Ik snap het ook en het gaat heel zielig zijn voor Melanie als ze weer zelf verantwoordelijkheid moet ontduiken, maar Wilma had uiteraard nog wel meer in haar portefeuille dan alleen het spoor. Denk dat Jeroen daar ook minder bovenop zit.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:28 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Sinds duidelijk is dat zij feitelijk Staatssecretaris voor Spek en Bonen is, en dat Dijsselbloem de dienst uitmaakt, snap ik heel goed dat ze weg wil. Ze heeft groot gelijk, als ze andere ambities heeft.
Wat is dit nu weer voor onzin? Er is een stroomstoring, er wordt wel volgens de dienstregeling gereden maar met kortere treinen?quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:20 schreef b2py het volgende:
[ afbeelding ]
Houdt in de spits rekening met vollere treinen tussen Den Haag C en Rotterdam.twitter:pgpeters twitterde op zondag 06-10-2013 om 19:14:16HTM heeft stroomstoring bij Leischenveen. We kunnen morgen alleen korte metro's rijden. NS helpt ons. Zie bericht... http://t.co/NKslnsgWwE reageer retweet
Je vergeet "om erger te voorkomen", Fles.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor onzin? Er is een stroomstoring, er wordt wel volgens de dienstregeling gereden maar met kortere treinen?![]()
nee wacht, er is NU een stroomstoring en daar hebt u MORGEN last van?
Oh IK vergeet weer wat. Het ligt METEEN aan mij. Okee.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je vergeet "om erger te voorkomen", Fles.
FTFYquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:29 schreef b2py het volgende:
Waarom kunnen cargo's niet harden rijden over oprotten van het HRN?
Als je nou eerst eens nade...quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor onzin? Er is een stroomstoring, er wordt wel volgens de dienstregeling gereden maar met kortere treinen?![]()
nee wacht, er is NU een stroomstoring en daar hebt u MORGEN last van?
Jij bent reiziger. QED.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh IK vergeet weer wat. Het ligt METEEN aan mij. Okee.
twitter:JanHoite twitterde op zondag 06-10-2013 om 20:57:22Tof RT @Kamielus: Wafelenbak! Want waar dienen stopcontacten in de trein anders voor? #zottezaterdag #NMBS cc/ @mnmbe http://t.co/Lp8b5ZfBgJ reageer retweet
Zal lekker gaan op die 60 watt die er uit die prikkastjes komt jaquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:59 schreef b2py het volgende:
[ afbeelding ]twitter:JanHoite twitterde op zondag 06-10-2013 om 20:57:22Tof RT @Kamielus: Wafelenbak! Want waar dienen stopcontacten in de trein anders voor? #zottezaterdag #NMBS cc/ @mnmbe http://t.co/Lp8b5ZfBgJ reageer retweet
Meer cargo's door de aars van Peterselieman bedoel jequote:Op zondag 6 oktober 2013 21:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
meer cargo's door Deventer nodig dus
Dat kanquote:
Als je die trage cargo's kan versnellen komt er een hoop capaciteit vrij, daardoor hoef je misschien geen dure viersporigheden aan te leggen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kanMaar kom op, dat kan toch nooit werken?
Ik had het over dat wafelijzer op 60 Wattquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:13 schreef b2py het volgende:
[..]
Als je die trage cargo's kan versnellen komt er een hoop capaciteit vrij, daardoor hoef je misschien geen dure viersporigheden aan te leggen.
is al geprobeerd, maar bleek geen succes te zijnquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meer cargo's door de aars van Peterselieman bedoel je
te veel naar Darkwing geluisterd?quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:59 schreef b2py het volgende:
[ afbeelding ]twitter:JanHoite twitterde op zondag 06-10-2013 om 20:57:22Tof RT @Kamielus: Wafelenbak! Want waar dienen stopcontacten in de trein anders voor? #zottezaterdag #NMBS cc/ @mnmbe http://t.co/Lp8b5ZfBgJ reageer retweet
Schijnt dat greavy een heel serverpark draait op een kabelhaspel uit de eerste klas vandaan. Kan je voor 2 euro 3 uur internet kopen, dan is de trein in Brussel en moet de hele bloedhoerenzooi weer ontmanteld wordenquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
te veel naar Darkwing geluisterd?
geen gekke prijs om de servers eens flink te laten rokenquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schijnt dat greavy een heel serverpark draait op een kabelhaspel uit de eerste klas vandaan. Kan je voor 2 euro 3 uur internet kopen, dan is de trein in Brussel en moet de hele bloedhoerenzooi weer ontmanteld worden
Precies, en als het gaat roken kan je altijd de trein de schuld gevenquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
geen gekke prijs om de servers eens flink te laten roken
Was ie laatst ook in Leidschenveen?quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schijnt dat greavy een heel serverpark draait op een kabelhaspel uit de eerste klas vandaan. Kan je voor 2 euro 3 uur internet kopen, dan is de trein in Brussel en moet de hele bloedhoerenzooi weer ontmanteld worden
Kan maar zo, hij laat een spoor van vernieling achter zichquote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is beter dan al die wetshandhavers die constant achter hem aan zatenquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan maar zo, hij laat een spoor van vernieling achter zich
mja, af en toe treden ze goed op hoorquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Wetshandhavers zijn ook verliezend volk
Ohquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had het over dat wafelijzer op 60 Watt![]()
Ja, raad eens wie er in zit. Is net voor het station van Gilze Rijen gebeurd. Waarschijnlijk op de overweg. Er lopen continu mensen heen en weer van brandweer, ambulance, politie, NS, maar de informatie is karig. ik denk dat de persoon een flink stuk is meegesleurd.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:57 schreef Salatrel het volgende:
aanrijding met persoon bij gilze-rijen. geen treinen tussen tilburg en breda met uitzondering van de sprinter naar tilburg universiteit. prognose 13:30
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |