo'n flamenco avond meegemaakt, we zaten zo dichtbij dat ze speldjes die uit dat meiske haar haar vielen op mijn schoot terecht kwamen én ik als bonus de ballen in de (veeeel te strakke) broek van die knakker op en neer zag bewegen
is ook gaafquote:
Ik ben toen ik 11 was in New York geweest en toen ik 14 was in California (San Francisco en Los Angeles).quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:00 schreef Molo het volgende:
[..]
van jou kan ik het me helemáál niet voorstellen om daar te zijn![]()
Het lijkt me wel fascinerend om een keer te zien, maar dan met name de oude wijken daar, de parken enzo. Beetje winkelen, uit eten gaan, dat soort dingen.
De toeristische hoogtepunten hoeven van mij wat minder geloof ik.
Ik heb daarnaast volgens mij een zeer verknipt (film/serie) beeld van de VS, dus misschien komt dat iets meer goed als ik het in het echt zie, ofzo...
Oeh een cruise!quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:06 schreef Molo het volgende:
[..]
is ook gaaf
Lijkt me ook nog tof. Misschien over een jaartje een Baltische cruise doen, langs alle toffe plekken waaronder St. Petersburg
Of Moskou, lijkt me ook tof. Vriend van me komt daar voor werk nog weleens, en die verhalen zijn echt briljant
ja dat lijkt mij ook toffer hoor, in zo'n oude camper beetje rond tourenquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben toen ik 11 was in New York geweest en toen ik 14 was in California (San Francisco en Los Angeles).
Kan aan m'n leeftijd tijdens de reizen liggen, maar ik vond California veel toffer.
New York vond ik een rommelige stad, beetje viezig. Zelfde gevoel krijg ik in Rotterdam.
Vond ik in Hollywood trouwens ook. In California hebben we wat meer rondgereisd met de auto, dat kan ook helpen.
dineren met de kapiteinquote:
Prrrrrrrrrrrrr chickie chickie in tha house!!!!quote:
Ik kijk er wel eens naar, maar ik weet niet niet zo goed wat ik ervan moet vinden.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:08 schreef Molo het volgende:
[..]
dineren met de kapitein
()
maaruh..... is een singlesreis niks voor jou? Hebben meerdere vrienden van me gedaan, is echt tof, zonder de bejaarden.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Prrrrrrrrrrrrr chickie chickie in tha house!!!!
Hi babes!quote:
lijken Koos en ik welquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:08 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind Portlandia zo grappig heze weten altijd iets heel knulligs supertypisch neer te zetten
Hier materialistische mensen met een professioneel wandelen obsessie:
Ja precies haha. Ik ga graag iets bekijken op vakantie en op een strand liggen trekt mij totaal niet, waardoor 90% van de vakanties al afvallen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:10 schreef Maisnon het volgende:
Dwyn heb je ook een niemand-om-mee-te-reizen-issue?
Ik krijg ook heel vaak het probeer anders een singlesreis antwoord maar ik weet het ook niet zo goed
Ik heb twee jaar geleden zoiets gedaan. http://www.effeweg.nl/exc(...)gen-canterbury-kent/quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:15 schreef Molo het volgende:
Wat wil je dan wel op vakantie?
Ik zou het zo doen hoor, singlesreis, maar ik ben ook weleens alleen op pad geweest, en ik lul toch snel met iedereen
die vond ik in New York best meevallen!quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan New York?
Maar ik kan er niet heul veul over zeggen verder, ik was 11 toen ik in New York was
Ik verwonderde me vooral over de zeer dikke mensen
zoiets is leuk iddquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:16 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb twee jaar geleden zoiets gedaan. http://www.effeweg.nl/exc(...)gen-canterbury-kent/
zal aan de rijkere inwoners en rijkere eetcultuur liggen denk ikquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die vond ik in New York best meevallen!
Ik denk minder confronterend dan een reis met een stel single 40+-ers.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:17 schreef Maisnon het volgende:
Ik denk dat een reis waar je als enige alleen mee gaat, extra confronterend is![]()
gewoon zielig verhaal ophangen dat je partner vreemdgegaan is en toen jij het goed wilde makenmiddels die reis net 2 weken voor de reis vermoord is bij zinloos geweld en dat al je familie vond dat je toch moest gaanquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:17 schreef Maisnon het volgende:
Ik denk dat een reis waar je als enige alleen mee gaat, extra confronterend is![]()
In New York is imago alles, je hebt daar haast meer gyms dan Starbucksen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:18 schreef Molo het volgende:
[..]
zal aan de rijkere inwoners en rijkere eetcultuur liggen denk ik
We zaten ook een week in New Jersey, daar zal ik het wel gezien hebben.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die vond ik in New York best meevallen!
bedje in hostel?quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:18 schreef Dwyn het volgende:
Vijf dagen alleen in Londen.\
Fucking duur.
als je elf bent zal je zoiets inderdaad wel anders ervaren dan dat je 24 bentquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
We zaten ook een week in New Jersey, daar zal ik het wel gezien hebben.
Het staat me voornamelijk bij dat er een Burger King was, waar iedereen met de auto heen ging en ik had nog nooit zulke dikke mensen gezien![]()
Ik heb sowieso daar pas geleerd dat er een land bestaat waar niet gefietst wordt
Nee, een eenpersoonshotelkamer.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:20 schreef Molo het volgende:
[..]
bedje in hostel?
Zo heb ik ultra goeienkoop Kopenhagen egdaan
New Jersey, das de Zoetermeer en Almere van Nederland in 1 daaroquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
We zaten ook een week in New Jersey, daar zal ik het wel gezien hebben.
Het staat me voornamelijk bij dat er een Burger King was, waar iedereen met de auto heen ging en ik had nog nooit zulke dikke mensen gezien![]()
Ik heb sowieso daar pas geleerd dat er een land bestaat waar niet gefietst wordt
daar gaaaaat mijn imagoquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In New York is imago alles, je hebt daar haast meer gyms dan Starbucksen.
In Texas zaten de dikkerds.
ja snap ik, maar hostel is ietsjes goeienkoperquote:
Ja, maar hostel.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:21 schreef Molo het volgende:
[..]
ja snap ik, maar hostel is ietsjes goeienkoper
wij hadden daar een kamer, die was echt briljant in zijn foutheidquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tweepersoons hotelkamers zijn anders ook haske duur in London. Omdat London.
quote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:23 schreef Molo het volgende:
[..]
wij hadden daar een kamer, die was echt briljant in zijn foutheid![]()
Als je ging douchen, liep de vloer van de kamer onder en werden zowel toilet in het badkamertje, als het bed nat, zo klein was het
voor 100 pond per nacht?quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je ging douchen, liep de vloer van de kamer onder en werden zowel toilet in het badkamertje, als het bed nat, zo klein was het
nee was goeienkoop van de ANWB, eerste vakantie van Koos en mijquote:
Dramatisch kleine hotelkamersquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:23 schreef Molo het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dramatisch kleine hotelkamers![]()
In London zijn we nog wel eens met het hele gezin geweest. Mijn broers en ik op een 3persoonskamer met de douche op de gang, delen met de rest. Mijn ouders hadden wel een douche, maar de ingang was zo onmenselijk smal dat m'n moeder er niet in kwam
mooie herinneringen wel he?quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:26 schreef Maisnon het volgende:
Hostel in Dublin daar klonk het echt alsof er een vliegtuig opsteeg wanneer iemand het licht en dus de afzuiging van de badkamer aandeed.
Geweldig als iemand dan om 2 uur snachts douchet
vet luxe jonguh!!!quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:27 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eenpersoonskamertje in Londen met recht de WC+douche.
Voor Londense begrippen is dat inderdaad behoorlijk luxequote:Op zondag 6 oktober 2013 19:27 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
Het ziet er een beetje uit als een ziekenhuiskamertjequote:Op zondag 6 oktober 2013 19:27 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, best wel goed getroffen. En als je de straat uitliep, stond je voor St. Pancras/King's Cross.quote:
ik denk het ook!quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
In Parijs en London is het gewoon regel dat je in onzettende kut-hotelkamers zit, anders klopt je reis niet
quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk het ook!
Net als mijn ouders met een huwelijksreis in Parijs. Stront in de douche, luizen in het bed en twee weken aan de buikaids als gevolg
ik sliep wel in een hostel. Met 1 raam en dat moest open want er stonden 18 bedden in die kamer.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:28 schreef Molo het volgende:
En een raam, volgens mij hadden wij toen alleen een mini bovenraampje
Beter dan aids in de douche, stront in bed en twee weken buikluizenquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk het ook!
Net als mijn ouders met een huwelijksreis in Parijs. Stront in de douche, luizen in het bed en twee weken aan de buikaids als gevolg
Wel enkel glas, maar dat was ik wel gewend van mijn studentenkamertje.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:28 schreef Molo het volgende:
En een raam, volgens mij hadden wij toen alleen een mini bovenraampje
quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik sliep wel in een hostel. Met 1 raam en dat moest open want er stonden 18 bedden in die kamer.
Kamer was boven discotheek
Ken die? Candyquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:30 schreef Sharana_LV het volgende:
ehmygewrd zo blij met nieuwe candybag
foowtoows foowtoows foootooosquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:30 schreef Sharana_LV het volgende:
ehmygewrd zo blij met nieuwe candybag
ik neem gemiddeld vijf sets meequote:Op zondag 6 oktober 2013 19:31 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
zo'n skireis heb ik ook ooit gehad, godverdomme, ik wilde gewoon slapen en nergens in dat Franse hoerendorp oordopjes te vinden
Wel van geleerd dat die dus nu ALTIJD mee gaan op reis of naar concert ofzo
Ik weet het. Maar om iets normaals voor 1 persoon te vinden zonder 500 euro toeslag is al moeilijk.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:31 schreef Stormqueen het volgende:
Maar goed Dwyn, als arme student moet je op vakantie ook geen weelde van luxe willen natuurlijk
500 euro toeslag ja?quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:31 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar om iets normaals voor 1 persoon te vinden zonder 500 euro toeslag is al moeilijk.
dat klinkt wel als een tof avontuur hoorquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:32 schreef Debsterr het volgende:
Oordopjes. Ik ben ook benieuwd naar ons appartement in Polen volgende week
ligt eraan wat je wil. El cheapo heb je soms de tofste dingen die je mee maakt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:31 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar om iets normaals voor 1 persoon te vinden zonder 500 euro toeslag is al moeilijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ja, zekerquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:33 schreef Molo het volgende:
[..]
dat klinkt wel als een tof avontuur hoor
Rusland als student moet je niet doen joh, is gruwelijk duur en daar word je ook OVERAL afgezet.quote:
ik zou zo mee gaan als ik vrij wasquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, zeker. Rijden vanaf Krakau naar Wroclaw, daar appartement.. delen met 2 collega's. Spannend!
In een hostel?quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh ik dacht al, ik zag single rooms voor 50 euro per nacht namelijk
Haha goeden idee!quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:36 schreef Molo het volgende:
Wel jaren '90 eurotrash muziek meenemen voor onderweg he Deb
en een pak hygiënische doekjes, gaan tegenwoordig ook altijd mee op vakantiequote:
deze was het niet he?quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:38 schreef Sharana_LV het volgende:
wat een aids kan geen juiste plaatje vinden van candbag
Neinzquote:
en een foto van de jouwnes?quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Neinz
De kleur is dus hetzelfde, maar min onderkant is groen, de kleur van strap is gweoon net zo groen als de candybag en mijn hengsel is hetzelfde als de onderkant van de tas, maar op de een of andere manier kan ik hem nergens online vinden :/
Ja ik haal al de foto van mijn telefoon af, MOMENT KOMT ERAAN :vquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:41 schreef Molo het volgende:
[..]
en een foto van de jouwnes?
Hoeft geen blogpostwaardige foto te zijn he
quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
prachtig geposeerd door SF
quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:47 schreef Maisnon het volgende:
Heb onze kitten ge-batman-ed![]()
[ afbeelding ]
waarvoor dank.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:49 schreef Maisnon het volgende:
[..]
's nachts houdt hij de straten van Eindhoven veilig
Je had zijn reactie moeten filmenquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:48 schreef Stormqueen het volgende:
ik had groenteschijf besteld en gekozen voor "pinnen bij bezorger". Dus die bezorger kwam een uur geleden die schijven brengen: geen pinauomaat bij. Hij zou binnen een half uur terug zijn met pinautomaat...
Overigens was open doen in een koeienpak echt epic
ik deed open en riep meteen NIET LACHEN!quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je had zijn reactie moeten filmen
Ik ben aan het wachten op de bezorger.. Ik heb m'n knal-oranje 8-maten-te-groot-trui aan
Mental imagequote:Op zondag 6 oktober 2013 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik deed open en riep meteen NIET LACHEN!
Hij probeerde het wel totdat ik zlf mijn lach niet meer in kon houden
Je had ook net kunnen doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is en dan kijken hoe hij zich houdtquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik deed open en riep meteen NIET LACHEN!
Hij probeerde het wel totdat ik zlf mijn lach niet meer in kon houden
dit is de 2equote:Op zondag 6 oktober 2013 19:49 schreef Stormqueen het volgende:
Skon taske Shar. Hoeveel hebbie d'r nu?
1 tas van 4x4 meter, en 9 kleintjesquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
tien maar?
Ik had echt in mijn hoofd dat jij een tassenkamer had ofzo
k heb tijd terug toen hele huis uitgezocht he, toen heb ik veel weggedana, en koop niet zo heel vaak tassen want ik koop liever 1 die wat duurder is dan meerdere goedkoperequote:Op zondag 6 oktober 2013 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
tien maar?
Ik had echt in mijn hoofd dat jij een tassenkamer had ofzo
Jaaaaquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mooie tas sjaan!
Ik wil ook op citytrip. Maar mijn man wil niet mee en ik wil de kinderen niet mee.
Zullen we er maar een shjn-loner-citytrip van maken?
Heuj waarom willen ze niet danquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mooie tas sjaan!
Ik wil ook op citytrip. Maar mijn man wil niet mee en ik wil de kinderen niet mee.
Zullen we er maar een shjn-loner-citytrip van maken?
Ik dacht dat jij alleen al 10 LV-tassen hadquote:
Mijn man raakt in paniek als hij de lokale zendmast niet meer kan zien, mijn oudste raakt in paniek als hij moet vliegen, mijn middelste heeft meer slaap en rust nodig dan een baby en mijn jongste is een notoire wegloperquote:
Ik heb 2 LV tassen verkocht,quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij alleen al 10 LV-tassen had
Ja zonde! Stelletje ankers zijn het, zo kan je niet weg inderdaad. Tijd voor een citytrip ik doe ook meequote:Op zondag 6 oktober 2013 20:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Mijn man raakt in paniek als hij de lokale zendmast niet meer kan zien, mijn oudste raakt in paniek als hij moet vliegen, mijn middelste heeft meer slaap en rust nodig dan een baby en mijn jongste is een notoire wegloper
Dat is niet bepaald ontspannend
Jouw gezinquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Mijn man raakt in paniek als hij de lokale zendmast niet meer kan zien, mijn oudste raakt in paniek als hij moet vliegen, mijn middelste heeft meer slaap en rust nodig dan een baby en mijn jongste is een notoire wegloper
Zat ik er nog niet zo heul ver vanaf voordat je ging verkopenquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb 2 LV tassen verkocht,
ik heb van LV nu nog mijn reistas, artsy, speedy, wileshire, een clutch en beauborg
Nice. Waar gaan we heen?quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:01 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja zonde! Stelletje ankers zijn het, zo kan je niet weg inderdaad. Tijd voor een citytrip ik doe ook mee
Het is ook redelijk schokkend Skjoe, niet zo lang geleden wou je nog scheiden van BB als hij een onesie zou kopen...quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:03 schreef Stormqueen het volgende:
pizzabezorger: zit zeker wel lekker zo'n pak?
Ik:!
ik weet het, ik weet het....quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is ook redelijk schokkend Skjoe, niet zo lang geleden wou je nog scheiden van BB als hij een onesie zou kopen...
Voor je het weet ga je er meer in het openbaar lopen
Neinz ik heb hem alleen aan mijn wii hangenquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Heb jij een portable hd aan de U hangen? (zie vraag in GAM -> Wii U topique)
Zo'n kleine stap voordat je je kinderen beren-kleertjes aan gaat trekkenquote:
Ow, kan dat?quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Neinz ik heb hem alleen aan mijn wii hangen
ik ga ff naar gam voor je vraag
Tanooki-suit!quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zo'n kleine stap voordat je je kinderen beren-kleertjes aan gaat trekken
eerst maar es een kint fixenquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zo'n kleine stap voordat je je kinderen beren-kleertjes aan gaat trekken
quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:48 schreef Stormqueen het volgende:
ik had groenteschijf besteld en gekozen voor "pinnen bij bezorger". Dus die bezorger kwam een uur geleden die schijven brengen: geen pinauomaat bij. Hij zou binnen een half uur terug zijn met pinautomaat...
Overigens was open doen in een koeienpak echt epic
Ja nou met een kleine "aanpassing", ik speel op mijn wii alle games van mijn HDquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:11 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ow, kan dat?
De gewone Wii hebben we niet meer aangekoppeld staan, we kunnen de spellen toch in de U spelenEn in de praktijk spelen we alleen maar mario kart en Stef speelt er een grover-spel op.
Yup. En Paul dácht dat dat verplicht was op het moment dat je DLC daarheen wil hebben, maar hij weet het niet meer. Maar nu ik dus ca. 10 maanden werk aan Mario en Luigi U kwijt ben wil ik dat eigenlijk niet meer, dus als dat idd verplicht is ga ik de DLC die ik heb los kopen en geen hd meer aankoppelen, dan gebruik ik de schijfruimte voor savegames.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja nou met een kleine "aanpassing", ik speel op mijn wii alle games van mijn HD
maar je hebt op je wii u de savegames op je pHD staan ipv op de wii u zelf?
Westlandersquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
maar waarom je savegames op een hd die sneller kapot kan gaan? als je wii u ooit kapot gaat haalt nintendo je savegames eraf en zetten ze het terug als de wii gerepareerd is of als je een nieuwe krijgt zetten ze je savegames daar opquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:14 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Yup. En Paul dácht dat dat verplicht was op het moment dat je DLC daarheen wil hebben, maar hij weet het niet meer. Maar nu ik dus ca. 10 maanden werk aan Mario en Luigi U kwijt ben wil ik dat eigenlijk niet meer, dus als dat idd verplicht is ga ik de DLC die ik heb los kopen en geen hd meer aankoppelen, dan gebruik ik de schijfruimte voor savegames.!
Heb je echt zo'n pakjequote:Op zondag 6 oktober 2013 20:12 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik hou het tanooki-pakje apart voor je
marketingjeweetzquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Emoslinger voor beautybox, die dierendag-boxen maakt voor de kadden van bjoetiebloggers
Ja, nou, daarom dacht hij dus dat dat automagisch ging. Ik had er überhaupt allemaal geen idee van, want hij heeft dat voor mij ingericht omdat hij Zombi U wilde downen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maar waarom je savegames op een hd die sneller kapot kan gaan? als je wii u ooit kapot gaat haalt nintendo je savegames eraf en zetten ze het terug als de wii gerepareerd is of als je een nieuwe krijgt zetten ze je savegames daar op
het zou goed kunnen zijn dat als je een game download op een hd en hem dan start je de savegame daar automatisch ook krijgt. Heb je al geprobeerd mario te starten zonder je hd en te kijken of hij dus ook echt wg is?quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja, nou, daarom dacht hij dus dat dat automagisch ging. Ik had er überhaupt allemaal geen idee van, want hij heeft dat voor mij ingericht omdat hij Zombi U wilde downen.
Yupquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het zou goed kunnen zijn dat als je een game download op een hd en hem dan start je de savegame daar automatisch ook krijgt. Heb je al geprobeerd mario te starten zonder je hd en te kijken of hij dus ook echt wg is?
quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:18 schreef Molo het volgende:
Iedere keer als ik langs de Fiddler loop zie ik Trix en mij daar Guinness weg tanken en hamburgers etenHaha, ik doe niet aan guiness. Maar de Fiddlers is wel een hele tijd mijn stamkroeg geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dat laatste: yesh plz!3!
ja dat weet ik, maar toch zit het in mijn hoofdquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, ik doe niet aan guiness. Maar de Fiddlers is wel een hele tijd mijn stamkroeg geweest![]()
En dat laatste: yesh plz!
koop die FML onesiequote:Op zondag 6 oktober 2013 20:23 schreef Incantrix het volgende:
Ow, Mario heb ik trouwens wel op schijf, maat de savegame is dus wegHad ik al gezegd dat m'n savegame weg is? Ik heb godverdomme vanaf het begin dat die U uit is die game zitten spelen, nu was ik éindelijk zo ver dat ik bijna alle extra levels van superstar road had ge-unlocked IS MIJN FUCKING SAVEGAME KAPOT
GA DOOD
TEVENS FML
DAMNIT
/crisis
Sounds goodquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:21 schreef Molo het volgende:
[..]
ja dat weet ik, maar toch zit het in mijn hoofd
Weird brains I haz
Nou, wie er mee wil, laat maar weten, doen we dat een keer op een zaterdag ofzo?
Koffie met ijs bij Florencia, bier en hamburgers bij de Fiddler, beetje chillen bij de hofvijver, weet jij nog leuke dingen?
ja hier ook, ik kom verder echt nergens opquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Sounds goodEuhm, zal er even over nadenken, er is vast genoeg te doen maar ik kan het nu even niet bedenken
Velen watten in hoofd.
Slecht verhaal jaquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:25 schreef Molo het volgende:
[..]
ja hier ook, ik kom verder echt nergens op
quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Westlanders
()
maaruh, met een vriendin op pad gaan?You serious? Want de meeste leute zeggen dat ze meewillen en daar blijft het dan bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een DHmeet is sowieso tof
I`m not weird. I`m limited edition.
ik bedoelde die ene die Trix en ik ook kennenquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
You serious? Want de meeste leute zeggen dat ze meewillen en daar blijft het dan bij
En een DHmeet is sowieso tof
ah sterkte! Flinke verkoudheid hier ookquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:27 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Slecht verhaal jaIk ga zo ook mn nest in, pijn in mijn strot, stem kwijt, dat werk. Wel leuk, morgen de hele dag alleen met 2 blije sloopkogels
AHA ik vroeg me nog af of je haar bedoeldequote:Op zondag 6 oktober 2013 20:29 schreef Molo het volgende:
[..]
ik bedoelde die ene die Trix en ik ook kennen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(sorry, was niet de bedoeling je zo te foppen)
quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:29 schreef Molo het volgende:
[..]
ik bedoelde die ene die Trix en ik ook kennen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(sorry, was niet de bedoeling je zo te foppen)
quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:30 schreef Incantrix het volgende:
[..]
AHA ik vroeg me nog af of je haar bedoelde![]()
Thnx ende insgelijksquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:29 schreef Molo het volgende:
[..]
ah sterkte! Flinke verkoudheid hier ook
Sterkte morgen en beterschap!
Door mij of door piemel?quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
*kras*
en ja nou needie durf ik nou niet meer in my life te laten
Ik dacht al dat het alleen aan mij lag. Schoonheidsglans trekt dat arme beest ook constant in beeld.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Emoslinger voor beautybox, die dierendag-boxen maakt voor de kadden van bjoetiebloggers
kunnen de ibu's zijn, maar jouw zin klinkt zoooo foutquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:32 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het alleen aan mij lag. Schoonheidsglans trekt dat arme beest ook constant in beeld.
Ja, daar word je meestal niet zo blij van he?quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik was gisteren op een lotgenotencontactdag en ik heb wel weer genoeg medekneuzen gezien voor de rest van het jaar trouwens
Ik denk dat het aan de ibu's ligt haha.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:34 schreef Molo het volgende:
[..]
kunnen de ibu's zijn, maar jouw zin klinkt zoooo fout
Uhhuh!quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja, daar word je meestal niet zo blij van he?
quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:06 schreef PriemGirl het volgende:
Ohaigezelligen verjaardag gehad bij buren
cif is nu weer aan het GTA-en en ik zit alweer in mijn onesie
ik snap niet dat ik hier ooit tegen was
mag ik em morgen ook aan naar het werk
![]()
![]()
![]()
Straks gaat je baas zeggen dat hij er gek van wordquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:06 schreef PriemGirl het volgende:
Ohaigezelligen verjaardag gehad bij buren
cif is nu weer aan het GTA-en en ik zit alweer in mijn onesie
ik snap niet dat ik hier ooit tegen was
mag ik em morgen ook aan naar het werk
![]()
![]()
![]()
Jup, die ja! Zelfspot ftw mensen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:39 schreef Mss het volgende:
Van die mensen die verdrinken in zelfmedelijden?
quote:Op maandag 7 oktober 2013 08:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Goed hoor, nu is ze tevreden. Vannacht de eerste nacht met bijna geen slaap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |