Ja 15 juni mits ik uitga van dat de eisprong 22-9 was, anders zelfs nog een week eerder. Maar voor ik daar duidelijkheid over krijg ben ik nog wel wat weken verderquote:
Tijd voor een nieuwequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:59 schreef bellelena het volgende:
Zomerbabytjes
Dan is mijn baby allang 1 jaar
Serieus?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:41 schreef DJMomo het volgende:
Dat je je moeder na een week weer ziet en dat t eerste wat ze zegt is:
"Jeem. Wat Ben je dik geworden. Hoe komt dat?"
![]()
Hoe komt dat? Serieus?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:41 schreef DJMomo het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:41 schreef DJMomo het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De reacties waren zo verschrikkelijk leuk! Er waren er >50 mensen, dus grote groepen tegelijk stonden in het gangetje en als die deur dan open ging hoorde je eerst een stilte, dan de verbaasde blikken en dan de 'oooooooh... wat leuk!!!'![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:31 schreef Babbel1 het volgende:
Dank jullie wel!!Ooh, heb net deze foto ook op facebook gezet.. Het voelt allemaal zo echt nu!
Eindelijk mag de hele wereld het weten!
Zo leukquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:31 schreef Babbel1 het volgende:
Dank jullie wel!!Ooh, heb net deze foto ook op facebook gezet.. Het voelt allemaal zo echt nu!
Eindelijk mag de hele wereld het weten!
+1quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:06 schreef Burdie het volgende:
Leuk lijstje straks ook in de OP met een aantal dames erin die het zo ontzettend gegund isword er haast emotioneel van
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:54 schreef _NIKKI_ het volgende:
Babbel wat een mooi wiegje!
Wij waren bij de kapper vanmorgen en daar was een kennis van ons met een kindje van 4. L. vertelde tegen haar dat haar mama twee babies in de buik heeft. Zegt haar zoontje: "mijn mama heeft ook een baby in de buik en ze krijgt een hele dikke buik."Kennis loopt helemaal rood aan. Ze is dus net 7 weken zwanger en wilde het nog niet openbaar hebben. Ze had het net gisteren tegen haar zoontje verteld omdat ze mega beroerd is en het mannetje er echt een beetje van pad door was.
Nope, loop je ook in Rotterdam? In maart mag je wel bij mequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:25 schreef mignonne het volgende:
En gaat er nog iemand tussen half november en half februari in het haga bevallen? neem vooral een student bij je bevalling![]()
hihi is het ookquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:15 schreef Chanty het volgende:
[..]
Klaproos wat een bijzonder gevoel lijkt me dat
Haha met zo'n verschrompeld oma huidje.. Je mag uit bad tussen door hequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:19 schreef Chanty het volgende:
Badbevalling, heb wel eens gehoord dat dat erg prettig moet zijn (voor zover bevallen prettig is), maar kan me er weinig bij voorstellen. Straks lig je 24 uur te weken
Ook 'mijn' ziekenhuis, dus kom maar naar Zuid mignonnequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:15 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Nope, loop je ook in Rotterdam? In maart mag je wel bij me, hopelijk een badbevalling int Ikazia..
Daarna ziet alles er toch niet m....quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:24 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Haha met zo'n verschrompeld oma huidje.. Je mag uit bad tussen door hehaha. Het lijkt me heerlijk!
Echt? Mij vroegen ze dat ook vaker (toen ik zwanger was van Saar) en ik vond het altijd een compliment. Althans, zo vatte ik het dan maar opquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:05 schreef angelatje het volgende:
Momo, erg hè dat soort opmerkingen...![]()
Ik krijg ook regelmatig de vraag of het er niet twee zijn...ik voel me dan zo dik
Ik zit te woggen nu, dus wacht, zoek ik even de foto erbijquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:50 schreef GotC het volgende:
Coco, een kruiswoordpuzzel gemaakt onder de douche?![]()
Geweldig!
Fijn dat de misselijkheid steeds minder wordt trouwens!
Ik heb SkittlesOok fijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht alquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik zit te woggen nu, dus wacht, zoek ik even de foto erbij
Geen actiefoto overigensMaar de opstelling
Ja, toen ik het typte, realiseerde ik me wát ik typtequote:
Ik denk dat de natuurlijke keizersnede bedoeld wordt? Dan mag de kleine eerst op de borst etc (indien medisch mogelijk) ipv even boven het doek showen en daarna moeder naar de uitslaapkamer etc en kind met vader mee.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
De 'vriendelijke keizersnede'? Echt nog nooit van gehoord! Zo even opzoeken wat dat inhoudt.
Dank je Coco.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Alixia, spannend, de 20weken echoIk gok op meisjes. Dat is totaal nergens op gebaseerd, maar hey, ik heb 50% kans
Fijn dat jullie bij de Dump zijn geslaagd, en hurrah voor de auto
Het ziekenhuis waar ik naartoe gaat doet dat sinds een paar maanden ook als test. Hoewel nu nog niet weet of ik met een keizersnee ga bevallen, ben ik er ook zo blij mee.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:41 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik denk dat de natuurlijke keizersnede bedoeld wordt? Dan mag de kleine eerst op de borst etc (indien medisch mogelijk) ipv even boven het doek showen en daarna moeder naar de uitslaapkamer etc en kind met vader mee.
Veel meer tijd voor een directe kennismaking. In mijn ziekenhuis (Harderwijk) zijn ze er ook mee bezig, vind ik heel fijn!
De meeste ziekenhuizen schijnen te kiezen voor de term vriendelijk keizersnede, omdat dit de lading beter dekt. Een keizersnede wordt immers nooit natuurlijk en blijft een grote buikoperatie, maar het kan allemaal wel wat vriendelijker. De vertaling blijft ook dichter bij het Engelse gentle.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:41 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik denk dat de natuurlijke keizersnede bedoeld wordt? Dan mag de kleine eerst op de borst etc (indien medisch mogelijk) ipv even boven het doek showen en daarna moeder naar de uitslaapkamer etc en kind met vader mee.
Veel meer tijd voor een directe kennismaking. In mijn ziekenhuis (Harderwijk) zijn ze er ook mee bezig, vind ik heel fijn!
Ik heb vorige week ook een soort van gentle sectio gehad, doek lieten ze op verzoek zakken bij geboorte, ze moestveven mee voor check up ivm zw. diabetes. Daarna heeft ze in doeken op OK bij mij gelegen tot ik dicht was. Toen even in couveuse naar recovery en bloot bij mij en aanleggen daar. Onder warme dekens. Papa ook steeds erbij en na tijdje met zn 3tjes naar de kraam.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:04 schreef mignonne het volgende:
[..]
De meeste ziekenhuizen schijnen te kiezen voor de term vriendelijk keizersnede, omdat dit de lading beter dekt. Een keizersnede wordt immers nooit natuurlijk en blijft een grote buikoperatie, maar het kan allemaal wel wat vriendelijker. De vertaling blijft ook dichter bij het Engelse gentle.
En het mooie in Bronovo is dat ook papa en baby mee mogen naar de uitslaapkamer. Dat is het hele principe erachter, direct huid-op-huid contact en daarnaast het niet onnodig scheiden van moeder en kind. Dus zolang moeder of kind geen extra andere zorgen nodig hebben mogen ze bij elkaar op de uitslaapkamer.
Ik vind het een mooie ontwikkeling![]()
Kursor![]()
Klaproos dat is ideaal die baden die daar staan! Hier in Den Haag heb je die ook in het MCH, dat is echt heerlijk, zo'n lekker ruim bad, je hoeft het niet te huren en als je het toch niets vindt dan kun je er zo weer uit. Sommige vrouwen vinden het vooral fijn voor de ontsluiting, anderen voor het persen, tsja, waarom niet, op die manier zoals in ikazia/mch geregeld is dan is het prettig qua keuzevrijheid.
ontlurkt: mijn opa en oma hebben er allebei lange periodes doorgebracht. Natuurlijk ging er week eens iets mis, maar dat kan in elk ziekenhuis.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:07 schreef Bolletje... het volgende:
Ik mag ook op de lijst hoor!
4 april uitgerekend en over 2 weken weten we wat het is
Pfff na al die verhalen krijg ik wel een rotgevoel van het LLZ!
Ik woon hier pas 2 jaar dus weet niet beter..
2 verpleegkundigen op de kraamafdeling hebben rijles van mijn schoonvader en hebben gezegd dat ik de beste gyn heb en dat ze extra lief zullen zijn voor mij,
dus dat hoop ik dan maar![]()
Trouwens ken ik ook zat meiden die er zijn bevallen en gelukkig absoluut geen klachten hadden.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 08:46 schreef GotC het volgende:
Limone, nog gefeliciteerd met 100 miljoen jaar samen met je man![]()
Oh en meld40 weken vandaag! Raar, het is toch de datum waar je maanden naartoe leeft..en ineens is die dag er!
Wat een luxe opstellingquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik zit te woggen nu, dus wacht, zoek ik even de foto erbij
Geen actiefoto overigensMaar de opstelling
[spoiler]
Op dat blauwe stoeltje zat ik dan, en dan kon de waterstraal lekker op mijn (onder)rug kletteren. En dat campingdingetje voor me gebruikte ik als een soort tafeltje (om bijvoorbeeld op te leunen of puzzels te maken). Ging prima!
![]()
jij lag zélf verdorie je update te doen dat je 10 cm hadquote:Op zondag 6 oktober 2013 09:20 schreef Vanyel het volgende:
I wou dat ik zulke toffe verhalen had. Ik lag op mijn rug f zij met een slecht geprikt infuus in mijn pols. Huppeliger werd het niet.
ik vind met 10 cm zelf update behoorlijk awesomequote:Op zondag 6 oktober 2013 09:23 schreef Vanyel het volgende:
Ja wat moest ik anders?
Bovendien toenruggeprik
Oh hemelse ruggeprik. Ik vraag er voor mevrouw V denk ik preventief een.
Hoewel die met haar nierstuwing best goed op pijn heeft kunnen oefenen al, dus wie weet.
oh nou dan is t hopen dat het tijdelijk is inderdaad.quote:Op zondag 6 oktober 2013 09:27 schreef Vanyel het volgende:
Haha. Ze zeggen dat t vanzelf over moet gaan als de baarmoeder groeit, dus nee.
Wel redelijk succesvolle overgang van infuus naar pillen, dus allang blij hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |