zolang ze maar niet land pakken van turkijequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:03 schreef Stimorol- het volgende:
maar wie weet wat de toekomst brengt.
Ben geen Irakees, sahbiquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:57 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Nee, het is een regio. Hartstikke goed van je dat je trots bent op je oorsprong maar wel eerlijk blijven hé. Turkje, ik bedoel irakees.:D
Jij bent toch gewoon Nederlander? 2de generatie.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet helemaal hoor.. Irakezen zijn Arabieren en dat ben ik niet.
Nee, ik ben geen Nederlander. Ik voel mij geen Nederlander. Wat ik hier doe? Geen fucking idee. Nederland is wel mijn thuis.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jij bent toch gewoon Nederlander? 2de generatie.
Waar zou je dan willen wonen?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen Nederlander. Ik voel mij geen Nederlander. Wat ik hier doe? Geen fucking idee. Nederland is wel mijn thuis.
Niks mis met polen, ( meestal ) harde werkers hoor.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Op dit moment op een rustige plek zonder Polen
Deze niet. Zuipt, blowt en maakt te veel lawaai weekends.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niks mis met polen, ( meestal ) harde werkers hoor.
Dan blowed ie niet genoeg.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Deze niet. Zuipt, blowt en maakt te veel lawaai weekends.
Moet pijn doen om jouw thuis te verlaten.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen Nederlander. Ik voel mij geen Nederlander. Wat ik hier doe? Geen fucking idee. Nederland is wel mijn thuis.
Lekker rustig toch.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jawel. Zag 'm net zitten. Hij keek voldaan voor zich uit helemaal de weg kwijt.
gooi een steen door zijn ruitquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jawel. Zag 'm net zitten. Hij keek voldaan voor zich uit helemaal de weg kwijt.
Nee. Te veel overlast v muziek. Liep buiten en hoorde 't nog. Ik ga klagen bij PVV - meldpunt overlast Polen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |