En voor onsquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat moet een hele geruststelling voor je zijn.
Ik twijfel alleen nog een beetje of hetgeen ik er van geleerd heb ook in een stedelijke omgeving van pas komt.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat moet een hele geruststelling voor je zijn.
Je hebt toch wel een firestarter?quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:04 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik twijfel alleen nog een beetje of hetgeen ik er van geleerd heb ook in een stedelijke omgeving van pas komt.
Ik dacht meer aan zoietsquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een firestarter?
[ afbeelding ]
Dat werkt ook goedquote:
Je bent juristquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Toch mooi dat ik overal vind dat er geen bemiddelingskosten in rekening gebracht mogen worden door de makelaar. Sowieso zou de huurder de helft meebetalen en krijgen we nu op de helft van dat bedrag nog eens btw gerekend. Das ook al van de zotte. Maar nu ik dus even verder ben gaan zoeken op internet kom ik dus overal tegen dat er uberhaupt geen kosten in rekening gebracht mogen worden
En als de makelaar erg moeilijk gaat doen hebben we sinds 30 september rechtsbijstand
En het geschil loopt nog niet dus ....
Klopt, is bij iedere rechtsbijstandverzekeringquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Probleem is alleen wel dat ik nu lees: Als u een Rechtsbijstandverzekering afsluit gaat de dekking pas na 3 maanden in. Het heeft dus geen zin om een rechtsbijstandverzekering pas af te sluiten als er een conflict dreigt te ontstaan.
Via DAS kun je wel een rechtsbijstandsverzekering afsluiten over lopende zaken als t goed is, althans daar maakten ze reclame voorquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Juh ben ook al een brief op aan het stellen. Maar wat maakt meer indruk denk je. Een brief van degene om wie het gaat, of een brief van een verzekering.
Probleem is alleen wel dat ik nu lees: Als u een Rechtsbijstandverzekering afsluit gaat de dekking pas na 3 maanden in. Het heeft dus geen zin om een rechtsbijstandverzekering pas af te sluiten als er een conflict dreigt te ontstaan.
Zie nu dat er inderdaad een wachttijd van 3 maanden is.De wachttijd geldt echter niet bij geschillen over een overeenkomst die na het sluiten van deze verzekering tot stand is gekomen;
Huurovereenkomst is helaas eerder afgesloten dus dat zullen we zelf moeten uitvechten
Dat van het incassotraject vind ik toch lastig te verwoorden en zet ik er dus niet bijquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Klopt, is bij iedere rechtsbijstandverzekering
Enne, laten we wel wezen, zij willen geld van jou toch? Stuur een mooie brief met je titel erop, zeg erbij dat het incassotraject niet hoeft te worden opgestart en je de rechtszaak met vertrouwen tegemoet ziet. Grote kans dat je al bij voorbaat gewonnen hebt
Huh whut? Dat is nieuw voor me?quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Toch mooi dat ik overal vind dat er geen bemiddelingskosten in rekening gebracht mogen worden door de makelaar. Sowieso zou de huurder de helft meebetalen en krijgen we nu op de helft van dat bedrag nog eens btw gerekend. Das ook al van de zotte. Maar nu ik dus even verder ben gaan zoeken op internet kom ik dus overal tegen dat er uberhaupt geen kosten in rekening gebracht mogen worden
En als de makelaar erg moeilijk gaat doen hebben we sinds 30 september rechtsbijstand
En het geschil loopt nog niet dus ....
ligt er volgens mij aan of de makelaar alleen voor jou of voor jou én de verhuurder werkt...quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Huh whut? Dat is nieuw voor me?![]()
Dus ik had gewoon *slik* dat geld in de portemonee kunnen houden?
Dat dus.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ligt er volgens mij aan of de makelaar alleen voor jou of voor jou én de verhuurder werkt...
http://www.juridischloket(...)n/Pages/default.aspx
quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:21 schreef Bamba het volgende:
De jongen aan de telefoon voelde zich blijkbaar toch erg schuldig, hij belde net dat hij er vaart achter had gezet en ik kan inmiddels inloggen
Ik ga ook alleen nog als ik mensen de moeite acht naar verjaardagen. Dat verplicht "Je moet" is leuk maar werkt niet.quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:23 schreef Oognip het volgende:
Ik heb geen familie meer/beschouw mensen niet meer als familie, heerlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |