Nee. 1 podium in twee jaar.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:09 schreef rubbereend het volgende:
de afgelopen jaren heeft ze ook niet heel bijzonder meer gepresteerd toch?
tja beetje zuur als je loopbaan stopt vlak voor de Spelenquote:
Ja. Maar het is al jaren kwakkelen met Nicolien. Ik zie haar niet meer zomaar iets presteren in Sochi.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tja beetje zuur als je loopbaan stopt vlak voor de Spelen
Dachten we van van Gennip ook.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja. Maar het is al jaren kwakkelen met Nicolien. Ik zie haar niet meer zomaar iets presteren in Sochi.
TS Is gewoon jaloersquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:53 schreef tong80 het volgende:
Heb weer eens een Tong krijgt voorrang topic in Onzin.
De TS heb ik zover gekregen dat ie met twee smilies moest lachen.
Hem daarna met de OP geconfronteerd.
Ik ben het gewendquote:
staats ?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:33 schreef borisz het volgende:
Mijn eerste echte staatsberichtje dit seizoen [NK Afstanden] B. De Jong en Bergsma in laatste rit 5000 meter
Bij Gratie Gods in de naam van WimLexquote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Bij Gratie Gods in de naam van WimLex
Waar staats staat moet schaats zijn
/stopdetijd
Enge, nare man. Onsympathiek figuur.quote:
Wilde bijna zeggen 'Go girl.'quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:33 schreef Bos81 het volgende:
Zin in morgen. Dan kan ik voor het eerst naar mijn nieuw flatje kijken
Uiteraard maak ik foto's van de flat + het uitzicht vanaf het balkon (12 hoog)
Ik heb net coubergh op, dus dat Girl klopt wel een beetjequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wilde bijna zeggen 'Go girl.'
Go Bossie.
als het echt noodweer wordt zondag en maandag zit je eerste rangquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:33 schreef Bos81 het volgende:
Zin in morgen. Dan kan ik voor het eerst naar mijn nieuw flatje kijken
Uiteraard maak ik foto's van de flat + het uitzicht vanaf het balkon (12 hoog)
Ik ga nog niet verhuizen hequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
als het echt noodweer wordt zondag en maandag zit je eerste rang
slecht gelezen door mijquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga nog niet verhuizen he, Ik mag er gaan kijken. Het is ook nog niet woonklaar enzo. Ik trek er pas echt in December in. Dus met oud en nieuw zit ik echt eerste rang
Mijn broer heeft in Tilburg ook op 12 hoog gewoond, dus ik heb al een beeld van mijn uitzichtquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
slecht gelezen door mijmaar oud & nieuw is ook top! mn zusje zat begin van de eeuw op 8 hoog, had je al een prachtig uitzicht over Amsterdam. 12 is meer, dus beter denk ik
ik heb sinds kort af en toe opeens vlagen van hoogtevrees, met als dieptepunt de trap van een waterglijbaan die ik met Axel opliep. Echt met knikkende knieen en vastgeklampt aan de leuning.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn broer heeft in Tilburg ook op 12 hoog gewoond, dus ik heb al een beeld van mijn uitzicht
Ik kan ook soms hoogte vrees hebben, maar als er een balkon voorstaat valt het allemaal wel mee. Ach en mocht ik er wel last van hebben, blijf ik gewoon binnen zitten, dan merk je volgens mij weinig van de hoogte..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb sinds kort af en toe opeens vlagen van hoogtevrees, met als dieptepunt de trap van een waterglijbaan die ik met Axel opliep. Echt met knikkende knieen en vastgeklampt aan de leuning.
Maar in een gebouw nooit echt gehad, hoewel die vides met glazen wanden bij ons op het werk vanaf de derde ook niet zo fijn zijn....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |