Dit vind ik juist het leukste aan het spel. Het liep net volledig uit de hand, ik ging 1 iemand 15 keer killen, hij mij 8 keer, vervolgens zijn we eruit gekicked.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:31 schreef ManageTheAnger het volgende:
kut homo's die uit het niets lopen te killen
Waar kan je auto's inleveren?quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:56 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Missies doen, niet doodgaan, auto's inleveren
Bij de modshops/los santos customs. 1x per ingame dag, dus 48 minuten ofzo. SUV's leveren redelijk wat op.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:57 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Waar kan je auto's inleveren?
100 betalen voor dat waar ik de naam even niet van weet. Dan kan je niet dood. En zelf ook niet schietenquote:Op zondag 6 oktober 2013 01:13 schreef FritsFlits het volgende:
Irritant dat gedood worden geld kost. Net een irritante kleuter die lekker staat te spawnkillen. Kost me 10.000,-
Ik ken die optie. Kom je niet eens in als zo'n gast naast je staat.quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
100 betalen voor dat waar ik de naam even niet van weet. Dan kan je niet dood. En zelf ook niet schieten
Gewoon heletijd aan doen?quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:16 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik ken die optie. Kom je niet eens in als zo'n gast naast je staat.
Kan je net zo goed niet spelen, want je bent dan al zwaar gehandicapt omdat je niets meer kan. Tevens kan je nog wel doodgereden worden of beschoten in een auto. Passive Mode is dus niet eens een pleister, maar een papieren doekje op de wond. Dat hele gebeuren dat het geld kost moet gewoon afgeschaft worden.quote:
Mja. Het is alleen als je aan het freeroamen bent.. Ik zit toch vooral in missies enzoquote:Op zondag 6 oktober 2013 01:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Kan je net zo goed niet spelen, want je bent dan al zwaar gehandicapt omdat je niets meer kan. Tevens kan je nog wel doodgereden worden of beschoten in een auto. Passive Mode is dus niet eens een pleister, maar een papieren doekje op de wond. Dat hele gebeuren dat het geld kost moet gewoon afgeschaft worden.
Dacht dat deathmatch ook geld kostquote:Op zondag 6 oktober 2013 01:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mja. Het is alleen als je aan het freeroamen bent.. Ik zit toch vooral in missies enzo
Daar verdien ik juist alleen geld meequote:Op zondag 6 oktober 2013 01:20 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dacht dat deathmatch ook geld kost
ps3?quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:25 schreef Nystiq het volgende:
Character weer weg, fucking good game rockstar. En die cloud servers nog steeds kk unavailable. Abnormaal man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |