panty kousje met een elastiekje om de stofzuigermond doen, kralen opzuigen, pantysokje met kralen erin van de stofzuigermond halen, en klaar, alle kralen in het pantykousjequote:Op maandag 7 oktober 2013 10:45 schreef PureEvil het volgende:
Pfff, interessant die strijkkralen......Lekker graaien in die bak, en ze er ALLEMAAL uitgooien. Heel fijnIk ga ze maar weer opruimen
quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:51 schreef Verida het volgende:
[..]
panty kousje met een elastiekje om de stofzuigermond doen, kralen opzuigen, pantysokje met kralen erin van de stofzuigermond halen, en klaar, alle kralen in het pantykousje
Maar ik zit erachter! En het is niet echt springen, meer gymmen, je laten vallen in de kussens, en op je knieën hupsen! Valt het op dat ik excuses verzin om het samen te kunnen doen?quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:29 schreef PureEvil het volgende:
Ik zou het niet toelaten Mango...Dat springen op de bank![]()
Ten eerste omdat ie eraf kan flikkeren, en ten 2e, als ie groter is dan mag het ineens niet meer....
Maargoed, dat ben ik, het is jouw kind/bank/huis natuurlijk
Hier word ookin de bank gerend engesprongen hoor :-p wel ook een paar keer eraf getuimeld ma het blijft leukquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:27 schreef Mangostine het volgende:
Wat een nare en verdrietige berichten hier. PE, bitterend en Clauwhee, sterkte voor jullie.
Soesa, sterkte ook voor je andere konijntje!
Kwistedmet je knappe baby dreumes!!
CS, wat een heerlijk weekend, lekker schooien in het bos
DF, dus jij er de hele tijd op zo'n drafje achteraan?
Hier is de tandstand 2. Aan de kwijl- en knabbelfrequentie te zien (nagenoeg constant) is er nog wel wat in aantocht.
En hij heeft de bank als springkussen ontdektIk vraag me alleen wel een beetje af of dat pedagogisch verantwoord is, maar ik vind het zelf ook zo leuk (ik ben echt een groot kind af en toe)
Verder kan hij nu de rust en concentratie opbrengen voor een boekje. Bij mij op schoot. Met mijn wang tegen de zijne. En dan lachen om mijn gekke stemmetjes.
Kijk, dat laatste scheelt al een boelquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:49 schreef Pvoesss het volgende:
Ik verbied dat soort dingen niet.
En afleren is niet zo moeilijk vind ikalleen thuis en alleen op een bepaalde manier leren ze snel zat.
Mijn kinderen zijn nu 2,5 en 5 en springen niet op de bank meer.
Mijn jongste zit nog wel op de salontafel maar dat vind ik geen probleem![]()
Doet hij bij anderen trouwens niet.
Op zo'n moment ben je als moeder denk ik sneller dan Usain Boltquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:05 schreef Deepfreeze het volgende:
als je kind semi-ongecontroleerd maar beneden rent, en niet kan/wil stoppen voor de anderhalve meter basaltblokken omlaag aan het einde, en dan water.
Ja denk ik ook wel. Het moet ook werkzaam zijn op het kdv.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:02 schreef Kyara het volgende:
Ooh Kwisted, wat suf!
Wat jammer als het net een beetje goed gaat (al dan niet geforceerd, maar goed beter dan in de rook en met ranja). Maar dan dat laatste stukje. Ik zou dat ook echt niet leuk vinden.
(leuke boekjes zijn ook die "eerste woordjes" boekjes. Benoemen, aanwijzen, kind zelf laten aanwijzen enzo. Woordenschat wordt daar echt enorm mee vergroot.
Oh, wbt die speen en knuffel denk ik dat hij gewoon moe is, of niet in zijn hum. En ik denk eerlijk gezegd dat ze hem die ook net wat sneller geven als ze in de kring een verjaardag aan het vieren zijn. Want dan is het natuurlijk ook niet leuk als een dreumes dwars gaat liggen (en dat begrijp ik ook best).
Leuk zo in het bos!quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:09 schreef Soempie het volgende:
Wat een rare actie(s) van je schoonmoeder Kwisted.Daar zou ik ook van over de zeik gaan.
![]()
nog voor het lopen, natuurlijk.
Springen mag M. hier niet op de bank. Op zich ben ik helemaal voor het groter worden en leren met vallen en opstaan, maar ik ben hierbij te bang dat hij met z'n hoofd op tafel terecht komt. Springen mag hij wel op het grote bed (in het midden) of op de grond. Klimmen doen we op de trap, de kruk, de stoelen of op de bank, maar niet op de tafels. Dat vind ik wel mooie alternatieven voor hier.
CS
Hier vanmorgen ook een boswandeling gemaakt. Ik denk dat we 3 uur over één pad hebben gedaan: paddenstoelen bekijken (rood met witte stippen! Volgens M. huisjes van de kabouters.), met takken in het zand wroeten, eikeltjes bestuderen en de hoedjes eraf trekken, salamander bekijken en over je handen laten lopen, enz. Ik hou van de herfst.
En nu met M. is het nog mooier, ik zie zelf ook veel meer.
Ik ook. De leverworst liever niet maar hij krijgt daar wel smeerkaas, diksap (al heb ik wel aangegeven dat water voor hem ook prima is) en hij mag ook alle traktaties hebben (soms denk ik wel evenquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:09 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Ja denk ik ook wel. Het moet ook werkzaam zijn op het kdv.
Ik ben trouwens naar het kdv toe heel makkelijk vind ik zelf. Ben ik thuis heel streng op wat F.leur wel of niet mag eten (alleen water en gezond op brood), zeg ik er daar helemaal niks van. Want ik wil gewoon graag dat F.leur mee doet met de rest. Dus of ze nu ranja drinkt, een koekje krijgt of leverpastei (vind ik persoonlijk ranzig) op brood krijgt, het maakt me niet zoveel uit. Scheelt ook dat ze maar 1 a 2 middagjes in de week daar is natuurlijk. De leidsters zijn er ook geweldig, en ik heb daar alle vertrouwen in dat zij een juiste inschatting maken.
Ja precies hetzelfde hierzo. Het scheelt alleen dat ze hier op de opvang regels hebben mbt de traktaties. Ze mogen alleen soepstengel, vers fruit, rozijntjes, babykoekje. En als de babykoekjes dan per 2 verpakt zijn, krijgen ze er maar 1. Vind ik heel netjes!quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:14 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik ook. De leverworst liever niet maar hij krijgt daar wel smeerkaas, diksap (al heb ik wel aangegeven dat water voor hem ook prima is) en hij mag ook alle traktaties hebben (soms denk ik wel evenals ik dan een foto van M met een grote koek in zijn hand voorbij zie komen). Maar ook hier, M gaat gaan 1 dag per week. Als hij vaker zou gaan dan zou ik er wel anders in staan denk ik.
Ik heb een lekkere warme wollen jas. Plus nog een tweedehands goedkoop zandbakjasje. En een tussenjas. En een heel dik buitenvest (tweedehands). En als het echt heel koud gaat worden dan krijgt hij een skipak van mijn moeder. Ook om in de sneeuw te spelen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:25 schreef Kwisted het volgende:
Wat hebben jullie eigenlijk voor winterjas voor jullie dreumesjes? Ik heb gehoord dat het een hele koude winter gaat worden namelijk.
Hier precies het omgekeerde. Hij springt best hoog al en laat zich dan af en toe op z'n kont vallen. Op het bed heeft hij daar de ruimte voor en hij begrijpt dat hij in het midden moet blijven. Koppeltje duiken kan hij daar ook mooi.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:25 schreef Deepfreeze het volgende:
Daan lijkt hier eerder van een 2x160 bed te vallen, dan van een bank. Bij die bank doet hij wel voorzichtig, bij het bed gaat hij extra maf doen, en ligt er dan af.
Op mijn linksdraaiende-geitenwollensokken-kdv doen ze daar allemaal niet aanquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:14 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik ook. De leverworst liever niet maar hij krijgt daar wel smeerkaas, diksap (al heb ik wel aangegeven dat water voor hem ook prima is) en hij mag ook alle traktaties hebben (soms denk ik wel evenals ik dan een foto van M met een grote koek in zijn hand voorbij zie komen). Maar ook hier, M gaat gaan 1 dag per week. Als hij vaker zou gaan dan zou ik er wel anders in staan denk ik.
Ik heb jasjes waar de capuchon af kan. Dat vind ik wel een mooie oplossing. Meestal heb ik de capuchon van de jas af, maar als er echt een ijskoude wind staat dan is het toch wel lekker.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:32 schreef Kwisted het volgende:
Oeh ik heb al een paar leuke winterjasjes gespot
rood jasje
grijs jasje
blauw jasje
is het handig als er een capuchon aanzit? In de autostoel lijkt me dat maar irritant zitten voor die kleintjes. En bijna overal zit een bontkraag aan
Zo zaten we zondag met 5 kleinzoons (6 jaar,4,3, bijna2, en 1) aan tafel te eten. De ene kreeg extra appelmoes, de andere knijpfruit omdat hij van mams geen 3e toetje mocht, een anders zijn toetje tijdens het eten van de anderen. En meer van die dingen. En dan ook nog scheve gezichten omdat ze allemaal wat anders kregen. Ik zat er stilletjes te gniffelen. Die chaos, mijn moeder die alles probeert tevreden te houden, mijn zusje die haar 3 kinderen onder controle probeerde te houden etc..quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:03 schreef Soempie het volgende:
Hier heb ik soms wel moeite met de verwennerij van de oma's. Dan vraag ik voor M. om water of thee, maar dan krijgt hij toch fristi of sap. Of als ik fruit geef, dat ze met koeken aankomen. Ik probeer het wel los te laten, maar soms zijn we er een paar dagen achter elkaar en dan heb ik toch liever dat hij gewoon ook melk/ thee/ water drinkt en niet zoveel snoept. Het is ook niet op één moment van de dag dat het gebeurt. Maarja, oma's en verwennen.
Kwisted, dat grijze jasje heb ik ook voor Draakje. Fijn jasje, maar hou rekening met het feit dat hrt smal valt EN wol bevat waardoor wassen wat moelijker is. Tis ook geen mega dikke jas.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:32 schreef Kwisted het volgende:
rood jasje
grijs jasje
blauw jasje
is het handig als er een capuchon aanzit? In de autostoel lijkt me dat maar irritant zitten voor die kleintjes. En bijna overal zit een bontkraag aan
Ha, ik had ook een verzoeknummer vanavond! M stond weer eens te gymnastieken op de commode, dus om hem wat rustiger te krijgen vroeg ik: "zal ik een liedje zingen?" M antwoordde: "opa baat", ondertussen over zijn kin wrijvendquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:03 schreef Soempie het volgende:
Veel herkenning bij jouw posts, CS.
Zo mag ik ook weer zingen (ik doe zelfs verzoeknummers tegenwoordig). Lief van M.: 'otiiih'![]()
De jas die ik heb gekregen zit ook een "bontkraag" aan, maar staat echt heel leukquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:32 schreef Kwisted het volgende:
rood jasje
grijs jasje
blauw jasje
oeh mooi!quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:35 schreef Phaidra het volgende:
Sterkte PE, bitterend en clau![]()
Ik heb dit jasje besteld, maar het ligt nog bij mijn nicht in België. Ik weet dus nog niet hoe het valt of hoe de stof is. Van Laredoute.
[ afbeelding ]
Heb jij mijn kind?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 08:13 schreef Kyara het volgende:
Ik heb gemerkt dat ik geen open vragen meer moet stellen. Het antwoord is toch nee. Op alles.
Geweldige tip, die ga ik onthouden!quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:51 schreef Verida het volgende:
[..]
panty kousje met een elastiekje om de stofzuigermond doen, kralen opzuigen, pantysokje met kralen erin van de stofzuigermond halen, en klaar, alle kralen in het pantykousje
Precies dat ja! Nee zeggen op de vraag of ie wat wil drinken en dan volledig uit z'n pannetje gaan omdat hij wat te drinken wilquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 08:39 schreef Roosje84 het volgende:
Lastig de nee-zeggertjes als ze nee zeggen maar ja bedoelen. Zeker als ze daarna gefrustreerd zijn omdat ze niet krijgen wat ze wilde/bedoelde.
Lisa zit al sinds ze 11 maanden is in maat 5.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:56 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Precies dat ja! Nee zeggen op de vraag of ie wat wil drinken en dan volledig uit z'n pannetje gaan omdat hij wat te drinken wilOverigens helpt mij strategie om dan maar mededelingen te doen in plaats van vragen te stellen helemaal niet
"M, kom, we gaan weg" "NEE!
"
Herkenbaar ook Phaidra! Die fase hadden wij ook. Hij is inmiddels voorbij, dus het duurt niet eindeloos. Maar moeilijk is het wel![]()
Ik vroeg M vanochtend of ik een kus kreeg. Met een ernstig snoetje zei hij "tus" en plantte en grote natte kleverige plakzoen op mijn wangDaarna sloeg hij, uit zichzelf, zijn armen om mijn nek en zei "tnuffe"
Vervolgens kreeg ik een houten auto in mijn gezicht gedrukt, want die moest ook een kus en knuffel
![]()
Hier juist overvolle luiers 's morgens, hij lekt heel vaak doorMisschien moet ik overstappen naar maat 5, maar dat is volgens mij nog zo groot.
Welkom Zolena met je dreumes!Hadden jullie een leuke verjaardag?
Wij hebben 4+ voor 's nachts ivm hetzelfde verhaal. Alleen vannacht dus nietquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:14 schreef Clubsoda het volgende:
Overdag past hier maat 4 echt nog prima. Het is puur het absorptievermogen van de luiers. Ik kan ook nog experimenteren met andere merken natuurlijk.
Oh, M is ook heel erg van de kusjes geven de laatste dagen. Eerst komt hij dan "bank sitte" en dan klimt hij op de bank en dan is het "kusje" en dan krijg ik een kusquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:56 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Precies dat ja! Nee zeggen op de vraag of ie wat wil drinken en dan volledig uit z'n pannetje gaan omdat hij wat te drinken wilOverigens helpt mij strategie om dan maar mededelingen te doen in plaats van vragen te stellen helemaal niet
"M, kom, we gaan weg" "NEE!
"
Herkenbaar ook Phaidra! Die fase hadden wij ook. Hij is inmiddels voorbij, dus het duurt niet eindeloos. Maar moeilijk is het wel![]()
Ik vroeg M vanochtend of ik een kus kreeg. Met een ernstig snoetje zei hij "tus" en plantte en grote natte kleverige plakzoen op mijn wangDaarna sloeg hij, uit zichzelf, zijn armen om mijn nek en zei "tnuffe"
Vervolgens kreeg ik een houten auto in mijn gezicht gedrukt, want die moest ook een kus en knuffel
![]()
Hier juist overvolle luiers 's morgens, hij lekt heel vaak doorMisschien moet ik overstappen naar maat 5, maar dat is volgens mij nog zo groot.
Welkom Zolena met je dreumes!Hadden jullie een leuke verjaardag?
Wij dus ook. 4 overdag, 4+ 's nachts. Maar dat is dus eigenlijk niet genoeg.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:20 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Wij hebben 4+ voor 's nachts ivm hetzelfde verhaal. Alleen vannacht dus niet
Kietelen is hier kiele kiele.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:24 schreef Clubsoda het volgende:
Wat zoet Kyara! En jouw M kan de 'k' zeggen Dat kan M niet dus. Het duurde ook eindeloos voordat ik snapte dat "titel" betekent dat ik hem moet kietelen
Dat heb ik ookquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:11 schreef kleinzusje het volgende:
Leuk ! Kleuren en woordjes
Heb echt zin in die ontwikkelingen als ik jullie zo lees. Kan me er nog weinig bij voorstellen.
haar nieuwste woordje is nu baby. Alles heet nu baby. Ze snapt zo veel meer. Zo ontzettend leuk.
Ze kan de neus aanwijzen van zichzelf, van de beer en de pop. Ze herkent een poes in een boekje, weet wat wassen is en waar haar buik zit. Ook wijst ze al met haar vinger als we bij een stoplicht komen ( op de fiets) voor het knopje.
Gisteren in de speeltuin rent ze echt overal op af en heeft zo veel plezier![]()
Misschien slaan ze elkaar morgen wel de hersens inquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:21 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Hier lezen is alvast een voorproefje van de toekomst
En onze meisjes gaan lekker gelijk op zo te lezen.
Leuk trouwens, kleuren leren! Best lastig nog want wat is 'kleur'? Als ik naar een bal wijs zegt ze 'bahw' maar ze snapt er (nu) nog niks van als ik vraag welke kleur heeft die bal? Dat begrip komt dus al binnen een aantal maanden! Leuk!
Wat liefquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:26 schreef kleinzusje het volgende:
Ik kwam laatst thuis, had mn man alle primo blokken verdeeld en op kleur in elkaar gezet. Hij was haar de kleuren aan het leren
Ha, wie weetquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Misschien slaan ze elkaar morgen wel de hersens in
Ik denk het, want hier is het ook het geval.quote:
Hier ook.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:36 schreef Clubsoda het volgende:
En als we voor het stoplicht staan en het licht springt op groen, dan hoor je achterin zo'n klein stemmetje 'groen'![]()
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:04 schreef Clubsoda het volgende:
Ik denk echt dat ze het "Handboek voor Dreumesjongetjes" lezen en dan stiekem vergaderingen hebben als wij het niet merken
Dat M dan vraagt of de vergadering geopend gaat worden en M en M heel hard "NEE"!!" roepen. Lekker productiefquote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:09 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat M dan vraagt of de vergadering geopend gaat worden en M en M heel hard "NEE"!!" roepen. Lekker productief
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:09 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat M dan vraagt of de vergadering geopend gaat worden en M en M heel hard "NEE"!!" roepen. Lekker productief
Als mijn M niet mag schrijven wordt het wel drama....quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:11 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
Dat wordt wel makkelijk notuleren.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:13 schreef Soempie het volgende:
M: 'groen'
M: 'rijden!'
M: 'hard!'
Perfect op elkaar ingespeeld.
De mijnes kan nog niet schrijvenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:11 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
Dat wordt wel makkelijk notuleren.
Wanneer gaan we meeten?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:14 schreef Kyara het volgende:
[..]ik zie ze al zitten, op een rijtje met z'n drietjes
Ik ook.quote:
Ahh, leukquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:24 schreef Kyara het volgende:
Wat leuk!
R. van bitterend komt hier donderdag spelen.
Dat lijkt mij ook jaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:23 schreef Clubsoda het volgende:
Leuk Soesie! Lijkt me heel knus zo'n clubje minimeisjesdreumesjes!
Oh wat tof! Ik denk dat wij een herfst 2012 jongetjes meet moeten doen (lezen jullie ook mee, Mango, Spees, Zolena, etc?)quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:21 schreef Tante_Soesa het volgende:
Oh leuk! Wat schattig, ik zie het ook al helemaal voor me!
Zo hebben wij morgen een minidreumesmeisjesminimeet (jaaa, echt waar!) met SE, Sonnetje, Troeta, Kleinzusje en ondergetekende. Meisjes zijn allemaal binnen 3 weken na elkaar geboren (juli/augustus 2012) dus dat wordt hartstikke leuk volgens mij!
Jaa, leuk! En dan misschien ook een keer een dreumesen zomer/herfst 2012 meet want al die jongens moeten ook ooit aan de vrouw natuurlijkquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:47 schreef Mineola het volgende:
[..]
Oh wat tof! Ik denk dat wij een herfst 2012 jongetjes meet moeten doen (lezen jullie ook mee, Mango, Spees, Zolena, etc?)
Veel plezier alvast!
Of misschien vallen ze op jongere meisjes. Dan kunnen ze beter meeten met meisjes winter 2012/2013quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:12 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Jaa, leuk! En dan misschien ook een keer een dreumesen zomer/herfst 2012 meet want al die jongens moeten ook ooit aan de vrouw natuurlijk
Jaaaaaaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:21 schreef Tante_Soesa het volgende:
Oh leuk! Wat schattig, ik zie het ook al helemaal voor me!
Zo hebben wij morgen een minidreumesmeisjesminimeet (jaaa, echt waar!) met SE, Sonnetje, Troeta, Kleinzusje en ondergetekende. Meisjes zijn allemaal binnen 3 weken na elkaar geboren (juli/augustus 2012) dus dat wordt hartstikke leuk volgens mij!
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:28 schreef Kyara het volgende:
We zijn nu trouwens ook bezig met kleuren. De enige kleur die hij nu kent is owanje. Blauw en groen gaat nog niet zo lekker.
Welke kleur is de auto?
Groen!
Nee M, de auto is blauw.
Welke kleur is de auto?
Groen!
Nee M, de auto is blauw, net zoals je schoenen en je broek
Groen!
Blauw!
Welke kleur is de auto?
Groen
Neee! Blauhauw!
M is het zat en begint snel over iets anders....
's avonds: welterusten auto! Welke kleur is de auto?
Bauw!
Euh, nee, deze is groen....
I'm in!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:47 schreef Mineola het volgende:
[..]
Oh wat tof! Ik denk dat wij een herfst 2012 jongetjes meet moeten doen (lezen jullie ook mee, Mango, Spees, Zolena, etc?)
Veel plezier alvast!
Met keukenspullen, dingen van de vensterbank, allerlei spullen in huis, fietsen doet hij wel heel graag.quote:
Hebben wij hetzelfde kind ?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:56 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Met keukenspullen, dingen van de vensterbank, allerlei spullen in huis, fietsen doet hij wel heel graag.
En verder wil hij naar buiten, buiten en nog eens buiten![]()
Laatst hebben we stickers van Thomas de trein op een papier geplakt, hij vind het leuk en wil het dan ophangen in zijn kamer. Maar na 2 minuten ben je weer klaar
LOLquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hebben wij hetzelfde kind ?Oh nee, fietsen kan ze nog niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ook (allebei de punten)! Alleen ben ik nog drie weken illegaal hier.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:04 schreef Kwisted het volgende:
Leuk tante Soesa een mini-meet! Mij lijkt dat ook altijd heel leuk, maar ik denk dat ik op het laatst cold feet zou krijgen. Overigens wel een Brabo hier Timejumper!
+1quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:04 schreef Kwisted het volgende:
Leuk tante Soesa een mini-meet! Mij lijkt dat ook altijd heel leuk, maar ik denk dat ik op het laatst cold feet zou krijgen. Overigens wel een Brabo hier Timejumper!
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:18 schreef PureEvil het volgende:
Erg he, susie, dat overstuur zijn en janken om 'niks' ....
Wij hadden het vanochtend...om 5 uurBen naar haar toegegaan maar niks was goed...uiteindelijk heb ik haar gewoon weer in bed gezet, huilen/snikken beetje overstuur was ze, maar ze is wel weer in slaap gevallen.
![]()
Frustratiepost:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:26 schreef Phaidra het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Susies dame heeft precies in haar hoofd hoe ze het welFijn dat jullie het goed gemaakt hebben!
Boosheid duurt hier ook minder lang, fijn is dat!
Ha Fee, Mander, tja, ik weet 't niet hoor...En wat stom van de schoentjes zeg
Je kleine zweetvoet
Zou het beter gaan als het buiten wat kouder wordt? En kiepekoe
![]()
Mijn knul heeft nou al een paar keer dat hij gewoon niet gaat slapen overdag. Hij is dan zo druk aan het babbelen en spelen in bed dat hij volgens mij gewoon vergeet dat je ook je ogen dicht kunt doen. Als ik er dan na een uur heen ga en hem neerleg, dan begint hij te gapen en zijn ogen te wrijven en is hij binnen drie minuten vertrokken
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
Nog maar drie weken!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hier ook (allebei de punten)! Alleen ben ik nog drie weken illegaal hier.
ik was ook bijna naar de Efteling gegaan vandaag! Stel dat we elkaar gezien hadden zonder elkaar te herkennenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nog maar drie weken!Hier had ik tegen het eind van het eerste jaar eerder het idee bij het dreumestopic te horen. Lekker illegaal meeposten dus.
![]()
Fee, Mander.Hebben jullie -CS, Kyara en jij- elkaar nog gezien tijdens die grotere meeting eigenlijk?
We zijn vandaag naar de Efteling geweest. Echt heel leuk gehad en nu heb ik ook een paddenstoelenfoto van M.![]()
[ afbeelding ]
Hij wilde er eerst niet aankomen, omdat hij van ons uitstapje naar het bos had onthouden dat dat niet mocht 'Pstoel, huis bouter! Niet komenKijken!
'. Toen maar gezegd dat hij wel mocht luisteren. Ging hij in eerste instantie met z'n voorhoofd tegen de paddenstoel, terwijl hij z'n oren naar voren trok.
Dat zag er echt niet uit.
Oja, op de foto probeert hij de paddenstoel ook op te tillen, zodat hij hem mee naar huis zou kunnen nemen.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:27 schreef Clubsoda het volgende:
[..]Na mijn post vanmorgen heeft ze zo ongeveer nog 10 van dat soort buien gehad, inclusief een niet uit een winkel willen en naar auto actieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Susies dame heeft precies in haar hoofd hoe ze het welFijn dat jullie het goed gemaakt hebben!
Boosheid duurt hier ook minder lang, fijn is dat!
Ha Fee, Mander, tja, ik weet 't niet hoor...En wat stom van de schoentjes zeg
Je kleine zweetvoet
Zou het beter gaan als het buiten wat kouder wordt? En kiepekoe
![]()
Mijn knul heeft nou al een paar keer dat hij gewoon niet gaat slapen overdag. Hij is dan zo druk aan het babbelen en spelen in bed dat hij volgens mij gewoon vergeet dat je ook je ogen dicht kunt doen. Als ik er dan na een uur heen ga en hem neerleg, dan begint hij te gapen en zijn ogen te wrijven en is hij binnen drie minuten vertrokkenIk lach erbij, maar van binnen....
Dus wat voor sprong hebben we hier? Een ik ben over 2 weken peuter en ik laat je alvast wennen sprong?
![]()
![]()
Wat leuk Soempie!En dat hoort he, zo'n foto met paddestoel. Ik wacht nog even met Efteling en dat soort parken tot ze 's middags niet meer slaapt, vindt het anders best zonde van het geld eigenlijk...
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
Sorry my bad. Hij zit nu in een verticale groep en gaat over naar een horizontale. Dat samen zijn met oudere kindjes zit wel goed denk ik. Hij heeft een oudere broer, dus hij is best wat gewend.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:32 schreef Phaidra het volgende:
Tinu, wij hebben ook verticale groepen. Het heeft voor- en nadelen. Toen hij kleiner was, was het wel fijn dat er geen peuters bij zaten. Toch wat rustiger. Maar nu mist hij juist wat oudere kinderen om lekker mee te stoeien. In januari gaat hij naar de volgende groep, inderdaad wel heel jammer dat hij dan wel zijn (en mijn) favoriete leidster moet missen.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Fee, Mander.Hebben jullie -CS, Kyara en jij- elkaar nog gezien tijdens die grotere meeting eigenlijk?
Je bedoelt dat jullie KDV horizontale groepen heeft? Horizontaal is groepen per leeftijdscategorie, verticaal is alles door elkaar.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:32 schreef Phaidra het volgende:
Soempie wat lief![]()
Tinu, wij hebben ook verticale groepen. Het heeft voor- en nadelen. Toen hij kleiner was, was het wel fijn dat er geen peuters bij zaten. Toch wat rustiger. Maar nu mist hij juist wat oudere kinderen om lekker mee te stoeien. In januari gaat hij naar de volgende groep, inderdaad wel heel jammer dat hij dan wel zijn (en mijn) favoriete leidster moet missen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Euh.. ja dusquote:Op donderdag 10 oktober 2013 07:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Je bedoelt dat jullie KDV horizontale groepen heeft? Horizontaal is groepen per leeftijdscategorie, verticaal is alles door elkaar.
Hier hebben ze ook horizontale groepen, alleen vanwege weinig kindjes zijn op vrijdag de baby- en dreumesgroep samengevoegd. Mijn nog net-baby doet het al maanden veel beter op de vrijdag, ze vind de dreumesen en hun speelgoed veel interessanter. En af en toe gaat ze een uurtje bij de peuter spelen, dat vind ze helemaal tof. (en de peuters ook gezien de "mag ik bij Otje komen slapen"-verzoeken)
Wat een leuke foto's! Helemaal trots op haar lampionquote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:39 schreef Zoë23 het volgende:
Leuk om kdv verhalen/ervaringen te lezen.
De GO krijgt steeds meer kindjes. Erg gezellig voor S.
Ze heeft gister in de box(!!) geslapen terwijl kindjes aan het spelen waren
Leuk een meet soesa!
Ik woon vaak te ver wegjammer
Idee van Sam1993 volgens mij? Ketting met kralen:
[ afbeelding ]
Had ze eerder gekocht maar bewaard voor een regenachtige dag. Vandaag dus
Ze koos bijna alleen maar blauwe en paarse kralen? Toen er geen blauwe en paarse kralen meer op tafel lagen wilde ze die uit de doos hebben.
Wat leuk dat ze het fijn vond om te doen! Hoe ging het rijgen?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:39 schreef Zoë23 het volgende:
Leuk om kdv verhalen/ervaringen te lezen.
De GO krijgt steeds meer kindjes. Erg gezellig voor S.
Ze heeft gister in de box(!!) geslapen terwijl kindjes aan het spelen waren
Leuk een meet soesa!
Ik woon vaak te ver wegjammer
Idee van Sam1993 volgens mij? Ketting met kralen:
[ afbeelding ]
Had ze eerder gekocht maar bewaard voor een regenachtige dag. Vandaag dus
Ze koos bijna alleen maar blauwe en paarse kralen? Toen er geen blauwe en paarse kralen meer op tafel lagen wilde ze die uit de doos hebben.
Als ze maar 5 of 10 minuutjes geslapen heeft dan kan ik haar wel in bed leggen en valt ze weer in slaap. Maar als het langer is dan dat, dan is ze over haar grootste slaap heen en dan gaat dat niet helaas. Het lukt trouwens sowieso niet om haar slapend uit de auto te halen, zodra de motor afgaat is ze wakker.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:09 schreef Deepfreeze het volgende:
Kwisted, gemenerik..![]()
Kun je haar niet overtillen naar haar eigen bed? Als hij eens in de auto in slaap valt als ik Chris ophaal van school, kan ik hem vaak wel zo in zijn ledikantje droppen..
quote:
Nog lekkerder als hij het op onze vrije dagen zou doen. Ik zet mijn hoop dus op de komende 3 ochtenden.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:15 schreef Zoë23 het volgende:
Wat lekker dat hij uitslaapt Tinu
Nee S mag geen snoep en geen fruitdus langs de deuren heeft niet veel zin denk ik maar ze vind het vast leuk als er een lampje in de lampion zit
Jeeeeeuj!!!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:28 schreef Susie het volgende:
wij hebben een nr 2
op het potje gehad
Ze wilde zelf op het potje, die schoof ze helemaal onder de eetkamertafel
en toen heel trots 'jeutje' roepen
en jawel... We hebben hem uitgezwaaid in de wc
![]()
*Susie is trots op haar bijna peuter*
Geenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:39 schreef Phaidra het volgende:
Kwisted, herkenbaar van dat slapen in de auto. Echt irritant als hij dan na 10 minuten niet meer verder wil slapen... Hij wordt er niet heel sjagrijnig van, maar het is zo vermoeiend om die paar uurtjes rust te moeten missen.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:59 schreef Deepfreeze het volgende:
Daan begint echt steeds meer contact te zoeken met anderen en ons. Eerder natuurlijk ook wel, maar nu echt bewust door te vragen om een kus, een high seise (high five), of een bossk (boks). Ik vind dit echt een toffe leeftijd
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 07:58 schreef bodpa09 het volgende:
He Soempie! Je stond voor ons bij de stoomtrein!Of bij de auto's. Ik heb dat koppie in elk geval onthouden.
Nou, ik denk dat ze elkaar meer als broer en zus zien. Ze lijken ook echt een beetje op elkaar. sowieso bijna hetzelfde kapsel.quote:
Mijn man zei hetzelfdequote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:32 schreef bitterend het volgende:
R en M zijn idd net broer en zus <3 zei mijn man ook toen hij de foto's zag! het was echt gezellig
+1 Echt wel!quote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:38 schreef Kyara het volgende:
Ben benieuwd naar je aankopen Kwisted. Anders even een foto maken?
[ Bericht 21% gewijzigd door Kwisted op 11-10-2013 11:07:41 ]
Geen idee van alles geprobeerd fles troosten naast zitten naar beneden want ze lag er vroegbin want haar batterij was leeg maar niks hielp. Zondag had ze dat ook al ging ze om 8 naar bed en om half 11 sliep ze nog niet. Denk dat er iets van een griepje dwars zit was zelf goed ziek verlede week.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 06:48 schreef Kwisted het volgende:
Wow Sam dat is lang! Waarom moest ze zo huilen?
Hier was t 5.15u
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:19 schreef Kyara het volgende:
We liepen vandaag buiten toen er een troep ganzen overkwam vliegen.
Vogel! Aaien! Vogel aaien!
Mama pakken!
lolbroek....
en net wilde hij de vlieg aaien.....
Ja dat is het lastige, dat weet ik ook niet haha!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:12 schreef PureEvil het volgende:
Geen idee...Hoe kom je daar achter? Volgens mij was ie gewoon wakker
Wat een leuke foto!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:21 schreef PureEvil het volgende:
Ja maar dan ga je toch niet schelden/gooien, bier drinken/roken? Mn pinpas is nu trouwens ook naar zn grootje, dus daar kan ik ook een nieuwe voor gaan aanvragen
Jawel hoor, in je slaap verwerk je je dag.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:21 schreef PureEvil het volgende:
Ja maar dan ga je toch niet schelden/gooien, bier drinken/roken? Mn pinpas is nu trouwens ook naar zn grootje, dus daar kan ik ook een nieuwe voor gaan aanvragen ;/
ow enneh, beestjes :
[ afbeelding ]
Wesley
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke foto van Wesley![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:31 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Jawel hoor, in je slaap verwerk je je dag.
Als je wakker bent kun je dat verwerken op jouw manier, als je slaapt zijn je grenzen een stuk vager. Dus kun je dingen doen die je normaal niet zou doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NTSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkomquote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Welkom![]()
Alles bijgelezen !
Haak gewoon weer aan hoor.
Minimeisjesmeet was leuk ! Schatjes zijn het![]()
Jammer dat we zo ver uit elkaar wonen.
Heftige verhalen en mooie verhalen lees ik.
Knutselen met kralen, minimeet met R en M, Ellende met man, huis verkopen, poepen op het potje, nieuwe kleren, horizontale en verticale groepen, voorkeur voor oranje, huilende meisjes, loslopende jongetjes ...............
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NTSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Bij ons mam hebben we dat loopkarretje nog in gebruik voor Draakje!!!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:01 schreef PureEvil het volgende:
Ik hoop het Soempie....ff afwachten denk ik, heb gezegd dat ie maandag of dinsdag moet gaan van mij, maarja...mannen![]()
Tnx voor de reacties op de foto, vind ik leuk![]()
Ze lijkt ook veel op mij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Trouwens, nu ik zo naar die foto kijk.....Waarom maken ze die loopkarretjes niet meer??????? Vind ze geweldig! En duurzaam (hmz, dat zal dan waarschijnlijk wel de reden zijn geweest misschien ?)
Zoë, best kans hoor dat ze dat gevoeld heeft, ik heb haar ook niet naar bed gebracht vrijdag, ik was naar de kledingbeurs. En de jongens waren volgens mij ook aan het donderen met elkaar, en dan is mijn man ook strontchagerijnig....dus die is niet lekker gaan slapen daardoor denk ik idd.
Hoi C-u-t-eWelkom
Tnx KZ, komt vast wel weer goed.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:17 schreef Kyara het volgende:
Ja, ik heb ook de meeste vreemde conversaties gevoerd terwijl ik daar de dag erna niks meer van wist. Slaapwandelaars lijken ook gewoon wakker en geven ook gewoon antwoord. Maar wel eng! Kan me voorstellen dat je je rot schrok PE!
Even lekker bijtanken NTS, kan me voorstellen dat het voor jou wel goed is om eventjes een beetje afstand te hebben. Even resetten zoals CS dat altijd noemt. Hoe gaat het nu bij jullie?
Volgens mij zijn R en M echt broer en zus. Draakje had ook wel diepe indruk om M gemaakt. Zeker omdat ze hem ging feeden. En de liefde van een man gaat door zijn maag
Klinkt leukquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:25 schreef kleinzusje het volgende:
Klopt Tinu![]()
Knutselschort van Ikea aan, 2 grote stroken papier op de grond geplakt met afplaktape, krijtjes, stickers en een kwast. Perfecte "regenzondag"
Vingerverf moet ik nog kopen en de action in noordquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:26 schreef bitterend het volgende:
We moesten boodschappen doen (doen we elke zondag) dus ja toen waren we buiten![]()
Hier was verf ook niet fijn tot nu toe...nu gaat ze het niet meer op eten!![]()
Maar goed ik heb haar paar maanden terug vinger verf gewoon laten proeven...
Denk dat het aan Amsterdam ligt.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:29 schreef bitterend het volgende:
ik moet eerlijk toegeven dat ik de Action geen fijne winkel vind...ik koop stickers liefst bij de zeeman, maar goed de Action in noord is klein maar je hebt er alles (kinderspul/schoonmaak en zulks)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |