Wat een naar nieuws lees ik, dames! Een

voor iedereen! Wat afschuwelijk Clauwhee, zo'n slechte prognose. Ik duim voor jullie! Ik weet niet hoe oud je schoonmoeder is PE, maar een delier na ziekenhuis opname komt regelmatig voor, met name bij oudere mensen. Mijn opa heeft het ook gehad, het is heel akelig om iemand zo verward te zien.
En een losse loper, dat zijn de betere berichten!
Wij hadden een superfijn weekend. Och, wat heb ik toch een leuk kind

Het gaat weer zo fijn hier, hij is echt een zonnestraaltje zo vrolijk en blij. Boze buien komen nog maar een keer of twee per dag voor en gaan vaak snel weer over. Ik merk echt een reusachtig verschil of ik hem dingen uitleg of niet. Bij een simpel 'nee' gaat hij echt over de flos, maar als ik hem uitleg waarom iets nu niet kan, en wanneer het dan wel kan of wat de alternatieven zijn, is hij direct weer kalm.
We kunnen nu echt ook stukken wandelen, dit weekend onze eerste boswandeling gemaakt. Klein rondje natuurlijk, maar hij stapt echt lekker mee en is onder de indruk van de hoge bomen, en alle blaadjes, takjes en eikeltjes op de grond. En aan de andere kant kan hij ook opeens wat beter stilzitten, dit weekend een uur buiten de deur ontbeten en koffie gedronken terwijl hij zoet zat te spelen
/Zwijmelmodus
[ Bericht 0% gewijzigd door Clubsoda op 07-10-2013 13:42:19 ]