SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XBL (Forum nick tussenhaakjes):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe join ik de FOK!forum GTA Online Crew?
Ga naar http://socialclub.rockstargames.com. Registreer je, link je PSN of XBL account aan je Rockstar Social Club account. Ga naar Crews, dan klik je Crew Up aan en zoek je op FOK Crew. Join de crew en ik zal je accepteren.
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew
Waarom geen aparte crews voor elk platform?
PS3 en Xbox 360 bezitters die lid zijn van FOK!forum melden zich op socialclub.rockstargames.com aan bij één crew: FOK Crew.
PS spelers spelen met elkaar, en Xbox spelers spelen met elkaar. Het is één crew, het is niet nodig om aparte crews te gaan maken voor elk platform. De statistieken van PS- en Xbox spelers worden verzameld en getoond op de crew pagina zodat we als PS- en Xbox spelers van het FOK!forum GTA Online Crew boven de andere crews komen te staan.
De features van GTA V Online:
- Multiplayer modus waarin maximaal 16 spelers in een gamesessie kunnen spelen!
- Je kan je eigen huis kopen en die naar je eigen wens aanpassen.
- Je kan je eigen auto's kopen én die ook verzekeren tegen diefstal en/of schade!
- Je kan je online character aanpassen door nieuwe kleding te kopen, tattoos te laten zetten.
- Samen met je vrienden overvallen plegen, straatraces houden, deatmatches en veel meer!
- Er zijn 700 missies die jij samen met je vrienden online kan spelen!
GTA V Online Trophies/Achievements:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA V Online Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zit nu al drie kwartier in story mode maar de cloud is nog steeds offline bij mijquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:55 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Ja, gewoon ff 5 min story mode spelen, geen missie o.i.d.![]()
![]()
Heb zin om dit weekend wel wat missies te doen."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Het zou wel handig zijn als je een missie host en crew members uitnodigt, dat deze members ook zien dat de missie komt van een crew memberIk nodig nu allemaal crew members uit, maar die denken waarschijnlijk allemaal dat ik een of andere lul ben
MentionedDCMJ![]()
Jup, jij weet ook welk knopje voor de toeter isquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:29 schreef YepssNL het volgende:
ik zit in een missie met MentionedDCMJ
MentionedDCMJ![]()
haha ja, en ik heb wat ontgrendeld "Crew Cut"quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:34 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Jup, jij weet ook welk knopje voor de toeter is![]()
Gister geen problemen gehad en nu blijft ie maar op "loading online" staan
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Ik zal het zo ook nog eens proberen of die patch het wat beter maakt allemaal."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Wauw, kwam er serieus iemand je auto brengen?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:34 schreef YepssNL het volgende:
[..]
haha ja, en ik heb wat ontgrendeld "Crew Cut"
Ik kon niet instappen bij je, iets over belongs to YepsMentionedDCMJ![]()
ik heb 2 auto's en ze komen dan brengen als ik belquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:37 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Wauw, kwam er serieus iemand je auto brengen?
Ik kon niet instappen bij je, iets over belongs to Yeps
En me auto was vergrendeld nu kan alleen de crew in me auto stappen als bijreider![]()
![]()
Hmm, moet je unlocken zekerquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:38 schreef YepssNL het volgende:
[..]
ik heb 2 auto's en ze komen dan brengen als ik bel
MentionedDCMJ![]()
Tering 3 sterren aan het ontwijken, komt er een of andere balzak die me neerknalt. Kreeg een smsje Sorryquote:
MentionedDCMJ![]()
Heel merkwaardig..
Mijn auto is weg en ik kan niet opnieuw gratis loss theft prevention kiezen voor een auto.
Wat is dat voor onzin.![]()
Die carimpound is ook nog wel buggy, elke keer als ik mijn auto wil halen, staat een auto van iemand anders er bovenop
MentionedDCMJ![]()
hahaquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:51 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Tering 3 sterren aan het ontwijken, komt er een of andere balzak die me neerknalt. Kreeg een smsje Sorry![]()
Fixed my fucking ass, kut rockstar met hun troep. Ze kunnen deze shit godverdomme nog niet eens fixen. The job failed to download, please try again, of het is weer eens de gewoonlijke Cloud server failed to load.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
En dan word je 2 keer over geredenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:55 schreef sjonnie1990 het volgende:
Die carimpound is ook nog wel buggy, elke keer als ik mijn auto wil halen, staat een auto van iemand anders er bovenop![]()
![]()
![]()
![]()
kijk ik op mijn social club... zie ik opeens mijn online poppetje erbij staan. me eerste poppetje die ik gemaakt had.![]()
Tering, net zelfs door een andere FOK!ker hahaquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:56 schreef YepssNL het volgende:
[..]
En dan word je 2 keer over gereden![]()
MentionedDCMJ![]()
Gucci waar zijn jullie nu dan? In die marker gegaan en ik heb jullie 2 nooit meer gezien
melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
hahahaquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:59 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Tering, net zelfs door een andere FOK!ker haha![]()
Dacht, spring van een brug af met parachute. Was vergeten dat ik ook nog omhoog moetquote:
MentionedDCMJ![]()
Al 2 minuten "loading online", top.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Dutchnick
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Voor het eerst door iemand van de crew vermoord.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Blijft bij mij altijd hangen als ik char aan wil maken.. Verder altijd weer dezelfde errors en moet ik een temp. character aanmaken. Zucht wat word ik hier moe van..![]()
Die doet pijn. Hoe kwam je al aan 180k joh.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:28 schreef Verbodsbord het volgende:
Oke alles weg180k, lvl 18 character......
🍆![]()
Hahaha wat is de Sandking een waardeloze auto zeg. Ziet er cool uit maar daar houdt het ook bij op.quote:
Wat gebeurde er net trouwens? Iedereen ineens offline.
edit:En idd. Wou effe hallo zeggen en BAM DOOD jonguh.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:17 schreef Muto het volgende:
Voor het eerst door iemand van de crew vermoord.![]()
Voor een groot deel gewoon willekeurige missies doen, een een paar keer die violent duct gedaan gister.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:30 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Die doet pijn. Hoe kwam je al aan 180k joh.![]()
Geen idee, ook bij mij iedereen weg.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:30 schreef Yaku het volgende:
[..]
Hahaha wat is de Sandking een waardeloze auto zeg. Ziet er cool uit maar daar houdt het ook bij op.
Wat gebeurde er net trouwens? Iedereen ineens offline.
edit:
[..]
En idd. Wou effe hallo zeggen en BAM DOOD jonguh.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Jammer. Gebruik deze intermezzo maar even om mij even op te frissen.
Denk wel dat ik een goedkope headset ga kopen. Maakt communiceren wat makkelijker.
En puk werk Muto. Weer even wat cash binnen geroffeld.![]()
Chill die nieuwe patch, nu kom ik er helemaal niet meer op.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Request ingediend voor de FOK Crew, ik speel op Xbox (GT; iGenyus)
hopelijk worden de problemen snel opgelost en kan ik morgen nog even online spelen.![]()
![]()
De derde keer reageerde die winkelmedewerker helemaal niet. Vandaar dat ik naar buiten kwamquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:33 schreef Yaku het volgende:
Jammer. Gebruik deze intermezzo maar even om mij even op te frissen.
Denk wel dat ik een goedkope headset ga kopen. Maakt communiceren wat makkelijker.
En puk werk Muto. Weer even wat cash binnen geroffeld.. Toen jij meeging, lukte het wel.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Bij die winkel overval missie moest je door je headset brullen...
Ik maakte gewoon een monotoon gilgeluid en hij ging toen ook sneller.. dacht mischien dat ik een gek was.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Je kan ook gewoon schietenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:39 schreef BaajGuardian het volgende:
Bij die winkel overval missie moest je door je headset brullen...
Ik maakte gewoon een monotoon gilgeluid en hij ging toen ook sneller.. dacht mischien dat ik een gek was.![]()
Inmiddels lvl9 en 55K bij elkaar gespaard.. Iemand enig idee hoe ik ooit een appartement van 300K en die garage van 10 auto's moet vullen?
Die jobs leveren ook maar 1K-5K op en steeds winkels overvallen en auto's verkopen ben je ook zo zat![]()
![]()
Dan maakt hij toch de kassa niet meer open man... :/quote:Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Uberhaupt in een fokcrew willen
Ik ga een sniper kopen en jullie hele team asassineren.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Jawel, zelf kassa open maken. Toets rechts.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:41 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dan maakt hij toch de kassa niet meer open man... :/MentionedDCMJ![]()
Doodsbedreiging. TR gemachtquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:45 schreef BaajGuardian het volgende:
Uberhaupt in een fokcrew willen
Ik ga een sniper kopen en jullie hele team asassineren.
Komt er wel minder uitquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:46 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Jawel, zelf kassa open maken. Toets rechts.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Oh, ik dacht dat je naar buiten kwam omdat je samen met mij wou gaan winkelen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:36 schreef Muto het volgende:
[..]
De derde keer reageerde die winkelmedewerker helemaal niet. Vandaar dat ik naar buiten kwam. Toen jij meeging, lukte het wel.
En BaajGuardian, als je de flessen achter de kassa schiet dan doen ze het geld sneller in de zak.![]()
Schiet tegen de muur. En als je hem doodschiet kun je ook zelf het geld pakkenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:41 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dan maakt hij toch de kassa niet meer open man... :/![]()
Vanwaar die online problemen eigenlijk? Hebben ze simpelweg onderschat hoeveel mensen deze game zouden kopen ofzo? Nog nooit sinds het begin van Xbox Live zo'n moeite gehad met online spelen.
![]()
Haha ja, Werd ook een beetje saai voor mij, de hele race vooraanquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:59 schreef kamikazebanaan het volgende:
4 rondes was misschien wat lang jongens![]()
![]()
na de update van vandaag werkt het zo veel slechter bij mij. Ik kan amper meer joinen en iedere keer crashes. Hiervoor werkte het wel aardig op mijn xbox. Wtf rockstar, meer mensen die hier last van hebben?Bijlmerbajes was zware tyd! Maar ben weer terug in de maatschappij.![]()
Ik heb er geen last vanquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:12 schreef verdacht.individu het volgende:
na de update van vandaag werkt het zo veel slechter bij mij. Ik kan amper meer joinen en iedere keer crashes. Hiervoor werkte het wel aardig op mijn xbox. Wtf rockstar, meer mensen die hier last van hebben?![]()
Goverdomme Violent Duct is gepatched, je kan hem nu niet meer replayen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:!
koop maar de snelste auto, anders ontvlucht je mn super accurate kogels niet.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Ik ben online geweest en er was nog 1 ander persoonwat een avontuur zeg heb hem over de hele map achtervolgd, en hij bleef maar vluchten, dit gaat hem niet worden nie
I may be wrong, but it's highly unlikely.![]()
Zo irritant als je voor staan bij de firing range gaat ze wegnu al 3x achter elkaar
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
genaaidquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:30 schreef over_hedge het volgende:
Zo irritant als je voor staan bij de firing range gaat ze wegnu al 3x achter elkaar
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Kutauto. Gaat alle kanten opquote:If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Kijken of we met 16 Fokkers kunnen racen. Uitnodiging eruit.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Lig er weer uit nadat een chinese kuthost mij een time out bezorgde. Nu weer retry-en
Er zitten al niet Fokkers bij.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Mijn lievelingskleurquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:46 schreef Yaku het volgende:
GVD. Verkeerde auto gekozen. En was nog roze ook.Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.![]()
Wat is daar triest aan? Ik vind tdm ook het leukstequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:54 schreef Roces18 het volgende:
echt van die mensen alleen maar deathmatchen echt triest.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Jammer is dat ja. Missies zijn veel leuker.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:54 schreef Roces18 het volgende:
echt van die mensen alleen maar deathmatchen echt triest.Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.![]()
Die rally
Ik stuur Yaku verkeerd, zie ik de rest achter hem aangaan
DRAMA!!!!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:01 schreef Muto het volgende:
Die rally
Ik stuur Yaku verkeerd, zie ik de rest achter hem aangaanmee bekant vangde gin haas.![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:01 schreef Muto het volgende:
Die rally
Ik stuur Yaku verkeerd, zie ik de rest achter hem aangaan![]()
![]()
Constant. Heb nog geen seconde kunnen spelen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:02 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Hebben jullie ook telkens de melding dat de cloud servers () offline zijn?
Oh wat is dit, een update?!
No amount of money ever bought a second of time.![]()
Heb net een request ingediend bij de FOK crew.
PSN: Bobbernaut1
Social Club Naam: BobbernautOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Ik heb gisteren wel een update gehad.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:02 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Constant. Heb nog geen seconde kunnen spelen.
Oh wat is dit, een update?!![]()
ja dan speel je tdm niet iedereen op straat aanvallen voor geen reden. Dat gaat nergens over.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat is daar triest aan? Ik vind tdm ook het leukstemelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:03 schreef bobbernaut het volgende:
Heb net een request ingediend bij de FOK crew.
PSN: Bobbernaut1
Social Club Naam: Bobbernaut
If not now, then when.![]()
Niemand ziet dat het een Fok member is die de uitnodiging verstuurdquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:05 schreef Donderjagers het volgende:
Mensen accept die mission invites eens
MentionedDCMJ![]()
Nr 2?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:08 schreef Deviant1nl het volgende:
wie viel daar zo van die motor af in de bocht?![]()
Da was ik dan,
Tegen die vangrail.mee bekant vangde gin haas.![]()
jezus die missions werken voor geen meter, die jobs ook niet en iedereen slacht elkaar afnet call of duty
JIJ BENT DIE MIJ NET HEEFT TOEGEVOEGD!quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
dan speel je gewoon met mongolenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:10 schreef Roces18 het volgende:
jezus die missions werken voor geen meter, die jobs ook niet en iedereen slacht elkaar afnet call of duty
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
ja, is niet mijn schuld probeer bij mijn crew maar die kut servers willen dat nietquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dan speel je gewoon met mongolenmelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Zo te horen ik nou ookquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dan speel je gewoon met mongolenmee bekant vangde gin haas.![]()
Oh je bedoeld bij free romequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:05 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ja dan speel je tdm niet iedereen op straat aanvallen voor geen reden. Dat gaat nergens over.Daar is het irritant ja.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Woopie ben nu ook lidOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
pff nu ligt de cloud er weer uit bij mij. Het is toch triest ook.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Welkom bij de club.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:20 schreef Roces18 het volgende:
pff nu ligt de cloud er weer uit bij mij. Het is toch triest ook.
Ik kon net even online. Ik denk, kameraad joinen, flikkert de cloud er weer uit![]()
Maar ik heb nu wel een lvl 3 character
![]()
![]()
Ik ging net 12-1 met een tdm
Online werkt hier best wel goed.
Alleen zodra ik missies ga doen, krijg ik vaak een time out. Wel jammer dat er van die kutgasten zijn die je gelijk dood knallen![]()
![]()
fok forumquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waarom staat er eigenlijk FOKF en niet FOK?melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Geweldig dit. Net een missie waarin twee teams van 8 dezelfde koffer moesten stelen en ergens afleveren. Totale chaos![]()
![]()
Bounty hunten is ook wel fun online, en makkelijk verdienen. Alleen sloeg ik gister per ongeluk GiuSeph dood toe we een winkel overvielen, en hij had toevallig een bounty op z'n hoofd
Hem ff ff een vergoeding gedaan
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Wat een afgezogen schijtmultiplayer zeg
I gotta hold on to my angst. I preserve it because I need it. It keeps me sharp, on the edge, where I gotta be.![]()
Je hebt gelijk ja. Dan heb ik niks gezegd.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:38 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ik zie toch regelmatig de tag "mp3" voorbij komen![]()
![]()
Snap er trouwens weinig van dat ik nog steeds met m'n poppetje die ik op 2 oktober heb gemaakt speel. Heb ik nou geluk ofwat?
ja, ik heb vandaag weer een nieuwe moeten maken.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:41 schreef Divje het volgende:
Snap er trouwens weinig van dat ik nog steeds met m'n poppetje die ik op 2 oktober heb gemaakt speel. Heb ik nou geluk ofwat?I gotta hold on to my angst. I preserve it because I need it. It keeps me sharp, on the edge, where I gotta be.![]()
Ik ga zo eens kijken of het hier ook werkt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
cloud doet het nu weer wel? beste is gewoon singleplayer aan laten staan en af en toe via start checken of je join crew kan doenmelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Zat net met je boii maikel afca in mn waggieOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Dan moet ik weer een nieuw personage maken. Maar zit nog wel in de crew.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:47 schreef Roces18 het volgende:
cloud doet het nu weer wel? beste is gewoon singleplayer aan laten staan en af en toe via start checken of je join crew kan doenPost in Cryptocurrencies sinds #1![]()
welkom bij de clubquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:46 schreef Fok-now het volgende:
Krijg nu melding dat cloud niet beschikbaar is. Vaag...![]()
![]()
En weer me geld en xp weg, enige leuk is dat ik me auto weer heb maar wel m'n verzekering kwijt ben, wtffffffff![]()
en wat moet ik doen, kan geen missies doen geen jobs. Tenzij ik met nederlanders zit. En die stakkers van FOK waarmee ik nu zit hebben geen headsetAls iemand mij even wilt joinen op ps3
Haha ik was em vandaag ook even kwijt, maar dat was dus omdat de cloud offline was, gebruik nu ook de character die ik vanaf 1 oktober hebquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:41 schreef Divje het volgende:
Snap er trouwens weinig van dat ik nog steeds met m'n poppetje die ik op 2 oktober heb gemaakt speel. Heb ik nou geluk ofwat?![]()
![]()
Ikhad 3 sterren achter me aanquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:57 schreef PicoMMP het volgende:
Pfff kwam die brug amper over met al die politie![]()
![]()
Volgens mij is de ps3 versie stukkie drukker met FOKkers. Xbox zit ik meestal of alleen of met 1 mede FOKker.MentionedDCMJ![]()
Wtfquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:00 schreef PicoMMP het volgende:
[ afbeelding ]
Yeah right... wat voor cheat gebruikt die nummer 1?![]()
![]()
Ik ben ineens mijn laatste kleren en wapens kwijt? Die had ik al gekocht voor ik de tutorial missies afmaakte. De 'tutorial gedaan' status is blijkbaar wel opgeslagen, maar nu kan ik dus mijn Lazar Angelov look en wapens weer opnieuw halen.
Niet zo'n fijn gevoel wanneer je telkens de angst moet hebben dat je shit kwijtraakt.![]()
![]()
Hoe werkt dat betting precies? Stel ik ga racen en zet $300 op mezelf in en laten we zeggen dat ik als eerste over de finish kom. Krijg ik dan $600 boven op het standaard bedrag ofzo?
Of krijg ik dan $300 extra en als ik verlies gaat er $300 af?![]()
Net ff 7000 van een bounty gekregen.die gast had het geloof ik niet eens door hij liep gewoon naast me
ja dan kan je een kogel door je kop verwachten.
![]()
Had ik net ook. Makkelijk geld verdienen!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:06 schreef Furdinand het volgende:
Net ff 7000 van een bounty gekregen.die gast had het geloof ik niet eens door hij liep gewoon naast me
![]()
Krijg je niet een melding als je 'wanted' bent ofzo?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:06 schreef Furdinand het volgende:
![]()
![]()
Geen idee eigenlijk. Ben gewoon m'n ingelegde geld kwijt als het mis gaat. En als ik won kreeg ik m'n inleg terug. Tip: Zet hoog in op picoquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:05 schreef Laser. het volgende:
Hoe werkt dat betting precies? Stel ik ga racen en zet $300 op mezelf in en laten we zeggen dat ik als eerste over de finish kom. Krijg ik dan $600 boven op het standaard bedrag ofzo?
Of krijg ik dan $300 extra en als ik verlies gaat er $300 af?De hele sessie krijgt die melding, die persoon zelf ook. De heksenjacht die kan volgen is echt meesterlijk. Elkaar afmaken omdat je allemaal 1 iemand kapot wil makenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Krijg je niet een melding als je 'wanted' bent ofzo?
ff boodschappen doen en dan kan ik ook weer online. Heb wel weer zin in zo'n GTA race
Haha, wat een blinde mol.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:08 schreef Divje het volgende:
[..]
De hele sessie krijgt die melding, die persoon zelf ook. De heksenjacht die kan volgen is echt meesterlijk. Elkaar afmaken omdat je allemaal 1 iemand kapot wil maken![]()
Ik vertrouw ook echt niemand in Online.Bij iedereen die te dichtbij komt trek ik meteen de Bullpup Shotgun uit mijn zak.
Shotgun is trouwens wel handig om bij je te hebben wanneer noobs (die net kunnen spelen) voor de lol op je gaan schieten met hun standard Pistol, dan heb je ze echt in 1/2 knallen uitgeschakeld.![]()
![]()
Nice! Je hebt dus blijkbaar ook races waarbij je met z'n tweeen in een voertuig zit en de ene moet de andere assisteren.
If not now, then when.![]()
Racen met yurials copiloot
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Waarop speel je brahquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, wat een blinde mol.![]()
Ik vertrouw ook echt niemand in Online.Bij iedereen die te dichtbij komt trek ik meteen de Bullpup Shotgun uit mijn zak.
Shotgun is trouwens wel handig om bij je te hebben wanneer noobs (die net kunnen spelen) voor de lol op je gaan schieten met hun standard Pistol, dan heb je ze echt in 1/2 knallen uitgeschakeld.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, wat een blinde mol.![]()
Shotgun is trouwens wel handig om bij je te hebben wanneer noobs (die net kunnen spelen) voor de lol op je gaan schieten met hun standard Pistol, dan heb je ze echt in 1/2 knallen uitgeschakeld.Shotgun is fijn, heb sinds gister ook ineens gratiesch een normale shotgun? Geen idee hoe ik eraan kom, mss omdat ik alle 20 winkels heb overvallen?
PS3! Jij Xbox zeker?quote:Politieauto zit standaard een shotgun in.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:11 schreef Divje het volgende:
[..]Shotgun is fijn, heb sinds gister ook ineens gratiesch een normale shotgun? Geen idee hoe ik eraan kom, mss omdat ik alle 20 winkels heb overvallen?
![]()
![]()
kan geen missies of jobs doen? alleen maar downloading anderen ook last van?melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
AH dat is net weer jammer, xbox jaquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
PS3! Jij Xbox zeker?
[..]
Politieauto zit standaard een shotgun in.![]()
![]()
Yes, krijg enkel de melding dat de job niet gedownload kan worden.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:12 schreef Roces18 het volgende:
kan geen missies of jobs doen? alleen maar downloading anderen ook last van?![]()
Je moet verplicht gelijk een race doen?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
jaquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je moet verplicht gelijk een race doen?![]()
Als ik het goed begrijp is nu online op de PS3 speelbaar zonder dat je je savegames ermee kan corrupten oid.?Flesje bier![]()
ik las 'swaggames': ")quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:17 schreef Gezicht het volgende:
Als ik het goed begrijp is nu online op de PS3 speelbaar zonder dat je je savegames ermee kan corrupten oid.?![]()
Leuk man ik knal van de weg af en moet verplicht terug rijden naar het gemiste checkpoint.quote:
Ga wel even wat anders doen tot de race voorbij is.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ben weer terug. Mocht er wat te doen zijn, nodig maar uit.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Je moet die race doen, is verplicht. Hence volgens mij moet je zelfs eerste worden.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Leuk man ik knal van de weg af en moet verplicht terug rijden naar het gemiste checkpoint.
Ga wel even wat anders doen tot de race voorbij is.Maar jij kunt nog iets, ik kan helemaal niet online.
![]()
![]()
![]()
Ik wordt er beetje gek van dat je geen geld en punten krijgt als je tennis of golf of wat dan ook speelt en je heel hard voorstegaat en je tegenstander dan weggaat
Join de bobbernaut racesOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Dat zou je wel denken he :p ik heb nog nooit een bounty op me gehad dus ik zou het niet weten.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Krijg je niet een melding als je 'wanted' bent ofzo?![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:27 schreef Donderjagers het volgende:
Accepteer die party invites eens fokkers PS3Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Als dat gebeurt moet je driehoekje ingedrukt houden. Dan respawn je bij de laatste checkpoint. Moet je ook doen als je auto dusdanig beschadigd is dat hij niet meer goed rijdt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Leuk man ik knal van de weg af en moet verplicht terug rijden naar het gemiste checkpoint.
Ga wel even wat anders doen tot de race voorbij is.![]()
Vier man maar
Aha eerste missie gewonnen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Komt omdat de Xbox versie op het moment veel meer problemen geeft.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:01 schreef sjonnie1990 het volgende:
Volgens mij is de ps3 versie stukkie drukker met FOKkers. Xbox zit ik meestal of alleen of met 1 mede FOKker.![]()
Ik doe vooral races maar hou wel meer van het racen zonder wapens en zo. Voor mij mogen ze die wapens houden voor deathmatches.
En het zou ook leuk zijn als auto's die je van achteren rammen, zelf ook veel meer schade op zouden lopen.![]()
Join deze invite (PS3)Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
wtf ik doe een missie voor Lamar ik kom opeens in een deathmatch terecht?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh, zal er de volgende keer op lettenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:32 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Staat er onder. 4 miles is 2 rondjes meer dan prima. 3 miles max 3 rondjes. 2 miles 4 rondjes![]()
![]()
Leuke races maaan
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Tot nu toe vind ik trouwens de 'echte missies' en die GTA races veruit t tofst. Ben benieuwd hoe de Heists zijn zodra die online komen![]()
![]()
Je was ineens pleite inderdaad. Ik hang trouwens vast in het laadscherm naar freeroamquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:46 schreef PicoMMP het volgende:
En toen lag mijn internet er ineens af. Nu weer terug.![]()
![]()
Oh, moet m'n headset wéér opladenrotding. Sommige mensen versta ik heel goed, anderen weer totaal niet
Hebben jullie al een huis?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Als t een x lekker werkt misschien wel jaquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:44 schreef SevD het volgende:
Tot nu toe vind ik trouwens de 'echte missies' en die GTA races veruit t tofst. Ben benieuwd hoe de Heists zijn zodra die online komen![]()
Hoe hoor je mij trouwens?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:48 schreef Divje het volgende:
Oh, moet m'n headset wéér opladenrotding. Sommige mensen versta ik heel goed, anderen weer totaal niet
![]()
Ik heb een pokkedingquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:48 schreef Divje het volgende:
Goedkoop ding van de mediamarkt, maar uitademen registreert ie al als geluid
![]()
![]()
Dat doet die van mij ook, en dan gaat de mond van t poppetje ook de hele tijd mee bewegenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:49 schreef SevD het volgende:
[..]
Ik heb een pokkedingGoedkoop ding van de mediamarkt, maar uitademen registreert ie al als geluid
![]()
Reactievermogen wordt wel getest bij het opstarten, snel A drukken anders gaat hij storymode laden.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
nice. Wat speel je om snel aan geld te komen?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:50 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Heb momenteel 265k op de bank, ik ga voor de crib van 400k!
Waarom lijkt niemand hier issues te hebben
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
heb je kpn?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:52 schreef Abed het volgende:
Waarom lijkt niemand hier issues te hebbenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Gister ook reclame op de radio ingame: "Our clouds are save for you to save on!" of iets dergelijks.!
Had ik wel maar vanaf okt Ziggo.quote:'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
iedereen heeft issues maar soms komen ze erin , gewoon veel proberenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:52 schreef Abed het volgende:
Waarom lijkt niemand hier issues te hebbenmelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Top. Ik heb een Logitech (wel met draad), en die vind ik prima. Draad is 2m dus je moet wel een beetje dichtbij zitten.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Met m'n orenmaar goed hoor, jou versta ik iig
http://tweakers.net/pricewatch/238104/logitech-h330.html
Ik had hem ooit voor 23 euro bij dixons![]()
wij speelden toch heel kort even samen ?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:53 schreef Divje het volgende:
Gister ook reclame op de radio ingame: "Our clouds are save for you to save on!" of iets dergelijks.!
oranje mustang rij je toch?
Doe niet andersquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:53 schreef Roces18 het volgende:
[..]
iedereen heeft issues maar soms komen ze erin , gewoon veel proberen
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Komen die er dan?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:44 schreef SevD het volgende:
Dat vind ik wel een tof detail trouwensquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat doet die van mij ook, en dan gaat de mond van t poppetje ook de hele tijd mee bewegen![]()
![]()
![]()
http://www.bol.com/nl/p/g(...)s3/1004004006206741/quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:53 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Top. Ik heb een Logitech (wel met draad), en die vind ik prima. Draad is 2m dus je moet wel een beetje dichtbij zitten.
http://tweakers.net/pricewatch/238104/logitech-h330.html
Ik had hem ooit voor 23 euro bij dixons
Deze heb ik, blijft niet goed op m'n oren zittenHmm, ik heb nog geen oranje mustang geredenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:54 schreef Roces18 het volgende:
[..]
wij speelden toch heel kort even samen ?oranje mustang rij je toch?
rij in een zilver/zwarte Elegy nu.
Wat is je PSN? Kan maar zo dat we wel bij elkaar hebben gezeten
Wacht maar tot de helft van de mensen die nu aan het spelen zijn eruit geschopt worden, opnieuw inloggen en erachter komen dat ze al hun voortgang kwijt zijn. Geen wapens meer, rank dik omlaag, auto weg, etc.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:52 schreef Abed het volgende:
Waarom lijkt niemand hier issues te hebben
Dat gaat nog wel gebeuren.![]()
Missies, probeer vooral "violent duct" te spelen, makkelijke missie en $9000 verdien je ermee. Daarnaast, als je freeroamt, betaal je elke keer als je doodgaat tot wel $5000 geloof ik (ookal staat het op de bank), het gaat in ieder geval behoorlijk snel. Dus een tip als je freeroamt, gezien er veel van die pubertjes zijn die je neermaaien als je rustig in je telefoon zit te kloten, ga zo min mogelijk dood als je je geld wilt behouden.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
nice. Wat speel je om snel aan geld te komen?![]()
hmmmmmmmm zoveel mensen in de crewquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmm, ik heb nog geen oranje mustang geredenrij in een zilver/zwarte Elegy nu.
Jep, die heb ik ookquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:55 schreef Divje het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/g(...)s3/1004004006206741/
Deze heb ik, blijft niet goed op m'n oren zittenHangt half op m'n oor
![]()
![]()
Tnxs!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:55 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Missies, probeer vooral "violent duct" te spelen, makkelijke missie en $9000 verdien je ermee. Daarnaast, als je freeroamt, betaal je elke keer als je doodgaat tot wel $5000 geloof ik (ookal staat het op de bank), het gaat in ieder geval behoorlijk snel. Dus een tip als je freeroamt, gezien er veel van die pubertjes zijn die je neermaaien als je rustig in je telefoon zit te kloten, ga zo min mogelijk dood als je je geld wilt behouden.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
hier iook, ding blijft maar Loading online aangeven.quote:
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Als ik hem heb stel ik hem ook open voor "crew" dat kan toch net zoals auto's? Samen chillenquote:!
![]()
ik heb xbox ga nu proberen te joinen bij crew members. Zit nu ook fok crew!Bijlmerbajes was zware tyd! Maar ben weer terug in de maatschappij.![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:56 schreef SevD het volgende:
[..]
Jep, die heb ik ookHangt half op m'n oor
dat heb ik ook ja. En als ik 'm op m'n oor doe zoals ik denk dat het moet, zit die mic bijna in m'n neusgat
nu hangt ie half op m'n oor met die mic naar beneden gericht. Dan registreert ie de minste 'bijgeluiden'
Hahaha, inderdaadquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:59 schreef Divje het volgende:
[..]dat heb ik ook ja. En als ik 'm op m'n oor doe zoals ik denk dat het moet, zit die mic bijna in m'n neusgat
nu hangt ie half op m'n oor met die mic naar beneden gericht. Dan registreert ie de minste 'bijgeluiden'
![]()
![]()
Even die rocket pick-ups en je bent zò klaarquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:01 schreef PicoMMP het volgende:
Nou, funtime weer voorbij. Misschien maar eens wat nuttigs gaan doen, huishouden ofzo![]()
![]()
Huishouding GTA-style?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:01 schreef SevD het volgende:
[..]
Even die rocket pick-ups en je bent zò klaarZie het helemaal voor me.
Ja klopt. Kan je ook mini games spelen geloof ikquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:58 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Als ik hem heb stel ik hem ook open voor "crew" dat kan toch net zoals auto's? Samen chillen!
Als je een vet huis hebt.
Iemand een link naar een database met alle auto's in GTA V? (Of een tip voor een goede wagen die niet 'hot' is?)![]()
Had eerst zo'n sentinel xs, omdat je daar zo'n heerlijke foute 'BMW' van kan maken.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:07 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Iemand een link naar een database met alle auto's in GTA V? (Of een tip voor een goede wagen die niet 'hot' is?)En als je op de site kijkt waar je auto's kan kopen kan je direct zien welke auto's 'too hot' zijn
Oh, en als je een garage hebt, rij daarheen als je je auto wil repareren of een tracker wil installeren, kost je alleen die dagelijkse 50 voor de mechanic.Die ook nog eens waar je ook bent je auto komt brengen
Too hot?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik wil ook nog een Benefactor Dubsta in m'n garage.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:12 schreef marimbondo het volgende:
De Ubermacht Zion heb ik, een heerlijk bakje (BMW6 Cabrio), en als je er een verkoopt bij Los Santos krijg je er 9k voor...maar als ik 'm zoek zie ik alleen weeny issi's
Sowieso zijn de auto's die online rijden stukkie realistischer. Kom nu vrij weinig sport wagens tegen, die offline in de file stonden bij die "rodeo drive"quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:12 schreef marimbondo het volgende:
De Ubermacht Zion heb ik, een heerlijk bakje (BMW6 Cabrio), en als je er een verkoopt bij Los Santos krijg je er 9k voor...MentionedDCMJ![]()
Hmm, ik kan niet meer joinen. Er staat "Joining GTA blabla.." en vervolgens krijg ik de melding "Timed out location session."
Iemand die weet wat ik - naast opnieuw proberen - moet doen?If not now, then when.![]()
niets, heeft iedereen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hmm, ik kan niet meer joinen. Er staat "Joining GTA blabla.." en vervolgens krijg ik de melding "Timed out location session."
Iemand die weet wat ik - naast opnieuw proberen - moet doen?MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Je kan niks doen. Gewoon opnieuw proberen tot je een ons weegt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Iemand die weet wat ik - naast opnieuw proberen - moet doen?![]()
Als je die verkoopt krijg je er 7k voor geloof ikquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:13 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Sowieso zijn de auto's die online rijden stukkie realistischer. Kom nu vrij weinig sport wagens tegen, die offline in de file stonden bij die "rodeo drive"! Rijden wel aardig wat rondom het havengebied bij mij...
![]()
Ik heb problemen met ps3 om online te komen.. blijft maar staan: ''Joining GTA online'' en daarna ook ''Timed out location session''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: