SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets over Marokkanenquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
misdroeg zich constant met die tannane, toen werden ze beide weggestuurd
KNJBquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:06 schreef Cavaliers het volgende:
Poulsen met een voorwaartse loopactie en pass.
Hoe de neuk is dit een corner?
Goedmakertjequote:Op zondag 6 oktober 2013 13:06 schreef Cavaliers het volgende:
effectquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:06 schreef Cavaliers het volgende:
Ze willen ons zwart maken als ze over ons praten.quote:
Ga jij eens weg.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:06 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ze willen ons zwart maken als ze over ons praten.
We hebben ze niks gedaan en alsnog willen ze ons haten.
Tijd dat dit veranderd heb je dat niet in de gaten.
*verandertquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:06 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Is de sint alweer in het land?quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:06 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ze dekken hem dan ook niet eens meer.quote:
En terecht. Utrecht wil tenminste voetballenquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze dekken hem dan ook niet eens meer.
Dat ontgaat me een beetjequote:Op zondag 6 oktober 2013 13:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En terecht. Utrecht wil tenminste voetballen
Jaquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Klaassen en van er Hoorn.
Wil je soms verliezen?
Van der Hoorn speelt best oké. Er gaan wat dingetjes fout maar hij durft op te komen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Klaassen en van er Hoorn.
Wil je soms verliezen?
Dat is ook niet te zien.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En terecht. Utrecht wil tenminste voetballen
Ja ik ben net pas uit bed gerold, nog niets gezien dus.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Van der Hoorn speelt best oké. Er gaan wat dingetjes fout maar hij durft op te komen.
Dat gaat het hele seizoen zo doorquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik overdreef ja. Maar ik baal gewoon dat Ajax alweer kut speelt.
Probleem is dat ze zo sober spelen en dan nog veel weggevenquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik overdreef ja. Maar ik baal gewoon dat Ajax alweer kut speelt.
Het echte probleem is Poulsen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik ben net pas uit bed gerold, nog niets gezien dus.
Oja die is er ook nogquote:
Bij Blom is zoiets gewoon stuiterbalquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:12 schreef Cavaliers het volgende:
Elleboog. Rood. Onderzoek en schorsing.
Terecht, hij gebruikte zijn wapen als elleboog.quote:
neequote:Op zondag 6 oktober 2013 13:13 schreef tompsv18 het volgende:
Is Duplan alweer fit dan? Die scoort altijd tegen Ajax.
Iemand die het spel goed leest i.t.t tot de andere middenvelders.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:15 schreef Tarado het volgende:
Serero wat een speler, op lengte en kracht
Denswil en Serero de enigen in dit team die wat met een bal kunnenquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:15 schreef AFCNiels het volgende:
Gelukkig hebben we Sererogod nog, verder blijft het 3x niks.
Calimero.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:16 schreef RvLaak het volgende:
net 20 minuten weggeweest, niets gebeurt. Komt precies op tijd voor de lucky 1-0
Wat nou? Super grappig toch?quote:
Nou ja, het begis is er.quote:
Fout lag al eerder.Ik weet niet wie, maar een donkere speler had de bal gewoon weg moeten schieten, maar gaf een te slechte pass, waardoor er bal verlies ontstond.quote:
oh nee hoor, zeg niet dat het onterecht is. Heb de helft van de eerste helft gemist. Doelpunt was gewoon geluk.quote:
Waren wel gevaarlijker maar domineren niet.quote:
Gras is groen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:17 schreef Muto het volgende:
Het zit Ajax wekelijks mee met die openingsdoelpunten.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:17 schreef Muto het volgende:
Het zit Ajax wekelijks mee met die openingsdoelpunten.
Hoezo Calimero?quote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:16 schreef Tyron het volgende:
Serero, geweldige speler. Altijd al gezegd.
Wat is lucky. Als de tegenstander niet profiteert van ajax' onkunde en zelf zo knullig speelt dat je een tegentreffer om de oren krijgt is het meer eigen schuld dikke bult..quote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:19 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik hoop dat derijck nooit meer de kleedkamer uitkomt, wat een debiel is dat toch ook. Ado zal zich wel een breuk lachen dat ze hem ooit hebben kunnen verkopen.
Derijck is jullie niveau.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:19 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik hoop dat derijck nooit meer de kleedkamer uitkomt, wat een debiel is dat toch ook. Ado zal zich wel een breuk lachen dat ze hem ooit hebben kunnen verkopen.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wij zijn Ajax, Wij zijn de beste
Niet volgen Leo Driessen en de commentatoren van Fox...quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wij zijn Ajax, Wij zijn de beste
Die heeft het echt niet nee, maar goed zijn er wel meer rijp voor een wisselquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:20 schreef ValHallen het volgende:
Hopelijk blijft Klaassen achter in de kleedkamer.
Alsof iemand die mensen serieus neemtquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet volgen Leo Driessen en de commentatoren van Fox...
En volgens Utrecht.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet volgen Leo Driessen en de commentatoren van Fox...
1-0quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb deze wedstrijd al zeker 5x moeten huilen. Wat is Ajax treurig
Siggy en De Sa ja, maar die spelen op posities waar slecht spelen minder uitmaakt. Klaassen kan echt he-le-maal niks, het hele elftal is niet in balans omdat het middenveld eigenlijk niet bestaat. Poulsen is een 3e CV en Klaassen staat voorin balletjes af te wachten. Gelukkig hebben we Serero nog.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die heeft het echt niet nee, maar goed zijn er wel meer rijp voor een wissel
Nee, hij zei dat het op vermoeienis leek, is wat anders... Je moet Lambiek niet dommer maken als hij al isquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:23 schreef Cavaliers het volgende:
Vermoeienis zegt die kale.... Wat dacht je van niet goed genoeg? Siem de Jong kan gewoon niet voetballen.
Dus?quote:
Wat naar voor die jongen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:24 schreef Cavaliers het volgende:
Pelle twijfelgeval bij Feyenoord, heeft griep.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:24 schreef Cavaliers het volgende:
Pelle twijfelgeval bij Feyenoord, heeft griep.
Ja, maar dat kan ook met kutvoetbal debiel.quote:
Enige statistiek die telt is de 1-0quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:24 schreef Pieter-utd het volgende:
Utrecht is gewoon veel beter, kijk gewoon al het aantal schoten op doel
quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gewoon fabelachtig die traptechniek van Jan
[ afbeelding ]
twitter:FKRotterdam twitterde op zondag 06-10-2013 om 13:23:35Opstelling #Feyenoord: Mulder; Janmaat, De Vrij, Martins Indi, Nelom; Clasie, Immers, Vilhena; Armenteros, Pellè, Boëtius #vitFEY reageer retweet
Wel mooi doelpuntquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gewoon fabelachtig die traptechniek van Jan
[ afbeelding ]
Als je een fan van scorebordjournalistiek bent wel, ja.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:25 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Enige statistiek die telt is de 1-0
quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als je een fan van scorebordjournalistiek bent wel, ja.
Ja wat wil je, Ajax speelt op 3%quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan ook met kutvoetbal debiel.
Ajax kan gewoon niet beter dan ditquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:27 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Ja wat wil je, Ajax speelt op 3%
Die eindigen na rust alsnog wel met dubbele cijfers jaquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:27 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:27 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Je dood kijken op het aantal schoten van utrechtquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als je een fan van scorebordjournalistiek bent wel, ja.
Ik kook een eitje.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:32 schreef GGMM het volgende:
Net op tijd terug. (ik heb ff koffie gezet en 2 boterhammen met kaas gemaakt)
Salami en pindakaas.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:32 schreef GGMM het volgende:
Mijn vrouw eet alleen jonge kaasquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die oude kaas niet waarderen zijn vaak smakeloos.
Ik heb pannenkoeken met spek en ook een bakje koffie.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:32 schreef GGMM het volgende:
Dan nog even afwachten tot je afgestudeerd bent.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nah, zij verdient dik knaken, zodat ik kan studeren...
Dat is nog lekkerderquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb pannenkoeken met spek en ook een bakje koffie.
Halverwege hadden ze er 0 op doel, daarna volgens mij ook geen 1 gezienquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:29 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Je dood kijken op het aantal schoten van utrecht
quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan nog even afwachten tot je afgestudeerd bent.
Ik alleen jong belegen. Oude kaas is niet te nassenquote:
Hij is voor Telstarquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:37 schreef Syntix het volgende:
Commentator schaamt zich er niet voor dat hij voor Utrecht is?
Jong belegen young niggas pakken kaas noem het young belegen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik alleen jong belegen. Oude kaas is niet te nassen
Zal niet de eerste wedstrijd zijn die ik dankzij Leo Driessen zonder geluid moet afkijkenquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:37 schreef Syntix het volgende:
Commentator schaamt zich er niet voor dat hij voor Utrecht is?
Oke manquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:38 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Jong belegen young niggas pakken kaas noem het young belegen.
Peace.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:38 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Jong belegen young niggas pakken kaas noem het young belegen.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:39 schreef GGMM het volgende:
Het wordt hoog tijd dat de meer dan terechte 1-1 valt.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:39 schreef GGMM het volgende:
Het wordt hoog tijd dat de meer dan terechte 1-1 valt.
Kan zo meedraaien bij Barçaquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:39 schreef Cavaliers het volgende:
Ayoub is zo'n lekker voetballertje. No homo.
"Swag hebben"quote:
Was in mijn geval dan ook niet grappig bedoeltquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn beide even grappig.
Niet.
Die gozer die de ranglijst aanvoert met zijn club.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die gozer die met een schijtlollig NOS-filmpje werd gekleineerd.
De stroman toch?quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Daar had je die halve neptrainer van Twente.
Iedereen die in een reportage van Joep Schreuder heeft gezeten is gekleineerd.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die gozer die met een schijtlollig NOS-filmpje werd gekleineerd.
Het was geen reportage van Joep.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen die in een reportage van Joep Schreuder heeft gezeten is gekleineerd.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen die in een reportage van Ayoub Schreuder heeft gezeten is gekleineerd.
Behalve Robin van Persie toen hij zijn jasje had gewonnen en dat gelijk aan een jochie weggafquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen die in een reportage van Joep Schreuder heeft gezeten is gekleineerd.
Dat was met Bert Maalderink, niet met Joep Schreuder.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Behalve Robin van Persie toen hij zijn jasje had gewonnen en dat gelijk aan een jochie weggaf
quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Die gozer die de ranglijst aanvoert met zijn club.
O ja, je hebt gelijk.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was met Bert Maalderink, niet met Joep Schreuder.
Hij is jaloers op Higler, hij wil slechter fluitenquote:
Aad is weer op de tankbaan.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik volg zowel @elsierd als @aad300, dan word je vanzelf een wijs man.
Serero is onmisbaar voor dit Ajax.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Serero heeft meer creativiteit dan al zijn huidige medespelers bij elkaar en dat is veelzeggend
Ik ook, ik heb zeker even niet opgelet.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik volg zowel @elsierd als @aad300, dan word je vanzelf een wijs man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |