quote:Op maandag 12 maart 2012 07:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
En zie hier de samenwerking tussen BigPharma en BigFood met hun destructieve aspartaam.
Becel zeker. Of is het het pink slime in McDonald hamburgers.
[..]
Niks cirkelredenatie.
Het is hem 't juist het is 'normaal' medicatie gebruik....dat maakt je al dodelijk ongezond.
Er is absoluut geen gezond bigpharma medicijn er is wel effectief homeopathie.
quote:Op maandag 12 maart 2012 10:12 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
[..]
Wauw, volgens mij had iemand zijn paranoia hoed op toen dit geschreven werd. Vertel, hoe zou GM voedsel nou precies voor al deze punten moeten zorgen?
quote:Op maandag 12 maart 2012 12:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Komop zeg!! LEES eens wat. Educate yourself. Met dit soort reacties ben je veterstrikdiploma niet eens waardig.
quote:Op maandag 12 maart 2012 13:25 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Misschien moet je voor de gein eens wat onderbouwen? Just a thought...
quote:Op maandag 12 maart 2012 13:36 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Kansloze reactie weer.
Met een bedrijf als Monsanto is er weinig paranoïde aan. Het is de bittere realiteit. Voel je vrij om je eens te verdiepen in hun werk. Ik adviseer de documentaire De wereld volgens Monsanto.
http://www.thepeoplesvoic(...)ink-between-dangerou
http://zaplog.nl/zaplog/a(...)ndup_neemt_sterk_toe
http://www.bloomberg.com/(...)tigation-widens.html
[..]
http://www.i-sis.org.uk/MonsantovsFarmers.php
quote:Op maandag 12 maart 2012 16:41 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat is inderdaad nog de meest voor de hand liggende van die 4 punten ja. GM mais wat overslaat (ondanks de maatregelingen die daartegen worden getroffen) om het normale mais in het veld er naast. En de andere 3 punten?
En dan nu een reactie op die laatste. Ik heb je die punten nog niet uit zien leggen en/of zien onderbouwen. Daarom vraag ik er ook naar. Kruisbesmetting met een ander nauw verwant ras kan ik best begrijpen. De andere punten lijken mij dan weer veul verder gezocht. Gemuteerde insecten bijvoorbeeld...quote:Op maandag 12 maart 2012 18:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Context begrijpen.
Het wordt een beetje langdradig om iedere keer bijvoorbeeld het alfabet voor je uit te leggen.
Nee, maar ik vind het niet normaal om onderzoekers om te kopen danwel te bedreigen en ook vind ik het revolving door systeem niet echt normaal.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:00 schreef .SP. het volgende:
[..]
Bijzonder vreemde zienswijze, het is nogal kortzichtig om met een vingertje te wijzen terwijl er nog veel meer speelt.
Dus jij vindt het normaal om iemand de schuld van, zeg een misdaad, te geven om vervolgens maar te claimen dat die persoon zelf zijn onschuld moet bewijzen.
Wat haal je er nu weer voor irrelevante nonsens bij, mijn link toont aan dat het boegeroep van anti-Monsantisten m.b.t. superweeds helemaal nergens op slaat. Zullen we het daar over hebben en niet de andere appeltjes die je met monsanto te schillen hebt?quote:Op woensdag 9 april 2014 14:12 schreef budvar het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het niet normaal om onderzoekers om te kopen danwel te bedreigen en ook vind ik het revolving door systeem niet echt normaal.
Als ze nou eens goede en degelijke onderzoeken deden waren deze discussies helemaal niet nodig maar nee Monsanto vindt belangrijker dat er geld wordt verspild om gm voedsel niet gelabeld te krijgen.
Dat komt omdat ik de superweeds niet zo interessant vindt, helemaal niet nu blijkt dat die dus niet onstaan door herbiciden.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:00 schreef .SP. het volgende:
[..]
Wat haal je er nu weer voor irrelevante nonsens bij, mijn link toont aan dat het boegeroep van anti-Monsantisten m.b.t. superweeds helemaal nergens op slaat. Zullen we het daar over hebben en niet de andere appeltjes die je met monsanto te schillen hebt?
Super, open een topic of maak een mooie beginpost.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:19 schreef budvar het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik de superweeds niet zo interessant vindt, helemaal niet nu blijkt dat die dus niet onstaan door herbiciden.
Dat er resistente insecten door komen/zijn(http://www.monsanto.com/newsviews/pages/india-pink-bollworm.aspx) en dat de opbrengst lager is terwijl het tegenovergestelde wordt beweerd(http://www.alternet.org/f(...)out-gm-crop-promises) vind ik veel interessanter.
quote:Op woensdag 9 april 2014 16:17 schreef .SP. het volgende:
[..]
Super, open een topic of maak een mooie beginpost.
Ik begon over onderwerp A, jij wilt praten over B en C, prima, maar maak lekker zelf een beginnetje.quote:
Volgens mij begon jij erover dat Monsantohaters maar stil moesten zijn omdat er niet meer resistentie voorkwam, dus dan zeg ik wat waarom dat misschien nog niet hoeft. En wat mij betreft is dit allemaal hetzelfde onderwerp, namelijk gm voedsel en alles wat daarbij hoort.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:32 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ik begon over onderwerp A, jij wilt praten over B en C, prima, maar maak lekker zelf een beginnetje.
Ik probeer het maar ik zit op mobiel dus dat is soms wat lastig, aan het werk zijn en tussendoor FOK!en is ook niet altijd even makkelijkquote:Op woensdag 9 april 2014 16:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Topic is prima, maar kun je een wat uitgebreidere post maken?
Dat is zeker waar , dat lastige werk ook hequote:Op woensdag 9 april 2014 16:48 schreef budvar het volgende:
[..]
Ik probeer het maar ik zit op mobiel dus dat is soms wat lastig, aan het werk zijn en tussendoor FOK!en is ook niet altijd even makkelijk.
Als ik tijd heb vergeet ik dit soort dingen altijdquote:Op woensdag 9 april 2014 16:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is zeker waar , dat lastige werk ook he![]()
Doe je het toch later als je wat meer tijd hebt en het niet mobiel hoeft
Ik help je wel herinnerenquote:Op woensdag 9 april 2014 18:09 schreef budvar het volgende:
[..]
Als ik tijd heb vergeet ik dit soort dingen altijd
Haha das goed, maar ben pas dinsdag weer vrij en thuis.quote:
Oh help, toch geen XP hequote:Op woensdag 9 april 2014 18:22 schreef budvar het volgende:
[..]
Haha das goed, maar ben pas dinsdag weer vrij en thuis.
En dan moet ik eerst nog maar eens kijken of ik mijn pc weer aan de praat krijg.
Haha nee dat niet, blijft halverwege opstarten hangen in een zwart scherm.quote:
http://www.engineeringnet(...)lien&category=nieuwsquote:Uit Noors onderzoek is gebleken dat deze sojabonen veel hogere waarden glyphosaat bevatten, dan wat Monsanto zelf als extreem aanmerkt.
Dat is toch vrij lastig denk ik aangezien veel(misschien wel al het) vee gm soja te eten krijgt.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:28 schreef Erasmo het volgende:
Jammer dat het plaatje afbreuk doet aan je eigen post. Voor de rest is het gewoon stemmen met je voeten en portemonnee.
Als je een beetje zoekt is er wel lokaal vlees te krijgen wat voedsel van eigen bodem krijgt. Maarja dat is duurder he.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:39 schreef budvar het volgende:
[..]
Dat is toch vrij lastig denk ik aangezien veel(misschien wel al het) vee gm soja te eten krijgt.
Plaatje was misschien niet zo handig maar het eerste waar ik aan dacht toen ik dat bericht zag, want er is helemaal niks aan de hand met gmo's zeggen velen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |