Ik zag het helemaal voor me, BB in die onesie achter Eny aanquote:
die jongen in het gifje heeft alleen een hoodie aanquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik zag het helemaal voor me, BB in die onesie achter Eny aan
Nee hoorquote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:37 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb mijn onesie aan met maar 1 arm 'aan', want op de andere arm lig ik en: warm! Dus ik sta op om naar de wc te gaan, L.: Ben je nu een aangereden hert?![]()
pehehehequote:Op zondag 6 oktober 2013 14:37 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb mijn onesie aan met maar 1 arm 'aan', want op de andere arm lig ik en: warm! Dus ik sta op om naar de wc te gaan, L.: Ben je nu een aangereden hert?![]()
Fapfapfapquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
Netflixsupernatural
vergeten waar je bent gebleven dus dan maar heel seizoen 5 opnieuw kijken
Dean
hahahahahaha, ik zie je helemaal zo zitten voor de tv/laptop van HAPPY HAPPY HAPPY!!!!!!quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
Netflixsupernatural
Dean
quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
Netflixsupernatural
Dean
Hehehehe, ik heb gewoon het hele filmpje zitten kijken. Ze doet me qua stem aan Ruby van The Cosby show denkenquote:
Kijk je tegelijk of doe je seizoen voor seizoen?quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:18 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, ik moet maar weer wat gaan schrappen.
Ja vrolijk hequote:Op zondag 6 oktober 2013 18:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Hehehehe, ik heb gewoon het hele filmpje zitten kijken. Ze doet me qua stem aan Ruby van The Cosby show denken
En ik dacht de hele tijd "WAT EEN WERK OM JE NAGELS TE LAKKEN![]()
![]()
"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |