Ja 15 juni mits ik uitga van dat de eisprong 22-9 was, anders zelfs nog een week eerder. Maar voor ik daar duidelijkheid over krijg ben ik nog wel wat weken verderquote:
Tijd voor een nieuwequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:59 schreef bellelena het volgende:
Zomerbabytjes
Dan is mijn baby allang 1 jaar
Serieus?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:41 schreef DJMomo het volgende:
Dat je je moeder na een week weer ziet en dat t eerste wat ze zegt is:
"Jeem. Wat Ben je dik geworden. Hoe komt dat?"
![]()
Hoe komt dat? Serieus?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:41 schreef DJMomo het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:41 schreef DJMomo het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De reacties waren zo verschrikkelijk leuk! Er waren er >50 mensen, dus grote groepen tegelijk stonden in het gangetje en als die deur dan open ging hoorde je eerst een stilte, dan de verbaasde blikken en dan de 'oooooooh... wat leuk!!!'![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:31 schreef Babbel1 het volgende:
Dank jullie wel!!Ooh, heb net deze foto ook op facebook gezet.. Het voelt allemaal zo echt nu!
Eindelijk mag de hele wereld het weten!
Zo leukquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:31 schreef Babbel1 het volgende:
Dank jullie wel!!Ooh, heb net deze foto ook op facebook gezet.. Het voelt allemaal zo echt nu!
Eindelijk mag de hele wereld het weten!
+1quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:06 schreef Burdie het volgende:
Leuk lijstje straks ook in de OP met een aantal dames erin die het zo ontzettend gegund isword er haast emotioneel van
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:54 schreef _NIKKI_ het volgende:
Babbel wat een mooi wiegje!
Wij waren bij de kapper vanmorgen en daar was een kennis van ons met een kindje van 4. L. vertelde tegen haar dat haar mama twee babies in de buik heeft. Zegt haar zoontje: "mijn mama heeft ook een baby in de buik en ze krijgt een hele dikke buik."Kennis loopt helemaal rood aan. Ze is dus net 7 weken zwanger en wilde het nog niet openbaar hebben. Ze had het net gisteren tegen haar zoontje verteld omdat ze mega beroerd is en het mannetje er echt een beetje van pad door was.
Nope, loop je ook in Rotterdam? In maart mag je wel bij mequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:25 schreef mignonne het volgende:
En gaat er nog iemand tussen half november en half februari in het haga bevallen? neem vooral een student bij je bevalling![]()
hihi is het ookquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:15 schreef Chanty het volgende:
[..]
Klaproos wat een bijzonder gevoel lijkt me dat
Haha met zo'n verschrompeld oma huidje.. Je mag uit bad tussen door hequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:19 schreef Chanty het volgende:
Badbevalling, heb wel eens gehoord dat dat erg prettig moet zijn (voor zover bevallen prettig is), maar kan me er weinig bij voorstellen. Straks lig je 24 uur te weken
Ook 'mijn' ziekenhuis, dus kom maar naar Zuid mignonnequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:15 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Nope, loop je ook in Rotterdam? In maart mag je wel bij me, hopelijk een badbevalling int Ikazia..
Daarna ziet alles er toch niet m....quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:24 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Haha met zo'n verschrompeld oma huidje.. Je mag uit bad tussen door hehaha. Het lijkt me heerlijk!
Echt? Mij vroegen ze dat ook vaker (toen ik zwanger was van Saar) en ik vond het altijd een compliment. Althans, zo vatte ik het dan maar opquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:05 schreef angelatje het volgende:
Momo, erg hè dat soort opmerkingen...![]()
Ik krijg ook regelmatig de vraag of het er niet twee zijn...ik voel me dan zo dik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |