Veel slechte recensies van dat ding. Schijnt vaak na een aantal maanden niet meer (goed) op te ladenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik wil die van mij testen! maar online werkt niet
Welke ga je halen?
2 tientjes bij de MM
http://www.bol.com/nl/p/g(...)s3/1004004006206741/
Wat gaaf! Rechts ben ikquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:43 schreef Stink-ui het volgende:
[ afbeelding ]
Gekke FOK!kers
(ja ik ben een vrouw, alleen geen zin om weer een nieuwe aan te maken)
Dat is vaker met die dingen zo.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:01 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Veel slechte recensies van dat ding. Schijnt vaak na een aantal maanden niet meer (goed) op te laden
Ach ja geef het nog een paar dagen de tijd. Kan toch pas dinsdag weer lekker gamen. Want nu kan ik niet eens jobs of missies doen en ben ik alleen maar vieze fransozen aan het vermoorden omdat ze alleen maar lopen te kletsen in de voice chat. En dan accepteren ze zo'n 1vs1 deathmatch en dan rennen ze wegquote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:09 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ach ja geef het nog een paar dagen de tijd. Kan toch pas dinsdag weer lekker gamen. Want nu kan ik niet eens jobs of missies doen en ben ik alleen maar vieze fransozen aan het vermoorden omdat ze alleen maar lopen te kletsen in de voice chat. En dan accepteren ze zo'n 1vs1 deathmatch en dan rennen ze weg
Wat een schril contrast dit.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:09 schreef Grazzle het volgende:
Wat een vette missie. De helft zit op motors en moet van A naar B waarbij het andere team zij in Jets moet proberen uit te moorden met maar 1 leven.
ps3 vs xbox waarschijnlijkquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Wat een schril contrast dit.
quote:
Hahaha, ja, mensen moeten niet zo zeuren.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Wat een schril contrast dit.
kreeg eergisteren ofzo wel een berichtje van volgens mij Lester dat ik dat kon gaan doen. MAar geen aandacht aan besteed verder.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:16 schreef Divje het volgende:
Iemand al zo'n armoured truck tegen gekomen die je kan overvallen?
vanmorgen en vanmiddag ging het goed. Nu is het weer pure tyfusquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:18 schreef Grazzle het volgende:
Zit nu eindelijk een uur zonder problemen gewoon allerlei missies, races en deathmatches te doen. Echt super lachen. Alles zit goed in elkaar, niks op aan te merken.
Oh, dat is zeker ook weer met je level verbonden. Heb zo'n bericht nog niet gehadquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kreeg eergisteren ofzo wel een berichtje van volgens mij Lester dat ik dat kon gaan doen. MAar geen aandacht aan besteed verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |