abonnement Unibet Coolblue
pi_132768230
Hey,

Dankjewel voor jullie snelle reacties, maar het is het helaas niet. Het is meer in de stijl van half moon run maar het is een meer een powernummer met mandolines
pi_132769882
Hallo mensen ik zoek een nummer waarbij een stukje in deze 2 nummers voor komt.

De eerste is het originele nummer en de ander is een instrumentaal zodat het wat duidelijker overkomt.

Hier is de originele clip vanaf 41 seconden ongeveer niet alleen het muziek maar ook de manier hoe die man zingt komt mij bekent voor. Maar ik weet echt niet meer waar ik dat ooit eerder gehoord heb. Het moet volgens mij een Engels nummer zijn alleen ben ik er niet 100% zeker van. :S

Dit is de 2e clip maar dan met de piano en geen gezang. Vanaf ongeveer 14 sec hoor je wat ik bedoel.

Ik hoop dat jullie wat weten alvast hartstikke bedankt!
  ESF Reporter donderdag 31 oktober 2013 @ 20:23:17 #153
87554 Cee
Welluk?
pi_132771626
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 19:38 schreef MrVarta het volgende:
Hallo mensen ik zoek een nummer waarbij een stukje in deze 2 nummers voor komt.

Pfoe, een lastige. Ik snap wel wat je bedoelt maar beide stukjes komen niet meteen heel erg bekend voor. Toch heeft het wel iets weg van veel verschillende nummers. Ik doe een gooi:

pi_132776905
Hartstikke bedankt maar deze had ik zelf ook al gevonden. Maar toch is het niet die ik zoek. :S
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 20:23 schreef Cee het volgende:

[..]

Pfoe, een lastige. Ik snap wel wat je bedoelt maar beide stukjes komen niet meteen heel erg bekend voor. Toch heeft het wel iets weg van veel verschillende nummers. Ik doe een gooi:

  donderdag 31 oktober 2013 @ 22:34:07 #155
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_132778375
Oke, wie weet welk liedje er in die ene reclame zit van zo'n arm land. Allemaal kindertjes op straat die een liedje zingen/neuriën en 1 of andere gast bouwt daar dan een voetbalveld voor al die jochies. Geen idee waar de reclame van is, maar wil weten welk liedje ze zingen/neuriën. Als ie er op is zing ik hem zo mee, maar zodra ie is afgelopen ben ik hem weer kwijt!

Deze dus. Kheb hem.
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_132782301
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 19:38 schreef MrVarta het volgende:
Hallo mensen ik zoek een nummer waarbij een stukje in deze 2 nummers voor komt.

De eerste is het originele nummer en de ander is een instrumentaal zodat het wat duidelijker overkomt.

Hier is de originele clip vanaf 41 seconden ongeveer niet alleen het muziek maar ook de manier hoe die man zingt komt mij bekent voor. Maar ik weet echt niet meer waar ik dat ooit eerder gehoord heb. Het moet volgens mij een Engels nummer zijn alleen ben ik er niet 100% zeker van. :S

Dit is de 2e clip maar dan met de piano en geen gezang. Vanaf ongeveer 14 sec hoor je wat ik bedoel.

Ik hoop dat jullie wat weten alvast hartstikke bedankt!
Doet mij een klein beetje denken aan deze :
en dan met name het refr 2 min 28

Maar volgens mij bedoel je deze ook niet. Elke keer als ik luister denk ik weer aan een ander nummer. Op puntje van mijn tong maar nét niet...
pi_132782317
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 19:38 schreef MrVarta het volgende:
Hallo mensen ik zoek een nummer waarbij een stukje in deze 2 nummers voor komt.

De eerste is het originele nummer en de ander is een instrumentaal zodat het wat duidelijker overkomt.

Hier is de originele clip vanaf 41 seconden ongeveer niet alleen het muziek maar ook de manier hoe die man zingt komt mij bekent voor. Maar ik weet echt niet meer waar ik dat ooit eerder gehoord heb. Het moet volgens mij een Engels nummer zijn alleen ben ik er niet 100% zeker van. :S

Dit is de 2e clip maar dan met de piano en geen gezang. Vanaf ongeveer 14 sec hoor je wat ik bedoel.

Ik hoop dat jullie wat weten alvast hartstikke bedankt!
Het is het zeker niet sprekend maar het roept iets als dit bij me op..

pi_132782331
Die piano in de tweede doet me trouwens ook aan Evanescence's My Immortal denken.
pi_132782752
Het is zeker heel frustrerend want ik zit nu al vanaf gister middag 3 uur. te zoeken op verschillende sites naar de juiste nummer. Het jammere is dat zelfs Soundhond of Shazam het niet vinden wat natuurlijk aan de ene kant wel logisch is.
  vrijdag 1 november 2013 @ 00:46:21 #160
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_132782920
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 19:38 schreef MrVarta het volgende:
Hallo mensen ik zoek een nummer waarbij een stukje in deze 2 nummers voor komt.

De eerste is het originele nummer en de ander is een instrumentaal zodat het wat duidelijker overkomt.

Hier is de originele clip vanaf 41 seconden ongeveer niet alleen het muziek maar ook de manier hoe die man zingt komt mij bekent voor. Maar ik weet echt niet meer waar ik dat ooit eerder gehoord heb. Het moet volgens mij een Engels nummer zijn alleen ben ik er niet 100% zeker van. :S

Dit is de 2e clip maar dan met de piano en geen gezang. Vanaf ongeveer 14 sec hoor je wat ik bedoel.

Ik hoop dat jullie wat weten alvast hartstikke bedankt!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_132783120
quote:
Nee sorry ook niet. ;(
pi_132785746
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 00:56 schreef MrVarta het volgende:

[..]

Nee sorry ook niet. ;(
Ik ken het maar kom er niet op..., wat de text niet iets als"... Right side... "
melk is goed voor elk
-imikethat
  vrijdag 1 november 2013 @ 09:22:35 #163
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_132786043
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_132790636
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 19:38 schreef MrVarta het volgende:
Hallo mensen ik zoek een nummer waarbij een stukje in deze 2 nummers voor komt.

De eerste is het originele nummer en de ander is een instrumentaal zodat het wat duidelijker overkomt.

Hier is de originele clip vanaf 41 seconden ongeveer niet alleen het muziek maar ook de manier hoe die man zingt komt mij bekent voor. Maar ik weet echt niet meer waar ik dat ooit eerder gehoord heb. Het moet volgens mij een Engels nummer zijn alleen ben ik er niet 100% zeker van. :S

Dit is de 2e clip maar dan met de piano en geen gezang. Vanaf ongeveer 14 sec hoor je wat ik bedoel.

Ik hoop dat jullie wat weten alvast hartstikke bedankt!
Pffff... Klinkt zo bekend, ik zoek met je mee.
"Stories happen only to those who are able to tell them."
pi_132790779
Ondanks dat ik geen enkele hoop heb dat iemand mij kan helpen, waag ik toch een poging.
Ik zoek een heel oud nummer waarvan ik me alleen meen te herinneren dat de tekst franstalig was. Maar het kan ook engels geweest zijn. De clip is me beter bijgebleven; daar was een vrouw in een can-can danskostuum aan het kickboxen met een paar mannen. Ze kreeg flink wat schoppen en trappen maar uiteindelijk was zij de winnaar.
Misschien dat iemand hier weet wat ik bedoel?
Alvast bedankt.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 november 2013 @ 14:14:40 #167
862 Arcee
Look closer
pi_132793097
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 12:44 schreef Hiddendoe het volgende:
Ondanks dat ik geen enkele hoop heb dat iemand mij kan helpen, waag ik toch een poging.
Ik zoek een heel oud nummer waarvan ik me alleen meen te herinneren dat de tekst franstalig was. Maar het kan ook engels geweest zijn. De clip is me beter bijgebleven; daar was een vrouw in een can-can danskostuum aan het kickboxen met een paar mannen. Ze kreeg flink wat schoppen en trappen maar uiteindelijk was zij de winnaar.
Misschien dat iemand hier weet wat ik bedoel?
Alvast bedankt.
Het klinkt een klein beetje als:

pi_132793165
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 14:14 schreef Arcee het volgende:

[..]

Het klinkt een klein beetje als:

Dank je voor de moeite :* maar nee, dit is het niet. De vrouw was blank.
  vrijdag 1 november 2013 @ 15:51:08 #169
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_132795893
Ik zoek de naam van een plaat die ik net op 3FM hoorde

het is een beetje country achtig en bevat een leuke, grappig tekst.

ik dacht te horen dat het 'devils son' heette, maar kan niks vinden op google :{
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_132795939
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 15:51 schreef Sosa het volgende:
Ik zoek de naam van een plaat die ik net op 3FM hoorde

het is een beetje country achtig en bevat een leuke, grappig tekst.

ik dacht te horen dat het 'devils son' heette, maar kan niks vinden op google :{
Kijk eens: http://www.3fm.nl/welkliedjewasdat

Het is idd Devil's Son van Danny Vera
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 1 november 2013 @ 15:54:19 #171
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_132795966
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 15:53 schreef Jor_Dii het volgende:
Kijk eens: http://www.3fm.nl/welkliedjewasdat

Het is idd Devil's Son van Danny Vera
ja daar staat ie dus niet tussen, was het nummer vóór rita ora (15:47), dus rond 15:44
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  vrijdag 1 november 2013 @ 15:54:43 #172
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_132795978
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 15:53 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Kijk eens: http://www.3fm.nl/welkliedjewasdat

Het is idd Devil's Son van Danny Vera
ah super, thanks!

nu nog ergens kunnen luisteren....
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_132796535
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 15:54 schreef Sosa het volgende:

[..]

ah super, thanks!

nu nog ergens kunnen luisteren....
http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/albums/Danny-Vera.html
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 1 november 2013 @ 16:44:27 #174
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_132797276
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_132800226
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 12:44 schreef Hiddendoe het volgende:
Ondanks dat ik geen enkele hoop heb dat iemand mij kan helpen, waag ik toch een poging.
Ik zoek een heel oud nummer waarvan ik me alleen meen te herinneren dat de tekst franstalig was. Maar het kan ook engels geweest zijn. De clip is me beter bijgebleven; daar was een vrouw in een can-can danskostuum aan het kickboxen met een paar mannen. Ze kreeg flink wat schoppen en trappen maar uiteindelijk was zij de winnaar.
Misschien dat iemand hier weet wat ik bedoel?
Alvast bedankt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')