SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Heerlijkquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 03:19 schreef arjan1112 het volgende:
Toch blijft een biefstuk tournados met gebakken aardappeltjes en sla de nr1
Nee.quote:
Dat hele American Dad is gewoon compleet ruk.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 03:34 schreef Specularium het volgende:
Bij American Dad zijn de meeste characters slecht.
Bij Family Guy zijn ze bijna allemaal goed.
Volgens mij is het gewoon overkill om voor die Seth 2 shows tegelijk te moeten maken.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 03:38 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat hele American Dad is gewoon compleet ruk.
lol!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 03:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Even op imdb gekeken, maar die moet ik wel zien.
FG is gewoon briljant in de meeste Stewie en Brain episode's.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 03:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon overkill om voor die Seth 2 shows tegelijk te moeten maken.
FG wordt steeds beter en AD steeds slechter.
quote:Sgt Jack Campbell (Max Martini) an Iraqi war veteran returns home to find that his brother is in a coma from participating in an illegal underground fight club. Enraged by this, he goes to find the people responsible and takes down anyone who gets in his way.
Ik ben het daar niet mee eens.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 03:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon overkill om voor die Seth 2 shows tegelijk te moeten maken.
FG wordt steeds beter en AD steeds slechter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |