quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Nog altijd stoere woordjes jij. Ben verloofd, remember
Is goed man. Kom maar.quote:
Heb niet zoveel nevenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan stuur je je neven die in Nederland wonen ofzo.
Wat joh? Ik ben je broertje niet.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan stuur je je neven die in Nederland wonen ofzo.
Jij bent Mocro toch of niet.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:11 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Wat joh? Ik ben je broertje niet.
Waarom vraag je dWc niet mee?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:10 schreef krioro het volgende:
Vasje ga je mee naar Hoe Duur Was De Suiker?
Heb in groep 8 al zo'n slavernijfilm gezien op school hoor, scarred 4 life.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Omdat jij er nog wat van kan leren.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nou als we heel precies zijn ben ik gewoon een Koerd. Maar dan zo'n normale he.
Kurdistan bestaat nietquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nou als we heel precies zijn ben ik gewoon een Koerd. Maar dan zo'n normale he.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:23 schreef krioro het volgende:
En ik kan geilen op Gaite Jansen.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Om eerlijk te zijn bestaat het wel degelijkquote:
Het is een kleine regio maar niet eeb onafhankelijke staat. Dus je kunt wel zeggen dat je koerd bent maar dat is feen natinaliteit. Zelfde dat je zegt dat je een Fries bentquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn bestaat het wel degelijkhttp://nl.wikipedia.org/wiki/Koerdische_Autonome_Regio
Het is een staatquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:59 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Het is een kleine regio maar niet eeb onafhankelijke staat. Dus je kunt wel zeggen dat je koerd bent maar dat is feen natinaliteit. Zelfde dat je zegt dat je een Fries bent
Als je trouwt, krijg je dan een bruidsschat of hoe zit dat?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het is een staat
Ik ben trouwens geen Irakese Koerd, dus het is niet mijn land. Ik betrok dat er bij omdat jij meent dat Koerdistan niet bestaat. Vroegere Koerdistan bestaat idd niet meer, maar wie weet wat de toekomst brengt.
Wie ben jijquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:35 schreef changed.by.joy het volgende:
KLB / Poolse chicks verpesten BBQ
haantje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |