Misschien dachten die mensen dat jullie het leuk zouden vinden om een cadeautje te krijgen? Je weet het nietquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:34 schreef ferrari_rood het volgende:
@cat dat mag je vinden, ik gaf al aan dat ik wellicht een verkeerd beeld ervan heb. Maar ik weet dat zijn andere tantes wel op kraamvisite komen. Dus toen ik hoorde dat het cadeautje bij mijn schoonouders lag dacht ik ze hebben een klein maatje oid gekocht. Kunnen de komende tijd niet en willen het zo vast geven. Daarom had ik bij het uitpakken ook zoiets van ow is dit het? Dat had wel kunnen wachten.
Ik vraag het ze met Sint.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien dachten die mensen dat jullie het leuk zouden vinden om een cadeautje te krijgen? Je weet het niet
Dan is Sinterklaas sowieso niet zo jouw feestje, of wel?quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:45 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik vraag het ze met Sint.
Ik geef cadeautjes gewoon graag zelf.
Ik vind het wel lief van ze dat er aan jullie gedacht is en het is vast met de beste intentie gegeven. Wellicht kan je tegen die tijd het jurkje (als het geen lekker weer is) met een maillot en een vestje.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:34 schreef ferrari_rood het volgende:
@cat dat mag je vinden, ik gaf al aan dat ik wellicht een verkeerd beeld ervan heb. Maar ik weet dat zijn andere tantes wel op kraamvisite komen. Dus toen ik hoorde dat het cadeautje bij mijn schoonouders lag dacht ik ze hebben een klein maatje oid gekocht. Kunnen de komende tijd niet en willen het zo vast geven. Daarom had ik bij het uitpakken ook zoiets van ow is dit het? Dat had wel kunnen wachten.
Jeetje.. dat is wel heftig zegquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:43 schreef Laysa het volgende:
Pulmonale arteriële hypertensie.
Een te hoge druk in mijn bloedslagader die er voor zorgt dat het bloed terug stroomt in mijn rechterkamer en als Ze daar niks aan doen loopt mijn hart vol bloed en stopt mijn hart uiteindelijk.
Wel want dan zie ik de reacties ook.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan is Sinterklaas sowieso niet zo jouw feestje, of wel?
quote:
De bemiddelaar of makelaar werkt zowel voor u als voor de verhuurderquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ligt er volgens mij aan of de makelaar alleen voor jou of voor jou én de verhuurder werkt...
http://www.juridischloket(...)n/Pages/default.aspx
Of je leest de post er na. Mooi, vanavond eens overleggen of we die voorbeeldbrief gaan versturen. Ik wil onze betaling wel terug.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat dus.
Wel mooi dat als het eigenlijk niet mag al die makelaars het toch gewoon doen
Belangrijkste punt is volgens mij of je de makelaar opdracht hebt gegeven tot het zoeken voor een woning voor je. Dan zijn bemiddelingskosten wel terecht. Heb je gereageerd op een woning die op hun site werd aangeboden dan hebben zij wss opdracht van de verhuurder gehad om die woning op de site te zetten. Jij vind het dan zelf dus geeft de makelaar geen opdracht.
En wat ben jij danquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:09 schreef Toekito het volgende:
Straks feestje van de baas
Alleen jammer dat er alleen maar muziek voor "de jeugd" is!
Vervelend vind ik dat altijdquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:03 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen! Veel te vage dromen gehad vannacht.
Dat heb ik sowieso want ik ben totaal geen ochtendmens. Of ik moet achterlijk vroeg naar bed gaan dan ben ik wel redelijk fris 's ochtends, maar dat vind ik dan weer zo zonde van de avond.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:28 schreef indaha het volgende:
[..]
Vervelend vind ik dat altijd, dan word ik wakker en voel me niet uitgeslapen.
quote:
Vind ik altijd wel lachenquote:
Dan kan je wel trakterenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Vind ik altijd wel lachenMaar ja, ik hoor dan ook bij de jeugd
![]()
Ik ben mijn schoolboeken aan het verkopen op bol.com. Heb er al 2 verkocht in een week tijd, 80 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |