Oke, ik weet niet of die dvd weleens hebt gezien, maar man o man wat een uitspraken kraamden die 2 toch uitquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee was de show erna en ik was niet in het Isala
ja heb tot de show 200% alles gezien van die 2.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oke, ik weet niet of die dvd weleens hebt gezien, maar man o man wat een uitspraken kraamden die 2 toch uit
Die vrijetijdskunde grietquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja heb tot de show 200% alles gezien van die 2.
ik had net high tea, gister uit eten, maandag luxe eten bij/met vriendinnen, dinsdag weer uit etenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kletterde pal na mijn vraag ook in slaap![]()
Lekker en gezellig, je etentje!
Door de appeltaart opmerking hier in het topic van Adnap heb ik net appelkruimel gehaald bij de Jumbo, en slagroom. Bedankt daarvoor!
en ik maar denken dat mijn vader dronken mijn naam doorgaf bij de gemeente.quote:
Ja hier ook zijn gangetjequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel goed, dank je!
Bij jou ook?
Bird geniet enorm van zijn nieuwe grote kooi
Al is hij er heel vaak uit, hij gaat er ook graag zelf weer in. En sinds gister lust hij ineens appel haha.
Leuk dat je naar Amsterdam was! Deed je nog een gecombineerd familiebezoek?
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:00 schreef Bamba het volgende:
Oke, even een animo check dan voor Secret Santa:
WIE DOET ER MEE AAN SECRET SANTA?
Het zou leuk zijn om rond 21 december uit te pakken, dus voor 16 december uiterlijk te versturen.
De voorgaande jaren hebben we voor 10 euro een cadeautje gedaan, incl. pakketpost kom je dan op ¤ 16,75. Lootjes gaan via lootjestrekken.nl, dus geheel anoniem.
Vul hieronder je naam aan als je mee wilt doen![]()
Oognip
Bamba
Toekito
Als je Friends With benefits leuk vind, dan deze ook wel denk ik! Ik vond hem leukquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:11 schreef Qwea het volgende:
Hey greys! Heb jij no strings attached al gezien? Is het wat?
Oh jee, zo hoog?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:03 schreef roos85 het volgende:
Oh my... krijg net de eindafrekening van Essent binnen, was huis van mijn pa.. ik ben echt met stomheid geslagen.
Ja, moet meer dan 1100 euro bij betalen, pand was onbewoond. Het enige is dat ik de thermostaat op 17 graden had ingesteld en dat er in de avond een lampje brandde middels een tijdschakelaar en regelmatig stofzuigen. Dus ik begrijp totaal niet waar dit vandaan komt..quote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja, moet meer dan 1100 euro bij betalen, pand was onbewoond. Het enige is dat ik de thermostaat op 17 graden had ingesteld en dat er in de avond een lampje brandde middels een tijdschakelaar en regelmatig stofzuigen. Dus ik begrijp totaal niet waar dit vandaan komt..
IDat lijkt me wel, dat kan m.i. totaal niet kloppen. Heb na het overlijden destijds wel het maandag bedrag naar beneden bijgesteld, was op hun advies trouwens. Ben beetje in shockquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:11 schreef Bamba het volgende:
[..]Jezus, das echt hoog
Maandag meteen even bellen hoor, misschien is er wel gewoon een fout gemaakt ergens. Ik hoop voor je dat het een fout is
Dat kan ik me voorstellen, het is niet even een paar tientjes. Maar vooral met zo'n warme zomer is de verwarming toch niet aangesprongen? Bij ons springt 'ie nu nog steeds niet aan.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
IDat lijkt me wel, dat kan m.i. totaal niet kloppen. Heb na het overlijden destijds wel het maandag bedrag naar beneden bijgesteld, was op hun advies trouwens. Ben beetje in shock
Hopelijk wordt het niet illegaal afgetaptquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
IDat lijkt me wel, dat kan m.i. totaal niet kloppen. Heb na het overlijden destijds wel het maandag bedrag naar beneden bijgesteld, was op hun advies trouwens. Ben beetje in shock
Newbies moeten meedoen is hier de regelquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:04 schreef Kper_Norci het volgende:
Zo, heel de middag geen reet gedaan, eerst maar eens even douchen en mezelf in wat nettere kleren hijsen dan de pauper zaterdagmiddag outfit, vanavond met de vriendengroep een housewarmingsparty bij een gezamenlijke vriend en zijn vrouw. Huis is nog kaal geloof ik, ach hoeven we ook niet bang te zijn dat we per ongeluk wat slopen.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:00 schreef Bamba het volgende:
Oke, even een animo check dan voor Secret Santa:
WIE DOET ER MEE AAN SECRET SANTA?
Het zou leuk zijn om rond 21 december uit te pakken, dus voor 16 december uiterlijk te versturen.
De voorgaande jaren hebben we voor 10 euro een cadeautje gedaan, incl. pakketpost kom je dan op ¤ 16,75. Lootjes gaan via lootjestrekken.nl, dus geheel anoniem.
Vul hieronder je naam aan als je mee wilt doen![]()
Oognip
Bamba
Toekito
Kper_Norci
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |