Ik weet het! Ha....quote:
Ja, met mijn verloving heb ik reeds 5 armbanden gekregen. Ik krijg nog meer op de bruiloft zelf. En nog meer dingen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:23 schreef changed.by.joy het volgende:
[..]
Als je trouwt, krijg je dan een bruidsschat of hoe zit dat?
hjb crazy cat btichquote:
Klinkt als je tweelingzus.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Vind het wel leuk dat ze zo aan het raden zijn.
Kan ik me wel inbeelden.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Vind het wel leuk dat ze zo aan het raden zijn.
18 kamelen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik weet het! Ha....
[..]
Ja, met mijn verloving heb ik reeds 5 armbanden gekregen. Ik krijg nog meer op de bruiloft zelf. En nog meer dingen.
ben kloon van maisnonquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh het typt als een wijf, excuses.
Vas, stil. Ik ben denkende of ik de politie ga bellen of dat ik die Pool 1 uur aan muziek gun.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh het typt als een wijf, excuses.
Bel de politie maar, geen medelijden met dat tuig.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vas, stil. Ik ben denkende of ik de politie ga bellen of dat ik die Pool 1 uur aan muziek gun.
Nee, het is een regio. Hartstikke goed van je dat je trots bent op je oorsprong maar wel eerlijk blijven hé. Turkje, ik bedoel irakees.:Dquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het is een staat
Ik ben trouwens geen Irakese Koerd, dus het is niet mijn land. Ik betrok dat er bij omdat jij meent dat Koerdistan niet bestaat. Vroegere Koerdistan bestaat idd niet meer, maar wie weet wat de toekomst brengt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |