Behoorlijk onjuist zelfsquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:01 schreef Kally het volgende:
GVD OORAIDSSSSSSSSSSSSSSSS EN NIET DE JUISTE
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:01 schreef Kally het volgende:
Zelfs Vout zou nu mutenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:01 schreef Kally het volgende:
Wij wel, en ik ben de huidige DJ dus ik ben de baasquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:01 schreef Amarantha het volgende:
Moira wilt me hier niet hebben*heart broken*
Ik jou welquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:01 schreef Amarantha het volgende:
En daar trek je je iets van aan?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:01 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het serieus leukquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:01 schreef Monopoly het volgende:
DIT MOET DE RADIO 49 MONSTERHIT VAN DE MAAND OKTOBER WORDEN
OKTOBERFEST FM!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:01 schreef Monopoly het volgende:
Doe maar van september danquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:01 schreef Monopoly het volgende:
Ahum, 't is nu 5 oktober 00:02 dus technisch gezien loop je uit en is Uccie nu de baasquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Wij wel, en ik ben de huidige DJ dus ik ben de baas
Bier en tettenquote:
Nee ze had al toestemming gekregen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ahum, 't is nu 5 oktober 00:02 dus technisch gezien loop je uit en is Uccie nu de baas
Watjequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja.. want MoiraIk ben stiekem bang voor haar.
Onwaar! Wist alleen niet dat je nog verder FOK!te dan de stonersquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:01 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:01 schreef Monopoly het volgende:
Euihm okequote:
ZO FUCKING EENS, DIE EINDHOMOquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:01 schreef Monopoly het volgende:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:01 schreef Monopoly het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Onwaar! Wist alleen niet dat je nog verder FOK!te dan de stoners
Wir hören Deine Stimme viel lieber als bisher.
Manuel, nun mögen mögen wir Dich sehr.
HUSBAND MEquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wir hören Deine Stimme viel lieber als bisher.
Manuel, nun mögen mögen wir Dich sehr.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:02 schreef Moira. het volgende:
Terecht wel, ik steek zomaar jointjes op IN JE GEZICHT!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja.. want MoiraIk ben stiekem bang voor haar.
Ja maar wij zijn 1quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ahum, 't is nu 5 oktober 00:02 dus technisch gezien loop je uit en is Uccie nu de baas
das wel weer zoquote:
Ik ben geloof ik een van de weinigen in het topic die dat steeds vergeetquote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:04 schreef Monopoly het volgende:
SIEP WAS DE BAAS VANAVOND![]()
Later vertel ik mijn kleinkinderen over DJ Siep, de meest bazige vrouw op de radio ooit.
is ze al met mijquote:
Ik zal je ritueel martelen voor deze geweldige uitspraak, en je ZAL GENIETENquote:
omdat manuelquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:05 schreef Monopoly het volgende:
Ik trek gewoon nog een halve liter open, meer dan ik eigenlijk hebben moet.
Gewoon, omdat het kan
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:05 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg het is hier geen ONZ he
Ow, wacht..
Offer een geit en snij zijn darmen er uit en maak een enorme Nazi dinosaurus van LompeHork, dat doet hij graag.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zal je ritueel martelen voor deze geweldige uitspraak, en je ZAL GENIETEN
Ja mevrouwquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zal je ritueel martelen voor deze geweldige uitspraak, en je ZAL GENIETEN
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik luister niet eens naar de radio hihaho.
Ik luister ook niet altijd hoorquote:
Je gaat The Mother Of All Evil uitleggen hoe ze moet martelen?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Offer een geit en snij zijn darmen er uit en maak een enorme Nazi dinosaurus van LompeHork, dat doet hij graag.
Ik heb er ooit een topic over gemaakt. Die heet volgens mij "De queeste naaar de ploertendoder des doods" volgens mij.
Moira. kan vast het linkje vinden, mijn laptop is lepra traag op het moment.
ONZ / Ik en mijn queeste naar de ploertendoder des doodsquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Offer een geit en snij zijn darmen er uit en maak een enorme Nazi dinosaurus van LompeHork, dat doet hij graag.
Ik heb er ooit een topic over gemaakt. Die heet volgens mij "De queeste naaar de ploertendoder des doods" volgens mij.
Moira. kan vast het linkje vinden, mijn laptop is lepra traag op het moment.
Door blijven roken, moet lukkenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:06 schreef Amarantha het volgende:
4219 delen.. zou stoners dat ook redden?
ooit, ooit.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:06 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:06 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
het is leuk geweest voor vanavond![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
ooit, ooit.
Wist je al dat ik topic 1 heb gemaakt met het radio topic? Toen was het nog Radio ONZ.
Nu is het radio 49, nog beter dan radio ONZ
Kwaliteit in ONZ, daar houden wij van.
Stijfje.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
ONZ / Ik en mijn queeste naar de ploertendoder des doods
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk dat we gezamenlijk meer dan dat hebben gerooktquote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:06 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
het is leuk geweest voor vanavond![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:07 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat we gezamenlijk meer dan dat hebben gerookt![]()
Goed slapen is belangrijkquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:07 schreef MsMessy het volgende:
Ik haak zometeen helaas af, wil morgen nog een beetje iets waard zijn. En als ik laat ga slapen kan ik garanderen dat ik dat zeker niet ben.
Die vloer is nog aan het bijkomen van mequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:07 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat we gezamenlijk meer dan dat hebben gerookt![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:07 schreef MsMessy het volgende:
Ik haak zometeen helaas af, wil morgen nog een beetje iets waard zijn. En als ik laat ga slapen kan ik garanderen dat ik dat zeker niet ben.
Zonder jou zou ONZ Radio en Radio49 niet hebben bestaanquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
ooit, ooit.
Wist je al dat ik topic 1 heb gemaakt met het radio topic? Toen was het nog Radio ONZ.
Nu is het radio 49, nog beter dan radio ONZ
Kwaliteit in ONZ, daar houden wij van.
Dank jequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Goed slapen is belangrijkWeltrusten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Schat help me ff herinneren dat ik niet meer op FB moet komen vanavondquote:
Ik draai wel vakerquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:08 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dank jeJammer alleen dat ik je muziekjes moet missen
Nog steeds?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Die vloer is nog aan het bijkomen van me
Deed ie het niet???quote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:09 schreef LompeHork het volgende:
heeeeuujj da's mijn paintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
Wat een tijden zijn ditquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:08 schreef Viro het volgende:
[..]
Zonder jou zou ONZ Radio en Radio49 niet hebben bestaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |