quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geīnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok!
Dat spookt nu dus door mijn hoofd..quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:16 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het niet illegaal afgetapt
Ik heb na verkoop van het huis zelf de standen doorgegeven, echter had ik na bijna 3 maanden nog geen eindafrekening, van de week over gebeld.. en nu denk ik dat had ik beter niet kunnen doenquote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:51 schreef Rewimo het volgende:
Oke, even een animo check dan voor Secret Santa:
WIE DOET ER MEE AAN SECRET SANTA?
Het zou leuk zijn om rond 21 december uit te pakken, dus voor 16 december uiterlijk te versturen.
De voorgaande jaren hebben we voor 10 euro een cadeautje gedaan, incl. pakketpost kom je dan op ¤ 16,75. Lootjes gaan via lootjestrekken.nl, dus geheel anoniem.
Vul hieronder je naam aan als je mee wilt doen![]()
Oognip
Bamba
Toekito
Adnap
Ja dat kunnen ze welquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:01 schreef roos85 het volgende:
Nou oude en eindstanden gevonden, Essent heeft gewoon 1372 kWh extra gerekend
Nou inderdaadquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja dat kunnen ze welMaandag maar even bellen dus.
Het zou leuk zijn om rond 21 december uit te pakken, dus voor 16 december uiterlijk te versturen.
De voorgaande jaren hebben we voor 10 euro een cadeautje gedaan, incl. pakketpost kom je dan op ¤ 16,75. Lootjes gaan via lootjestrekken.nl, dus geheel anoniem.
Oognip
Bamba
Toekito
Adnap
Rewimo
ferrari_rood
Mij een newbie noemenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
Newbies moeten meedoen is hier de regel
[..]
Oognip
Bamba
Toekito
Adnap
Rewimo
Kper_Norci
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:24 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Mij een newbie noemen
Maar is goed, ik doe wel meeHoe werkt het precies eigenlijk? Want ik ken het helemaal niet
Nu hoop ik natuurlijk wel Oognip te loten![]()
[..]
quote:
Oognip
Bamba
Toekito
Adnap
Rewimo
ferrari_rood <--- ere lootje
Kper_Norci
Puala
wrom mag je niet meedoen?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:30 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik mag niet meedoen
Ik ben niet volledig overgelopen naar oud hoor.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik had mezelf erbij gezet maar bij de volgende quote stond ik er niet meer bij.
Nu ga ik in een hoekje zitten huilen.
Ja was ook mijn plan, gewoon dik voor 16 december versturen en het scheelt 2 euro porto die in kadootjes kunnenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Moet het via tnt verzonden worden of mag dhl/kiala ook?
Als je op tijd klaar bent moet je dat redden met verzenden.
Het maakt mij op zich niet echt uit, ik zou dan idd wel eerder versturen, want je hoort nog wel eens van die gekke verhalen over dhl/kiala. Krijg je daar ook een track and trace code bij?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:41 schreef ferrari_rood het volgende:
hier kan Kuala ook, maar naar t buitenland versturen is duurder, daarom dr ik me afvroeg of rewimo in Nl ontvangtquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zie net dat je idd je pakketje kunt traceren via dhl. Dat is idd wel leuker dat je dan meer in je cadeautje kan stoppenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Nu hebben wij geen dhl servicepunt in de buurt meer. De winkel waar die inzat is failliet net zoals veel winkels hier. Dus ik kijk wel even wat ik doe, Maar 2euro meer kunnen besteden vind ik ook wel leuk.
Nog steeds de lappenmand. Afgelopen 10 dagen allerlei onderzoeken gehad en nu wachten op de uitslag (21okt).quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Hoe is het puala? herstel je een beetje? of zit je nog in de lappenmand?
Donderdag voor het eerst naar de revalidatie arts. Weet niet zo goed wat ik daarvan moet verwachten.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:49 schreef ferrari_rood het volgende:
Schiet ook niet op zeg. Krijg je nog iets van therapie oid?
Mijn herstel gaat langzaam maar het is er wel.
No problem, dank je wel voor het meldenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:51 schreef tombolafan het volgende:
Hoiiiii, nav de pm: ik ga niet meedoen aan SS, sorry
Ik ga wel meekijken als er uitgepakt wordt
Ik ben daar ook nog nooit geweest. ik ben benieuwd wat hij gaat doen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Donderdag voor het eerst naar de revalidatie arts. Weet niet zo goed wat ik daarvan moet verwachten.
Kleine stapjes zijn ook stapjesgaat het met Sac allemaal goed? Kan je wel genieten van de dames?
Newbie in de sc dudequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:24 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Mij een newbie noemen
Maar is goed, ik doe wel meeHoe werkt het precies eigenlijk? Want ik ken het helemaal niet
Nu hoop ik natuurlijk wel Oognip te loten![]()
[..]
Is het niet meer naar voren gehaald?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Nog steeds de lappenmand. Afgelopen 10 dagen allerlei onderzoeken gehad en nu wachten op de uitslag (21okt).
Maar hoe is het met jou? Herstel jij een beetje?
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:20 schreef Ynske het volgende:
Ik twijfel nog. Rewimo gebruik jij een adres in Nederland?
ja dahag dat doe de zelf maar :pquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:50 schreef Toekito het volgende:
En voor Ynsk is het makkelijk om een pakje in duitsland te laten verzendendie woont immers om de hoek.
je rij tien min en je post het in Duitsland.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja dahag dat doe de zelf maar :p
Naar Duitsland is toch duurder dan binnnen Nl?
echt niet. Daarbij vergoed jij mn benzine?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
je rij tien min en je post het in Duitsland.
Vanuit Rotterdam iets naar Duitsland sturen.....mijn opa zou mijn benen breken.
als je het lief vraagt wellichtquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
echt niet. Daarbij vergoed jij mn benzine?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |