Ik zag het helemaal voor me, BB in die onesie achter Eny aanquote:
die jongen in het gifje heeft alleen een hoodie aanquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik zag het helemaal voor me, BB in die onesie achter Eny aan
Nee hoorquote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:37 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb mijn onesie aan met maar 1 arm 'aan', want op de andere arm lig ik en: warm! Dus ik sta op om naar de wc te gaan, L.: Ben je nu een aangereden hert?![]()
pehehehequote:Op zondag 6 oktober 2013 14:37 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb mijn onesie aan met maar 1 arm 'aan', want op de andere arm lig ik en: warm! Dus ik sta op om naar de wc te gaan, L.: Ben je nu een aangereden hert?![]()
Fapfapfapquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
Netflixsupernatural
vergeten waar je bent gebleven dus dan maar heel seizoen 5 opnieuw kijken
Dean
hahahahahaha, ik zie je helemaal zo zitten voor de tv/laptop van HAPPY HAPPY HAPPY!!!!!!quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
Netflixsupernatural
Dean
quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
Netflixsupernatural
Dean
Hehehehe, ik heb gewoon het hele filmpje zitten kijken. Ze doet me qua stem aan Ruby van The Cosby show denkenquote:
Kijk je tegelijk of doe je seizoen voor seizoen?quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:18 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, ik moet maar weer wat gaan schrappen.
Ja vrolijk hequote:Op zondag 6 oktober 2013 18:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Hehehehe, ik heb gewoon het hele filmpje zitten kijken. Ze doet me qua stem aan Ruby van The Cosby show denken
En ik dacht de hele tijd "WAT EEN WERK OM JE NAGELS TE LAKKEN![]()
![]()
"
Oh nee, ik heb een lijstje en ik 'koop' zodra het beschikbaar is.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Kijk je tegelijk of doe je seizoen voor seizoen?
Ik wacht tegenwoordig (behalve bij True Blood) tot het seizoen klaar is en kijk dan hoppa, hele seizoen achter elkaar. Anders volg ik het niet meer hoor
het komt wel "echt" over zeg maar, gelukkig, i.t.t. Masja, Veer-aah en consortenquote:
Ik heb Koos net The Big Bang Theory laten "kopen" om mee te beginnen, want hij vindt het stom, dus daarom keken we het nooit, maar mij lijkt het wel leuk.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:20 schreef Dwyn het volgende:
The Good Wife
Once Upon a Time
Downton Abbey
2 Broke Girls
How I Met Your Mother
Isabel --> Kan ik pas kijken als er ondertiteling is
Law & Order: Special Victims Unit
Scandal
The Big Bang Theory
The Walking Dead
Ik denk dat ik Once Upon a Time en The Big bang Theory schrap. HIMYM is toch na dit seizoen afgelopen.
Spaans over Isabel van Castile . Maar de ondertiteling komt maar langzaam op gang. We zijn al bij aflevering 5 en voor de 1e is nog niets beschikbaar.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb Koos net The Big Bang Theory laten "kopen" om mee te beginnen, want hij vindt het stom, dus daarom keken we het nooit, maar mij lijkt het wel leuk.
Wat voor iets is Isabel? En welke taal?
Ah, zoiets gokte ik al. Interessant welquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:25 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Spaans over Isabel van Castile . Maar de ondertiteling komt maar langzaam op gang. We zijn al bij aflevering 5 en voor de 1e is nog niets beschikbaar.
Seizoen 1 was echt top.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah, zoiets gokte ik al. Interessant wel
Hou ik even op mijn lijstje
(Wunderlist appje, heel handig daarvoor)
ik heb een schufthekel aan katten, maar die gifjes moet ik altijd om lollerenquote:
OOK JIJ WORDT OUD!!!quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:36 schreef Mss het volgende:
Is Supernatural al bij seizoen 9? Ermahgerd ik heb wat in te halen!
ik heb afgelopen jaar toevallig op veel plekken geweest waar Isabella geweest is en gewoond heeft, tof wel. O.a. Lissabon, Grenada, Sevilla etcquote:
Oh tofquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:39 schreef Molo het volgende:
[..]
ik heb afgelopen jaar toevallig op veel plekken geweest waar Isabella geweest is en gewoond heeft, tof wel. O.a. Lissabon, Grenada, Sevilla etc
Mooie geschiedenis
Grenada vond ik een criminele zaadstad, rest was een aanraderquote:
quote:
Kloptquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:42 schreef Maisnon het volgende:
[..]
En IJsland + New York grappige combiis het zeker ook in IJsland mega koud en in New York warm zodat je dubbel kleding moet inpakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |