denk het ja, 23 nu ofzo. Lester die na een belletje de wanted sterren weg haaltquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh, dat is zeker ook weer met je level verbonden. Heb zo'n bericht nog niet gehad
300k..watquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:25 schreef tonic1 het volgende:
zo eerste 300 k binnen. wat zijn die appartementen duur
Moet je bestellen via Merryweatherquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:22 schreef Snoepje5 het volgende:
Iemand al. SPECIAL CRATES gespot? tijdens het laden staat dat deze random in de map droppen.. Nou ik heb nog niks gezien.
Dan klopt die tekst dus niet.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:31 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Moet je bestellen via Merryweather
Yeaahh rechts ben ik..quote:
Als 't goed is in patch v1.0.1 al.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
Weet iemand, of het probleem met auto's al opgelost is?
Dat ze dus niet meer verdwijnen?
Komt vaker voor dat ik opeens 2 precies dezelfde auto's heb. Maar 1 is totaal niet te gebruiken.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
Weet iemand, of het probleem met auto's al opgelost is?
Dat ze dus niet meer verdwijnen?
Indd ben alleen bang dat t niet savedquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:18 schreef TigerXtrm het volgende:
Missies lijken niet meer te werken. Free roamen gek genoeg nog wel.
Sinds gister kon ik de hele tijd online spelenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:30 schreef Mothzor het volgende:
Ben sinds dinsdah nog niet verdrr gekomen dan de parkeerplaats
Haha, ik kom online en toen stond er dat jij weggingquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Boys, niet om het één of ander, maar ik ben online en het duurde niet eens lang.
quote:
Hier ook alles kwijt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ben mijn tutorial shit weer kwijt.Kan je niet joinen verdomme.
werkt niet helemaal lekker vanavond.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Echter als ik crew members joinen wil, geeft die aan dat het geen compatible game kon vinden.Zit iemand toevallig in een server met fokkers?
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:38 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
werkt helemaal niet lekker vanavond.
Ik ga nu mijn oude char verwijderen en een nieuwe maken, dus we zullen tegelijkertijd klaar zijn. Daarna gaan we los.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
Hij doet het!
Yuri, ff tutorial doen volgens mij en dan ff los?
Awesomequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ga nu mijn oude char verwijderen en een nieuwe maken, dus we zullen tegelijkertijd klaar zijn. Daarna gaan we los.
Wachten man! Had ik vandaag ook, omdat de cloudservers offline waren. 10 minuten blijven herstarten, en toen was mn char er weer!!!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:44 schreef marimbondo het volgende:
Lekker is dat, is het oude poppetje definitief verwijdert of zal met "even" wachten die weer terugkomen vanwege serverproblemen ofzo? Ik had 1 auto gekocht, level 18 en 265k op de bank...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |