abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 7 oktober 2013 @ 13:01:36 #151
43556 miss_dynastie
pi_131933379
quote:
6s.gif Op maandag 7 oktober 2013 13:00 schreef Oognip het volgende:

[..]

Dat moet een hele geruststelling voor je zijn.
En voor ons _O_
pi_131933452
quote:
6s.gif Op maandag 7 oktober 2013 13:00 schreef Oognip het volgende:

[..]

Dat moet een hele geruststelling voor je zijn.
Ik twijfel alleen nog een beetje of hetgeen ik er van geleerd heb ook in een stedelijke omgeving van pas komt.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 7 oktober 2013 @ 13:05:44 #153
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_131933491
quote:
12s.gif Op maandag 7 oktober 2013 13:04 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik twijfel alleen nog een beetje of hetgeen ik er van geleerd heb ook in een stedelijke omgeving van pas komt.
Je hebt toch wel een firestarter?

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_131933554
Zo *O* Vriendlief en ik zijn vandaag lekker allebei onverwachts de middag vrij!

Nu dan maar even het administratieve gedeelte van de verhuizing regelen :)
pi_131933570
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 13:05 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Je hebt toch wel een firestarter?

[ afbeelding ]
Ik dacht meer aan zoiets
pi_131933579
:D
pi_131933681
@TT: Het klinkt wel leuk, maar ik ken lang niet iedereen even goed (eigenlijk alleen via dit topic....) dus dat maakt het misschien wat lastig om wat leuks en passends te vinden.
Maar is het zo dat iedereen ook iets van hobby's/ interesses en eventueel wat ideetjes voor een cadeautje opschrijft? Dan wil ik wel mee doen :)

@peetouders/ooms/tantes: hier ook geen peet-familieden. Maar ik ben dan ook niet gelovig opgevoed, dus dat zal wel meespelen. (Ik weet alleen dat mijn - enige - tante mijn voogd is/was, en dat mijn moeder dat ook van mijn neefjes en nichtje is. )

@Laysa: ik hoop dat de behandeling gaat werken! :*

@Kper_Norci: Ah, die wolf en beer O+
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 7 oktober 2013 @ 14:04:36 #158
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_131935220
quote:
6s.gif Op maandag 7 oktober 2013 13:08 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik dacht meer aan zoiets
Dat werkt ook goed :Y
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_131936334
Toch mooi dat ik overal vind dat er geen bemiddelingskosten in rekening gebracht mogen worden door de makelaar. Sowieso zou de huurder de helft meebetalen en krijgen we nu op de helft van dat bedrag nog eens btw gerekend. Das ook al van de zotte. Maar nu ik dus even verder ben gaan zoeken op internet kom ik dus overal tegen dat er uberhaupt geen kosten in rekening gebracht mogen worden *O*

En als de makelaar erg moeilijk gaat doen hebben we sinds 30 september rechtsbijstand :D
En het geschil loopt nog niet dus ....
  † In Memoriam † maandag 7 oktober 2013 @ 14:48:38 #160
43556 miss_dynastie
pi_131936438
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 14:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Toch mooi dat ik overal vind dat er geen bemiddelingskosten in rekening gebracht mogen worden door de makelaar. Sowieso zou de huurder de helft meebetalen en krijgen we nu op de helft van dat bedrag nog eens btw gerekend. Das ook al van de zotte. Maar nu ik dus even verder ben gaan zoeken op internet kom ik dus overal tegen dat er uberhaupt geen kosten in rekening gebracht mogen worden *O*

En als de makelaar erg moeilijk gaat doen hebben we sinds 30 september rechtsbijstand :D
Je bent jurist :o
pi_131936498
Juh ben ook al een brief op aan het stellen. Maar wat maakt meer indruk denk je. Een brief van degene om wie het gaat, of een brief van een verzekering.

Probleem is alleen wel dat ik nu lees: Als u een Rechtsbijstandverzekering afsluit gaat de dekking pas na 3 maanden in. Het heeft dus geen zin om een rechtsbijstandverzekering pas af te sluiten als er een conflict dreigt te ontstaan.

Zie nu dat er inderdaad een wachttijd van 3 maanden is.De wachttijd geldt echter niet bij geschillen over een overeenkomst die na het sluiten van deze verzekering tot stand is gekomen;

Huurovereenkomst is helaas eerder afgesloten dus dat zullen we zelf moeten uitvechten :)

[ Bericht 25% gewijzigd door Yashaaaaa op 07-10-2013 14:58:42 ]
  † In Memoriam † maandag 7 oktober 2013 @ 14:57:56 #162
43556 miss_dynastie
pi_131936737
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 14:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Probleem is alleen wel dat ik nu lees: Als u een Rechtsbijstandverzekering afsluit gaat de dekking pas na 3 maanden in. Het heeft dus geen zin om een rechtsbijstandverzekering pas af te sluiten als er een conflict dreigt te ontstaan.
Klopt, is bij iedere rechtsbijstandverzekering :Y

Enne, laten we wel wezen, zij willen geld van jou toch? Stuur een mooie brief met je titel erop, zeg erbij dat het incassotraject niet hoeft te worden opgestart en je de rechtszaak met vertrouwen tegemoet ziet. Grote kans dat je al bij voorbaat gewonnen hebt :P
pi_131936816
Heb nu een voorbeeldbrief van het juridisch loket aangepast. UIteraard wel even de genoemde artikelen gecheckt en het staat gewoon letterlijk in de wet dat er bij koop of huur geen loon mag worden berekend aan de huurder :)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 7 oktober 2013 @ 15:18:18 #164
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_131937344
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 14:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Juh ben ook al een brief op aan het stellen. Maar wat maakt meer indruk denk je. Een brief van degene om wie het gaat, of een brief van een verzekering.

Zie nu dat er inderdaad een wachttijd van 3 maanden is.De wachttijd geldt echter niet bij geschillen over een overeenkomst die na het sluiten van deze verzekering tot stand is gekomen;

Huurovereenkomst is helaas eerder afgesloten dus dat zullen we zelf moeten uitvechten :)
Via DAS kun je wel een rechtsbijstandsverzekering afsluiten over lopende zaken als t goed is, althans daar maakten ze reclame voor
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 7 oktober 2013 @ 15:18:43 #165
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_131937356
Klopt, maar da's ( :') ) reteduur. Duurder dan deze factuur betalen _O-
pi_131937875
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 14:57 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Klopt, is bij iedere rechtsbijstandverzekering :Y

Enne, laten we wel wezen, zij willen geld van jou toch? Stuur een mooie brief met je titel erop, zeg erbij dat het incassotraject niet hoeft te worden opgestart en je de rechtszaak met vertrouwen tegemoet ziet. Grote kans dat je al bij voorbaat gewonnen hebt :P
Dat van het incassotraject vind ik toch lastig te verwoorden en zet ik er dus niet bij :P Dat kan altijd nog als ze besluiten toch een vordering te hebben.
pi_131938595
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 14:45 schreef Yashaaaaa het volgende:

Huh whut? Dat is nieuw voor me? :o
Dus ik had gewoon *slik* dat geld in de portemonee kunnen houden?
pi_131938715
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 15:57 schreef Puala het volgende:

[..]

Huh whut? Dat is nieuw voor me? :o
Dus ik had gewoon *slik* dat geld in de portemonee kunnen houden?
ligt er volgens mij aan of de makelaar alleen voor jou of voor jou én de verhuurder werkt...

http://www.juridischloket(...)n/Pages/default.aspx
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_131938898
Dit begint echt op een grap te lijken zeg..

Bel ik net naar de bank. Wat blijkt nu? Ze hebben gewoon internetbankieren niet in m'n pakket opgenomen, terwijl dit wel aangevraagd is. Morgen kan ik internetbankieren.

:')
And so the lion fell in love with the lamb
pi_131939013
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2013 16:01 schreef tombolafan het volgende:

[..]

ligt er volgens mij aan of de makelaar alleen voor jou of voor jou én de verhuurder werkt...

http://www.juridischloket(...)n/Pages/default.aspx
Dat dus. :)

Wel mooi dat als het eigenlijk niet mag al die makelaars het toch gewoon doen :X

Belangrijkste punt is volgens mij of je de makelaar opdracht hebt gegeven tot het zoeken voor een woning voor je. Dan zijn bemiddelingskosten wel terecht. Heb je gereageerd op een woning die op hun site werd aangeboden dan hebben zij wss opdracht van de verhuurder gehad om die woning op de site te zetten. Jij vind het dan zelf dus geeft de makelaar geen opdracht.
pi_131939292
De jongen aan de telefoon voelde zich blijkbaar toch erg schuldig, hij belde net dat hij er vaart achter had gezet en ik kan inmiddels inloggen *O*
And so the lion fell in love with the lamb
  maandag 7 oktober 2013 @ 16:21:58 #172
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_131939314
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 16:21 schreef Bamba het volgende:
De jongen aan de telefoon voelde zich blijkbaar toch erg schuldig, hij belde net dat hij er vaart achter had gezet en ik kan inmiddels inloggen *O*
_O_

jammer dat je eerst boos moet worden.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_131939402
Net mijn zondagsdienst weggeruild :X Nu heb ik na woensdagavond lang weekend :P even een verlengde van mijn "verhuis"vakantie :D
  maandag 7 oktober 2013 @ 16:24:51 #174
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_131939404
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 09:23 schreef Oognip het volgende:
Ik heb geen familie meer/beschouw mensen niet meer als familie, heerlijk B-)
Ik ga ook alleen nog als ik mensen de moeite acht naar verjaardagen. Dat verplicht "Je moet" is leuk maar werkt niet.

Dan ga je met tegenzin en is het een hel.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_131939791
@cat dat mag je vinden, ik gaf al aan dat ik wellicht een verkeerd beeld ervan heb. Maar ik weet dat zijn andere tantes wel op kraamvisite komen. Dus toen ik hoorde dat het cadeautje bij mijn schoonouders lag dacht ik ze hebben een klein maatje oid gekocht. Kunnen de komende tijd niet en willen het zo vast geven. Daarom had ik bij het uitpakken ook zoiets van ow is dit het? Dat had wel kunnen wachten.

Yashaa hopelijk krijgen jullie het uitgevochten

Bamba eindelijk online *O*

Kper werkt het rolluik weer?

Puala dat is idd niet leuk om te lezen. Wij hebben toen ook een fors bedrag moeten betalen, ik gok dat we dat niet meer terug kunnen krijgen.

Ik heb mijn kledingkast uitgeruimd en weer ingeruimd. Nu nog een paar dozen verzamelen om de kleding die ik niet pas in te stoppen, ik heb mezelf een jaar gegeven alles wat ik dan niet pas ga weg. En een doos om alle positiekleding in te doen. Nu die nog op mp zetten. Hopelijk verkoop ik iets.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')