Yup, hij verkoopt nu bullshark testosterone in Los Santos ofzoquote:Op zondag 6 oktober 2013 00:29 schreef kamikazebanaan het volgende:
Brucie was toch dat opgefokte mannentje uit gta 4? ik werd gebeld door hem

ps3 is online nu.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:41 schreef Woods het volgende:
Sinds 1 oktober nog 0 keer inline kunnen spelen omdat de servers hier continue offline lijken te zijn, nu noodgedwongen een offline sessie..

Schijnbaar nietquote:

Ik snap gewoon niet waaraan het ligt, andere die ik ken spelen ook gewoon rustig zonder struggle. Heeft het er weer mee te maken dat ik via KPN internet heb(met bijbehorende tyfus modem)?quote:

Precies dit dus...quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:48 schreef Woods het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet waaraan het ligt, andere die ik ken spelen ook gewoon rustig zonder struggle. Heeft het er weer mee te maken dat ik via KPN internet heb(met bijbehorende tyfus modem)?

Toen de meeste hier online aan het spelen waren kon ik er weer niet in.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:48 schreef Woods het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet waaraan het ligt, andere die ik ken spelen ook gewoon rustig zonder struggle. Heeft het er weer mee te maken dat ik via KPN internet heb(met bijbehorende tyfus modem)?

Een vriend van me heeft ook kpn en heeft ook problemenquote:Op zondag 6 oktober 2013 00:48 schreef Woods het volgende:
[..]

Ik had net ook nog dezelfde melding, helemaal opnieuw opstarten heeft bij mij schijnbaar geholpen, zit er nu wel inquote:Op zondag 6 oktober 2013 00:48 schreef Woods het volgende:
[..]

hoppa, cloud server errorquote:Op zondag 6 oktober 2013 00:53 schreef Verbodsbord het volgende:
Hoppa, appartement gekocht voor 205k

Dit vind ik juist het leukste aan het spel. Het liep net volledig uit de hand, ik ging 1 iemand 15 keer killen, hij mij 8 keer, vervolgens zijn we eruit gekicked.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:31 schreef ManageTheAnger het volgende:
kut homo's die uit het niets lopen te killen

Waar kan je auto's inleveren?quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:56 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Missies doen, niet doodgaan, auto's inleveren

Bij de modshops/los santos customs. 1x per ingame dag, dus 48 minuten ofzo. SUV's leveren redelijk wat op.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:57 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Waar kan je auto's inleveren?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |